گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, July 18, 2009

[Tehroon-Online] ::Download NEW Tarin NarmAfzar Haye 16 TIR::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

سلام به همه ....

مجله دانلود نرم افزار روز 16 تیر ماه 88!

 

Antamedia Bandwidth Manager 1.0.0 - نرم افزار مدیریت پهنای باند در شبکه

 

Antamedia Bandwidth Manager 1.0.0 - نرم افزار مدیریت پهنای باند در شبکه

نرم افزار Antamedia Bandwidth Manager یک نرم افزار مدیریت پهنای باند در شبکه است که به شما کمک می کند تا بر روی دانلود و آپلود کلاینت های شبکه کامپیوتری خود نظارت داشته باشید و آنها را کنترل کنید. کامپیوتر های شبکه شما می توانند در هر بار لاگین توسط کاربر مقدار خاصی پهنای بند مصرف کند با این کار هم شما هزینه اینترنت شبکه خود را پایین آورده اید و هم در پهنای باند اضافی صرفه جویی کرده اید. این محدودیت ها برای کاربران شبکه و کافی نت ها بسیار لازم و ضروری احساس می شود. همچنین این نرم افزار مدیریت شبکه با نرم افزار Antamedia Internet Cafe سازگاری کامل دارد. دانلود رایگان دانلود این نرم افزار کاربردی مدیریت شبکه را به شما پیشنهاد می کند.


 

Keygens for EA Games 189 - نرم افزار سریال ساز بازی های شرکت EA

 

Keygens for EA Games 189 - نرم افزار سریال ساز بازی های شرکت EA

 

شرکت EA GAMES که یکی از بزرگترین و می توان به جرات گفت که یکی از بهترین تولیدکننده های بازی در دنیا می باشد. این شرکت بزرگ که در سال 1982 تاسیس شده است تا به الان حدود 500 بازی تولید کرده است که اکثر این بازی ها جزو پرفروشترین بازی های سال خود بوده اند. این شرکت که ابتدا بازی های کامپیوتری تولید می کرد با رونق گرفتن کنسول ها نیز به تولید و عرضه این بازی ها نیز روی آورد که نتیجه آن را نیز به بهترین نحو گرفت. این نرم افزار مخصوص بازی های شرکت EA Games می باشد. این نرم افزار و ابزار بازی کدهای بازی هایی را که از سال 2002 تا به الان از این شرکت ساخته شده است را دارار می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار سریال ساز بازی های شرکت EA می توانید برای یک بازی بسیار گران قیمت چندین سریال داشته باشید و از نیز استفاده کنید. تیم دانلود رایگان امیدوار است شما از استفاده این نرم افزار رایگان لذت ببرید.


 

Mobile Wallpapers pack 240x320 - تصاویر پشت زمینه موبایل

 

Mobile Wallpapers pack 240x320 - تصاویر پشت زمینه موبایل

 

در این مطلب برای شما عزیزان بسته ای شامل بیش از 70 والپیپر زیبا ی هنری آماده کرده ایم. اغلب کاربران با تعویض عکس به اصطلاح بکگراند گوشی موبایل خود باعث ایجاد تنوع برای خود می شوند. این تصاویر هنری در هر دسته بندی یک عکس برای شما دارند. این تصویر پشت زمینه موبایل که در اندازه 320*240 می باشند برای تمامی گوشی ها با این سایز صفحه نمایش قابل استفاده است. تیم دانلود رایگان دانلود این بسته را به شما پیشنهاد می کند.


 

Sparkle 1.0 Portable Game - بازی توپ های رنگی اسپارکل

 

Sparkle 1.0 Portable Game - بازی توپ های رنگی اسپارکل

 

بازی بسیار زیبای توپ های رنگی اسپارکل Sparkle که همانند بازی Luxor است شما را جذب می کند و شما مجبور می شوید که این بازی را تاپان ادامه دهید. سبک بازی Sparkle مانند Luxor و Zuma Delux است ولی ویژگی که این بازی را از بازی های مشابه آن جدا می کند گرافیک بسیار زیبای آن است که نسبت به سایر بازی ها با این حجم شگفت انگیز است.

در این بازی شما باید توپ های رنگی همرنگ را به طوری خاصی پهلوی هم قرار دهید که حداقل 3 توپ همرنگ کنار هم قرار بگیرند , در این صورت این توپ ها حذف شده و از بین میروند و شما تا به پایان رسیدن توپ ها این کار را می کنید تا توپ ها در دام گودال سیاه نیافتند. بازی Sparkle که به فارسی معنی جرقه زدن را می دهد در تمامی مراحل این بازی این حالت را مشاهده می کنید. طراحی مرحله های این بازی به قدری زیبا است که شما را ساعتها مشغول می کند. این بازی مانند اکثر بازی های موجود در سایت به صورت Portable (بدون نصب) است. تیم نرم افزار ی دانلود رایگان امیدوار است شما از دانلود این بازی کامپیوتر رایگان نهایت لذت را ببرید


 

Muscular Development July 2009 - مجله الکترونیکی پرورش اندام نسخه جولای 2009

 

Muscular Development July 2009 - مجله الکترونیکی پرورش اندام نسخه جولای 2009

 

شاید یکی از معتبرترین مجلات بدنسازی همین مجله الکترونیکی پرورش اندام باشد. مجله الکترونیکی پرورش اندام نسخه جولای 2009 یک مجله الکترونیکی با فرمت pdf به زبان انگلیسی می باشد و دارای 209 صفحه با کیفیت بسیار بالا می باشد. این مجله آمریکایی در این نسخه به مباحث بسیاری در زمینه بدنسازی و پرورش اندام پرداخته است به طوری که در این شماره عکس های بسیار زیادی از بدنسازان معروف دنیا گنجانده شده است و به بدنسازی خانم ها و آقایان پرداخته است. موضوعات بسیاری در این نسخه از این مجله ورزشی و مجله پرورش اندام مطرح شده است که بدون شک برای علاقه مندان به این رشته بسیار جذاب و خواندنی خواهد بود. در ضمن در این شماره مثل شماره های قبلی برنامه تمرینی بدن سازان معروف دنیا نیز برای علاقه مندان قرار داده شده است. شما را به دانلود این مجله الکترونیکی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دعوت می کنیم.


162 Flash Clocks Wallpaper - والپیپر های فلش ساعت

 

162 Flash Clocks Wallpaper - والپیپر های فلش ساعت

 

بسته بسیار زیبا از والپیپر های فلش که شامل بیش از 160 والپیپر با موضوع ساعت که دارای تنوع رنگ بسیار زیبا با فرمت (SWF) برای گوشی هایی که دارای کیفیت صفحه 320*240 و ویژگی Media Skin باشند قابل استفاده است. Media Skin (استفاده از رسانه ها) به شما اجازه می دهد که از فلش در پس زمینه گوشی خود استفاده کنید. ویژگی Media Skin که امروزه در اکثر گوشی های جدید قابل استفاده است به عنوان تصویر پشت زمینه از فایل های فلش استفاده می کند. این بسته توسط تیم نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده گردیده است.امیدواریم از دانلود این بسته رایگان لذت ببرید.


 

Professor Fizzwizzle - بازی فکری پروفسور فیزویزل

 

Professor Fizzwizzle - بازی فکری پروفسور فیزویزل

 

در میان بازی های موجود در دنیا، بازی های فکری جایگاه خاص خود را دارند که با وجود رایانه و ایجاد تنوع، تخیل، رنگ و واقعیت به سرگرمی ها باعث جذب هرچه بیشتر مشتاقان به ورزش فکر شده است.
در میان این سرگرمی های کامپیوتری می توان به بازی پروفسور ویزویزل اشاره کرد که با سفر های خود به دنیاهای مختلف باعث برخورد به پیچیدگی های زیادی میشود که سایت نرم افزار ی دانلود رایگان بر آن شد تا یکی از سفر های پر هیجان و پیچیده این پروفسور را در اختیار کاربران علاقه مند به سرگرمی های ذهنی قرار دهد.

با حل هر مرحله، عکس های موجود در گالری پروفسور که در سفر هایش در دور دنیا گرفته باز خواهد شد. بیش از صدها مرحله سخت به طور مسلم لذت بازی برای کاربران تازه کار، طرفداران حرفه ای بازی های آب و تاب دار همچنین کم سن و سالان را جواب می دهد. بازی فکری پروفسور فیزویزل بدون هیچ محدودیت زمانی و ذخیره مراحل پیشرفت می باشد. بازی یک تجربه یکسان در تمام مراحل به کاربر می دهد که تمام کاربران را قادر می سازد پروفسور را از تمام مراحل گذرانده و به آزمایشگاهش برگردانند.


 

Youda Marina 1.0 - بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی

 

Youda Marina 1.0 - بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی

شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت نرم افزاری دانلود رایگان این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و... فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضوغÅ'ت کلغÅ'ک کنغÅ'د

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive