گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, July 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z -9 TIR 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 9 تیر ماه 88!

 

متولدین فروردین: چه پول جمع كنيد و چه آن را خرج كنيد(كه البته در هر دو مورد موفق هستيد) لحظات خوبي را خواهيد داشت. در محل كار براي انجام كارها به روش خودتان آزاد هستيد.

 

متولدین اردیبهشت: امروز زهره پس روی می کند. نفس عمیقی می کشید. زیرا این سیاره حاکم بر شماست و پس روی آن  هیچ تاثیری بر زندگی شما ندارد. تمام کارهایتان عملی شده و به اتمام رسیده اند.

 

متولدین خرداد: پولي را كه به كسي قرض داده ايد مي توانيد اكنون پس بگيريد، مخصوصاً اگر زمان زيادي است كه پولتان دست آنهاست. هيچ بهانه اي را نپذيريد اگر مي خواهيد امروز برايتان خوب باشد، حتماً مثبت باشيد.

 

متولدین تیر: امروز زهر تصمیم می گیرد به طرف جلو حرکت کند و تمام مسائل عجیب و مرموز از بین می رود.البته کمی دیگر وقت لازم است تا از همه مسائل سردر آورید.امروز روابط عاشقانه اوج می گیرد.

 

متولدین مرداد: امروز ستارگان به شما حالتي صميمانه و علاقه مند به خانواده را مي دهند و شما از بودن در جمع فاميلتان، احساس راحتي بيشتري خواهيد كرد. در حال حاضر، تصور شما از بهشت، نشستن در خانه، استراحت و در حداقل ممكنه كار كردن و يا جمع شدن نزديك ترين و عزيزترين افراد دور و برتان مي باشد.

 

متولدین شهریور: زهره بعد از مدتی طولانی حرکت مستقیم خود را از سر می گیرد.افرادی که اخیراً کمتر مفید بوده اند اکنون به شما کمک می کنند.اگر مشکلی در رابطه ای دوستانه ایجاد شده است برطرف خواهد شد.

 

متولدین مهر: سیاره حاکم بر شما امروز مجدداً به مسیر خود بازگشته و در نتیجه زندگی به حالت عادی خود بر می گردد.سفر یا تعطیلاتی که برنامه اش معلوم نبود،دوباره به دستور العمل اولیه خودش باز خواهد گشت.سعی کنید امروز به طریقی به کارهایی که به طریقی اهمیت دارد،وقت اختصاص دهید چرا که این کار به شما حس خوبی داده و احساس خواهید کرد که از زمانتان استفاده مفید کرده اید.

 

متولدین آبان: ونوس در منطقه البرج حرکت می کند.می توانید سبقت بگیرید.سعی کنید از انرژی  خود لذت ببرید.سعی کنید فعالیتی فیزیکی و آرامش بخش انجام دهید تا انرژی تان را مصرف کنید.

 

متولدین آذر: امروز ونوس حركت مستقيم دارد پس منتظر يك جهش در زندگي عشقي خود باشيد. شما احساس خوبي راجع به خود داريد و اين كاملاَ مشهود است. چه 19 ساله باشيد و چه 90 ساله، امروز احساس مي كنيد قلب خيلي جواني داريد و ديگران بي اختيار متوجه مي شوند كه شما مي درخشيد. پس اگر ديديد مركز توجه همه هستيد بدانيد چرا.

 

متولدین دی: امروز ونوس بعد از مدتي طولاني به حركت معمولي خود بر مي گردد. از من نپرسيد چرا سيارات اين طور حركت مي كنند، چون آن ها به خواست خودشان اين كار را مي كنند. تنها خوشحار باشيد كه طرح هايي كه تاكنون معلق مانده بودند اكنون انجام مي شوند و شما امشب بايد براي انجام و اتمام يك كار سخت و وقت گير جشن بگيريد.

 

متولدین بهمن: ونوس امروز حرکت مستقیم دارد که اگر با کارهای خلاق سروکار دارید یا با کودکان معاشرت دارید خبر خوبی است . همچنین از نظر اجتماعی طرفداران زیادی دارید و در رابطه با دعوت های بیرون رفتن و تفریح کردن آن قدر زیاد هستند که به سختی می توانید از میان آنها انتخاب کنید. بدون شک این موضوع اعتماد به نفس شما را بالا می برد و باعث می شود احساس محبوبیت کنید.

 

متولدین اسفند: ونوس بالاخره احساس را می بیند و امروز حرکت عادی اش را از سر می گیرد . دارایی های مهم اجازه پیشروی می گیرد و اگر شما در حال اضطراب بوده اید بالاخره نفس راحت را حتماً می کشید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive