گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, August 27, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 22 MorDad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

فال روز 22 مرداد ماه88!

 

متولدین فروردین: گاهي اوقات موضوعي كه در ابتدا به نظر شما مسخره يا غير منطقي به نظر برسد بعداً اهميت پيدا مي كند. اگر مي خواهيد تغييرات غير منتظره اي ايجاد كنيد اين موضوع را به خاطر آوريد.

متولدین اردیبهشت: در شک و تردید هستید که آیا رابطه ای را ادامه دهید یا نه . امروز به این نتیجه رسیدید که باید به این رابطه خاتمه دهید زیرا طی این مدت که صبر کردید متوجه شدید که شخص دیگری هست که هر موقع بتواند با شما همکاری می کند.امروز روز مهمی در زندگی شخصی شماست.

 

متولدین خرداد: امروز مي توانيد به علائق شخصي خود برسيد شايد از نظر ديگران خودخواهي باشد اما از اين شرايط استفاده كنيد تا بعداً پشيمان نشويد امروز براي افرادي كه براي خودشان كار مي كنند هم روز بزرگي است  

 

متولدین تیر: هر نوع مانعی که بر سر راه تان قرار دارد به خاطر سرنوشت و قسمت می دانید.اما اگر واقعاً به موقعیت نگاه کنید قبول می کنید که اخیراً کمی بی توجهی و بی احتیاطی کرده اید.

متولدین مرداد: يك بار ديگر شما مجذوب جذابيت شخصي شده ايد و ممكن است تصميم گرفته باشيد، كه ضعيف تر از آن هستيد كه از اين مخمصه خلاص شويد. اگر كه شما شخصي آزاد و بدون يار هستيد، تفريح خوبي است و به خود مي گوئيد كه چيزي را از دست نخواهيد داد. گرچه كه اگر در حال حاضر با شخصي ارتباط داريد، داستان فرق مي كد. زيرا خود را به مخاطره مي اندازيد. آيا اين كار ارزش ريسك دارد؟  

 

متولدین شهریور: امروز هر چقدر انعطاف پذیرتر باشید بیشتر لذت می برید.به جای این که کارها را طبق برنامه امروز انجام دهید اجازه دهید همه چیز به روال خود انجام شود.  ;

 

متولدین مهر: تنوع نمک زندگی است پس به دنبال راهی باشید که روزمرگی زندگی تان راکنارگذاشته و پیش تر لذت ببرید . سعی نکنید عقایدتان را در ذهن تان نگه دارد و بازگو نکنید چرا که ممکن است شخص مافوق و یا رئیس شما از آنها بسیار استقبال کند و بخواهد آنها را به مرحله عمل در آورده. حتی ممکن است امروز بخواهید باتوجه و تغییر دکور محل کارتان، کاری کنید که احساس راحتی بهتر درآن محل داشته باشید و آنجا زیباتر به نظر آید.

 

متولدین آبان: امروزنمی توانید نگران نحصی روز سیزدهم باشید زیرا مثبت اندیشی تمام وجودتان را فرا گرفته است و با این دید مثبت افراد مثبت و خوب را به خودتان جذب می کنید.شاید دیگران سعی کنند دید شما را عوض کنند اما بعداً متوجه می شوید که تا چه حد این دید مثبت به نفع شما بوده است.

 

متولدین آذر: نيازي نيست امروز نگران باشيد چه روزيست چون همه چيز بر وفق مرادست. هر نوع فعاليتي داريد كه در آن هر آنچه داريد را با ديگران قسمت مي كنيد به نظر آماده انجام است و بخوبي انجام خواهد شد. چون همه يك نوع روحيه همكاري دارند. شما مي دانيد كه چطور مردم را بنفع خود بطرف خود بكشيد. اسمش را بگذاريد مردم را بطور مثبت بازيچه قرار دادن.

 

متولدین دی: هنوز در مركز توجه مردم و بسيار محبوب هستيد واما شما در حال حاضر موقعيت را دوست داريد. اين طور نيست؟شايد براي ديگران امروز روز خوبي نباشد اما نه براي شما. هر چه قدر بال هايتان را بيش تر باز كنيد بيش تر مي توانيد به دور دست ها برويد.

متولدین بهمن: سادگی یکی از خصوصیت های شما نیست . بهمنی عزیز به طور کلی شما درباره شخصیت دیگران می توانید به خوبی قضاوت کنید . امروز توضیح اتفاقاتی که می افتد کمی مشکل می باشد چون شخصی ظاهراً می تواند کارها را بهتر از شما انجام دهد .بی گناه پنداشتن آنها چون دلیل کافی برای گناهکار بودنشان ندارید کار مورد علاقه شما نیست  بنابراین لطفاً‌ این مساله را در نظر داشته باشید قبل از این که خودتان را در تنگنا قرار دهید.

 

متولدین اسفند: اگر بچه دارید آماده باشید که به آنها تشر بزنید.  آنها قصد دارند شما را وارد دعوایی کنند که شما را عصبانی می سازد مقداری سازش حتی برخلاف میلتان سودمندتر از این است که قانون را زیر پا بگذراید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive