گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, February 20, 2013

||_Tehroon-Online_|| بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما



 
 
 
 
-------------------------
 
در سينماي پرزرق و برق ینگه دنیا همه‌چيز براي بازيگران راحت و ساده به دست نمي‌آيد. گاهي براي رسيدن به ايده‌آل‌هاي ذهن كارگردان و نقشي كه مدنظر اوست بايد شخصيت ديگري پيدا كرد اما دشوارتر از اين،‌ تغيير ظاهري و فيزيك آنهاست كه بعضا با گريم و كلك‌هاي سينمايي هم نمي‌توان براي باورپذيرتر شدن نقش كاري كرد و حتما بايد تصميمي بزرگ گرفت؛ تصميمي براي چاقي يا لاغري ناگهاني به اندازه‌اي كه نقش مورد نظر کاملا دربيايد.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 
 
 
رابرت دنيرو- گاو پاستاخور  27kg

رابرت دنيرو براي بازي در فيلم «گاو خشمگين» و دوران پيري «جيك لاموتا» 27 كيلو به وزنش اضافه كرد. البته مارتين اسكورسيزي قسمت‌هايي از فيلم را گرفت و بعد چندماه كار متوقف شد تا دنيرو به وزن مورد نظر برسد. دنيرو براي چاق شدن رو به پاستا آورد تا نقش يك كاراكتر واقعي را به زيبايي هرچه تمام‌تر ايفا كند و در سال 1980 اسكار بگيرد.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

 تام هاردي- بايد چاق‌تر مي‌شدي  13kg

با اينكه اين بازيگر انگليسي براي آخرين فيلم بتمن (شواليه تاريكي) 13 كيلو به وزنش اضافه كرد اما خودش مي‌گويد: «فكر مي‌كنم هواداران بتمن از اينكه مرا با اين هيكل ديدند شاكي شدند چون ترجيح مي‌دادند من خيلي چاق‌تر از اين باشم. من قبل از فيلمبرداري 86 كيلو بودم اما عوامل فيلم مي‌خواستند 100 كيلو باشم. خودم مي‌دانم اين شخصيت محبوب مردم بود اما دلم مي‌خواست به آنها بگويم به نولان اعتماد كنيد» هاردي براي بازي در فیلم «برانسون» 19 كيلو از وزنش كم كرد كه به مدت 5هفته روزانه 2500 تا شنا مي‌رفته!

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما

 

 مت ديمون- عاشق مك دونالد  13.5kg

مت ديمون براي بازي در نقش خبرچين CIA، 5/13 كيلو به وزنش اضافه كرد. او براي اين كار ابتدا با دونات‌هاي ترد و كرمدار شروع كرد و بعد به سيب‌زميني سرخ‌كرده روي آورد. ديمون مي‌گويد: «واقعا در اين مدت به من خيلي خوش گذشت چون مثل ديوانه‌ها مي‌خوردم و مي‌نوشيدم. حتي بين وعده‌هاي غذايي هم مي‌خوردم و مشتري پروپاقرص مك‌دونالد بودم. اصلا انگار در بهشت زندگي مي‌كردم.» ظاهرا ديمون از دنيرو هم براي چاق شدن كمك گرفته بود.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

 جورج كلوني- پرخوري را دوست نداشتم 13.5kg


براي بازي در فيلم سيریانا كه در خاورميانه فيلمبرداري شد 5/13 كيلو به وزنش اضافه كرد اما خودش اصلا اين اضافه وزن را دوست نداشت و گفته بود اصلا از اين شرايط راضي نيست. حتي مت ديمون دوست نزديك او هم گفته بود كلوني برای اين فيلم نمي‌توانسته خوب تمرين كند. البته كلوني بعد از اين فيلم براي بازي در «مايكل كلايتون» آنقدر وزن كم كرد تا مشاور تبليغاتي‌اش مجبور شود به رسانه‌ها بگويد که او بيمار نيست و فقط رژیم غذایی گرفته.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

شارليز ترون- هيولاي چاق 13.5kg

او براي فيلم هيولا 5/13 كيلو چاق شد تا نقش يك قاتل سريالي را خوب بازي كند. البته اين بازيگر اهل آفريقاي جنوبي خيلي سريع وزنش را كم كرد اما درباره پروسه چاق شدنش مي‌گويد: «بيشتر هله هوله مي‌خوردم. اولش با دونات‌هاي خامه‌اي شروع كردم اما بعد دلم را زد و رفتم سراغ چيپس و سيب‌زميني كه خيلي مزه مي‌داد چون من مزه شور را دوست دارم.»‌ ترون پس از بازي در هيولا براي حضور در فیلم «سري توي ابرها» فورا خودش را لاغر كرد.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما

 

 رايان گاسلينگ- پدر داغدار 27kg


اين بازيگر انگليسي براي فيلم «استخوان‌هاي دوست‌داشتني» 27 كيلوگرم چاق شد. خودش تعريف مي‌كند: «وقتي براي بازي در فيلم قرارداد بستم 68 كيلو بودم اما زماني كه براي فيلمبرداري رفتيم 95 كيلو شده بودم! البته نظر خودم و كارگردان متفاوت بود اما من مي‌گفتم وزن اين شخصيت بايد 95 كيلوگرم باشد.» ظاهرا گاسلينگ زياد هم از اين وضعيت خوشش نمي‌آمده: «هركسي مرا مي‌ديد، مي‌گفت چقدر افتضاح شدي اما خودم خوشحال مي‌شدم چون تصور مي‌كنم فردي كه نقش يك پدر داغدار را بازي مي‌كند بايد همين شكلي باشد.»

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما

 
وينسنت دونفريو- فرانسوي ركورددار 31.5kg

مي‌گويند همين‌طوري هم چاق بوده اما مجبور شده براي بازي در فيلم «غلاف تمام فلزي»، شاهكار استنلي كوبريك 5/31 كيلو به وزنش اضافه كند. اين بازيگر فرانسوي ركورددار چاق شدن براي ايفاي نقش در فيلم‌هاست و بعدها براي فيلم «درياي سالتون» هم 20 كيلوگرم به وزنش افزود!

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

 
گوئينت پالترو- يك دنيا غذاي سرخ‌كرده 9kg

او براي بازي در فيلم «مرد آهني 2» 5/4 كيلو چاق شد ضمن اينكه اندامي عضلاني پيدا كرد. خودش گفته: «مربي‌ام كلا دوست داشت به من كارهاي عجيب و غريب واگذار كرده و هيكلم را زيرورو كند.» پالترو مدام مرغ كبابي مصرف مي‌كرد او بعدتر و براي بازي در فيلم «كانتيري استرونگ» هم 9 كيلو وزن اضافه كرد كه همین مواد غذایی را مصرف کرد. پالترو جايي گفته در عمرش اينقدر غذاي سرخ‌كرده نخورده بوده. او بعد از پايان فيلمبرداري اين كار مربي مي‌گيرد و بلافاصله وزنش را كم مي‌كند.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

 
 هيلاري سوانك- روزي 12 سفيده تخم‌مرغ  8.5kg 

سوانك براي حضور موفق در «عزيز ميليون دلاري» 5/8 كيلوگرم چاق شد. او براي رسيدن به اين وزن به مدت 90 روز متوالي، روزانه 210 گرم پروتئين مصرف مي‌كرده كه خودش گفته: «در تمرينات روزانه من 2 ساعت و نيم بوكس (6 روز هفته) و 2ساعت هم وزنه‌برداري گنجانده شده بود چون تهيه‌كننده فيلم گفته بود بدنم بايد عضلاني شود.» سوانك مي‌گويد: «من سفيده تخم‌مرغ را خام‌خام مي‌خوردم چون هيچ‌وقت نمي‌توانستم روزانه 8 تا 12 سفيده پخته را بخورم، اين بدترين كاري بود كه بايد مي‌كردم.»

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

جارد لتو- چاقي با مخلوط ويژه  30kg

او براي بازي در فيلم «بخش 27» 30 كيلو چاق شد و فشار زيادي را به بدنش آورد به طوري كه خودش گفته راه رفتن هم برايش سخت شده بود. لتو گفته: «براي اينكه بدنم پف كند مخلوطي از بستني، روغن زيتون و سس سويا را مي‌خوردم.» او بعد از پايان فيلمبرداري يك رژيم غذايي سخت و 7 روزه مي‌گيرد و فقط آبي مي‌خورد كه با ليمو و فلفل قرمز مز‌ه‌دار شده!

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

 راسل كرو- صبحانه چيزبرگر!  28.5kg

 
اين بازيگر استراليايي براي بازي در فيلم «مجموعه دروغ‌ها» 5/28 كيلو وزنش را افزايش مي‌دهد. او ابتدا سراغ كيك‌هاي فنجاني مي‌رود و مدتي هم صبحانه‌ها چيزبرگر مي‌خورده! كرو اين فيلم را سال 2008 بازي كرد.
 

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

جيم كري- تپل دوست‌داشتني  22.5kg


بازيگري كه نيمي از كارهايش را در فيلم‌هاي كمدي انجام داده براي بازي در این فيلم   5/22 كيلوگرم به وزنش افزود تا فقط كمي تپل‌تر (!) به نظر برسد و البته باز هم دوست‌داشتني بود.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

 رنه زل وگر- روزي 4 هزار كالري   10kg  

او براي نقش‌هاي مختلف چندبار وزنش را كم و زياد كرده است. زل وگر براي بازي در نقش «بريجيت جونز» 10 كيلو چاق شد اما براي فيلم موزيكال «شيكاگو» 10 كيلو وزن كم كرد. خودش مي‌گويد: «من براي اين كار هم آماده بودم، هم تمايل داشتم تا هر دو كار را تجربه كنم. من شخصيت خودم را به بريجيت نزديك مي‌ديدم و خيلي هم خوشحال بودم كه براي نقش بازي كردن بايد چاق شوم.» زل وگر براي اضافه وزنش روزانه 4هزار كالري مصرف مي‌كرده است.

 
بیشترین اضافه وزن های تاریخ سینما
 

دي كاپريو و هاپكينز نخواستند چاق باشند

هميشه بازيگران راحت به اضافه کردن یا کم کردن وزن راضي نشده‌اند. از جمله آنتوني هاپكينز كه قرار بود در سال 2009 نقش آلفرد هيچكاك را در پشت صحنه فيلم رواني بازي كند اما از عواقب اضافه وزن مي‌ترسد و اين كار را رد کرد.
لئوناردو دي‌كاپريو هم براي بازي در فيلم «جي ادگار» حاضر نمي‌شود حتي يك گرم به وزنش اضافه كند. خودش گفته: «برنامه‌ريزي ايستوود طوري بود كه به من فرصت نمي‌داد وزنم را اضافه كنم. وقت نداشتم تا چاق شوم براي همين 6ساعت زير دست گريمور بودم تا نقش این مامور اف بي‌آي را بازي كنم.» در عوض اينها بازيگري مثل اسكارلت یوهانسن از وضعيتي كه برايش در «مرد آهني 2» به وجود آمده راضي بوده و به تغيير وزنش رضايت داده: «من ساعت‌ها، روزها و ماه‌هاي زيادي به شدت تمرين مي‌كردم ولي خوش مي‌گذشت چون هدف بزرگي داشتم. هدفم اين بود كه لباس گربه‌اي بانوي سياه به تنم خوب بنشيند.»
فصل كرگدن
Rhino season
بازگشت اسطوره سينماي ايران بهروز وثوقي
جنجالي ترين فيلم سال 2013-2012
اسطوره سينماي ايران در برابر ستاره هاليوود مونيكا بلوچي
با حضور آرش(خواننده ايراني) و ثمر سريال عشق ممنوع
از اولين كساني باشيد كه اين فيلم را مي بينيد
فيلمي بسيار متفاوت و تحسين برانگيز
شما هم تماشاگر اين فيلم باشيد
وقتي مونيكا بلوچي فارسي صحبت مي كند!
فيلم جديد و فوق العاده با بازي
بهروز وثوقي و مونيكا بلوچي
داغ داغ داغ
براي اولين بار در ايران
1 DVD
قيمت: 4900 تومان
                
فصل كرگدن حكايت ساحل، شاعر سني است كه دوست و شوهر مينا دختر يك سرهنگ در قبل از انقلاب ايران است و بعد از انقلاب به اتهام نوشتن شعر به زندان مي افتد و همسرش را گم مي كند...
در اين فيلم مونيكا بلوچي، بهروز وثوقي و آرش لباف، برن سات و يلماز اردوگان دو بازيگر تركيه‌اي نقش‌هاي اصلي را بازي كرده‌اند و با اينكه به نظر مي‌رسد اين فيلم روايتگر يك داستان عاشقانه است ولي به تاريخ ايران در زمان پيروزي انقلاب اسلامي و تحولات سياسي پس از آن روزها مي‌پردازد.
قيمت: 4900 تومان
                
حضور مونيكا بلوچي سوپر استار سينماي ايتاليا و جهان در فيلم يك كارگردان ايراني و صحبت كردنش به زبان فارسي در نقش مينا نيز از جمله ويژگي هاي " فصل كرگدن" است.او تلاش مي كند در اين فيلم يك زن ايراني باشد. شبيه ايراني هاست، در زندان مثل زن ايراني چادر مي پوشد، سعي مي كند مثل زن ايراني در دو نقش ميناي جوان و ميناي سالخورده حرف بزند و رفتار كند
قيمت: 4900 تومان
                
بهروز وثوقي كه بسياري هنوز هم او را بهترين بازيگر سينماي ايران مي دانند و بازي هاي درخشانش در قيصر، داش آكل، گوزن ها، سوته دلان و خيلي فيلم هاي ديگر را به ياد دارند، پيش از پيروزي انقلاب براي بازي در يك فيلم به آمريكا رفته بود. وقوع انقلاب و تغيير وضعيت در ايران، او را در آمريكا ماندگار كرد.
اما فصل كرگدن براي او تولدي دوباره است. بار ديگر "بهروز" سينماي ايران، " آرتيست اول" فيلمي مي شود ايراني. اما اين فيلم با فيلم هاي ديگري كه او تاكنون بازي كرده، تفاوت بسيار دارد. علاقه مندان به بهروز وثوقي او را با مونولوگ هاي طولاني اش و نقش هايي پر از تحرك به ياد دارند، اما در "فصل كرگدن" ديگري خبري از آن بهروز وثوقي نيست.
او در سكوت و با كم ترين كلام ممكن، با صورتش و به ويژه چشم هايش چنان بازي مي كند كه فراموش نشدني مي نمايد. چشم هاي او بي هيچ ترديدي آن چنان شور و درد و رنج عميق يك زنداني را منتقل مي كند كه كلام جزيي اضافي در ارتباطات به نظر مي آيد. 
 
قيمت: 4900 تومان
                
   
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پشت صحنه فيس بوك
[i]
سير تا پياز فيس بوك را يكجا تماشا كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تهران من، حراج
[i]
واقعيت هاي جامعه و نيازهاي واقعي جوانان را فقط در اين فيلم ببينيد.
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
فيلمهاي داغ 2011-2012
[i]
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي روز را يكجا داشته باشيد
قيمت: 14900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
انقلاب اسلامي به روايت هاليوود
[i]
ناگفته هاي واقعه ي تسخير لانه جاسوسي(واقعيت يا دروغ)
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
اينجا ايران است
[i]
برترين و جنجالي ترين مستندهاي ايراني فقط در يك  dvd
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي جومونگ 1 ، 2 ، 3
[i]
جومونگ تحت امر شما قطعاً با هوش تر و زيركتر خواهد بود جومونگ نزديك تر از هميشه
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
 
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گوش هاي مخفي شما
[i]
مجهز به دريافت كننده حساس صدا
قيمت: 12000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند تسليحات پيشرفته نظامي
[i]
مستند بي نظير و جذاب از برترين تسليحات نظامي جديد دنيا
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تمام سريال هاي مهران مديري
[i]
مجموعه بي نظير و كامل تمام سريال هاي "مهران مديري" در يك پكيج !
قيمت: 21000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال دايي جان ناپلئون
[i]
بينظير ترين سريال طنز قبل از پيروزي انقلاب اسلامي
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
DOWNLOD OFFLINE
[i]
دانلود آفلاين !!!!! مگه مي شه ؟؟
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه بي نظير خودرو
[i]
برنامه اي با 6 مليون بيننده در سراسر دنيا
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي Max Payne 3
[i]
خبري خوش براي طرفداران و دوست داران مكس پين … پس از سالها انتظار
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive