گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, August 11, 2009

[Tehroon-Online] ::Download NEW Tarin NarmAfzar Haye 10 MorDad::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

 

Harry Potter and the Half-Blood Prince - دانلود فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه

 

Harry Potter and the Half-Blood Prince - دانلود فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه


هری پاتر (با بازی دانیل رادکلیف) که هم‌اکنون در سال ششم مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز تحصیل می‌کند، در حال کشف اسرار کتابی است که به شاهزاده دورگه تعلق دارد. اطلاعات موجود در کتاب و همچنین شرکت هری پاتر در کلاس‌های خصوصی رئیس مدرسه جادوگری یعنی دامبلدور ( با بازی مایکل گامبون) هری را با دنیای سیاه و دردناکی که در پشت چهره ظاهری وولدِمورت وجود دارد، آشنا می‌کند. هری پاتر و دامبلدور درصدد هستند تا به کمک یکدیگر کلید اسرار دفاعی وولدمورت را پیدا کنند و در طی این مسیر دامبلدور از دوست و همکلاسی قدیمی خود پرفسور هاراکو اسلاگ هورن (با بازی جیم برودبنت) نیز کمک می‌خواهد. در این میان روابطی که میان دانش‌آموزان مختلف مدرسه هاگوارتز رخ می‌دهد بر پیچیدگی ماجراها می‌افزاید.

 

 

Nuance PDF Converter Enterprise 6 - نرم افزار حرفه ای ویرایش و تبدیل فایل های Pdf

 

Nuance PDF Converter Enterprise 6 - نرم افزار حرفه ای ویرایش و تبدیل فایل های Pdf

 

در حال نرم افزارهای فراوان و حتی رایگانی فقط جهت نمایش فایل های PDF موجود هستند که به طور حتم بروی اکثر سیستم های حاضر یکی از آنها نصب میباشد. که اگر بخواهیم به پرطرفدارترین آنها اشاره نماییم می توان به محصول شرکت Adobe یعنی Acrobat Reader اشاره نمود، که با توجه به محبوبیت و کارایی بالای فایل های پی دی اف، استفاده از این نرم افزار هم گسترش چشمگیری داشته است ولی بحث اینجاست که این نسخه قابلیت ویرایش و ساخت و حتی تبدیل اینگونه فایل ها را ندارد و فقط جهت نمایش فایل های PDF به کار می رود.

برای رفع این کمبود، سایت دانلود رایگان تصمیم گرفت تا به معرفی نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار با فایل های PDF بپردازد. نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم در زمینه نمایش، ساخت، ویرایش و تبدیل فایل های پرکاربرد PDF بسیار عالی و پر قدرت عمل می کند. Nuance PDF Converter Enterprise 6 نام این نرم افزار حرفه ای و عالی میباشد که با فراهم نمودن تمام امکانات بی نظیر و پرکاربرد در یکجا، توانسته است تا محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کند.

 

 

IVT Blue Soleil 6.4 - نرم افزار کاربردی مدیریت حرفه ای بلوتوث کامپیوتر

 

IVT Blue Soleil 6.4 - نرم افزار کاربردی مدیریت حرفه ای بلوتوث کامپیوتر

 

این نرم افزار کاربردی فوق العاده حرفه ای و در عین حال کاربر پسند و آسان به شما امکان مدیریت کامل کلیه دستگاهایی که به بلوتوث مجهز هستند را در محیطی امن می دهد.به عنوان مثال اینترنت شما در خانه قطع است ولی GPRS گوشی شما فعال حال با مجهز بودن کامپیوتر خود به بلوتوث می توانید یک ارتباط امن اینترنتی ایجاد کنید و یا در محیطی که کار می کنید می خواهید چندین کامپیوتر را با استفاده از شبکه به یکدیگر متصل کنید بهترین و مطمئن ترین راه مجهز کردن کامپیوتر های محل کار خود به بلوتوث است.به این ترتیب شما بدون استفاده از سیم کشی و به دور از هزینه های گزاف شبکه بیسیم می توانید یک شبکه بیسیم محلی با کمترین هزینه و سرعتی برابر با یک شبکه خوب داشته باشید. ویژگی بسیار مهم BlueSoleil 6.4 این است قادر به شناسائی تمامی بلوتوث های موجود در بازار است.

 

 

Vistanita Duplicate Finder 3.7.5 - یافتن فایل های تکراری

 

Vistanita Duplicate Finder 3.7.5 - یافتن فایل های تکراری

 

ممکن است شما از وجود هزاران فایل تکراری بر روی کامپیوتر خود با خبر نباشید. این فایل های اضافی ممکن است بر اثر کپی، پشتیبان گیری و یا دانلود فایل های تکراری به وجود آمده باشند. فایل های تکراری فضای اضافی از هارد شما مصرف کرده و باعث کم شدن سرعت کامپیوتر نیز می شوند.
این ممکن است شما را شگفت زده کند که چگونه به یافتن فایل تکراری بر روی کامپیوتر خود بپردازید. اگر فایل های کمی تکراری باشد امکان آن که آن ها را به صورت دستی پیدا کرده و حذف کنید ممکن است با این حال زمانی که فایل های زیادی بر روی هارد دارید و صد ها یا حتی هزاران تعداد از آن ها تکرار شده باشند، پیدا کردن آن ها به صورت دستی و حذفشان تقریبا غیر ممکن خواهد بود. دقیقا به همین دلیل است که سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما نرم افزاری مانند Vistanita Duplicate Finder را پیشنهاد می کند که در زمانی کوتاه شما را از شر فایل های تکراری خلاص کرده و قدرت و سرعت بیشتری از لحاظ بهینه سازی کامپیوتر می بخشد.

 

 

 

HD Wonderful Lands Wallpapers - تصاویر پشت زمینه شگفت انگیز مناظر

 

HD Wonderful Lands Wallpapers - تصاویر پشت زمینه شگفت انگیز مناظر

 

این طور که به نظر می رسد باید هر روز منتظر شگفتی های جدیدی در دنیای طراحی و تصاویر خلق شده از مناظر طبیعی باشیم که دور از واقعیت به نظر نمی رسد و انسان را در خیال فرو میبرد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان از خوش ذوقی و سلیقه کاربران با خبر بوده و به همین منظور تصاویری تهیه دیده که شما را شگفت زده خواهد کرد. تلفیق رنگ ها، ترکیب مناظر، درخشش انوار و خلق تصویری طبیعی که به نشان دادن زیبایی های زندگی در کنار طبیعت اشاره دارد تصاویری خیال انگیز پدید آورده که هوش از سر هر انسانی میبرد. شما می توانید 23 عکس فوق العاده زیبا را با کیفیت بالا در اندازه 1440 در 900 را از سایت خود دانلود کنید.

 

 

ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 9.0.011.000 Final - نرم افزار امنیتی دیوار آتش زون آلارم

 

ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 9.0.011.000 Final - نرم افزار امنیتی دیوار آتش قدرتمند زون آلارم

 

همه می دانیم که اکثریت ویروس ها و برنامه های مخرب و جاسوسی از طریق شاهراه اطلاعاتی یعنی اینترنت گسترش میابند و سریعا هم سیستم های مختلف را دچار مشکلات و صدمات غیر قابل جبران می کنند. حال باید چه کرد تا لذت استفاده از دنیای وب توام با امنیت فراهم شود، تا با خیال آسوده از اینترنت بهره برد.

شاید وجود یک نرم افزار که مانند دیواری در برابر نفوذ ویروس ها قرار گیرد و سیستم را محافظت کند در این لحظه بسیار مفید و عاقلانه باشد. دیوار آتش قدرتمندی که بتواند با استفاده از تکنولوژی های خاص و جدید خود به مبارزه با انواع ویروس ها و حملات هکرها که این روزها تعداد آنها کم هم نیست مقاومت کند. ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 نام بسته امنیتی معروف و پر طرفداری است که شامل هم آنتی ویروس و هم فایروال می باشد که به نوعی می توان گفت بیشترین شهرت این نرم افزار آنتی ویروس بخاطره قدرت منحصر به فرد دیوارآتش آن است که به نوعی از دیگر نرم افزارهای هم رده متمایز شده است.

ZoneAlarm این قابلیت را دارد که ویروس های موجود را شناسایی و به حذف آنها اقدام کند و از آلودگی بیشتر سیستم جلوگیری کند و همچنین توسط فایروال خود از حملات برنامه های مخرب نیز جلوگیری می نماید تا همیشه سیستم به روز و پایدار بماند. نرم افزار دارای امکانات عالی و خاصی می باشد، برای مثال توانایی جستجو در هارد دیسک سیستم، حافظه های جانبی مثل فلش دیسک و همچنین ایمیل های شما را دارد. دیگر ویژگی مهم این نرم افزار امنیتی دیوار آتش قدرتمند، هوش مصنوعی قوی آن می باشد که اطلاعات شما را به صورت تضمین شده در برابر انواع حملات مخرب هکرها حفظ می نماید. به روز رسانی، مقابله با پنجره های تبلیغاتی، محیط کاربرپسند، سرعت بالا، نصب و استفاده آسان و ... از دیگر مواردی است که هر کاربری را مشتاق دانلود این نرم افزار از سایت دانلود رایگان می کند.

 

 

Naevius USB Antivirus 2.1 - نرم افزار محافظت قدرتمند از فلش دیسک

 

Naevius USB Antivirus 2.1 - نرم افزار محافظت قدرتمند از فلش دیسک

 

اخیرا موارد بسیار زیادی از آلوده شدن سیستم ها به ویروس Autorun از طریق حافظه فلش گزارش شده است، بنابراین همه کاربران کامپیوتر نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس دارند.

به طور معمول فلش دیسک ها معمول ترین و رایج ترین رسانه برای انتقال اطلاعات بین چندین سیستم کامپیوتری مختلف میباشد، با اینکه این وسیله کوچک بسیار مفید است اما باید در نظر بگیریم که بهترین مکان برای انتقال و گسترش ویروس های اینترنتی می باشد.

جالب است بدانید، زمانی که شما یکی از این فلش دیسک ها را به کامپیوتر شخصی خود متصل می کنید یکسری دستورات داخل فایل autorun.inf بصورت اتوماتیک اجرا میشوند که به طور معمول خطرناک نیستند اما زمانی این کدها برای سیستم خطرناک می شوند که درون این فایل تغییراتی ایجاد شود، که ممکن است موجب فراخوانی انواع تروجان ها و برنامه های مخرب شوند.

Naevius USB Antivirus نام نرم افزار آنتی ویروس است هوشمند که قابلیت محافظت از فلش دیسک ها در برابر اینگونه ویروس ها را دارد. این نرم افزار کوچک به نحوی عمل میکند که با یکبار فرمت کردن فلش دیسک، فایل autorun.inf را به نحوی محافظت ( Protect ) میکند که دیگر توسط هیچ برنامه مخرب یا ویروسی قابل ویرایش یا حتی حذف نمی باشد. پس شما عزیزان برای محافظت از فلش دیسک خود و همچنین جلوگیری از گسترش اینگونه ویروس ها هم اکنون این نرم افزار جالب و قدرتمند را بصورت رایگان از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

 

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive