گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, August 30, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 24 MorDAD 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی 24 مرداد ماه88!

 

پرسپوليس مقابل استقلال اهواز متوقف شد


 

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس تهران و استقلال اهواز از ساعت 19و 15دقيقه در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.
سپهر حيدري در دقيقه 83 براي پرسپوليس گلزني كرده و تك گل‌ استقلال اهواز توسط اسماعيل شريفات روي اشتباه سپهر حيدري در دقيقه 85 به ثمر رسيد.
يدالله جهانبازي داور مسابقه به عبدالله توحيدي‌مهر، افشين كمايي و مهدي دغاغله از استقلال اهواز كارت زرد نشان داد.

 


 

فولاد برابر پيكان متوقف شد


 

اين ديدار در ورزشگاه تختي انزلي و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد.
جابا موجيري در دقيقه 31 براي فولاد گلزني كرد. سعيد لطفي در دقيقه 73 گل پيكان را به ثمر رساند.
غلامرضا جباري داور مسابقه به پيام حاجي نجف، سعيد رمضاني و حجت زاد محمود از فولاد و مجيد خدابنده لو و ايمان رزاقي راد از پيكان كارت زرد نشان داد.
هر دو تيم در هفته اول بازنده شده بودند. فولاد 2 بر يك بازي را به راه آهن واگذار كرد و پيكان هم در خانه خود به مقاومت سپاسي باخت.

 


 

مايلي‌كهن: از سرمربي تيم اميد گلايه دارم


 

محمد مايلي كهن پس از پيروزي يك بر صفر برابر شاهين بوشهر در جمع خبرنگاران عنوان كرد: در ابتدا بايد گلايه خود را از غلامحسين پيرواني اعلام كنم. او كه در سال‌هاي گذشته از مربيان تيم ملي براي در اختيار گرفتن بازيكنان ملي پوش انتقاد مي‌كرد حالا كه خودش سرمربي تيم اميد است بازيكني مثل كريم انصاري فرد كه از بازيكنان موثر ما است را پس از در اختيار گرفتن به موقع به تيم ما تحويل نداد.
وي در مورد ديدار با شاهين اظهار داشت: مي‌دانستم بازي سختي پيش رو داريم. پس از شكست سختي كه برابر ذوب آهن متحمل شديم جمع كردن تيم كار سختي بود كه خوشبختانه اين كار را انجام داديم. در ديدار امروز در دقايق ابتدايي بازي در اختيار ما بود اما بعد از 15 دقيقه شاهين توانست توپ و ميدان را در اختيار بگيرد. بين دو نيمه با بازيكنانم صحبت كردم و به آنها گفتم عجول نباشيد؛ ما به گل خواهيم رسيد حتي اگر در دقايق آخر باشد بنابراين حوصله به خرج بدهيد.
سرمربي سايپا تصريح كرد: شاهين هم مانند تيم سايپا تيم نويي است. ما با توجه به تغييراتي كه در هزينه‌هاي سايپا انجام شد نتوانستيم بازيكنان فصل پيش را در مجموعه حفظ كنيم. البته تيم شاهين هم در دقايق پاياني به تيم ما فشار زيادي وارد كرد.
مايلي كهن در مورد داوري مسابقه گفت: داوري خوب بود و مشكلي نداشت. استفاده از داوران جوان نويد دهنده روزهاي خوبي براي فوتبال ايران خواهد بود.
مايلي كهن در مورد محروميت 3 جلسه‌اي خود تاكيد كرد: در ديدار اول كه برابر ذوب آهن روي نيمكت ننشستم به دليل اين بود كه در آخرين ديدار برابر صبا از ميدان اخراج شده بودم البته كميته انضباطي من را 3 جلسه محروم كرد و مبلغي هم جريمه شدم. من به اين راي اعتراض نكردم اما باشگاه سايپا اين كار را انجام داد و پرونده به كميته استيناف رفت؛ بنابراين در حال حاضر محروم نيستم.

 


 

تيم بسكتبال لبنان حريف چبن در مرحله نيمه‌نهايي شد


 

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، در آخرين ديدار مرحله يك چهارم نهايي جام ملت‌هاي بسكتبال آسيا تيم لبنان موفق شد با نتيجه 68 بر 65 كره‌جنوبي را شكست داده و راهي مرحله نيمه‌نهايي شود.
بسكتباليست‌هاي لبنان در اين مرحله فردا به مصاف تيم قدرتمند چين مي‌روند.
تيم چين در مرحله يك هشتم نهايي لبنان را با نتيجه 71 بر 68 شكست داده بود.
با نتايج به دست آمده امروز تيم‌هاي ايران،چين، لبنان و اردن به نيمه‌نهايي صعود كردند.
در اين مرحله فردا ايران به مصاف اردن مي‌رود و لبنان با چين ديدار مي كند.
بيست و پنجمين دوره جام ملت‌هاي بسكتبال آسيا از 15 مرداد آغاز شده و تا 25 مردادماه ادامه خواهد داشت.
تيم ايران قهرمان دور گذشته و مدافع عنوان قهرماني اين دوره محسوب مي‌شود كه امروز با شكست قطر به مرحله نيمه نهايي راه يافت و حريف اردن شد.

 


 

ملوان مقابل راه‌آهن به پيروزي رسيد


 

تيم‌هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و راه‌آهن شهرري در هفته دوم نهمين دوره ليگ برتر از ساعت 18 دقيقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف يكديگر رفتند كه در نهايت اين ديدار با نتيجه 2 بر يك به سود ملوان به پايان رسيد.
گل‌هاي ملوان را در اين ديدار پژمان نوري در دقيقه 67 و محمد نزهتي 85 و تك گل راه‌آهن را در اين ديدار ميلاد زنيد‌پور در دقيقه10به ثمر رساند.
ضمن اينكه سيد جلال رافخايي در دقيقه 45 نيمه‌اول يك پنالتي را براي ملوان از دست داد.
قضاوت اين ديدار بر عهده قاسم واحدي بود. وي به ابوذر رحيمي از راه‌آهن و بابك پورغلامي از ملوان كارت زرد نشان داد.


 

هر 4 نماينده ايران فيناليست شدند


 

در روز دوم رقابت‌هاي جام زيلكوفسكي لهستان سيد مراد محمدي پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه 8 بر 1 ماكسيم ماتيس از اوكراين را شكست دارد، در دور سوم مقابل هاكي گورل از تركيه با نتيجه 7 بر صفر پيروز شد و در ديدار سرگروهي نيز موفق شد واسلي فدروشين از اوكراين را شكست دهد. محمدي امشب در ديدار فينال مقابل هايبولا سالوف از آذربايجان قرار مي‌گيرد.
در وزن 74 كيلوگرم صادق گودرزي در دور نخست با نتيجه 2 – صفر رشيد قربان‌اف از روسيه را شكست داد، در دور دوم موفق شد لئونيد اسپريدينوف از قزاقستان را با نتيجه 5- 2 شكست دهد، در دور سوم سورن ماركوسيان را با نتيجه 6- صفر پشت سر گذاشت و در كشتي سرگروهي نيز سيف‌الدين عثمان‌اف از قزاقستان را با نتيجه 8 – صفر شكست داد. وي امشب در ديدار فينال مقابل عارف علي‌يف از آذربايجان قرار مي‌گيرد.
در وزن 84 كيلوگرم احسان لشگري پس از استراحت در دور اول، در دور دوم رادوسلاو سيجاك از لهستان را با نتيجه 5- صفر شكست داد، در دور سوم فيرات بينيچي از تركيه را با نتيجه 5- صفر مغلوب كرد و در ديدار سرگروهي نيز موفق شد شريف‌ شريف‌اف از آذربايجان را با نتيجه 3- 2 شكست دهد و راهي ديدار فينال شود. وي امشب براي كسب عنوان نخست مقابل آلبرت ساريتوف از روسيه قرار مي‌گيرد.
در اين وزن نوروز تمرزاف كشتي‌گير سرشناس آذربايجاني در دور سوم مغلوب شريف‌اف هموطن خود شد.
در وزن 120 كيلوگرم فردين معصومي در دور اول با نتيجه 4- صفر آرجان بوهلار از كانادا را شكست داد، در كشتي دوم خود نيز موفق شد ديمتار كومچيف از بلغارستان را 4- 1 مغلوب كند و در ديدار سرگروهي الكساندر شيماروف از بيلاروس را با نتيجه 2- صفر شكست داد تا امشب براي كسب مدال طلا مقابل ماريد موتاليموف از قزاقستان قرار گيرد.
تيم ايران شب گذشته در سه وزن اول به يك مدال طلا و دو نقره دست يافت.

 


 

تساوي ابومسلم و پاس در ديداري كسل كننده


 

ديدار تيم هاي ابومسلم و پاس همدان از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن با حضور 4 هزار تماشاگر آغاز شد.
اين ديدار سرد و كسل كننده در حالي با نتيجه صفر بر صفر به پايان رسيد كه دو تيم حرف زيادي براي گفتن نداشتند و بازي بيشتر در ميانه هاي ميدان در جريان بود.
در تيم ابومسلم عدم حضور مهاجم تمام كننده و استفاده از هافبك ها به جاي مهاجم كاملا مشهود بود.
قضاوت اين ديدار بر عهده رحيم مهرپيشه بود. وي از تيم ابومسلم به شهركي و موموني و از تيم پاس همدان به علي آبادي، اويس كردجهان و مقداد قباخلو كارت زرد نشان داد.

 


 

پيروزي استيل‌‌آذين با هت تريك غلامي


 

ديدار تيم هاي استيل آذين و صباي قم از ساعت 17 در ورزشگاه دستگردي با حضور 600 تماشاگر آغاز شد.
ابتدا تيم صباي قم در دقيقه 22 توانست توسط احمد تقوي به گل رسيد.
در ادامه بازي نيز اين تيم چند موقعيت خوب را از دست داد اما تيم استيل آذين توانست در دقيقه 36 توسط محمد غلامي گل تساوي را به ثمر برساند.
در نيمه دوم اين تيم استيل آذين بود كه توانست بر بازي تسلط پيدا كند و در دقيقه 56 از روي يك ضربه ايستگاهي؛ علي كريمي گل دوم اين تيم را به ثمر رساند.
محمد غلامي در دقيقه 63 با پاس گل كريمي با ضربه سر زيبا گل سوم استيل آذين را وارد دروازه مهدي واعظي كرد
اما در دقيقه 67 روي اشتباه حسين كعبي؛ محمد رضايي صاحب توپ شد و گل دوم صبا توسط او به ثمر رسيد.
در ادامه بازي تيم صبا با تغيير سيستم توانست در دقيقه 84 توسط حميد فرزانه به گل تساوي برسد.
در دقيقه 94 محمد غلامي توانست با پاس گل ديگري از كريمي گل چهارم و برتري استيل آذين را به ثمر برساند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محسن تركي بود. وي در اين ديدار از تيم استيل آذين به خسروي، شاپورزاده و غلامي و از صبا به فشنگچي كارت زرد نشان داد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

HesamMoormazd@Yahoo.Com

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive