گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, August 30, 2009

[Tehroon-Online] ::Har Film Va Mostanadi Ke Bekhay Injast ! Pas Zo0od Bash ::



فروشگاه تخصصی فیلم های مستند
 

خوشحالیم که بعد از مدتها تلاش توانستیم منحصربه فرد ترین پکیج فیلمهای مستند را برای شما تهیه نمائیم. این مجموعه بنا به درخواست شما عزیزان و با نظر و پیشنهادات شما جمع آوری شده است . و سعی شده تمام زمینه ها و علایق شما در تهیه آن لحاظ شود. به امید آنکه شما مخاطب عزیز از آن رضایت داشته باشید...

برخی از ویژگی های این مجموعه :

  • تمام فیلم ها با کیفیت صدا و تصویر اورجینال آن می باشد.

  • برای بهینه سازی در حجم و قیمت ، مجموعه ها با فرمت دایویکس Divx تهیه شده است.

  • اکثر این مجموعه ها محصولات شبکه های معتبر و مشهور دنیا همچون :Discovery،BBC، Ztélé,The Science و ... می باشند.

  • بنا به درخواست شما عزیزان برای تقویت و آموزش زبان انگلیسی ، مجموعه ها با زبان انگلیسی و زیر نویس انگلیسی تهیه شده است.

  • در صورت هر گونه مشکل در پخش این مجموعه ها ، فروشگاه خود را موظف به تعویض آن مجموعه می داند.

توجه! : لطفا برای خرید، بر روی کلمه " خرید اینترنتی " کلیک نمائید.

برای تماس با بخش فروش ، می توانید با شماره تماس 4725477-0299 از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر تماس حاصل نمائید.


دوردنیا در ۸۰ روز زندگینامه بیل گیتس

یکی از بهترین مستند های بی بی سی که با آنها هم به دور دنیا سفر می کنید ؛ هم با آداب و رسوم و فرهنگ مردم دنیا آشنا می شوید. در این مستند ؛ دیوید پالین ؛ مستند ساز و جهانگرد شهیر ؛ طی ۸۰ روز به دور دنیا سفر می کند و در طول سفر به بررسی و نمایش آداب ؛ رسوم ؛ سنن ؛ عقاید ؛ مذهب و…. مردم جهان می پردازد . دیدن این مستند بی نظیر را به همه علاقه مندان به "تاریخ" و "فرهنگ" شدیدا پیشنهاد می کنیم !

2DVD/ تومان5500  

<<خرید اینترنتی>>

کمتر کاربر کامپیوتری را می توان پیدا کرد که مدیر عامل بازنشسته مایکرو سافت را نشناسد ! بله ؛ بیل گیتس ! در این فیلم مستند ؛ شما با زندگی شخصی و حرفه ای وی بیشتر آشنا خواهید شد . از دوران کودکی ؛ اخراج از دانشگاه ؛ تاسیس مایکروسافت و….

1CD/ تومان3000

<<خرید اینترنتی>>


 
گرانترین ماشین های دنیا تاریخچه فوتبال

این مستند به بررسی گرانترین و سریعترین اتوموبیل های ساخته شده به دست بشر می پردازد . در این فیلم ؛ ماشین های لوکس با قیمت های فوق بالایی را می بینید که داشتن یکی از آنها ؛ آرزوی هر کسی می تواند باشد !

1CD/ تومان3000

<<خرید اینترنتی>>

بدون شک فوتبال یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین ورزش ها در تمام دنیاست . در این مستند بی نظیر و دیدنی ، شما با بنیانگذاران و مبدعین فوتبال آشنا خواهید شد . همچنین تصاویری از اولین مسابقات ، اولین تیم ها و اولین توپ های بازی را می بینید که در نوع خود بی نظیر است . به این ترتیب تاریخ بیش از صد سال فوتبال حرفه ای را دنبال خواهید کرد تا به فوتبال مدرن و امروزی برسید . تماشای این مستند ؛ علاوه بر دلنشین بودن برای علاقه مندان به این رشته ورزشی ، می توان منبع خوبی برای آشنایی پایه ای با نحوه شکل گیری این ورزش عمومی باشد.

1DVD/ تومان3200

<<خرید اینترنتی>>

۱۰۰ رکورد برتر گینس

رژه پنگوئن ها

موسسه گینس ، یکی از عجیب ترین و در عین حال جذاب ترین کار انتشاراتی دنیا را انجام می دهد ! این موسسه در تمامی دنیا نمایندگانی دارد که عجیب ترین و خارق العاده ترین رکورد های آن منقطقه را ثبت می کند . مثل رکورد خوردن بیشتر کرم در کمترین دقیقه ! یا کشیدن کامیون با دندان در طولانی ترین زمان و… احتمالا شما هم خبر ثبت شدن رکود های این چنینی در گینس را در تلوزیون دیده اید ! این مستند جذاب ، گزارشی تصویریست از ۱۰۰ رکورد برتر (یا عجیب تر !) ثبت شده در این موسسه . اگر شما هم به کارهای غیر معمول و هیجان انگیز علاقه مندید ، پیشنهاد می کنم دیدن این مجموعه مفرح را از دست ندهید !

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

مستندی بسیار جالب و دیدنی و برنده اسکار در مورد پنگوئن ها . در این مستند زیبا که در جشنواره های مختلف برنده جوایز بسیاری شده است ؛ شما به صورت لحظه به لحظه با زندگی سخت پنگوئن ها آشنا می شوید. شاید تراژیک ترین و زیباترین قسمت داستان ؛ صحنه های مربوط به تولد نوزاد پنگوئن و نگهداری آن توسط پنگوئن ِ پدر باشد. تفاوت ویژه این مستند با بقیه ؛ نقل داستانی آن است که جذابیت ویژه ای به فیلم داده است . تماشای این مستند جذاب ؛ متفاوت و حرفه ای را به همه دوستداران حیات وحش و فیلم های مستند توصیه می کنم.

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

رموز مومیایی پرسپولیس

مستندی جالب و دیدنی در مورد مومیایی . در این مستند دیدنی با رموز مومیایی در مصر باستان آشنا می شوید . همچنین اجساد مومیایی ای شده را می بینید که مربوط به سالها قبل است و ظاهر خود را تا حدودی حفظ کرده است ! با این مستند اطلاعات خود را از مومیایی ها افزایش دهید !

1CD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

این محصول شامل دو مستند می باشد که به بررسی تاریخ و پیشینه محوطه باستانی پرسپولیس در ایران می پردازد . در این مستند زیبا ؛ شما با تاریخ این مجموعه بیشتر از قبل آشنا خواهید شد . همچنین صحنه هایی از این محوطه با توجه به اطلاعات تاریخی موجود ؛ توسط کامپیوتر بازسازی شده اند و شما می توانید تخت جمشید در ۲۵۰۰ سال قبل را ببینید !

1DVD/ تومان3200

<<خرید اینترنتی>>

ساخت اهرام عظیم مصر حیا ت وحش حشرات

مستندی جذاب و دیدنی ؛ ساخت شبکه بی بی سی ؛ که در آن مراحل ساخت اهرام های مصر باستان به صورت کاملا طبیعی و دیدنی بازسازی شده است . همیشه در حاشیه این مستند ؛ با رموز این اهرام نیز آشنا می شوید . با این مستند یک گام به تمدن بزرگ مصر باستان ؛ نزدیک شوید !

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

یک مستند فوق العاده زیبا و دیدنی از دنیای خارق العاده حشرات. در این مستند که با کیفیت فوق العاده بالایی ضبط شده است ؛ شما با حیات وحش و زندگی حشرات بیشتر آشنا می شوید. این مستند از کیفتیت تصویری فوق العاده بالایی برخوردار است و هر بیننده ای را مبهوت خود می کند.

1DVD/ تومان3200

<<خرید اینترنتی>>

فوق العاده های حیات وحش راز های شگفت انگیز اوقیانوس

این مستند دیدنی که به کارگردانی و اجرای دیوید اتنبرو ؛ مستند ساز معروف می باشد ؛ به معرفی و بررسی شرایط زندگی ۱۱ حیوان بی نظیر می پردازد . در این مجموعه خارق العاده از نزدیک با زندگی این حیوانات که از جهاتی "استثنائی" هستند ؛ آشنا می شوید

۱-مار  ۲-شاهین قره قوش  ۳- ببر ۴-نوعی پلنگ آفریقایی  ۵-سگ دریایی بزرگ سفید  ۶- تمساح  ۷-وال کوهان دار  ۸-خرس سفید  ۹-گرگ  ۱۰-گوریل  ۱۱ –خرس خاکستری و...

3DVD/ تومان6200  

<<خرید اینترنتی>>

مستندی زیبا و دیدنی که به بررسی حیوانات و گیاهان ساکن اوقیانوس می پردازد. در این مستند که تماما در زیر آب می گذرد ؛ شما با گونه های نادر حیواناتی و گیاهی ساکن در اعماق اوقیانوس آشنا می شوید و بیش از پیش به عظمت و زیبایی آن پی می برید.

1DVD/ تومان3200

<<خرید اینترنتی>>

المپیک حیوانات زندگی حیوانات خونسرد

یک مستند ابتکاری از بی بی سی ! مستند "المپیک حیوانات" یک مسابقه تمام عیار خیالی را میان حیوانات گوناگون برگزار می کند و مسابقه های مختلفی را میان آنها برگزار می کند ! تصور کنید مسابقه دوی سرعتی را که میان یک مارمولک ؛ یک خرگوش و یک ببر برگزار شود ! تمام این صحنه ها نیز به شکل ماهرانه ای با کامپیوتر طراحی شده اند . هدف اصلی این مستند ، آشنا کردن بیننده با "ترین های" حیات وحش به زبانی ساده و دوست داشتنیست. به عنوان مثال شما در این مجموعه با سریعترین شناگر ، بلند ترین پرش ، سریعترین دونده ، سریعترین پرنده و… آشنا می شوید.

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

در این مستند شما با گونه های مختلف جانداران خونسرد (Cold Blood ) از قبیل مارمولک ها ، مارها ، دوزیست ها و… آشنا می شوید . این مستند محصول شبکه بی بی سی می باشد.

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

گردباد ماوراءالطبیعه

گردباد یا تند باد ، یکی از بلایای طبیعیست که اگر سرعت آن از حدی بالاتر باشد ؛ موجب خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری می گردد . در این مستند ؛ شبکه دیسکاوری به بررسی علل شکل گیری این رویداد طبیعی می پردازد و صحنه هایی نیز از این حادثه در اقصی نقاط جهان به نمایش می گذارد .

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

انسان با تمام پیشرفتی که طی چند دهه اخیر در علوم مختلف داشته ؛ هنوز هم رموز و اسرار زیادی را از حیات وحش و رابطه میان حیوانات نمی داند. در این مستند دیدنی مخصول بی بی سی ؛ برخی از قدرت ها و توانایی های منحصر بفرد حیوانات گوناگون مورد بررسی قرار می گیرد . مسلما دیدن این مستند ؛ می تواند برای همه جذاب و تماشایی باشد.

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

زندگی محرمانه گیاهان اختراعات تصادفی

همیشه نحوه زندگی گیاهان برای انسان جالب بوده است . در این مستند دیدنی و فوق العاده از بی بی سی با انواع و دسته های گوناگون گیاهان ؛ نحوه رشد و نمو و تکثیر آنها ؛ نحوه زنده ماندن در شرایط سخت ؛ زندگی گروهی و دست جمعی آنها و هر چیز دیگری که بخواهید از بدانید ؛ آشنا می شوید.

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

آیا تاکنون به این فکر کرده اید کبریت چگونه اختراع شده است ؟! مطمئنا اگر بگوییم "به صورت تصادفی" تعجب خواهید کرد !! این مستند مفرح و البته علمی ؛ به اختراعاتی می پردازد که به طور اتفاقی و بر اثر حادثه توسط افراد گوناگون ساخته شده است ! دیدن این مستند جذاب را به همه دوستداران فیلم های مستند پیشنهاد می کنم.

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

دنیای پنهان عجایت جهان

اتفاقات زیادی روی زمین می افتد که چشم ما قادر به دیدن آن نیست ! این مستند شگفت انگیز درباره اتفاقاتی است که چشمان انسان قادر به درک و دیدن آن نیست. نظیر تجزیه بدن حیوانات مرده، کپک زدن میوه ها، برخورد گلوله به هدف و …

1CD/ تومان3000

<<خرید اینترنتی>>

مستندی جذاب و دیدنی که به بررسی و نمایش عجایب تاریخی و فرهنگی کشور های مختلف جهان می پردازد . در این مستند زیبا و دیدنی به تماشای عجیب ترین های دنیا بنشینید و از دیدن آنها لذت ببرید !

در این مستند منحصر به فرد که به صورت دوبله فارسی می باشد ، با عجایب طبیعی جهان هستی آشنا شوید…

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>
هزار محل که قبل از مرگ باید دید اتفاقاتی که دنیا را تکان داد

یک زوج جوان میلیونر ، تصمیم می گیرند عجیب ترین و دل انگیز ترین مسافرت دنیا را تجربه کنند ! آنها تصمیم می گیرند در یک سفر طولانی مدت ؛ دیدنی ترین ؛ بکر ترین و جذاب ترین مکان های روی زمین را ببینند و لذت ببرند !این زوج ، همراه با تمام تجهیزات مورد نیاز برای زندگی ، همچنین یک گروه فیلمبرداری حرفه ای سفر خود را آغاز کردند تا دنیا را از زیر پا بگذرانند . توضیحات محصول را حتما بخوانید …

6DVD/ تومان7900

<<خرید اینترنتی>>

وقایعی در طول تاریخ معاصر اتفاق افتادند که خبر و تاثیرات آنها ، دنیا را برای مدتی شگفت زده کرد . خبرهایی که می توانست سرنوشت بشر را متاثر خود کند . در این بین ، بی بی سی ۹ روز را که "مردم را شکه" کرده است را انتخاب کرده و مستند با همین نام ساخته است . این ۹ روز عبارتند از :

۱- ترور نیکسون و کندی ۲- ترور های آمریکا ۳- انقلاب مارتین لوتر کینگ ۴- حمله ژاپن به ناو آمریکا ۵- انفجار بمب هیروشیما ۶- نبر ۶ روزه ماه جون ۷- ساخت آپولو و فتح ماه  ۸- ساخت هوانورد پرنده آبی ۹- Reach for the Stars

2DVD/ تومان5500

<<خرید اینترنتی>>
غذای ملل مختلف تناسخ

مستندی جذاب و خیره کننده که به بررسی و معرفی غذاهای محلی ۱۳ کشور مختلف دنیا و نحوه طبح ان می پردازد. در این مستند ، مجری سرشناس آن به ۱۳ کشور سفر می کند و علاوه بر نمایش فرهنگ غذایی مردم ، به رستوران ها و منازل مردم نیز سر می زند و از نحوه طبح غذاهای مختلف فیلم تهیه می کند . کشور هایی که در این مجموعه موجود می باشند عبارتند از : ۱- مراکش ۲- مالزی ۳- پرتغال ۴- ویتنام ۵- هند ۶- یونان ۷-چین ۸- ایتالیا ۹- تایلند ۱۰-لبنان ۱۱-مکزیک ۱۲- ترکیه ۱۳- اسپانیا

1DVD/ تومان3200

<<خرید اینترنتی>>

تناسخ در جسمی جدید یا انتقال روح از بدن فردی مرده به بدن فردی جدید. آیا شما به آن اعتقاد دارید؟ اگر نه پس شواهد ارائه شده در این فیلم را چگونه توجیه می کنید؟ این مستند با ارائه شواهد و افرادی که معتقدند قبلا این دنیا را تجربه کرده اند ؛ سعی بر واقعی جلوه دادن این نظریه است . آیا شما م قبول ندارید ؟ پس حتما این مستند را ببینید !

1CD/ تومان3000  

<<خرید اینترنتی>>

کیهان طبیعت خارق العاده

بدون شک جامعترین مستند ساخته شده تا کنون درباره علم نجوم ؛ مجموعه "Cosmos With Carl Sagan" می باشد . در این مجموعه زیبا که شهرت زیادی نیز دارد ؛ به بررسی تمام سیاره ها ؛ منظومه ها ؛ راه شیری و…. به صورت اجمالی و کلی می پردازد. به طوری که پس از دیدن این مجموعه ؛ اطلاعات زیادی از دنیای بیرون از جو کره زمین پیدا خواهید کرد !

2DVD/ تومان5500

<<خرید اینترنتی>>

مستند زیبا و دیدنی از بی بی سی که در ان رفتار و عادات حیوانات مختلف نظیر میمون ؛ ماهی و… را مورد بررسی قرار می دهد. این مجموعه در ۵ فصل و در هر فصل به زندگی گونه ای از جانداران می پردازد.

1DVD/ تومان3200

<<خرید اینترنتی>>

یک روز با رونالدینیو کریستین رونالدو ، پسری که آرزو داشت

هر چیزی را که دوست دارید راجع به رونالدینیو بدانید. از گذشته، زندگی روزمره، خانواده ؛ مسائل شخصی ؛ فوتبال حرفه ای و. ….

1DVD/ تومان3400  

<<خرید اینترنتی>>

مستندی زیبا و دیدنی که در آن با کریستین رونالدو ؛ بازیکن محبوب فوتبال پرتغال آشنا می شوید . در این مستند با زندگی شخصی ؛ نحوه زندگی و زندگی حرفه ای و فوتبال وی بیشتر آشنا می شوید.

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

چاپلین ناشناخته ایده های بزرگ انیشتین

مستندی زیبا و دیدنی با نام "چاپلین ناشناخته" که به صورت هنرمندانه ای به زندگی شخصی و هنری این هنرمند شهیر می پردازد . در این مستند دیدنی ، شما نحوه کار ، زندگی و… وی آشنا می شوید. دیدن این مستندجذاب را به همه شما خوبان پیشنهاد می کنم.

1DVD/ تومان3200

<<خرید اینترنتی>>

مستندی زیبا و دیدنی از زندگی دانشمند فقید و جهانی ؛ آلبرت انیشتین . در این مستند ؛ به زندگی شخصی و کاری وی پرداخته می شود. همینطور تعدادی از ایده های علمی وی که فرصت مطرح کردن آنها را نداشت نیز بیان می شود .

1DVD/ تومان3400

<<خرید اینترنتی>>

زندگینامه بروس لی عجایب هفت گانه صنعتی

مستندی از زندگی شخصی و ورزشی ِ  رزمی کار معروف ؛ بروس لی .

1CD/ تومان3400  

<<خرید اینترنتی>>

معرفی ۷ پروژه برتر صنعتی در طول انقلاب صنعتی توسط بی بی سی ۱- کشتی بزرگ ۲- پل بروکلین ۳- فانوس دریایی بل راک ۴- شبکه فاضلاب لندن! ۵- کانال پاناما ۶- راه آهن اوقیانوس آرام ۷- گودال عظیم هور دام - در این مجموعه ؛ با دلایلی که این ۷ اثر به عنوان برترین ها و عجیب ترین های طراحی صنعتی بشر شناخته شده اند ؛ آشنا می شوید.

2DVD/ تومان5500

<<خرید اینترنتی>>

بزرگترین کشفیات فیزیک تله پاتی

مستندی جذاب و دیدنی که به معرفی و بررسی  مهمترین و تاثیر گذارترین قوانین فیزیک کشف شده تسط دانشمندان بر روی زندگی انسان می پردازد .

1CD/ تومان3000

<<خرید اینترنتی>>

در مورد تله پاتی چه می دانید ؟ هیچ ؟!
با دیدن این مستند اطلاعات خود را در مورد این واقعیت روانشناسانه ؛ به طرز باور نکردی ای افزایش دهید !

1CD/ تومان3000

<<خرید اینترنتی>>

مرگ نزدیک ارواح

افرادی که دچار حادثه میشوند و برای لحظاتی می میرند و روح از بدنشان خارج میشود, در آن لحظات چه چیزی می بینند یا به کجا می روند؟ بدون شک این سوال خیلی از ماست ! سازندگان این مستند به سراغ این افراد رفته اند و از احوالی که بر انها در آن مدت گذشته است ؛ سوال می کنند و صحنه هایی را نیز بر اساس گفته آنها بازسازی می کنند.

1CD/ تومان3000

<<خرید اینترنتی>>

مستندی درباره احظار روح و افرادی که به این امور می پرداند . در این فیلم صحنه هایی نیز به صورت مستند از احظار روح موجود می باشد.

1CD/ تومان3000

<<خرید اینترنتی>>

ارواح زیر زمین دریچه کائنات

از معدود مستند هایی که به صورت علمی به مبحث ارواح پرداخته است ؛ بدون شک همین مستند می باشد . در این مستند ؛ شما با تصاویر و مدارکی مواجه می شوید که وجود ارواح و اشباح را ثابت می کند . همچنین در کنار آن ؛ به بحث و تبادل نظر با صاحب نظران این عرصه پرداخته می شود . اکثر صحنه های مربوط به اشباح ؛ درون تونل های زیرزمینی و یا فاضلاب شهری می باشد - نامناسب برای افراد زیر ۱۸ سال

1CD/ تومان3200  

<<خرید اینترنتی>>

اگر به دنیای بی نظیر کهکشان های علاقه مندید ؛ این مستند بدون شک برای شما ساخته شده است ! در این مستند ؛ عکس ها و فیلم هایی را می بینید که طی چندین سال توسط دوربین های و سفینه های فضایی گوناگون به زمین مخابره شده است . در این مستند با تصاویری زیبا از سطح سیاره ها ؛ کهکشان ها ؛ ماهها و… مواجه می شوید . بدون شک تماشای این مستند متفاوت برای همه دیدنی خواهد بود.

2DVD/ تومان5500  

<<خرید اینترنتی>>


برای تماس با بخش فروش ، می توانید با شماره تماس 4725477-0299 از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر تماس حاصل نمائید.

Your Advertisement



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive