گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, July 30, 2009

[Tehroon-Online] ::GozaResh Filme Haye Akhar Hafte 25-26 Tir 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش‌ فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون

 

 فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني راه آهن، آخرين مرحله، خانه پدر كجاست؟، تهديد، زندگي مك كوي، مردان ماجراجو، پسران بد 2، آينده تابناك، آيا پاريس مي‌سوزد، بد فرجام و خون‌بها پنجشنبه و جمعـه 25 و 26 تـيـراز شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پخش مي‌شود.

 

راه آهن

فيلم سينمايي راه آهن به كارگرداني ديويد وو پنجشنبه 25 تيرماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

جميزنيكل قصد دارد در سرتاسر كانادا خط راه‌آهن بكشد. او به ملاني دختر آقاي گراند كه بانكدار بوده و ازشركاي مالي پدرش است علاقه‌مند است. جميز تصميم مي‌گيرد با استخدام تعدادي كارگر ارزان قيمت چيني كار را آغاز كند، در اين ميان دختر چيني كه خود را در لباس مردها پنهان كرده و به دوره‌گردي مشغول است به او كمك مي‌كند تا از درگيري‌هاي بوجود آمده جان سالم به‌در برد و تعدادي كارگر نيز استخدام كند.

فيلم سينمايي راه آهن محصول سال 2008 كشورهاي كانـادا و چين است.

 

آخرين مرحله

فيلم سينمايي آخرين مرحله به كارگرداني محسن محسني نسب جمعه 26 تيرماه ساعت15:50 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

گروهي از رزمندگان ايراني در يك نبرد نابرابر در مقابل حمله نيروهاي عراقي گرفتار مي‌شوند، اما با راهنمايي و كمك سيد، فرمانده عمليات منطقه آنها تا پاي جان ايستادگي مي‌كنند.

جهانبخش سلطاني و حسين ياري در فيلم سينمايي آخرين مرحله ايفاي نقش مي‌كنند.

 

تهديد

فيلم سينمايي تهديد به كارگرداني يو اس سيمونه پنجشنبه 25 تيرماه ساعت23:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد مردي ميانسال و جا افتاده به نام نوا است كه صاحب يك كارخانه بزرگ و سودآور است. دراثر يك حمله قلبي كه به او دست مي‌دهد براي مدتي از رفتن به محل كار منع مي‌شود. بعد از دو ماه كه به آنجا باز مي‌گردد متوجه بروز تغييرات فراواني مي‌شود.

كيم كترال و كارول اكنور در فيلم سينمايي تهديد محصول سال 1999 كشور آمريكا وكانادا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

خانه پدر كجاست؟

فيلم سينمايي خانه پدر كجاست؟ جمعه 26 تيرماه ساعت17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

كيومرث اعلايي پيرمردي است كه خانه خود را فروخته و با شركت يك پيمانكار، چهار طبقه ساختمان ساخته كه دو واحد سهمش را به دختر و پسرش بخشيده است. دختر واحدش را فروخته و به خارج رفته و اكنون اعلايي با پسر و عروسش زندگي مي‌كند.

سعيد داخ، شراره رخام و گيتي ساعتچي در فيلم سينمايي خانه پدر كجاست؟ به كارگرداني احمد معظمي و تهيه كنندگي شراره رخام بازي كرده‌اند.

 

زندگي مك كوي

فيلم سينمايي زندگي مك كوي به كارگرداني راسل مولكاهي پنجشنبه 25 تـيـرماه ساعت20:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد زني به نام كارن است كه به خاطر دزدي از بانك به 10 سال زندان محكوم مي‌شود ولي در پي عفو مشروط پس از 6 سال آزاد مي‌شود. او در حالي كه مي‌بايست خود را به مامور گري باكنو معرفي كند تا تحت كنترل باشد پي مي‌برد كه او براي جك اشميت كار مي‌كند، شخصي كه باعث به زندان افتادن كارن شده است.

كيم بسنيگر، وال كپلمر، ترنس استمپ و زاچ انگايش در فيلم سينمايي زندگي مك كوي محصول سال 1993 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

مردان ماجراجو

فيلم سينمايي مردان ماجراجو صبح جمعه ساعت 11:10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد چهار دوست است كه براي گذراندن تعطيلات به كلبه‌اي درون جنگل و متعلق به دولتي مشترك است مي‌روند، در ميان راه طي حوادثي كه نتيجه ناشي‌گري آنها در اين نوع برنامه‌هاست، هم راهنماي خود را گم مي‌كنند و هم ماشين خود را از دست مي‌دهند.

كنت ولش، لاكلين مونرو و جكسون ويويس به كارگرداني ويليام گرگتي در فيلم سينمايي مردان ماجراجو محصول سال 2004 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

پسران بد2

فيلم سينمايي پسران بد 2 جمعه 26 تيرماه ساعت22:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

پليس به دنبال يك قاچاقچي بين‌المللي مواد مخدر و قرص‌هاي روانگردان است. پس از شناسايي، او با شگرد خاص از كشور فرار مي‌كند، ضمن اينكه يك پليس زن را نيز گروگان مي‌گيرد كه خواهر يكي از مأمورين پليس است. برادر گروگان و يكي از دوستان صميمي‌اش براي آزادي گروگان و گروهي از دوستانشان و دستگيري قاچاقچي وارد عمل مي‌شوند.

ويل اسميت در فيلم سينمايي پسران بد 2 به كارگرداني مايكل باي محصول سال 2003 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده است.

 

آينده تابناك

فيلم سينمايي آينده تابناك به كارگرداني كيوشي كوروساوا پنجشنبه 25 تيرساعت 16 از شبكـه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد دو جوان به نام‌هاي مامورو و نيموراست كه در يك كارخانه توليد دستكش مخصوص آشپزي كار مي‌كنند. نيمورا دچار رويايي است كه در آن آينده‌اي روشن را در انتظار دارد در حالي كه مامورو سعي مي‌كند در كنار فعاليت‌هاي كاري خود به پرورش عروس دريايي سمي بپردازد. گرچه رييس كارخانه هر دو آنها را دوست دارد و سعي مي‌كند پاداش سه برابر حقوقشان را پيشنهاد كند تا تمام وقت براي او كار كنند.

تادانوبو آسانو و تاكاشي ساسانو در فيلم سينمايي آينده تابناك محصول سال 2003 كشور ژاپن ايفاي نقش كرده‌اند.

 

آيا پاريس مي‌سوزد؟

فيلم سينمايي آيا پاريس مي‌سوزد روز جمعه 26 تيرماه ساعت 20:45 از برنامه سينما 4 شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم در اواخر جنگ جهاني دوم رخ مي‌دهد. نيروهاي اشغالگر آلماني و نازي شهر پاريس را اشغال كرده‌اند و نيروهاي فرانسوي تلاش مي‌كنند شهر را از دست نيروهاي اشغال‌گر پس بگيرند.

آلن دلون، اورسن ولــز و پل بلموندو در فيلم سينمايي آيا پاريس مي‌سوزد به كارگرداني رنه كلمان محصول سال 1965 كشورهاي فرانسه و آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

بدفرجام

فيلم سينمايي بـد فرجام به كارگرداني لوكاس بل واكس40 دقـيـقــه بامداد جمعه 26 تيرماه از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.

پاتريك به همراه استيو و كارول زندگي فقيرانه‌اي دارند، او در يك كارخانه كار مي‌كند و تحصيل كرده است، همسرش نيز كارگر كارخانه پارچه بافي است. پاتريك هر روز به همراه ژان پير، روبرت و رولان اوقات فراغت را به گپ زدن با هم در يك رستوران مي‌گذرانند.

اريك كاراواكا و لوكاس بل واكس در فيلم سينمايي بد فرجام محصول سال 2006 كشورهاي فرانسه و بلژيك بازي كرده‌اند.

 

خون بها

فيلم سينمايي خون بها به كارگرداني مهرداد پوراحمد و تهيه كنندگي داريوش بابائيان جمعه 26 تيرماه ساعت14:20از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.

فيلم سينمايي خون بها داستان جواني به نام ناصر روزبهاني را روايت مي‌كند كه سال‌ها در آلمان زندگي كرده و هنوز هم كار و زندگي‌اش در آلمان است. وي چند سال با همسرآلماني‌اش زندگي كرده، اما چون ناصر بچه‌‌دار نمي‌شده و حاضر نبوده به پيشنهاد همسرش، بچه‌اي از پرورشگاه بياورند از يكديگر جدا شده‌اند.

علي اوسيوند، امير محمد زند، معصومه ميرحسيني و كريم اكبري مباركه در فيلم تلويزيوني خون بـها از توليدات سال جاري شبكه تهران به ايفاي نقش پرداختند.

  

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive