گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 8, 2009

[Tehroon-Online] ::IT ~>NEWS<~ - 8 TIR 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار دنیای فناوری و اطلاعات 8 نیر ماه 88!

 

GTA Chaintown:: برای PSP خواهد آمد::

 http://myup.ir/images/elgsswe888gxgbeds62.jpg

بی شک GTA جزء پر فروشترین و پر طرفدارترین سری بازیهایی است که تا کنون ساخته شده اند. شاید سبک بازی آزاد را اولین بار این سری بازی رو کرد.
رسماً عرضه این بازی برای کنسول دستی PSP تائید شد. این بازی قبلا روی DS هم عرضه شده بود ولی در نسخه PSP شاهد چند مرحله اضافه و گرافیک بهتری خواهید بود.گرافیک بازی با جزئیات زیباتر و به صورت WideScreen عرضه خواهد شد.
Sam Houser
بنیانگذار Rockstar می گوید: "ما نسخه قابل دانلود این بازی را برای PSP Go آماده خواهیم کرد."
بازی GTA Chaintown بیشترین رتبه را در بین تمام بازیهای Portable تاریخ داشته است. کاربران Wii هم منتظر عرضه نسخه ای از این بازی روی کنسول Wii هستند.

::فروش یک میلیون iPhone 3G S در سه روز نخست::

 http://myup.ir/images/sql8jip9wqrna7043an8.png

شرکت اپل اعلام کرد، ظرف سه روز نخست عرضه مدل جدید گوشی آیفون موسوم به iPhone 3G S که حدود ۱۰ روز از ورود آن به بازار می‌گذرد، تعداد یک میلیون عدد از این گوشی به‌فروش رفت.

به گزارش CNet، شرکت اپل اعلام کرد که سیستم‌عامل جدید آیفون با نام iPhone OS 3.0 نیز پس از ورود به بازار با استقبال جهانی مواجه شد.

این سیستم‌عامل که برای گوشی آیفون و دستگاه iPod touch عرضه شده است، در ۵ روز نخست عرضه روی اینترنت بیش از ۶ میلیون بار بارگذاری شد.

فروش مدل جدید گوشی آیفون به هنگام ورود به بازار به قدری بود که "استیو جابز " مدیرعامل این شرکت را وادار کرد تا به محض برگشتن به این شرکت، سخنرانی ویژه‌ای را در این خصوص داشته باشد.

استیو جابز که از اوایل سال جاری میلادی به دلیل بیماری و مراقبت‌های پزشکی اپل را ترک کرده بود، در اولین سخنرانی عمومی خود اعلام کرد: کاربران این روزها در حال رای‌ دادن به بهترین محصول در بازار هستند که آیفون در این رای‌گیری برنده شده است.

در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار برنامه و نرم‌افزار مختلف برای این گوشی روی فروشگاه اینترنتی App Store عرضه شده و این مسئله باعث شده است تا آیفون سریع‌تر از گذشته مراحل پیشرفت و ترقی را طی کند.

"پیپر جفری " یکی از کارشناسان شرکت Gene Munster که پیش‌تر فروش ۵۰۰ هزار آیفون جدید را در روز نخست عرضه این محصول پیش‌بینی کرده بود، فروش یک میلیونی این گوشی را اتفاق بسیار بزرگی می‌داند.

::حس واقعی بولینگ با ::Bowling Ball for Wii

 http://myup.ir/images/jus8l4oq4382r6ustsjg.jpg

کنسول بازی Wii با توجه به قابلیتهای خاص خود باعث شده است لوازم جانبی زیادی برای آن ساخته شود.

جدیداً یک توپ بولینگ برای این کنسول ساخته شده تا دوستداران بازی بولینگ دقیقا خود را در آن بازی احساس کنند.

CTA Digital در این رابطه می گوید: "کنترل به این صورت عمل می کند که شما دکمه Release را فشار دهید و ریموت Wii را بین این توپ قرار دهید. محافظ را به مچ دست خود متصل کنید و از بازی کردن با Wii bowling ball لذت

::مراقب دعوتنامه های قلابی Twitter باشید::

 http://myup.ir/images/vtm2bemwkr4rkxn3s15q.png

اعلام سایمانتک یک کرم اینترنتی جدید از طریق دعوتنامه جعلی Twitter در حال گسترش است.

شرکت امنیتی سایمانتک در مورد کرمی که همراه بمباران ایمیلی در حال گسترش است هشدار داد. کرم مذکور از طریق پیوست ایمیلی که تظاهر می کند یک دعوتنامه از طرف Twitter است، ارسال می شود.

در پست سایمانتک در مورد این موضوع آورده شده است:

"پیغام های بررسی شده ظاهراً از طرف یک حساب کاربری Twitter ارسال می شوند ولی بر خلاف یک پیغام معتبر twitter، هیچ URL معتبری برای دعوتنامه در بدنه ایمیل وجود ندارد ولی به جای آن یک پیوست فایل .zip شامل یک کارت دعوت از طرف Twitter وجود دارد."

نام پیوست "Invitation Card.zip" است و سایمانتک نام W32.Ackantta.B@mm را برای آن انتخاب کرده است. کرم مذکور که رایانه های دارای ویندوز را هدف قرار داده اولین بار در ماه فوریه در پیوست یک ایمیل کشف شده است.

بنابر اعلام سایمانتک این کرم آدرسهای ایمیل را از رایانه های قربانیان جمع آوری کرده و از طریق ایمیل، درایوهای قابل حمل و فولدرهای مشترک گسترش پیدا می کند.

 

نظرات خود برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive