گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 15, 2009

[Tehroon-Online] ::IT ~>NEWS<~ - 13 TIR 88::



 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

TehroonShop

اخبار فن آوری و اطلاعات روز 13 تیر ماه 88!

 

::رقيب جديد آفيس مايكروسافت در راه است::

 

شركت سيسكو به دنبال عرضه نرم افزار آنلاين جديدي است كه رقيب جدي براي مجموعه آفيس شركت مايكروسافت محسوب خواهد شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبر گزاری فارس، به نقل از رويترز، اين اقدام در شرايطي صورت مي گيرد كه سيسكو تاكنون در زمينه ساخت سخت افزار فعال بوده و ورود آن به دنياي ارائه خدمات نرم افزاري و سرويس هاي آنلاين رويدادي بسيار مهم محسوب مي شود.
اين سرويس تحت وب موسوم به WebExبه صاحبان مشاغل اجازه مي دهد تا ضمن طراحي اسناد مختلف اداري، آنها را به اشتراك گذاشته و به طور گروهي ويرايش و تصحيح نمايند.
در حال حاضر شركت هاي مشهوري همچون گوگل، مايكروسافت و ادوب نيز خدمات مشابهي را به كاربران خود ارائه مي دهند. اما هيچ يك از اين سرويس ها با استقبال گسترده مواجه نشده اند.


::مایکروسافت 5 بسته نرم افزاری خود را از محدودیت خارج نمود::


به گزارش خبر گزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران از سایت ای تی نیوز، این بسته شامل نسخه بتا از چهار چوب هویت مدیریت در ژنو، میباشد.
هدف از انتشار این نرم افزار بهبود استقرار پلاتفرم ژنو برای سرمایه گزاری با ویژگی های جدید مانند:گروه سیاست راه اندازی خدمات کارت اطلاعات و سیاست های اجرائی استفاده از کارت و بهبود پشتبانی از اعتبار x509 که گئاهی کارت اطلاعات است می باشد.

::4 میلیارد دلار در سال برای پهنای باند::

دولت ایالات متحده گفت: آزادی بودجه به ارزش 4 میلیارد دلار برای دور اول پروژهای باند پهن توسط محرک های اقتصادی پرداخت و به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بخش خبر شبکه فناوری اطلاعات ایران از سایت ای تی نیوز، وجوه نمایندگی بیش از 7.2 میلیارد دلار است که دولت آن را به صندوق های سرمایه گذاری زیر ساخت های پهنای باند در طی دو سال آینده اختصاص داده است.

از آن مبلغ 4.7 میلیارد دلار به مخابرات و اطلاعات مدیریت داده شده است و جایزه را به عنوانکمک مالی به پروژه هایی که به خارج ساختن زیر ساخت های پهنای باند در unserverd برای ارائه قابلیت های پهنای باند واگذار شده است که تقاضای پهنای باند از طریق آموزش وپرورش 2.5 میلیارد دلار در سال و باقی مانده مبلغ به وزارت کشاورزی USDA برای ساخت ساختمان زیر ساخت پهنای باند در مناطق روستایی اختصاص داده شده است.

::رديابي افراد با استفاده از گيرنده‌هاي ماهواره‌اي GPS::

شركت دل از ساخت گيرنده GPS كوچكي با نام Wireless 700 خبر داده است كه قابليت نصب روي انواع دستگاه‌هاي ديجيتالي را دارد و مي‌تواند امكانات فراواني ارايه دهد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران ،از سایت فارس، به نقل از اينفورميشين‌ويك، اين گيرنده ماهواره‌اي كوچك 69 دلاري به همراه نمايشگر جديدي از سوي شركت دل عرضه شده است كه تصاوير در آن با كيفيت 1366 در 768 پيكسل به نمايش درمي‌آيند و قيمت آن نيز 449 دلار اعلام شده است.
گيرنده ماهواره‌اي GPS دل به فناوري‌ ويژه‌اي به نام Location Utility مجهز شده است. اين نرم‌افزار كه با نام Loki نيز شناخته مي‌شود، مي‌تواند از طريق شبكه بي‌سيم Wi-Fi محل كنوني استقرار كاربر را شناسايي كند.
شركت دل به همراه اين گيرنده ماهواره‌اي، نقشه ديجيتالي دقيق كشورهاي آمريكا، فرانسه، بريتانيا، كانادا، آلمان، ايتاليا و اسپانيا را نيز به صورت پيش‌فرض عرضه كرده و توضيح داده است كه كاربران به صورت مرتب مي‌توانند اين نقشه را به‌روز كنند.
شركت دل قصد ارايه اين گيرنده ماهواره‌اي براي خودروها را ندارد و توضيح داده است كه كليه كاربران با نيازهاي متفاوت مي‌توانند اين محصول را به كار برند.

::ورود گوشي ماهواره‌اي به بازار براي تماس‌هاي ارزان::

شركت TerreStar كه در دنياي تلفن‌هاي همراه شهرت چنداني ندارد، موفق به ساخت گوشي هوشمند جديدي شده كه به سيستم‌عامل ويندوزموبايل 1/6 مجهز و از خانواده گوشي‌هاي ماهواره‌اي محسوب مي‌شود.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،ازسایت فارس، به نقل از اسلش‌فون، اين گوشي كه از اول ژوئيه توسط شركت مخابراتي AT&T وارد آمريكا شده است، 700 دلار قيمت دارد.
اين گوشي هوشمند به صورت پيش‌فرض برنامه‌هايي را در خود جا داده است كه امكان برقراري تماس‌هاي ماهواره‌اي را براي كاربران فراهم مي‌كند.
بر اين اساس، كاربران به جاي استفاده از خدمات اپراتور مخابراتي خود مي‌توانند ضمن كاهش هزينه در تماس‌هاي داخلي و بين‌المللي، كيفيت تماس‌هاي خود را نيز افزايش دهند.
براي اين گوشي قابليت پشتيباني از شبكه مخابراتي GSM و WCDMA نيز درنظر گرفته شده است.
گوشي هوشمند ماهواره‌اي شركت TerreStar شامل نمايشگر لمسي بزرگ مي‌شود كه تصاوير در آن با كيفيت 320 در 480 پيكسل به نمايش درمي‌آيند. در قسمت زير نمايشگر، صفحه‌كليد كامل QWERTY گوشي قرار گرفته است كه امكان تايپ سريع، ارسال پست الكترونيكي و گشت‌وگذارهاي اينترنتي آسان را فراهم مي‌كند.

::خيز گوگل براي تسخير دنياي مخابرات::

تحليلگران دنياي فناوري معتقدند گوگل با عرضه خدمات تلفن اينترنتي و ورود به دنياي VoIP درصدد گسترش دامنه فعاليت هاي خود است و اين‌بار تسخير صنايع مخابراتي را هدف قرار داده است.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات،از سايت فارس، اين شركت كه به تازگي سرويس google voice را راه اندازي كرده تا چند سال قبل تنها به عنوان يك موتور جستجو شناخته مي شد.
پس از آن ارائه سرويس هاي آنلاين مختلف را آغاز كرد. عرضه سيستم عامل اندرويد براي گوشي هاي همراه پاي اين شركت را به دنياي تلفن همراه باز كرد و حال با عرضه اين سرويس گوگل گام ديگري به پيش گذارده است.
كارشناسان معتقدند اقدامات گوگل يادآور فعاليت هاي مايكروسافت در دهه 90 است كه به تنهايي به بزرگترين غول رايانه اي دنيا مبدل شده و انحصار صنعت آي تي جهان را در دست گرفته بود.
با راه اندازي سرويس google voice و تركيب آن با ديگر سرويس ها ارائه خدمات تلفن اينترنتي، ايميل، شبكه اي مجازي، مسنجر و دهها سرويس ديگر مي توان انتظار داشت كه اين شركت به يك غول بي همتا مبدل شود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
جهت عضوغÅ'ت کلغÅ'ک کنغÅ'د

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive