گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 8, 2009

[Tehroon-Online] ::Majalleye Varzeshi 8 Tir 88 NEW!!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی روز 8 تیر ماه 88!

 

::احتمال ادامه همكاري قطبي و تيم ملي؛ نزديك به صفر::


 

به گزارش خبرگزاري فارس، پس از ارائه برنامه 4 ساله از سوي قطبي به مسئولان فدراسيون فوتبال، بررسي ها در اين زمينه آغاز شد، اما مبلغ پيشنهادي از سوي قطبي تاكنون مورد تائيد فدراسيون قرار نگرفته است.
مهدي تاج، نايب رئيس اول فدراسيون در اين زمينه به خبرنگار ورزشي فارس گفت: مبلغي كه از سوي مدير برنامه هاي قطبي به ما داده شده مورد تائيد قرار نگرفته و در اين زمينه اختلاف داريم، بنابراين براي آنكه قطبي بتواند همچنان به عنوان سرمربي روي نيمكت تيم ملي بنشيند بايد از مبلغ پيشنهادي خود بكاهد.
با اين حال حاجي باقر، مديربرنامه هاي قطبي مبلغ پيشنهادي از سوي فدراسيون را در شان اين مربي ندانست و به فارس گفت: متاسفانه اختلاف مالي ما با فدراسيون بسيار بالا است و من زماني كه اين مبلغ را به قطبي اعلام كردم، سرمربي تيم ملي تعجب كرد.
وي ادامه داد: برخلاف برخي شايعات در روزهاي اخير تاكنون هيچ فردي از فدراسيون با قطبي تماس نگرفته و مذاكره با اين مربي فقط از سوي من به عنوان مدير برنامه انجام مي شود و با قاطعيت اعلام مي كنم كه هيچ توافقي در اين زمينه حاصل نشده است.
گفته مي شود اختلاف مالي قطبي با فدراسيون بسيار جدي است و پيشنهاد قطبي 2 برابر مبلغ مورد نظر فدراسيون است. اين شرايط نشان مي دهد كه شانس اين مربي براي ادامه فعاليت در تيم ملي نزديك به صفر است.


::پرسپوليس به ليگ قهرمانان آسيا مي‌رود::

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، فدراسيون فوتبال امروز در نامه‌اي به باشگاه مس اعلام كرد يكي از شرايط حضور در ليگ قهرمانان آسيا اين است كه هر باشگاه يك تيم حرفه اي و يك تيم آماتور داشته باشد. اين در حالي است كه سه تيم حرفه‌اي زير نظر باشگاه مس اداره مي‌شود.
تيم‌هاي مس رفسنجان و مس سرچشمه كه در ليگ دسته اول حضور دارند بايد طبق قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا داراي مديرعامل و چارت باشگاهي مجزا باشند. اين در حالي است كه اين تيم‌ها نيز زير‌مجموعه باشگاه مس كرمان هستند و تحت مديريت عبدالرضا برهاني‌نژاد اداره مي‌شوند.
مس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا يك راه بيشتر ندارد و آن هم اينكه دو باشگاه مس رفسنجان و مس سرچشمه داراي تشكيلات مجزا شوند اما مسئولان شركت مس معتقدند اين شركت نمي‌تواند سه باشگاه را تاسيس و اداره كند. بنابراين بايد اين دو باشگاه بايد از زير مجموعه مس كرمان خارج شده تا اين باشگاه بتواند در ليگ قهرمانان آسيا شركت كند در غير اينصورت پرسپوليس به عنوان تيم پنجم ليگ راهي مسابقات آسيايي خواهد شد.
استقلال، ذوب آهن، سپاهان و مس 4 نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند. سپاهان تيم چهارم ليگ برتر بود اما به واسطه قهرماني ذوب آهن در جام حذفي مجوز حضور در آسيا را به دست آورد. پرسپوليس فصل گذشته در ليگ پنجم شده بود.


::كعبي: خداحافظي از تيم ملي را تكذيب مي‌كنم::

حسين كعبي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: با تيمي مذاكره جدي و رسمي نكرده ام. خبر مذاكره‌ام با استيل آذين نيز درست نيست. بعد از ناكامي تيم ملي، فقط در حال استراحت هستم. البته مذاكراتي با مس داشته ام و شايد اين تيم گزينه اصلي من باشد.
وي در جواب سوالي كه امكان بازگشتش به سايپا وجود دارد، گفت: شايد توافقات لازم انجام شود و دوباره نارنجي پوش شوم؛ اما تكليف نهايي تا هفته آينده مشخص خواهد شد.
كعبي در خصوص خداحافظي از تيم ملي اظهار داشت: حرف‌هاي خودم را زده‌ام. نمي‌توانم هر روز در اين باره كه واقعا درست نيز نيست، حرف بزنم. هميشه به دستان خودم مچ‌بند مي‌‌بستم و اگر دقت كرده باشيد، در پرسپوليس نيز اينگونه بودم.
وي افزود: هميشه براي خود نذرهاي خاصي داريم. نمي‌توانم آن را در مصاحبه توصيف كنم. به همين دليل، خداحافظي ام را از تيم ملي تكذيب مي‌كنم و اين مسئله صحت ندارد.
حسين كعبي خاطرنشان كرد: اگر لازم شد، هرجا كه صلاح بدانند، صحبت مي‌كنم و دفاعيات لازم را انجام مي‌دهم. به دنبال هدف هاي بزرگي با تيم ملي هستم كه شايد تا به امروز فقط يك بار، در جام جهاني به آن رسيده ام.


::عدم قهرماني در جام‌جهاني تكواندو را در صربستان جبران مي‌كنيم::

حسين تاجيك در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: تيمي كه امسال راهي صربستان مي شود جوان و خيلي با انگيزه است. بسياري از نيروهاي با تجربه تيم به دليل مصدوميت، حضور در اين ميدان را از دست دادند.
وي ادامه داد: المپياد جهاني هميشه سطح بسيار بالايي داشته است. سال گذشته در مسابقات قهرماني دانشجويان جهان به مدال نقره دست يافتم و سعي مي كنم اين بار طلا بگيرم.
تاجيك درباره نزديك بودن جام جهاني با المپياد دانشجويان گفت: زمان زيادي ميان اين دو رويداد وجود نداشت به همين دليل بدنم از حالت آمادگي كامل خارج نشده و توانستم شرايط آرماني خود را حفظ كنم.
وي در پاسخ به كم كاري خود در فينال جام جهاني تصريح كرد: متاسفم كه ديگران اينگونه تصور مي كنند. هيچ ورزشكاري تحت هيچ شرايطي كم كاري نمي كند. ما مقابل تركيه دچار اعتماد به نفس بيش از حد شده بوديم و همين مسئله موجب باختمان شد.
تاجيك با تاكيد بر اينكه ناكامي جام جهاني را در صربستان جبران خواهيم كرد، افزود: با كسب مدال طلا در المپياد دانشجويان باز هم نظر كادر فني را جلب كرده و به عنوان نفر اول وزن هشت خود را معرفي مي‌كنم تا در مسابقات جهاني دانمارك شركت داشته باشم.


::حسيني، كاظمي و رحمتي مسافر آفريقاي جنوبي شدند::

به گزارش خبرگزاري فارس، پيش از اين مربيان اميد اعلام كرده بودند قصد دارند براي اعزام تيم به آفريقاي جنوبي جهت برگزاري دو بازي دوستانه در اين كشور سه بازيكن ملي‌پوش بزرگسالان را به اردوي تيم اميد اضافه كنند.
با نظر كادر فني سيد جلال حسيني، سيد مهدي رحمتي و حسين كاظمي بازيكناني هستند كه ملي‌پوشان اميد را در اين سفر همراهي مي‌كنند.
تيم اميد پنجشنبه صبح عازم آفريقاي جنوبي مي‌شود و در اين اردو 2 بازي دوستانه برگزار مي‌كند.


::قرارداد 6 بازيكن استقلال ثبت نشد::

به گزارش خبرگزاري فارس پژمان منتظري، كيانوش رحمتي، سيد مهدي سيدصالحي، فرهاد مجيدي، هاشم بيك زاده و رضا عنايتي بازيكناني بودند كه امروز براي ثبت قرارداد با استقلال به هيات فوتبال استان تهران رفتند اما به دليل نقص در مدارك موفق به ثبت قرار داد رسمي خود با هيات فوتبال ثبت شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive