گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, August 30, 2015

||_Tehroon-Online_|| بهانه های زنانه و مردانه برای خیانت!



 
 
 
اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست از بالای ایمیل روی گزینه Show Image یا Display images below کلیک کنید.
بهانه های زنانه و مردانه برای خیانت!
 
متاسفانه طی تحقیقات اخیر، آمارها و گزارش ها نشان می دهند در دهه گذشته خیانت به همسر در جامعه ما بسیار افزایش یافته است که فقدان عشق و علاقه، سهل انگاری همسر، بی خطر دانستن اصل خیانت، زیاده خواهی را می توان از دلایل اصلی بی وفایی همسران به حساب آورد.

بهانه های زنانه

خیانت های زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان از آن جمله به موارد زیر اشاره کرد:

دلیل شماره یک: فقدان رابطه ای گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی این خیانت ها روابط نامناسب زن و شوهر است، درواقع زمانی که زوجین، روابط خوبی نداشته باشند، این احتمال وجود دارد که خانم به همسرش خیانت کند.

اختلالات که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می آید و نیز مشکلات شخصیتی باعث می شود که مرد نتواند به همسرش محبت کند که نتیجه این فقدان محبت و روابط گرم و صمیمی، خیانت خواهدبود.

مسلما زنانی که از جانب همسرانشان محبت کافی دریافت کنند و یا روابط خوبی میانشان برقرار باشد، احتمال خیانت در آن ها بسیار کم است.


دلیل شماره دو: گذشته بی بند و بار زن

یکی دیگر از عوامل خیانت خانم ها، می تواند گذشته وی باشد؛ مثلا وقتی زن در خانواده ای آزاد و به اصطلاح، بی بند و بار پرورش یابد و تربیت شده باشد، تربیت غلط گذشته او باعث می شود حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که در دوران مجردی روابط صمیمانه یا دوستی ها و روابط زیادی داشته اند، برایشان بسیار سخت است خود را در زمان تاهل کنترل کنند؛ بنابراین در همان چهارچوب به روابط خود ادامه می دهند.

دلیل شماره سه: داشتن احساس تنهایی

مسائل شخصیتی بسیاری وجود دارد که ممکن است یک زن به سختی دقایق یا ساعاتی را تنها و بیکار بگذراند و تحمل کند. آن ها وقتی می بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی تواند برای آن ها وقت بگذارد، برای پرکردن تنهایی شان ترجیح می دهند وقتشان را با دیگران یا جنس مخالف خود پر کنند.

دلیل شماره چهار: عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی های طرفین می تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج یابد، امکان دارد زن وسوسه شود که این رابطه ها را تجربه کند.

 
خیانت های زنانه، خیانت های مردانه
 

دلیل شماره پنج: دوران مجردی محدود

برخی دیگر از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بوده اند، وقتی شرایطی را می بینند که در آن، زنان و مردان رابطه آزادانه ای با هم دارند، سعی می کنند برای جبران گذشته خود به خیانت رو بیاورند. درواقع شرکت در مهمانی های مختلط، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر می توانند انگیزه خیانت را زیاد کنند.

دلیل شماره شش: مشکلات اقتصادی

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی است که البته به تنهایی نمی تواند عامل خیانت زنان باشد؛ چرا که فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چهارچوب های اخلاقی باشد، امکان ندارد در هر شرایطی، به دنبال وضعیت معیشتی بهتر با فرد دیگری باشد.

دلیل شماره هفت: اختلالات شخصیتی

برخی اوقات فرد نتوانسته با همسرش زندگی کند و به همین دلیل شاید بارها و بارها ازدواج کرده است. بهترین راهکار در این مورد این است که باید علت این رابطه ها در سطح فردی مشخص شود و فرد به روان شناس مراجعه کند. در حقیقت باید مشخص شود که فرد، گرفتار اختلالات شخصیتی است یا خیر؛ چون ممکن است درگیر روابط چندگانه شود و زیاد وفادار نباشد. برخی افراد نیز شخصیت ناهنجار و ضداجتماعی دارند؛ بنابراین در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

برای اینکه در جامعه زنان آسیب نبینند و نیز برای حفظ حریم خانواده، بیشتر خانواده ها باید آموزش ببینند و حتی لازم است آموزش هایی از طریق رسانه های گروهی، تلویزیون و رادیو صورت گیرد و این افراد باید بدانند که چنین مسائلی تا چه حد می تواند هم به آینده خود و هم به آینده فرزندانش، آسیب جدی وارد کند.

بهانه های مردانه

دلیل شماره یک: از بین رفتن عشق و علاقه

افسوس که پس از گذشت زمان طولانی با هم بودن، برخی مردان آن عشق، علاقه و احساسی را که در ابتدا به همسرشان داشتند، از دست می دهند؛ در حالی که این رابطه به جزئی از وجودشان مبدل شده است. حقیقت آن است که جدایی بسیار دردناک بوده و تاثربرانگیز است؛ پس به جای جدایی باید چاره ای برای ادامه زندگی شیرین در کنار هم اندیشید.

دلیل شماره دو: جذاب نبودن همسر

گاهی اوقات سرکردن مدت طولانی با یکدیگر زنان را تنبل و سست می کند؛ به این معنا که دیگر آنان به ظاهر خود نمی رسند و مانند قبل جذابیتی ندارند و تلاشی هم برای جذب کردن شوهرشان نمی کنند؛ بنابراین مرد دیگر همسرش را مانند قبل زیبا نمی داند؛ بنابراین زندگی با او هیجان و لذت قدیم را نخواهدداشت.

دلیل شماره سه: سهل انگاری زنان

اکثر زنان خیلی سریع و راحت شوهرشان را به خاطر بی وفایی او می بخشند که این موضوع شاید به دلیل ترس از تنهایی یا رقیق القلبی و مهربانی آن ها باشد؛ حتی ممکن است برخی از زنان خود را مقصر اصلی خیانت شوهرشان بدانند و قدم هایی را برای بهبود روابطشان بردارند. این واقعیت که بسیاری از زنان به شوهرشان اجازه گریز از جرم را می دهند، ممکن است زمینه مضاعف شدن مشکلاتشان را فراهم کند.

 
خیانت های زنانه، خیانت های مردانه
 

دلیل شماره چهار: اخلاق و رفتار غیرقابل تحمل همسر

رفتارهای زشت، نق زدن ها و نزاع های مدام، عوامل مناسب و زمینه ساز ایجاد سردرد است و در تصور برخی مردان، البته به غلط، خیانت بهترین راه فرار از جهنم خانه و نیز بهترین مسکن برای آرام کردن این درد به شمار می رود.

دلیل شماره پنج: بی خطر شمردن خیانت

به قول معروف «ز دست دیده و دل هر دو فریاد/ که هرچه دیده بیند، دل کند یاد» این بیت قدیمی تا زمانی که دوربین مداربسته ای برای کنترل مردان وجود نداشته باشد، یک حقیقت به شمار می رود. برخی تصور می کنند در صورتی که خیانت کنند، نه کسی متوجه می شود و نه به کسی آسیبی می رسد و این استدلال را بهانه ای برای انجام عمل زشت خود قرار می دهند؛ اما لازم است این نکته را بدانید که هرقدر مردان به دلیل کنترل نشدن، حیله گرتر شوند، زنان به همان اندازه شبکه و ابزار کنترلی خود را گسترش خواهندداد!

دلیل شماره شش: خیانت همسر

برخی مردان وقتی به بی وفایی همسرشان پی می برند، تنها راه آرام کردن و فرونشاندن خشمشان را مقابله به مثل می دانند که این کار، عملی غیرمنطقی است.

دلیل شماره هفت: عدم تمایل خانم ها به برقراری روابط

برخی از زنان ممکن است تمایلی به برقراری روابط زناشویی با شوهر خود نداشته باشند یا کمتر به این موضوع اهمیت دهند که این امر ممکن است باعث فشارهای روانی و جسمانی به مرد شده و در نهایت منجر به کج روی او شود.

نتیجه: خیانت در زندگی امری نکوهیده و ضداخلاقی است که اثرات زیان بار آن قطعا دیر یا زود گریبان گیر فرد خواهدشد؛ بنابراین چنانچه مشکلاتی در روابط وجود دارد، باید با دید باز به آن ها نگریست و با اندیشه و تدبیر برای برطرف کردن آن ها کوشش کرد.
 
اسپری تاخیری ایموشن ویژه آقایان
آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد
طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي
تجربه ای نو از احساس
دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :11228221972

 

این اسپری جهت کنترل و ایجاد تاخیر در آقایانی
 که دچار زود انزالی هستند کاربرد دارد

محصولی فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين
بسیار مناسب برای زوجهايي كه سالها
 است از ازدواج آنها مي‏گذرد ولي از روابط
خود راضي نيستند. 
هديه اي بي نظير براي همسران
زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي عاشقانه ای را تجربه کنند
------------------------------------------------------------------------------------
اسپری تاخیری با اسانس
212 VIP
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
VERSACE
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
1 MILLON
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
EUPHORIA CLVIN KLEIN
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
TOM FORD BLACK ORCHID
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
------------------------------------------------------------------------------------
انزال زودرس به چه معناست ؟
از نظر علم روانشناسی : انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگرد را انزال زود رس گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشد ، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد ، انزال را زود رس گویند . ( مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء میشود و زن در ۱۰ دقیقه ، انزال را زود رس گویند اما اگر مرد در ۲۰ دقیقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقیقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نمیدانند )
------------------------------------------------------------------------------------
مجوزها:
دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره: 1228221972
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
جهت مشاهده عکس مجوز بهداشت و درمان در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید. 
اسپری تاخیری با اسانس
212 VIP
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
VERSACE
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
1 MILLON
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
EUPHORIA CLVIN KLEIN
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
TOM FORD BLACK ORCHID
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
------------------------------------------------------------------------------------
از نظر علم پزشکی : انزال کمتر از 2 دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زود رس گویند.
اما راه حل رهایی از این مشکل چیست؟
شرکت کیمیا شفا بخش آرین با تجربه ای بالا در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بخصوص شاخه ی زناشویی با ارائه محصولات متفاوت توانسته است تحولی شگرف را در کیفیت زندگی زوجین به ارمغان بیاورد
جدیدترین محصول شرکت کیمیا شفا بخش آرین اسپری های تاخیری با برند ایموشن است
این اسپری ها با اسانس های اورجینال 10 عطر معروف و پر طرفدار دنیا برای اولین بار عرضه می شود که می تواند حس بسیار لذت بخشی را برای زوجین به ارمغان بیاورد.
اسپری های تاخیری ایموشن دارای ویتامین E بوده که از سوزش و خارش پوست جلوگیری می کند و همچنین باعث نرمی و لطافت پوست میشود.
تمامی محصولات ایموشن دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که خریداران گرامی می توانند شماره مجوز را از مراجع مربوطه استعلام نمایند تا اطمینان لازم حاصل شود.
روش استفاده:
آقایان ابتدا آلت خود را بشویند تا قدرت جذب پوستشان افزایش یابد
5 دقیقه قبل از نزدیکی به قسمت زیرین کلاهک و رگ زیر آلت تناسلی عمل اسپری انجام شود.(مقدار مناسب مصرف متناسب با وضعیت بدنی شما پس از چند بار استفاده مشخص می شود.)
پس از 3دقیقه آلت تناسلی خود را با آب سرد و صابون شستشو دهند و عمل نزدیکی را انجام دهند (در صورت استفاده از کاندوم نیاز به شستشوی آلت نمی باشد)
توجه: هرگز به بیضه ها و داخل مجاری ادرار اسپری نشود.
 
 
----------------------


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive