گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, July 28, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 23 TIR 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی 23 تیر ماه 88 !

موفق و پیروز باشید!

::آخرين وضعيت كريمي و رحمتي براي حضور در پرسپوليس::

 


 

محمودرضا فاضلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص آخرين وضعيت علي‌كريمي اظهار داشت: در ديداري كه كريمي با انصاري‌فرد داشت درباره مسائل مالي حرفي زده نشد اما روز شنبه هفته جاري مدير روابط ‌عمومي باشگاه پرسپوليس كه نماينده سازمان تربيت‌بدني نيز است با من تماس گرفت و در خصوص علي كريمي و مهدي رحمتي گفت‌وگو كرد.
وي افزود: به باشگاه پرسپوليس اعلام كرديم سقف‌هاي قرارداد براي بعضي از بازيكنان بايد فرق داشته باشد كه مسئولان باشگاه پرسپوليس(مدير روابط‌ عمومي) مجددا با من تماس گرفت و پيشنهاد باشگاه را دادند كه من آن را تا حدودي قبول كردم. اين موضوع در رابطه با رحمتي و كريمي يكسان بود.
فاضلي كه مديربرنامه هاي رحمتي نيز است، ادامه داد: پس از اينكه اين صحبت‌ها به نتيجه رسيد از باشگاه پرسپوليس خواستم به صورت مكتوب درخواست خود را درباره اين دو بازيكن براي من فكس و نحوه پرداخت پول خود را اعلام كنند كه در ميانه فصل دچار مشكل نشويم اما با وجود اينكه شماره فكس از من گرفته شد تا به امروز اين كار صورت نگرفته است.
مدير برنامه‌هاي رحمتي و كريمي خاطرنشان كرد: مشكل كريمي براي پيوستن به پرسپوليس پول نيست اما بايد قبول كرد كه اين بازيكن به خاطر شرايط خاص فصل قبل به دليل علاقه‌اش به پرسپوليس با درآمد كمي به اين تيم آمد و بايد به او حق داد كه امسال تصميم بهتري بگيرد.
وي با رد خبر پيشنهاد 500 ميليوني كريمي به پرسوليس كه انصاري فرد آنرا عنوان كرده بود؛‌ يادآور شد: من حتي با مسئولان باشگاه پرسپوليس در مورد اينكه درخواست كرده بودند قرارداد كريمي دو ساله باشد به توافقاتي رسيده بوديم اما تا اين لحظه درخواست مكتوبي را كه از باشگاه خواسته‌ام به من اعلام نشده است.
فاضلي تصريح كرد: كريمي 30 سال دارد و اميدوار هستم اگر او را نمي‌خواهند زودتر تكليف را مشخص كنند. او پيشنهادهاي خوبي از ايران و تيم‌هاي عربي و يك تيم خوب اروپايي كه دوست ندارم اسم آن را اعلام كنم دارد و اميدوارم هر چه زودتر تكليف اين بازيكن را مشخص كند.
وي در خصوص سيد‌مهدي رحمتي گفت: درباره اين بازيكن نيز منتظر نامه مكتوب باشگاه پرسپوليس هستم تا تكليف او را روشن كنم. همچنين بايد اعلام كنم در خصوص رحمتي چند بار با باشگاه مس كرمان صحبت‌هاي انجام شده است كه آنها به دليل مسائل مالي نتوانستند مذاكرات را ادامه دهند. اين دروازه بان پيشنهادي از تيم روزنبرگ دارد و به جز پرسپوليس 3 تيم ديگر ايراني خواهان او هستند. منتظر بازگشت اين بازيكن از آفريقاي جنوبي هستم.

 

::پورحيدري: تصميم غلط مسئولان فوتبال همه را دچار مشكل كرده است::

 


 

منصور پورحيدري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در رابطه با انتخاب سرمربي تيم فوتبال پاس همدان عنوان كرد: براي انتخاب سرمربي مسئله خاصي وجود ندارد و در اين زمينه مشكلي براي حضور در نهمين دوره مسابقات ليگ برتر نداريم.
وي ادامه داد: دوست ندارم مردم بدانند سرمربي تيم فوتبال پاس چه‌كسي است، اما بايد بگويم كه منصوريان جز گزينه‌هاي نشستن روي نيمكت تيم پاس همدان به‌ عنوان سرمربي به‌شمار مي‌آيد.
پورحيدري در رابطه با وضعيت بازيكنان تيم پاس اظهار داشت: بازي‌هايي كه در اردبيل انجام داديم در شناخت كادر فني از بازيكنان موثر بود و نقاط ضعف تيم خود را به خوبي شناختيم. كادر فني پاس نياز به يك دروزاه‌بان و حداقل 3 بازيكن در پست‌ها ديگر دارد كه اگر اين كمبودها هم برطرف شود معتقدم تبديل به يك تيم خوب خواهيم شد.
وي با اشاره به كمبود دروازه‌بان در فوتبال ايران عنوان كرد: در حال حاضر كمبود دروازه‌بان از مشكلات فوتبال ايران به‌شمار است و تصميمي كه در اين زمينه گرفته شد بدون فكر و با بي‌برنامگي بوده چون همه تيم ها را با مشكل مواجه كرده است. چرا بايد تيم ها از وجود دروازه بان خارجي محروم باشند. اين تصميم غلط همه را دچار مشكل كرده است.
مدير فني تيم فوتبال پاس همدان در خصوص وضعيت فوتبال ايران گفت: در حال حاضر فوتبال ايران از افغانستان هم عقب‌تر است. دليل اين عقب‌افتادگي وجود يكسري ناهماهنگي‌ها، بي‌برنامگي‌ها است.
پورحيدري اضافه كرد: اگر مديران از بازيكن و باشگاه‌ها شناخت داشته باشند، مشكلات مالي در فوتبال به حداقل مي‌رسد. اگر مديران درست برنامه‌ريزي كنند، بازيكنان هم در راستاي همين برنامه حركت خواهند كرد. مديران فوتبال نبايد براي حفظ ميز و جايگاه خود دست به هر كاري بزنند.
پورحيدري اظهار داشت: براي جلوگيري از بازيكن سالاري و سازندگي در فوتبال بايد وقت و هزينه صرف كرد.
مدير فني پاس همدان در مورد حضورش در تيم ملي فوتبال ايران خاطرنشان كرد: افشين قطبي براي حضور من در كادر فني تيم ملي ابراز تمايل كرده است، اما از آنجايي كه در اختيار باشگاه پاس همدان هستم تصميم نهايي براي حضورم در تيم ملي بر عهده مسئولان باشگاه پاس و فدراسيون فوتبال خواهد بود.
وي در رابطه جايگاه پاس در نهمين دوره ليگ برتر اظهار داشت: اعتقاد دارم تيم خوبي داريم، اما كمبودها بايد برطرف شود. با برطرف شدن مشكلات و كمبودها سعي مي‌كنيم در اين دوره از مسابقات ليگ برتر در نيمه بالايي جدول قرار بگيريم.

::نعمت پور: حضور در مسابقات جهاني كشتي را از دست نمي‌دهم::

 


 

طالب نعمت پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: مي توانستم 15 روز ديگر كيست كمرم را جراحي كنم؛ اما به همان شكل، بازگشتم به كشتي ديرتر مي شد و حضور در جهاني دانمارك را از دست مي دادم. به همين دليل سريع اقدام به اين كار كردم و با اين وضعيت فكر مي كنم به رقابت هاي جهاني مي رسم.
وي افزود: درد كمر، برايم مشكل ساز شده بود و نمي توانستم خوب تمرين كنم.
اين فرنگي كار كه در اردوي تيم ملي حضور داشت، خاطر نشان ساخت: بايد 2 هفته به طور كامل به استراحت بپردازم و نمي توانم در جام آزوماش اوكراين كشتي بگيرم. احتمالا كادر فني تيم ملي مرا در جام پيتلانسكي لهستان محك خواهد زد.

::كاكا: با شماره 5 مسئوليتم بيشتر مي‌شد::

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، كاكا تصريح كرد: شماره ثبت شده من 8 است اما اگر شماره زيدان را به من بدهند خيلي خوشحال مي شوم.
وي افزود: مشكلي نيست و تصور نمي كنم اين كار باعث دلخوري كسي شود. من مي توانم راه زيدان را در رئال مادريد ادامه بدهم.
وي خاطرنشان كرد: در رئال مادريد بايد مثل يك سرباز در خدمت تيم بود و هواداران از من توقع بسيار زيادي دارند كه البته به آنها حق مي دهم و مي كوشم پاسخ مناسبي به تشويق آنها بدهم.

 

::بالاك: چلسي نيازي به ستاره ندارد::


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه اخبار جهان، ميشائيل بالاك اظهار داشت: هدف ما اين است كه هر فصل به سوي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر يورش ببريم. در جمع نفرات خود كادري كامل از بازيكنان در اختيار داريم و نيازي به خريد بازيكن جديد و ستاره نداريم.
وي كه از سال 2006 در خدمت چلسي است،‌ ادامه داد: منچستري ها براي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر در سال 2007 و 2008 كار را براي ما سخت و دشوار كردند. ما به كسب عنوان قهرماني ليگ نزديك بوديم.
بالاك عنوان كرد: باور دارم اينك كادر بازيكن كارآمدي داريم كه در عين حال مجرب نيز است. به اين كادر بازيكنان جديد زيادي اضافه نشده اند. نفرات موجود به بازي يكديگر كاملا آشنا هستند.
بالاك كه در گذشته براي تيم هاي بايرن‌مونيخ،‌ بايرلوركوزن، كايزرس‌لاترن و شيمنتس بازي كرده، بر اين باور است كه چلسي با حفظ نفرات قبلي‌، تيمي است كه تمام بازيكنانش به شيوه بازي يكديگر آشنايي دارند و به اين خاطر انرژي و زماني براي كسب شناخت بيهوده در اوايل فصل هدر نخواهد رفت.

 

::دو ملي‌پوش عراقي به ابومسلم مي‌آيند::

 


 

حسين قاسمي مدير عامل ابومسلم در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: با صلاح حسن مهاجم و جاسم غلام مدافع وسط تيم ملي عراق به زودي قرارداد امضا خواهيم كرد. اين دو بازيكن عضو اصلي تيم ملي عراق هستند و روز جمعه به مشهد مي آيند.
ابومسلم تاكنون پژمان جمشيدي، ميلاد نوري، فرشاد بهادراني و چند بازيكن از تيم پيام مشهد را جذب كرده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
جهت عضوغÅ'ت کلغÅ'ک کنغÅ'د

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive