گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, August 1, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z - 28 TiR 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 28 تیر ماه88!

 

متولدین فروردین: مي توانيد تجربه و منطق خود را امتحان كنيد. لازم است با گذشته خداحافظي كنيد اما نه با افراد خانواده. به پيشرفت خود ادامه دهيد.

 

متولدین اردیبهشت: امروز جذب افرادی می شوید که از لحاظ فرهنگی و موقعیت خانوادگی کاملاً  با شما متفاوت هستند . با انرژی زیادی در پس اهداف جدید هستید و تصمیم دارید شروع تازه ای داشته باشید . ماجراجوتر از همیشه هستید.

 

متولدین خرداد: امروز بايد از دخالت در وظايف خانوادگي كه به شما مربوط نمي شود دوري كنيد. به طور طبيعي در مشكلات خانوادگي شما هم سهمي داريد اما نبايد همه را به عهده بگيريد. چرا براي تغيير هم كه شده اجازه نمي دهيد ديگران مسئوليت بپذيرند و شما خودتان را به آرامي كنار بكشيد.

 

متولدین تیر: فضا هم چنان مسرت بخش است اما شما به یک نفر حرفی می زنید که او را ناراحت می کنید در حالیکه منظوری نداشته اید.آنها نمی توانند به اندازه شما بخشنده و با گذشت باشند،اخیراً خیلی مراقب پول های تان بوده اید.بنابراین لیاقت اش را دارید که برای خودتان هدیه بخرید.

 

متولدین مرداد: امروز روي دنده چپ هستيد و اين امر شما را زودرنج وحساس خواهد ساخت. اين طور به نظر مي رسد كه احساس كج خلقي يا احساس عصبانيت راجع به مساله اي مي كنيد. ولي نمي توانيد چيزي راجع به آن بگوئيد. در نتيجه، اگر براي مدتي طولاني عصبانيت را در دل نگهداريد، با محركي كوچك بسيار خشمگين مي شويد. احتمالاً بايد همه چيز را روا كنيد. اين خيلي بهتر از اينست كه مطلب را در دل خود نگه داريد.

 

متولدین شهریور: امروز یک نفر توجه زیادی به شما دارد بنابراین از این موضوع خوشحال هستید.شاید شما هم بخواهید همین کار را بکنید.شرایط  احساسی است و این برای روحیه شما عالی است.

 

متولدین مهر: امروز هم یکی از آن روزهاست که شما بسیار اجتماعی و خوش مشرب شده اید و با هر کسی که ملاقاتش می کنید رفتاری بسیار دوستانه دارید.این برای شما آرزوهای خوبی را به همراه خواهد آورد و حتی ممکن است منجر به آغاز یک دوستی جدید شود.اگر می خواهید به یکی از دوستان تان زنگ بزنید و گفتگویی با او داشته باشید،مراقب باشید این کار ساعت ها بطول نیانجامد و در نتیجه قبض تلفن سرسام آور نصیبتان نگردد.

 

 

متولدین آبان: اگر می توانید کارهای روزمره را کنار بگذارید و کاری جالب تر انجام دهید.ازمعاشرت با افراد سرزنده و شاداب لذت خواهید برد.مخصوصاً اگر در مورد مسائلی صحبت کنید که شما به آن علاقه دارید.اگر به یک فرد مورد اطمینان نیاز دارید با دوستی که به او اعتماد دارید صحبت کنید.

 

متولدین آذر: همه ماههاي آتشي استعداد خوبي براي اين كه كاري را خوب انجام دهند و ديگران را به ستايش وادارند دارند و شما آذري عزيز اين خاصيت را داريد. ديگران به شما جلب مي شوند و شايد حتي چشمشان به شما خيره مي گردد. توصيفي كه شما داريد قيافه و ظاهر خيلي خوبي در حال حاضر داريد ولي آنچه مردم رابه شما جذب ميكند فقط ظاهر شما نيست.

 

متولدین دی: از اين كه مدت ها منتظر كسي بمانيد اصلاً‌ خوشتان نمي آيد و نمي توانيد منتظر بمانيد تا خودشان را به شما برسانند. اگر دوست داريد كه مدتي تنها باشيد بنابراين مي توانيد بيش تر از اين منتظر نمانيد. وقتي مي خواهيد تغييراتي شخصي در خود ايجاد كنيد مي دانيد كه هيچ كس نمي تواند منصرفتان كند، بنابراين اگر كسي سعي كرد اين كار را انجام دهد او را ناديده بگيريد....

 

متولدین بهمن: امروز در خلاقیت  مشهور می شوید. بنابراین دفترچه ای به همراه داشته باشید تا بتوانید ایده های که به ذهن تان می رسد یادداشت کنید . حتی اگر در آغاز کار مضحک به نظر می رسد . موضوع یا راه حلی که در ابتدا احمقانه یا غیرمنطقی به نظر می رسد می تواند متحول کننده و دقیقاً آن چیزی باشد که لازم است .

 

متولدین اسفند: چیز بسیار سحرانگیزی درباره دورنمای یک رابطه جدید عشقی وجود دارد این طور نیست ؟ اگر شما واقعاً‌ عاقل هستید علی رغم احساسات خود ادامه می دهید ؟ شما در گذشته زمین خورده اید بنابراین از خود بی خود نشوید تا مطمئن شوید که این یک عشق واقعی است .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive