گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, August 4, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin NarmAzfzar Haye Rooz HOT!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده با سرعت و قدرت بالا

Recover My Files 3.9.8.6472 - نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده با سرعت و قدرت بالا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Recover My Files، قابلیت تعیین نوع فایل های مورد نظر ما میباشد، که با انتخاب فرمت خاصی و یا حتی پسوندهای متفاوت از میان بیش از 50 پسوند ما را سریعا به فایل حذف شده مورد نظر خود می رساند.نرم افزار قابلیت بازگردانی انواع فایل ها، ایمیل ها، آرشیوها، فایل های مولتی مدیا از جمله تصاویر، فیلم ها و موزیک ها را داراست. همچنین بجز بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک، نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا اطلاعات از دست داده خود را از روی هر نوع رسانه ذخیره سازی همانند فلاپی دیسک، فلش دیسک، دوربین های دیجیتالی و کارت های حافظه بازیابی نمایید.پس طبق شعار سازنده نرم افزار : " هم اکنون دانلود نمایید و فایل های پاک شده خود را ببینید ! "


 

کتاب الکترونیکی آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا

 

Java ME Game Programming Ebook - کتاب آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا

 

همانطور که می دانید اولین زبان برنامه نویسی در سال 2009 جاوا است. این زبان برنامه نویسی توسط شرکت Sun Microsystem ساخته شده است. زبان برنامه نویسی جاوا به دلیل پر کاربرد بودن در کلیه زمینه ها مانند برنامه نویسی کامپیوتر , برنامه نویسی موبایل , برنامه نویسی وب فراگیر است. از ویژگی های مهم این زبان برنامه نویسی می توان به در دسترس بودن آن اشاره کرد به این صورت که شما با باز کردن Notepad سیستم خود می توانید شروع به نوشتن یک برنامه به زبان جاوا کنید. کتاب الکترونیکی آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا دارای 513 صفحه و در 15 بخش متفاوت می باشد. این کتاب الکترونیکی رایگان به صورت بسیار بسیار کامل در مورد ساخت بازی موبایل تحت جاوا توضیح داده است. این توضیحات به قدری کامل است که هر سری از گوشی ها مانند نوکیا S40 و یا سونی اریکسون مدل k310 را به صورت جز به جز مورد برسی قرار داده است. امیدواریم با دانلود کردن و خواندن این کتاب الکترونیکی رایگان دانش شما در این زمینه افزایش یابد.


نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری سی پی یو

 

CPU-Z 1.52 - نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری سی پی یو

CPU-Z یک نرم افزار کاربردی رایگان است که اطلاعات سخت افزاری سی پی یو و کارت گرافیک و رم سیستم شما را به شما نشان می دهد. CPU-Z نیازی به نصب ندارد , فقط کافی است آن را اجرا کنید و اطلاعات مفصلی از سیستم خود را مشاهده نمایید. در زیر امکانات این نرم افزار رایگان را بررسی می کنیم.


بازی کامپیوتری برج سازی بسیار هیجان انگیز

TowerBloxx Deluxe Game -  بازی کامپیوتری برج سازی بسیار هیجان انگیز

 

اگر از طرفداران گوشی های نوکیا باشید در گوشی های سری 60 ورژن 3 به بعد بازی برج سازی به نام TowerBloxx را در بخش game گوشی خود دیده اید. این بازی اعتیاد آور هم اکنون در سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای کامپیوتر در دسترس شما قرار گرفته است. TowerBloxx Deluxe یک بازی کامپیوتری برج سازی بسیار هیجان انگیز و فوق العاده است که به جرات می توان گفت ساعت ها شما را پای میز کامپیوترتان محو خود خواهد کرد. این بازی کامپیوتر فوق العاده جذاب که محصول شرکت بازی سازی Digital Chocolate و به سبک استراتژی است بدین گونه آغاز می شود که شما باید از برج های رنگ آبی که برج های کوچک تری هستند شروع به ساختن شهر و توسعه شهر خود کنید و در این میان با تعادل و کنترل اعصاب خود برج ها را روی هم به ترتیب و نظم بچینید تا افراد بیشتری را در آن برج سکونت دهید. سپس بعد از گذراندن این مراحل برج هایی با رنگ سبز و قرمز که ظرفیت بیشتری باعث افزایش جمعیت شهر شما خواهد شد و گسترده شدن شهر شما باعث خواهد شد درجه شما هم بالاتر برود.


 

Audio Edit Magic 7.5.0.13 - جادوگر ویرایش صوتی

Audio Edit Magic 7.5.0.13 - جادوگر ویرایش صوتی

 

از نرم افزار Audio Edit Magic می توانید برای ضبط صدای موسیقی، صدای خود و یا اصوات دیگر، ورودی و خروجی صدا و تعداد زیادی از فرمت های فایل های صوتی، از جمله Windows PCM (WAV), MP3, Ogg Vorbis, WMA 9 and AIFF, play it, mix it و ویرایش فایل های صوتی بصری با استفاده از برش ، کپی ، چسباندن و به کارگیری بیش از 20 اثر و فیلتر ، از جمله : برش ، چسباندن ، انتقال ، حذف ، Fadein/Out ، Crossfade ، Vibrato ، تاخیر ، نرمال سازی ، کم رنگ شدن صدا ، Flanger ، تقویت ، برعکس کردن ، اضافه کردن تیکه صوت و غیره استفاده کنید.


 

Linotype OpenType 3500 Fonts Collection - بسته 3500 تایی از فونت های انگلیسی

 

Linotype OpenType 3500 Fonts Collection - بسته 3500 تایی از فونت های انگلیسی

شرکت کامپیوتری linotype یکی از بزرگترین شرکت های کامپیوتری است که آرشیو عظیمی از فونت های ساخت این شرکت در سراسر دنیا با قیمت 12.000 دلار به فروش می رسد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان هم اکنون بسته 3500 تایی از فونت های انگلیسی محصول این شرکت را در اختیار کاربران قرار داده است. این فونت های opentype دارای تنوع بسیار زیادی هستند.
 


Portable Birdie Shoot 2 - بازی کامپیوتر شلیک به مرغک ها

Portable Birdie Shoot 2 - بازی کامپیوتر شلیک به مرغک ها

اسلحه خود را آماده کنید, حمله پرندگان به شما آغاز شده است. شما ممکن است توسط ازدحام پرندگان وحشی صدمه ببینید. بازی شلیک به مرغک ها یک بازی کامپیوتر بسیار هیجان انگیزی است که توسط سایت دانلود رایگان به شما معرفی می شود. تمامی پرندگان را از بین نبرید, فقط به پرنده های مزاحم شلیک کنید تا امتیاز کافی را بگیرید. از گلوله های خود نیز به مقدار لازم مصرف کنید. بازی Birdie Shoot 2 یک بازی برای تمام سنین است که نیاز به هوش و تخصص خاصی ندارد. بازی دارای 4 منظره مختلف است . انواع و اقسام پرندگان مختلف در تصویرموجود هستند و شما هنگان بازی آنها را مشاهده می کنید. افکت های صوتی و تصویری جالب و هیجان انگیزی در حین بازی شما را جذب و محو بازی می کنند. 4 درجه سختی برای بازی پیش بینی شده است. جوایز مخفی بسیاری در بازی نهفته شده است که بسته به هوشتان می توانید آنها را کشف کنید و در آخر نیز می توانید بازی را ذخیره کنید و امتیازتان را ثبت کنید. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive