گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, July 31, 2009

[Tehroon-Online] ::Download NEW Tarin NarmAfzar Haye 27 TIR::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

جدیدترین برنامه ها و بازی های کامپیوتر 27 تیر ماه!!

 

I-Digger Portable Game - بازی حفاری برای زندگی

 

I-Digger Portable Game - بازی حفاری برای زندگی

بازی بسیار زیبای حفاری برای زندگی که کاراکتر این بازی موجودی فضایی است که به زمین آمده تا طلا , آهن , مس و ... را با استفاده از سفینه فضایی به سیاره خود ببرد. دربازی حفاری برای زندگی شما با استفاده از یک دستگاه حفر کننده بسیار قوی در جستجوی طلا می گردید که بر سر راه شما موانعی بسیار زیادی از جمله سنگ های غول آسا و... وجود دارد. ویژگی دیگر این بازی چرخ بالی است که مانند کلاه بر سر شماست و شما می توانید به راحتی با آن پرواز کنید که البته چرخ بال این عجوبه سوخت مصرف می کند که باید قبل از تمام شدن آن صندوقهای طلا را پیدا کرده و بازی را به اتمام برسانید. این بازی کامپیوتر دارای سه محیط متفاوت است که باید 33 مرحله را در این محیط ها به پایان برسانید. تیم نرم افزار ی دانلود رایگان امیدوار است شما از دانلود این بازی رایگان لذت ببرید.

 

 

Flower Animation Wallpaper - تصاویر پشت زمینه گل برای اسکرین سیور

 

Flower Animation Wallpaper - تصاویر پشت زمینه گل برای اسکرین سیور

قابلیت بسیار جالبی که در اکثر تلفن های همراه امروزی استفاده می شود قابلیت اسکرین سیور است. همانطور که می دانید این ویژگی موقعی به کار می رود که شما از تلفن همراه خود استفاده نمی کنید. به همین منظور برای دوام بیشتر صفحه نمایش تلفن همراه از این ویژگی باید استفاده کرد و اگر تا به حال این ویژگی را فعال ننموده اید به تنظیمات گوشی خود رفته وآن را فعال کنید. بهتر است برای انتخاب یک اسکرین سیور عکسی متحرک را انتخاب کنید که البته از این عکس هم برای پشت زمینه و هم برای اسکرین سیور تلفن همراه خود می توانید استفاده کنید. تیم دانلود رایگان امروز برای شما دوستان بسته ای شامل 50 اسکرین سیور متحرک یا تصاویر پشت زمینه با کیفیت صفحه 320*240 با موضوع گل آماده کرده است. امید به اینکه این بسته رایگان مورد رضایت شما قرار گیرد.

 

 

Wallpapers for Nokia 5800 XM - والپیپر های مخصوص نوکیا 5800

Wallpapers for Nokia 5800 XM - والپیپر های مخصوص نوکیا 5800

 

شرکت نوکیا بلافاصله بعد از تولید گوشی آیفون شرکت اپل اقدام به ساخت گوشی 5800 و بعد از آن تولید نوکیا N97 کرد. این گوشی لمسی بسیار زیبا دارای کیفیت صفحه 640*360 می باشد که با وزن بسیار سبک آن باید مراقب آن بود. بسته رایگان تصاویر پشت زمینه که تیم دانلود نرم افزار رایگان برای علاقه مندان آماده کرده است شامل بیش از 215 عدد والپیپر های مخصوص نوکیا 5800 با کیفیت 640*360 است. امیدواریم دانلود بسته رایگان والپیپر های مخصوص نوکیا 5800 مورد پسند شما واقع شود.

 

 

Graffiti Fonts Collection - سری 35 تایی از جدیدترین فونت های گرافیکی

 

Graffiti Fonts Collection - سری 35 تایی از جدیدترین فونت های گرافیکی

همیشه خلاقیت در انتخاب فونت یا نوع حروف باعث جذابیت و پیشرفت کار گرافیکی شما خواهد شد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان یک سری 35 تایی از جدیدترین فونت های گرافیکی برای گرافیست های عزیز در نظر گرفته است که امیدواریم از دانلود آنها لذت ببرید. پیش نمایش چند نمونه از این فونت ها را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

 

Beetle Bug 3 Portable Game - بازی پازلی سوسک احمق

Beetle Bug 3 Portable Game - بازی پازلی سوسک احمق

 

احمق ترین سوسک جهان دوباره برگشت. بله beetle bug دوباره برگشته است. این حشره موزی این بار متفاوت تر از گذشته بازگشته و می خواهد به بچه سوسک های موجود در منطقه خود کمک کند. بازی پازلی سوسک احمق یک بازی کامپیوتر بسیار جالب و روان است که شما به عنوان بازیکن شروع به بازی می کنید و می توانید با موس یا کیبرد بازی را کنترل کنید , با کلیک چپ موس بمب بگذارید و دیوار ها را خراب کنید. این بازی صداهای بسیار جذابی دارد به طوری که ممکن است شما را ساعت ها پای میز کامپیوترتان میخکوب کند. طبق معمول اکثر بازی های سایت دانلود رایگان این بازی نیز پرتابل و بدون نیاز به نصب است. برای این بازی می توانید ویندوز xp یا ویندوز ویستا داشته باشید , حداقل 800مگاهرتز سی پی یو داشته باشید و به 256 مگابایت رم نیاز دارید و باید DirectX 8 به بالا داشته باشید و 51 مگابایت فضای هارددیسک برای این بازی لازم دارید. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی جذاب از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان لذت ببرید.

 

 

Advance System Optimizer 2.20.4.762 - نرم افزار بهینه سازی پیشرفته سیستم کامپیوتر


Advance System Optimizer 2.20.4.762 - نرم افزار بهینه سازی پیشرفته سیستم

Advance System Optimizer یک نرم افزار بهینه سازی پیشرفته سیستم کامپیوتر جهت پایداری سیستم شما است که به نحوی طراحی و نوشته شده است که آسان ترین رابط کاربری و بیشتری تاثیر را در بهینه سازی داشته باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید از سیستمان مراقبت کنید تا به مشکل گرفتار نشود. این نرم افزار به راحتی خطا ها (ارور) را از بین می برد , فضای دیسک شما را پاک سازی می کند, فایل های شما را از نظر امنیت بررسی می کند, نرم افزار های اضافی را پاک می کند, رجیستری ویندوز شما را ترمیم می کند و در آخر کارایی ویندوز شما را بالا می برد و از افت سرعت و پایین آمدن بهینه بودن ویندوز شما جلوگیری می کند. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان دانلود این نرم افزار بهینه سازی سیستم را به شما پیشنهاد می دهد.

 

Opti Drive Control 1.22 - نرم افزار تست و بررسی تخصصی دیسک نوری

Opti Drive Control 1.22 - نرم افزار تست و بررسی تخصصی دیسک نوری

نرم افزار opti drive control یک نرم افزار تخصصی برای تست و بررسی تخصصی دیسک نوری شما می باشد. این نرم افزار دیسک نوری می تواند دیسک نوری شما را از لحاظ سرعت و کارایی و کیفیت بررسی و امتیاز بندی کند. همچنین این نرم افزار قادر است پس از تست و بررسی یک گزارش کامل به شما با فرمت html ارائه دهد و یا شما می توانید از گزارش موجود در یک فایل CSV (فرمت اکسل) خروجی بگیرید.
 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive