گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, July 28, 2009

[Tehroon-Online] ::IT ~>NEWS<~ - 23 TIR 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ای تی 23 تیر ماه 88!

::تا سال 2010، يك سوم تلفن‌هاي همراه به شتاب‌سنج مجهز مي‌شوند::

شركت پژوهش بازار iSuppli در گزارش جديدي پيش‌بيني كرد تا سال 2010 حدود يك سوم از تلفن‌هاي همراه از سيستم‌هاي ميكروالكترومكانيكي استفاده مي‌كنند كه در تلفن‌هاي آيفون و پالم پري به‌كار رفته‌اند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت ایسنا، به گفته يكي از تحليلگران ارشد iSuppli، در حالي كه شمار اندكي از كاربران آيفون مي‌دانند شتاب‌سنج‌ها چه هستند تنها مي‌دانند هنگامي كه تلفن خود را برمي‌گردانند صفحه آن نيز به آن سمت مي‌چرخد.
بر اساس اين گزارش، در ميان سازندگان بزرگ تلفن همراه، در 38 درصد از گوشي‌هاي نوكيا از ابتداي سال ميلادي جاري شتاب‌سنج بكارگرفته شده است و 18 مدل از 19 مدل سوني اريكسون نيز كه تاكنون در سال 2009 معرفي شده اند داراي حسگرهاي شتاب سنج بوده اند. سامسونگ و ال جي نيز به جمع استفاده‌كنندگان از سيستم‌هاي ميكروالكترومكانيكي پيوسته و از شتاب‌سنج‌ها استفاده مي كنند.
طبق پيش بيني iSuppli، بازار حسگرهاي سيستم‌هاي ميكروالكترومكانيكي براي تلفن‌هاي همراه بين سال 2008 تا 2013 بيش از سه برابر خواهد شد و درآمد از محل فروش انواع اين سيستم‌ها براي تلفن‌ها از 460.9 ميليون دلار در سال 2008 به 1.6 ميليارد دلار در سال 2013 افزايش خواهد يافت.


::ساخت جديدترين شارژر چندمنظوره با شش رابط مختلف::

شارژر چندمنظوره Messless Charger براي شارژ دستگاه‌هاي الكترونيكي مختلف از جمله MP3 پلير، تلفن‌، دستگاه‌هاي دستي، رايانه‌هاي جيبي و دوربين‌هاي ديجيتالي عرضه شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت ایسنا، اين شارژر با شش رابط مختلف عرضه مي‌شود كه با تلفن‌هاي نوكيا و سوني اريكسون، MP3 پلير آي پاد، پلي‌استيشن دستي و رابط‌هاي ميني USB سازگارند.
شارژر Messless Charger ازسوي Italdesign Giugiaro در پاسخ به نياز دارندگان دستگاه‌هاي مختلفي طراحي شده كه مايلند شارژر تكي با پورت‌هاي متعدد داشته باشند؛ اين دستگاه قادر است به طور همزمان دستگاه‌هاي متعدد را شارژ كند و به قيمت 113 دلار قابل خريداري است.


::هكر اينترنتي در كره جنوبي دستگير شد::

پليس كره جنوبي هكري را كه به حمله اينترنتي مشابه حملات اينترنتي اخير به وب سايت‌هاي دولتي اين كشور دست زده بود، دستگير كرد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت ایسنا ، اين هكر 39 ساله متهم است صفحه خانگي هيات رده‌بندي بازي دولت را با استفاده از حملات داس از كار انداخته است.
وي مامور طراحان نرم‌افزاري بود كه به‌دنبال دريافت تائيديه اين هيات براي بازي‌هاي جديد بودند اما به دليل انجام نرساندن به موقع يكي از كارهايش، اين سايت را خراب كرد تا بهانه‌اي براي تاخيرش داشته باشد.
او متهم است از يك كره‌اي در چين برنامه هك خريداري كرده است و با استفاده از سروري در شانگهاي و استفاده از 7400 رايانه آلوده تحت كنترل، سايت هيات رده‌بندي را بين چهارم تا 22 ماه مارس 10 بار از كار انداخته است.
اين هكر در حملات هفته اخير به وب سايت‌هاي كره‌يي دست نداشته اما مورد وي سادگي انجام اين كار را برجسته ساخته است؛ هكرها با آلوده كردن رايانه شخصي هزاران نفر، حجم بالايي از تقاضا براي دسترسي به يك سايت خاص را ايجاد كرده و موجب از كار افتادن سايت مي‌شوند.


::عينك آفتابي لوكس با حافظه فلش مخفي عرضه شد::

عينك آفتابي با حافظه USB كه در دسته عينك مخفي شده از سوي طراح مد معروف Calvin Klein عرضه شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت ایسنا،اين عينك آفتابي كه همزمان در برابر اشعه‌هاي مضر مافوق بنفش حفاظت مي‌كند، امكان ذخيره‌سازي چهار گيگابايت اطلاعات را در حافظه فلشي فراهم مي‌كند كه با جدا كردن دسته عينك بيرون مي‌آيد؛ قرار است اين عينك از ماه اكتبر به قيمت 199 دلار در بازار به فروش رود.
اين طراح آمريكايي معروف با مشاهده عرضه محصولات فن‌آوري نوآورانه از سوي شركت‌هاي كوچك و ناشناخته به محبوبيت دستگاه‌هايي كه با لوازم مورد استفاده روزمره يكي شده‌اند پي برده و به عرضه اين عينك با حافظه فلش مخفي اقدام كرده تا علاوه بر جنبه لوكس آن، ابزار مفيدتري براي استفاده روزمره نيز شمرده شود.


::قيمت بسته خانوادگي ويندوز 7 مشخص شد:

عليرغم سكوت مايكروسافت برخي منابع خبري قيمت بسته خانوادگي ويندوز 7 را اعلام كردند.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران،از سايت فارس، اين نسخه از ويندوز به گونه اي طراحي شده كه بر روي سه رايانه مختلف در يك خانه قابل نصب باشد. نسخه هاي قانوني ويندوز معمولا به گونه اي طراحي شده اند كه هر نسخه از آنها تنها بر روي يك رايانه قابل نصب باشند.
برخي از شركت هاي بزرگ عمده فروشي در آمريكا قيمت اين بسته ها را اعلام كرده اند.
به عنوان مثال شركت Expercom قيمت اين بسته را 136.95 دلار اعلام كرده كه اندكي بيش از قيمت 119.99 دلاري نسخه خانگي ويندوز يا Home Premium است.
قرار است ويندوز 7 در مهر ماه امسال روانه بازار شود و انتظار مي رود مايكروسافت جزييات دقيقي در اين زمينه را به زودي اعلام كند.


::احتمال كناره گيري رئيس گوگل ازهيات مديره اپل::

به دنبال اعلام خبر عرضه سيستم عامل كروم توسط گوگل، اعلام شد كه اريك اشميث رييس گوگل در مورد نقش و جايگاه خود در هيات مديره شركت اپل با مسئولان اين شركت به بحث خواهد پرداخت.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران،از سايت فارس، اشميث از سال 2006 در هيات مديره اپل عضويت داشته ، ولي همزمان با جدي شدن عرضه كروم و با توجه به طراحي سيستم عامل مكينتاش توسط اپل، حضور همزمان اشميث در شركت اپل توجيه خود را از دست داده و به نظر مي رسد وي بايد تنها بايد منافع يكي از اين دو شركت را در نظر گرفته وبراي تحقق يكي از آنها تلاش كند.
رييس گوگل به تازگي در اظهاراتي جالب اذعان كرده كه از شش سال پيش تاكنون بحث عرضه سيستم عامل توسط گوگل مطرح بوده، اما وي با آن موافق نبوده است. اما پس از برخي مشورت ها با لري پيج و سرگي برين دو بنيانگذار گوگل با آن موافقت كرده است.
وي تصريح كرده كه عرضه سيستم عامل كروم گوگل " بازي را در دنياي سيستم عامل ها تغيير خواهد داد.
اشميث به اين نكته هم اشاره كرده كه عرضه اين سيستم عامل به معناي رقابت با مايكروسافت نيست و هدف اصلي از اين كار افزايش فروش نت بوكها است

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
جهت عضوغÅ'ت کلغÅ'ک کنغÅ'د

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive