گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, February 27, 2013

||_Tehroon-Online_|| کوتاه و خواندنی درباره نامزدهای بازیگری اسکار ۲۰۱۳



 
 
 
 
-------------------------
 
کوتاه و خواندنی درباره نامزدهای بازیگری اسکار ۲۰۱۳
بازیگران در جایزه اسکار امسال خوش شانس‎تر بودند چون اگر فیلمها و کارگردانهایشان در مظان سیاسی بودن قرار داشتند، در حوزه بازیگری  کمتر می‎توان شاهد چنین اتفاق‎هایی بود. برای مثال با هیچ منطقی نمی‎توان بن افلک را که یکی از بازیگران ضعیف هالیوود بوده در زمره برندگان و یا نامزدها تصور کرد. در نوشته زیر مروری شده بر بهترین بازیگران  اسکار ۲۰۱۳، بازیگرانی که نامزد دریافت جایزه اسکار در چهار رشته بازیگر نقش اول و نقش مکمل (زن و مرد) بوده اند.
***
 
بهترین بازیگر مرد در نقش اصلی
۱-  بردلی کوپر: برای بازی در نقش پت در فیلم «دفترچه‌ای با خطوط نقره‌ای» نامزد این بخش است. بیشتر نامزدی‌هایش را برای ایفای همین نقش به‌دست آورده‌است. او از «دنیل دی‌لوییس» به‌عنوان بزرگترین بازیگر دنیا یاد می‌کند. دیدن فیلم «مرد فیلی» اثر «دیوید لینچ»، او را ترغیب کرد که شغل بازیگری را برگزیند.
۲-  دنیل دی‌لوییس: برای بازی تحسین‌برانگیزش در نقش لینکلن، شانس اصلی دریافت مجسمه‌ی طلایی است. او تا کنون در جشنواره‌های مختلف، ۱۶ جایزه برای بازی در این نقش دریافت کرده‌است. این پنجمین بار است که نام دی‌لوییس، در بین نامزدهای اسکار دیده می‌شود. وی در سال ۱۹۹۰ برای بازی دیدنی‌اش در «پای چپ من» به اسکار رسید. در سال ۱۹۹۴ هم برای همکاری دیگرش با «جیم شرایدن» برای فیلم «به نام پدر» نامزد شد، جایزه به «تام هنکس» برای «فیلادلفیا» رسید. ۹ سال بعد، برای «دار و دسته‌ی نیویورکی» از بخت‌های دریافت اسکار بود. ۱۸ سال پس از گرفتن نخستین اسکارش، برای «خون به پا می‌شود» به دومین اسکارش رسید و امسال به احتمال فراوان دوباره او را مجسمه به دست خواهیم دید.
۳-  هیو جکمن:او هم نخستین بار است که نامزد این بخش شده‌است. جکمن ۴۵ ساله، کوچکترین فرزند خانواده‌ی ۷ نفره‌ی استرالیایی‌اش است. در سال ۱۹۹۶، در سریال محبوب «رودخانه‌ی برفی» که در ایران هم پخش شد –و البته ما اپیزودهای او را هرگز ندیدیم!- ظاهر شد. در سال ۹۵، با همسر کنونی‌اش که ۱۳ سالی از او بزرگ‌تر است، هنگام فیلمبرداری سریال «کورلی» آشنا شد.
رابرت دنیرو
رابرت دنیرو؛ تنها اسطوره بازیگری در میان نامزدهای امسال
۴-  ژوکین فونیکس: فونیکس بازیگر عجیبی است. اولین‌بار، بازی‌اش در «گلادیاتور» نظرم را بسیار به خود جلب کرد. اگر نقش «کمودوس» را آن‌قدر خوب ایفا نمی‌کرد، بیننده تا آن حد نمی‌توانست با قهرمان داستان همذات‌پنداری کند. او برای بازی‌اش در این فیلم، برای اولین‌بار نامزد اسکار شد. ۵ سال بعد، حضور بسیار قابل‌توجهش در «قدم زدن روی خط» در نقش «جانی کَش» او را برای دومین بار به نامزدی اسکار رساند. بعد از بازی در «دو عاشق»، ناگهان محو می‌شود و بعد از مدت‌ها، با ریش انبوه و عینک دودی، در برنامه‌ی «دیوید لترمن» حاضر می‌شود. حرف‌هایش باعث خنده‌ی حضار می‌شود و «بن استیلر»، قیافه‌اش را دست می‌اندازد. می‌گویند شدیداً معتاد به مواد مخدر و الکلی شده‌بود. بعد از سقوطی که منجر به حذف‌ش پنداشته می‌شد، برای بازی در نقش سربازی مسئله‌دار در فیلم «استاد»، دیگربار نامزد اسکار شده‌است.
۵-  دنزل واشینگتن: او هم مانند دی‌لوییس، دو اسکار در کارنامه‌اش دارد. ششمین بار است که در اسکار، نامزد می‌شود و در سال‌های ۱۹۸۹ برای فیلم «افتخار» و ۲۰۰۱ برای «روز تمرین» برنده‌ی این جایزه شده‌است. واشینگتن، از جمله معروف‌ترین و موفق‌ترین بازیگران رنگین‌پوست است و از حامیان «باراک اوباما» به شمار می‌رود. نام یکی از پسرانش را به افتخار «مالکوک ایکس»، مالکوم نهاده‌است. او چنان‌که در بسیاری از فیلم‌هایش می‌نماید، یک فعال سیاسی و اجتماعی است. در سال ۲۰۰۶، ۱میلیون دلار برای کمک به بچه‌های افریقا اهدا کرده‌است. واشینگتن برای بازی در فیلم «پرواز» به این نامزدی رسیده‌است.
*** در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، «دانیل دی لوئیس» برای فیلم «لینکلن» جایزه اسکار را کسب کرد.
 
بهترین بازیگر زن در نقش اصلی
۱-  جسیکا چاستین:چاستین از سال ۲۰۰۴ با بازی در سریال ER وارد بازیگری شد. تا سال ۲۰۰۷ در سریال‌های مختلف حضور یافت و در سال ۲۰۰۸، با بازی در نقش اصلی فیلم «جواِلِن»، وارد دنیای سینما شد. با بازی در فیلم «درخت زندگی» دیده‌شد و برای بازی در فیلم دوست‌داشتنی «خدمتکار»، در دوره‌ی گذشته نامزد اسکار در بخش بهترین بازیگر زن در نقش مکمل شد. ۵ سال حضور در سینما و دو نامزدی اسکار، که این‌بار به‌خاطر بازی در «سی دقیقه‌ی بامداد» نصیبش شده، نشان از استعداد و انتخاب‌های خوبش دارد.
جنیفر لاورنس برای فیلم «دفترچه‌ای با خطوط نقره‌ای»
جنیفر لاورنس برای فیلم «دفترچه‌ای با خطوط نقره‌ای»؛ ۲۲ ساله است و دوبار نامزد اسکار شده!
۲-  جنیفر لاورنس: برای بازی در فیلم «دفترچه‌ای با خطوط نقره‌ای» در این بخش نامزد اسکار است. لاورنس تنها ۲۲ سال دارد و پیش‌تر برای فیلم «استخوان زمستان»، برای بازی بسیار خوب‌ش نامزد اسکار شده‌بود. ۱۶ ساله بود که وارد بازیگری شد و با یک فیلم تلویزیونی به اسم «شهر کمپانی» شروع کرد. لاورنس، در سال جدید هم فیلمی با «بردلی کوپر» در راه دارد که «سرِنا» نام دارد. در آن فیلم، در نقش زنی است که نمی‌تواند باردار شود.
۳-  امانوئل ریوا: خانم ریوا، سالخورده‌ترین نامزد این بخش در اسکار همه‌ی ادوار است. او ۸۶ساله است و پیش از بازی در فیلم «عشق» به کارگردانی «میشائیل هانکه»، در فیلم‌هایی مانند «آبی» از سه‌گانه‌ی کیشلوفسکی و «هیروشیما، عشق من» در سال ۱۹۵۹، ایفای نقش کرده‌است. خانم ریوا، شاعر هم هست. می‌گوید: هرگز نخواسته ام که ستاره شوم، هرگز! می‌خواستم کارها را به‌گونه‌ای انجام دهم که خوشحالم کند، و نیاز داشتم که کارهای مختلفی انجام دهم. دردناک است که بازیگران، نقش‌هایی یکسان را ایفا می‌کنند.
۴-  کوئاونژانِی  ولیس: در کنار خانم ریوای ۸۶ ساله، دخترکی ۹ ساله جوان‌ترین نامزد اسکار این بخش در در تمام دوره‌های اسکار است. جالب است که این دوره‌ی اسکار، در این رشته همزمان رکورد پیرترین و جوان‌ترین نامزدهای اسکار  را شکسته‌است. او همچنین اولین نامزد اسکار قرن ۲۱ است که در این قرن زاده شده‌است. او در اولین بازی‌اش، در فیلم «هیولاهای جنوب وحشی» نامزد اسکار شده‌است.
۵-  نائومی واتس: برای بازی در فیلم «ناممکن/ The Impossible» نامزد اسکار شده‌است. خانم واتس ۴۴ ساله، اصلیتی انگلیسی دارد. پدر . مادرش در ۴ سالگی از هم جدا شدند و پدرش را که برای گروه محبوب «پینک‌فلوید» کار می‌کرد، در هفت سالگی از دست داد. از نوجوانی، دوست بسیار صمیمی «نیکول کیدمن» است. در این فیلم، واتس در نقش مادر خانواده‌ی خوشبختی است که بر اثر سونامی، خانواده‌اش را گم می‌کند و در جستجوی آن‌هاست. جالب آن‌که او از شنا در آب‌های عمیق وحشت دارد، زیرا در ۱۴ سالگی چیزی نمانده‌بود که در اقیانوس غرف شود و برادرش نجاتش داد. واتس در سال ۲۰۰۴ هم برای بازی در فیلم «۲۱ گرم» نامزد اسکار شده‌بود.
*** در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن، «جنیفر لاورنس»‌ برای فیلم «کتابچه بارقه امید» جایزه نفر برتر را دریافت کرد.
بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل
۱-  آلن آرکین:برای فیلم «آرگو» نامزد این بخش است. او در سال ۲۰۰۷ برای فیلم Little Miss Sunshine در همین رشته اسکار گرفته‌است. آرکین، در هنر بسیار فعال است. او نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده، خواننده و آهنگساز هم هست. در سال ۱۹۶۷ در فیلم «تا وقتی تاریک شود صبر کن» در نقش قاتل در فیلمی با هنرنمایی «ادری هپبورن» به ایفای نقش پرداخت. گفته می‌شود از سکانس پرتعلیقی که قرار بوده او را به قتل برساند متنفر است، چرا که به گفته‌ی خودش او در هر زمینه‌ای بانو هپبورن را می‌ستوده‌است. بین نامزدی او در فیلم «قلب شکارچی تنهایی است» تا گرفتن اولین اسکارش، ۳۸ سال فاصله افتاد.
کریستف والتز
 
کریستف والتز؛ در حین بازی در نقش دکتر شولتز، از اسب سقوط کرد و استخوان لگنش شکست؛ اما به هر حال اسکار (نقش مکمل) امسال نصیب او شد
۲-  رابرت دنیرو: برای بازی در نقش پدر بیچاره‌ی پت در فیلم «دفترچه‌ای با خطوط نقره‌ای» نامزد این بخش است. او ۷ بار نامزد اسکار شده‌است که از این تعداد، دو بار کجسمه به دستش رسیده. اولین بار در سال ۱۹۷۵، در فیلم «پدرخوانده ۲» برای بازی در نقش جوانی «دن ویتو کورلئونه» نامزد اسکار شد و به‌آن دست یافت. بازی در فیلم‌های به‌یادماندنی «راننده‌ی تاکسی» و «شکارچی گوزن» او را مجدداً به نامزدی اسکار رساندند که هر بار جوایز به  «پیتر فینچ» و «جان وویت» رسید. ۶ سال پس از گرفتن نخستین اسکار، برای بازی عالی‌ش در فیلم «گاو خشمگین» به دومین اسکارش رسید. آخرین بار، ۱۱ سال قبل، برای بازی در فیلم «تنگه وحشت» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد. فیلمی که نسخه‌ای بازسازی شده از فیلمی قدیمی ساخته سال ۱۹۶۲بود که ستاره‌ی خوش‌اخلاق و خوش‌سیمای دوره‌ی طلایی سینما، «گریگوری پک»، نقش قهرمان فیلم را بر عهده داشت. در آن فیلم، «رابرت میچام» نقش زندانی روانی را بر عهده داشت. اسکورسیزی که به دانش و احترام به سینمای کلاسیک معروف است، در آن فیلم هم از حضور پک در سالخوردگی استفاده کرد. سال‌های اخیر برای دنیرو، سال‌های چندان خوبی نبود. فیلم‌های او به‌شدت برای نام بزرگش، سطح پایین بودند. بعد از ۱۱ سال، ستاره‌ی‌ سابق فیلم‌های اسکورسیزی دیگربار نامزد اسکار است. در دومین همکاری‌ش با «بردلی کوپر» پس از فیلم «نامحدود»، باز در کنارش ظاهر شده و این‌بار هر دو نامزد اسکار شده‌اند. شاید سال‌های اخیر برای دنیرو چندان خوب نباشند، اما هرگز نمی‌توان اَبَرستاره‌ای مثل او را که به سینما وزن و معنایی بزرگ بخشیده، تنها در یک پاراگراف توصیف کرد. این می‌ماند، تا وقتی که به تفصیل چیزی دراره‌اش بنویسم.
۳- فیلیپ سیمور هافمن: خوش‌قیافه، جذاب و خوش‌هیکل نیست. نه مانند خیلی از همکاران‌ش، اما یکی از بهترین‌های دنیا در شغلش است. ۴ بار در لیست بخت‌های گرفتن اسکار بوده‌است و برای بازی در فیلم «کاپوتی» در اولین نامزدی‌اش، به جایزه رسیده‌است. وقتی هم که برد از همه خواست که به مادرش تبریک بگویند، چرا که او ۴ فرزند را به تنهایی بزرگ کرده‌است و لیاقت تبریک را دارد. برای بازی در فیلم‌های «جنگ چارلی ویلسن» و «شَک» هم نامزد شده‌بود. ۴ سال پس از «شک» برای بازی در فیلم «استاد»، از شانس‌های گرفتن جایزه‌ی طلایی است. در جوانی، گارسون رستوران بود و مدتی هم بادی‌گارد، از هر دوی این کارها اخراج می‌شود. می‌گوید اگر در فیلم «بوی خوش زن» بازی نمی‌کرد، هرگز به جایی که امروز هست، نمی‌رسید.
۴-  تامی لی جونز: برای بازی در نقش «تادئوس استیونز» در فیلم «لینکلن» نامزد این بخش است. جونز، هرگز به کلاس بازیگری نرفته‌است، در جوانی هنگام تحصیل در دانشگاه هاروارد هم‌اتاقی «ال گور» بود و هنوز هم با هم دوست هستند. جونز از سال ۱۹۷۰، با بازی در فیلم «قصه‌ی عشق» وارد دنیای بازیگری شد. در سال ۱۹۹۲ برای اولین‌بار، برای بازی در فیلم JFK نامزد اسکار شد. دو سال بعد اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل را برای بازی در فیلم «فراری» از آن خود کرد. پیش از نامزدی برای فیلم «لینکلن» هم برای بازی در فیلم «در دره‌ی خدا» نامزد اسکار سال ۲۰۰۸ بود.
۵- کریستوف والتز: مرد آلمانی با استعداد بی‌نظیر در بازیگری، برای فیلم «جانگو رها شده» نامزد اسکار دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد است. اولین اسکارش را هم مدیون «کوئنتین تارانتینو» بود که به او اعتماد کرد و نقش «هانس لاندا» را برای فیلم «حرام‌زاده‌های بی‌آبرو» به او سپرد. او پروژه‌ای در دست دارد که زمان اکران‌ش هنوز مشخص نشده، اما قرار است در آن نقش «میخائیل گورباچف» را ایفا کند. او در حین بازی در نقش دکتر شولتز، از اسب سقوط کرد و استخوان لگنش شکست. شاید بیشتر از نامزدهای دیگر این بخش، دوست داشته‌باشم جایزه به او برسد. فکر می‌کنم واقعاً شایستگی‌اش را دارد!
*** در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، «کریستوف والتز» برای فیلم «جانگوی آزاده شده» جایزه اسکار را گرفت.
بهترین بازیگر زن در نقش مکمل
۱-  ایمی آدامز: از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳، آدامز ۴ بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بوده‌است. از سال ۱۹۹۹ وارد عرصه‌ی بازیگری شد. یک ماهه دخترش را باردار بود که فیلمبرداری «جنگجو» به پایان رسید و برای بازی‌ش نامزد اسکار شد. سه ماه پس از تولد دخترش، دوباره به دنیای بازیگری برگشت و در فیلم «در مسیر» ظاهر شد.
۲-سالی فیلد: ستاره‌ی ۶۷ ساله، برای بازی در فیلم «لینکلن» در نقش مری، نامزد اسکار شده‌است. اوج درخشش او در نیمه‌ی اول دهه‌ی هشتاد بود، زمانی که برای فیلم «نورما ری» و «جاهایی در دل» به اسکار دست یافت. ۲۷ سال پس از آن، این‌بار هم از بخت‌های دریافت اسکار است. مادرش، مارگارت، هم بازیگر بود که در روز ۶۵ سالگی سالی، درگذشت. در سال ۱۹۸۸، به خاطر انحراف هواپیمای شخصی‌اش هنگام تیک‌آف، دچار سانحه شد که آسیبی ندید. فیلد برای بازی در فیلم لینکلن، ۲۰ پاوند وزنش را اضافه کرد.
۳-   آن هاتاوی: برای بازی در فیلم «بی‌نوایان» در نقش فانتین، نامزد اسکار است. ستاره‌ی ۳۰ ساله، متولد بروکلین نیویورک است و در نیوجرسی بزرگ شد. از سال ۲۰۰۱ با بازی در فیلم «خاطرات شاهزاده‌خانم» وارد دنیای بازیگری شد. او در سال ۲۰۰۹ برای فیلم «ریچل ازدواج می‌کند»، نامزد اسکار در نقش اصلی شده‌بود. «اما تامپسون»، «کیت وینسلت» و «مریل استریپ»، الگوی هاتاوی در بازیگری هستند و «ادری هپبورن» ستاره‌ی محبوبش است.
۴-  هلن هانت: برای بازی در فیلم As good as it gets در سال ۱۹۹۸، اسکار گرفت. ۱۵ سال بعد، برای فیلم «جلسات» می‌تواند نام خود را در فهرست اسکار ببیند. اولین معلم بازیگری او، پدرش «گوردن هانت» بود که در ۸ سالگی ددخترش، آموزش دادن هلن را آغاز کرد. هانت، کار حرفه‌ای را ۹ سالگی آغاز کرد.
۵- جکی ویور: از ۱۹ سالگی وارد بازیگری شد. ویور ۶۶ ساله برای دومین بار است که نامزد اسکار می‌شود. او اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای بازی در فیلم «پادشاهی حیوانات» نامزد اسکار شده‌است.
*** در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن، «آن هات‌وی» برای فیلم «بینوایان» جایزه اسکار را گرفت.
فصل كرگدن
Rhino season
بازگشت اسطوره سينماي ايران بهروز وثوقي
جنجالي ترين فيلم سال 2013-2012
اسطوره سينماي ايران در برابر ستاره هاليوود مونيكا بلوچي
با حضور آرش(خواننده ايراني) و ثمر سريال عشق ممنوع
از اولين كساني باشيد كه اين فيلم را مي بينيد
فيلمي بسيار متفاوت و تحسين برانگيز
شما هم تماشاگر اين فيلم باشيد
وقتي مونيكا بلوچي فارسي صحبت مي كند!
فيلم جديد و فوق العاده با بازي
بهروز وثوقي و مونيكا بلوچي
داغ داغ داغ
براي اولين بار در ايران
1 DVD
قيمت: 4900 تومان
                
فصل كرگدن حكايت ساحل، شاعر سني است كه دوست و شوهر مينا دختر يك سرهنگ در قبل از انقلاب ايران است و بعد از انقلاب به اتهام نوشتن شعر به زندان مي افتد و همسرش را گم مي كند...
در اين فيلم مونيكا بلوچي، بهروز وثوقي و آرش لباف، برن سات و يلماز اردوگان دو بازيگر تركيه‌اي نقش‌هاي اصلي را بازي كرده‌اند و با اينكه به نظر مي‌رسد اين فيلم روايتگر يك داستان عاشقانه است ولي به تاريخ ايران در زمان پيروزي انقلاب اسلامي و تحولات سياسي پس از آن روزها مي‌پردازد.
قيمت: 4900 تومان
                
حضور مونيكا بلوچي سوپر استار سينماي ايتاليا و جهان در فيلم يك كارگردان ايراني و صحبت كردنش به زبان فارسي در نقش مينا نيز از جمله ويژگي هاي " فصل كرگدن" است.او تلاش مي كند در اين فيلم يك زن ايراني باشد. شبيه ايراني هاست، در زندان مثل زن ايراني چادر مي پوشد، سعي مي كند مثل زن ايراني در دو نقش ميناي جوان و ميناي سالخورده حرف بزند و رفتار كند
قيمت: 4900 تومان
                
بهروز وثوقي كه بسياري هنوز هم او را بهترين بازيگر سينماي ايران مي دانند و بازي هاي درخشانش در قيصر، داش آكل، گوزن ها، سوته دلان و خيلي فيلم هاي ديگر را به ياد دارند، پيش از پيروزي انقلاب براي بازي در يك فيلم به آمريكا رفته بود. وقوع انقلاب و تغيير وضعيت در ايران، او را در آمريكا ماندگار كرد.
اما فصل كرگدن براي او تولدي دوباره است. بار ديگر "بهروز" سينماي ايران، " آرتيست اول" فيلمي مي شود ايراني. اما اين فيلم با فيلم هاي ديگري كه او تاكنون بازي كرده، تفاوت بسيار دارد. علاقه مندان به بهروز وثوقي او را با مونولوگ هاي طولاني اش و نقش هايي پر از تحرك به ياد دارند، اما در "فصل كرگدن" ديگري خبري از آن بهروز وثوقي نيست.
او در سكوت و با كم ترين كلام ممكن، با صورتش و به ويژه چشم هايش چنان بازي مي كند كه فراموش نشدني مي نمايد. چشم هاي او بي هيچ ترديدي آن چنان شور و درد و رنج عميق يك زنداني را منتقل مي كند كه كلام جزيي اضافي در ارتباطات به نظر مي آيد. 
 
قيمت: 4900 تومان
                
 
 
   
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
 
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پشت صحنه فيس بوك
[i]
سير تا پياز فيس بوك را يكجا تماشا كنيد
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تهران من، حراج
[i]
واقعيت هاي جامعه و نيازهاي واقعي جوانان را فقط در اين فيلم ببينيد.
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلمهاي داغ 2011-2012
[i]
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي روز را يكجا داشته باشيد
قيمت: 14900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
 
 
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
انقلاب اسلامي به روايت هاليوود
[i]
ناگفته هاي واقعه ي تسخير لانه جاسوسي(واقعيت يا دروغ)
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
اينجا ايران است
[i]
برترين و جنجالي ترين مستندهاي ايراني فقط در يك  dvd
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي جومونگ 1 ، 2 ، 3
[i]
جومونگ تحت امر شما قطعاً با هوش تر و زيركتر خواهد بود جومونگ نزديك تر از هميشه
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
 
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گوش هاي مخفي شما
[i]
مجهز به دريافت كننده حساس صدا
قيمت: 12000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند تسليحات پيشرفته نظامي
[i]
مستند بي نظير و جذاب از برترين تسليحات نظامي جديد دنيا
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تمام سريال هاي مهران مديري
[i]
مجموعه بي نظير و كامل تمام سريال هاي "مهران مديري" در يك پكيج !
قيمت: 21000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال دايي جان ناپلئون
[i]
بينظير ترين سريال طنز قبل از پيروزي انقلاب اسلامي
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
DOWNLOD OFFLINE
[i]
دانلود آفلاين !!!!! مگه مي شه ؟؟
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه بي نظير خودرو
[i]
برنامه اي با 6 مليون بيننده در سراسر دنيا
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي Max Payne 3
[i]
خبري خوش براي طرفداران و دوست داران مكس پين … پس از سالها انتظار
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive