گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, August 30, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 23 MorDad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 24 مرداد ماه 88!

 

متولدین فروردین: اگر رك و راست باشيد، ديگران صداقت شما را تحسين مي كنند. اين بار زيادي صداقت داشته ايد سعي كنيد دست از افراط برداريد.

 

 

متولدین اردیبهشت: امروز زندگی اجتماعی شادتری نسبت به گذشته دارید و زندگی عشقی تان هم در حال تغییر است . این موضوع به شما انگیزه می دهد . اگر سرگرمی خلاقی دارید می توانید در آینده نزدیک از آن سود ببرید. چیزی که به آن نیاز دارید روزی آرام و ساکت است . لازم نیست  از دست دیگران فرار کنید اما برای آنها توضیح دهید که چه احساسی  دارید در غیر این صورت احساس می کنند شما آن ها را نادیده گرفته اید و فراموش کرده اید.

 

 

متولدین خرداد: به شدت تمايل داريد از يك موضوع خشن پرهيز كنيد و هيچ كس هم شما را مقصر نمي داند اما لازم هم نيست نگران باشيد و اضطراب پيدا كنيد. تا زماني كه با اين افراد بداخلاق و گستاخ روراست و رك باشيد لازم نيست نگران چيزي باشيد مگر اين كه خودتان خلاف اين مسئله را قبول داشته باشيد. اگر فرزنداني داريد كمي مشكل ساز هستند، بهتر است با آنها صحبت كنيد و ببينيد در ذهنشان چه مي گذرد.

 

متولدین تیر: امروز دوستان نزدیک بیشتر از اعضای خانواده همراهان خوبی هستند.آنقدر نگرانی واضطراب دارید که نمی توانید از در کنار برادر و خواهر بودن نهایت لذت را ببرید.اگر می توانید آن ها را به حال خودشان بگذارید تا خودشان مشکل شان را حل کنند.

 

 

متولدین مرداد: شخصي امروز رازي را براي شما بازگو خواهد كرد كه انتظار دارد همانند زندگي تان، از آن محافظت كنيد. هم چنين مي خواهد كه با او آن همدردي و همفكري لازم را بكنيد. در عوض، شما از بيان مطالبي كه تا به حال بازگو نكرده بوديد، احساس رضايت كرده و خوشحاليد كه آن را با شنونده اي دلسوز و همفكر در ميان گذاشته ايد.

 

 

متولدین شهریور: اگر برای موفقیت در کاری برنامه ریزی می کنید،نگران هستید که آیا همه چیز طبق برنامه پیش می رود.اگر مدت زیادی است که با دوستان بیرون نرفته اید با آنها قرار بگذارید و با هم بیرون بروید.

 

متولدین مهر: ستارگان می گویند که امروز شما بسیار جذاب و خوش زبان شده اید، پس از این استعدادهای خوب تان در راه هایی مناسب استفاده کنید. سعی کنید با هر کسی که می خواهید بر روی او تاثیر بگذراید. صحبت کنید چرا که به زودی تاثیری عالی بر وی خواهید گذاشت. ممکن است مواردی را امروز عنوان کنید که در حالت طبیعی سخت و سنگین باشند ولی در این زمان با چنان مهارتی عنوان می شوند که کسی اهمیت نمی دهد.  

 

 

متولدین آبان: اگر اخیراً با خودتان تنها نبوده اید،امروز سعی کنید جایی را برای تنهایی تان فراهم کنید.اگر می خواهید انرژی تان را دوباره به دست آورید این کار بسیار خوب است.سعی کنید به چیزهای مثبت فکر کنید و گرنه به جای اینکه باطری های تان را شارژ کنید بیشتر آن ها را تخلیه می کنید.اگر بیرون می روید در انتخاب همراه تان بسیار دقت کنید.

 

 

متولدین آذر: زمان هايي پيش مي آيد كه مردم رفتار شما را اشتباه برداشت مي كنند و امروز از آن روزهاست. ممكن است ديگران فكر كنند كه شما به احساسات و افكارشان اهميتي نمي دهيد كه در واقع اينطور نيست. اگر هم كاملاً غرق در كاري كه انجام مي دهيد شده ايد آنها شما را متهم به توجه نكردن به خود مي كنند. شما خوب طبيعتاً آزرده خواهيد شد از اين مسئله ولي مسايل را با حساس شدن بدتر نكنيد. مي دانيد كه صبور بودن چه خصلت خوبي است.

 

 

متولدین دی: امروز در مورد پولي كه با زحمت آن را به دست آورده ايد بي احتياط هستيد بنابراين مراقب باشيد كه چيزي را كه لازم نداريد بي خودي نخريد. اما اگر به نصيحت من گوش ندهيد حتماً چيزي مي خريد كه اصلاً‌ به دردتان نمي خورد .

 

 

متولدین بهمن: واقعاً از این که آزادانه برای خوشگذرانی خود و دوستان پول خرج کنید لذت می برید. تاکید می شود که امروز روزی ایده آل برای دور هم جمع شدن با دوستان صمیمی است زیرا از معاشرت با آنها لذت می برید و از این که در کنارتان هستند احساس رضایت خاطر پیدا می کنید .

 

متولدین اسفند: این طور نیست که من شما را به حماقت یا مستی دعوت کنم اما بایستی کارهای مشکل و روزمره تان را کنار بگذارید. شما اگر با تمام وجود هم کار کنید . به جز سردرگمی و اضطراب خاتمه ای نخواهید داشت . امروزتان را در آرامش بگذارنید و با تفکر رویاریی آن آزاد باشید .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive