گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, July 20, 2009

[Tehroon-Online] ::GozaResh Filme Haye Akhar Hafte 18-19 Tir 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فیلم های آخر هفته 18 و 19 تیر ماه 88!

فیلم‌های بچه‌های دریا، ندای درون، قضاوت، سفر، مزرعه، مسافران دره تمشک، ضد حریق، مردان ماجراجو، رودخانه سرخ، سرقت در روز روشن و بالاتر از خطر در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش مهر، فیلم تلویزیونی "بچه‌های دریا" به کارگردانی محسن شاه‌محمدی پنجشنبه 18 تیرماه ساعت 10 روی آنتن شبکه یک می‌رود. در این فیلم بیتا حیدری، احمد حسنی و... بازی کردند و داستان پسری به نام ممدوح است که در بوشهر به همراه مادر و خواهرش زندگی می‌کند. پدر ممدوح سال گذشته به تهران آمده اما خبری از او نیست...

فیلم سینمایی "ندای درون" پنجشنبه 18 تیرماه ساعت 22 و فیلم تلویزیونی "قضاوت" هم جمعه 19 تیرماه ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی رضا جودی داستان زوجی جوان به نام فرهاد و مهناز را روایت می‌کند که در تدارک برگزاری جشن سالگرد ازدواج خود هستند، اما روز جشن فرهاد در یک حادثه کشته می‌شود.

در "قضاوت" مهدی احمدی و آناهیتا نعمتی نقش فرهاد و مهناز را ایفا می‌کنند و بابک حمیدیان، رضا افشار و هومن برق‌نورد دیگر بازیگران هستند. فیلمنامه این فیلم 90 دقیقه‌ای را مسعود بهبهانی‌نیا نوشته و عوامل آن عبارتند از حمیدرضا پناهی مدیر تصویربرداری، جواد مقدس صدابردار، حامد تفرشی طراح صحنه و لباس، سارا یوسفی طراح گریم و شهاب علی‌بخشی مدیر تولید.

فیلم سینمایی "سفر" پنجشنبه 18 تیرماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این فیلم محصول نروژ را اولی مارتین هافسمو سال 2007 به مدت 90 دقیقه در ژانر اکشن، درام و ورزشی ساخت. فیلم "سفر" نخستین بار 26 اکتبر سال 2007 در نروژ اکران شد و در آن لدا الیس بروچ، اسپن کلومن هینر، هیلد لیارن، سباستین استیگر و پیتر استارمر بازی کردند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مایل، نوجوانی است که به همراه مادرش در اسلو زندگی می‌کند. او پر انرژی و بازیگوش است و مسئولان مدرسه همیشه از دست او شاکی هستند. شگردهای جالب او در به هم ریختن نظم مدرسه و همچنین مهارت در بازی با چوب اسکیت، او را در میان دوستان و همشاگردی‌هایش محبوب کرده و...

فیلم تلویزیونی "مزرعه" ساخته مارک آنجلو پنجشنبه 18 تیر ساعت 23:40 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول 2005 فرانسه و 178 دقیقه است و پیر ماندی، سیریل دسکور، میکی سباستین و رنو مارکس در آن بازی کرده‌اند. "مزرعه" داستان پیرمردی مزرعه‌دار است که به تازگی همسرش کاترین را از دست داده با وجود مخالفت دخترش مزرعه را می‌فروشد.

فیلم انیمیشن "مسافران دره تمشک" جمعه 19 تیرماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این انیمیشن را جمی میتچل و مارک گراسونور سال 2007 به مدت 76 دقیقه در ژانر اکشن، ماجراجویانه، درام و فانتزی ساخت. آریا نوئل کورزن، کودی آرنس، جف بنت و کوبا گودینگ جونیر صداپیشگان این اثر هستند.

در خلاصه داستان انیمیشن "مسافران دره تمشک" آمده است: طی حادثه‌ای پاکوچولو که دایناسوری از مجموعه درازگردن‌هاست، یاد می‌گیرد باید قانون‌ها را کامل بیاموزد و همیشه از آنها تبعیت کند. در مورد این مسئله با دوستانش صحبت می‌کند که ناگهان به سه دایناسور برمی‌خورد که راه خودشان را گم کرده و دنبال گله‌شان هستند.

فیلم سینمایی "ضد حریق" جمعه 19 تیرماه ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول آمریکا را الکس کندریک سال 2008 بر مبنای فیلمنامه خودش و استفن کندریک به مدت 122 دقیقه ساخت. در "ضد حریق" کرک کامرون، ارین بثی، کن بول و.. بازی کرده‌اند و داستان درباره زن و شوهری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند و اختلاف آنها بالا گرفته است.

فیلم‌های "مردان ماجراجو" و "رودخانه سرخ" پنجشنبه و جمعه 18 و 19 تیرماه ساعت 20:45 و 22 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. "مردان ماجراجو" ساخته ویلیام گرگتی محصول 2004 کانادا است. در این فیلم 92 دقیقه‌ای کنت ولش، لاچلین مونرو و جکسن دیویس بازی کرده‌اند و داستان درباره چهار دوست است که برای گذراندن تعطیلات به کلبه‌ای در جنگل می‌روند.

فیلم سینمایی "سرقت در روز روشن" جمعه 19 تیر ساعت 14:20 از شبکه تهران پخش می‌شود. فیلم محصول 2008 انگلیس به کارگردانی پاریس لونتی است و جف بل، وس بلک‌وود، رابرت بولتر، مکس براون و آنتونیو گیل در آن بازی کرده‌اند. داستان "سرقت در روز روشن" درباره گروهی است که قصد سرقت مبلغی هنگفت از یک بانک مبادلات ارزی را دارند.

فیلم سینمایی "بالاتر از خطر" جمعه 19 تیرماه ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. سعید عالم‌زاده این فیلم را بر مبنای فیلمنامه جابر قاسمعلی و معین حکمی در ژانر پلیسی و حادثه‌ای ساخته و در خلاصه داستان آن آمده است: مسعود که خارج از کشور است خواهرش را در ایران درگیر یک معامله غیرقانونی ارزهای تقلبی می‌کند و خواهرش سر قرار حاضر می‌شود...

در فیلم 90 دقیقه‌ای "بالاتر از خطر" فریبرز عرب‌نیا، حسن جوهرچی، احمد نجفی، حسین معلومی، حسن رضایی، میرمحمد تجدد و ژاله صامتی بازی می‌کنند و دیگر عوامل پروژه عبارتند از محسن مسافرچی و محسن شایانفر تهیه‌کننده، جمشید الوندی مدیر فیلمبرداری، ایرج گل‌افشان تدوینگر، فریبرز لاچینی آهنگساز، احمد احمدپور صدابردار و اصغر پورهاجریان جلوه‌های ویژه.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
جهت عضوغÅ'ت کلغÅ'ک کنغÅ'د

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive