گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, August 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z - 30 TiR 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 30 تیر ماه 88!

 

متولدین فروردین: سعي نكنيد در كار ديگران دخالت كنيد. به كار خودتان توجه كنيد و چيزي را به دل نگيريد. گاهي اوقات يك موقعيت درست بر خلاف آن چيزي كه فكر مي كنيد، مي باشد.

 

متولدین اردیبهشت: امروز زودتر از همیشه خسته می شوید سعی کنید فعالیت های امروز را کمتر کنید. اگر می خواهید امشب  در کنار همسرتان  باشید فکر بسیار خوبی است البته به شرط این که صورت حساب رستوران خیلی زیاد نشود.

 

متولدین خرداد:  ستارگان به شما كمك مي كنند تا در محل كار امنيت بيشتري به دست آوريد. در چند ماه اخير يا بيشتر احساس مي كرديد مي خواهيد به دنبال هدف بزرگ تر و بهتري باشيد نهايتاً اكنون توانستيد هدف هاي والاتري را براي خودتان درست كنيد. به دنبال آنها برويد مطمئن باشيد پشيمان نمي شويد.

 

متولدین تیر: ذهن تان بی وقفه کار می کند و تخیلات نیز کارهای زیادی برای شما ایجاد می کند. سعی کنید آنهایی که اکنون انجام می شوند را انجام دهید و بقیه را برای بعد بگذارید.

 

متولدین مرداد: گرچه ممكن است كه اوضاع بانكي و مالي تان روبه راه باشد، امروز روز خوبي براي چك كردن امور است كه آيا درست پيش مي روند يا خير. شما بسيار فروتن شده و مي خواهيد ببينيد كدام يا تمامي امور ماليتان تحت كنترل مي باشند يا خير. اگر مي توانيد پولي هزينه كنيد، يك سرمايه گذاري محتاطانه ضرري نخواهد داشت ولي بايد ارزش پول را بسيار مورد توجه قرار دهيد. در حال حاضر كيفيت براي شما مهم تر از كميت مي باشد.

 

متولدین شهریور: می توانید رقابت کنید.البته زیادی جدی نیست و دوست دارید بر دیگران تاثیر مثبت بگذارید.در حال حاضر با یک خانم مشکل دارید.مخصوصاً اگر بخواهد به شما دستور دهد.

 

متولدین مهر: حضور طولانی مدت سیاره کندرو پلوتر در این بخش از چارت شما برروی روند فکری شما تاثیر دارد.به این معنی که به صورت دوره ای شما غرق افکارتان می شوید و آنها برشما غلبه خواهند کرد.متاسفانه امروز یکی از آن روزهاست و اگر مراقب نباشید پر از اضطراب و نگرانی می شوید.مساله ناراحت کننده این است که هر چه بیشتر مساله ای از کنترل شما خارج شود،شما را بیشتر عصبی می کند.

 

 

متولدین آبان: امروز فوق العاده خوش بین هستید بنابراین هم صحبتی عالی برای دیگران هستید.سعی کنید از این خصوصیت استفاده کنید و دیگران را شاد و خوشحال کنید.در مورد یک شخص به خصوص،امیدوار هستید مخصوصاً اگر انتظار دیدن آن ها را داشتید.شما را ناامید نمی کنند مگر این که خودتان دعوت آن ها را رد کنید.

 

متولدین آذر: بقدري اخيراً شما متوجه ذهن خود بوده ايد كه بدن خود را فراموش كرده ايد. بهتر است استراحت كنيدچون بنفع سلامتي و شادي شماست پس خستگي بدر كردن را امري ضروري قرار دهيد. البته اول شما بايد حركت خود را آهسته كنيد و يك كار آرامش دهنده انجام دهيد و اين مي تواند يك چالش برايتان باشد. فقط يادتان باشد خودتان فعاليتتان را كم كنيد تا اين كه مجبور شويد به اين كار.

 

متولدین دی: اگر كساني را كه دوست داريد در خارج زندگي مي كنند، امروز خبري از طرفشان دريافت مي كنيد. شايد هم در حال برگشت به منزل باشند و اين درست همان چيزي است كه در انتظارش هستيد. سعي خودتان را خواهيد كرد تا اين سفر پرخاطره ترين سفر براي آن ها باشد.

 

متولدین بهمن: هر کسی که برای شما مشکل تراشی کند یا افکار قدیمی داشته باشد به سرعت شما را عصبانی می کند و صبرتان تمام میشود حتی اگر چنین قصدی نداشته باشید . علت این است که می خواهید از هر نوع محدودیتی رها باشید . ولی بهمنی عزیز لازم است خطرات این مشکل را کاهش دهید . زیرا طغیان به راحتی از بین نمی رود.

 

متولدین اسفند: شما در وضعیت روحی بسیار بخشنده ای قرار دارید و می خواهید همه را برای خوردن و آشامیدن به مکانتان دعوت کنید. یک تذکر برای شریک زندگی تان باید داده شود و آن این که از شما استقبال خیلی گرمی نکند.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive