گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, February 21, 2013

||_Tehroon-Online_|| شش گام اصلی برای موفقیت اقتصادی



 
 
 
آیا هرگز از موفقیت اشخاص شگفت‌زده شده‌اید؟ آیا دریافته‌اید که چه چیز آنها را به سوی موفقیت سوق داده است؟ من نیز شگفت زده خواهم شد اگر پاسخ شما منفی باشد.

با هیچ کسی تاکنون برخورد نکرده‌ایم که از دلایل موفقیت یک مدیر اقتصادی، یک کارآفرین، یا یک کسب‌وکار موفق در شگفت نباشد. همگان می‌گویند دلیل موفقیت یک مدیر یا شرکت خاص چیست؟ چه چیز نزد این اشخاص موفق، بسیار متفاوت است؟ این اشخاص چگونه می‌توانند به آنجا که می‌خواهند دست یابند؟ راحت‌تر و ساده‌تر است اگر باور کنیم که این اشخاص بنا به تصادف به این جایگاه رسیده‌اند.

اما حقیقت این است که هیچ کسی بدون پیمودن مسیرهای گوناگون، بدون حرکت در راه‌های پرمخاطره و بدون گرفتن تصمیم‌های شایسته هرگز نمی‌تواند به هیچ موفقیتی دست یابد.

هر شخصیت موفق و شایسته می‌تواند گام‌هایی برای رسیدن به موفقیت بردارد. اینجا دیگر چندان اهمیتی ندارد که شخص مزبور واجد موفقیت‌های مالی می‌شود یا به مراتب بالا در کسب و کارش دست می‌یابد. مهم تنها آن موفقیتی است که هر شخص شایسته آن است و باید به خاطر توانایی‌هایش به آن دست یابد. ما می‌خواهیم راه‌ها و مسیرهایی را معرفی کنیم که بتوانند به هر کسی در هر موقعیت اقتصادی در یک کسب‌وکار متوسط در جهان یاری برسانند تا او را به جانب موفقیت سوق دهند.

 
شش گام هر موفقیت اقتصادی


 
 واقعیت محض این است که هیچ کسی یک روز صبح از خواب بیدار نمی‌شود و موفقیت‌هایش را از طریق پستچی دریافت نمی‌کند. هیچ موفقیتی تصادفی به دست کسی داده نمی‌شود. موفقیت هرگز شانسی نیست. موفقیت نه هدیه‌ای یک‌روزه از آسمان، بلکه محصول تلاش‌ها، ‌پیمودن‌راه ها، قدم‌برداشتن‌ها، تصمیم‌ها، مخاطره‌ و رفتار مناسب آنها است. این نکته را باید در مورد هر کارمند یا هر مدیری در هر شرکتی صادق بدانیم. پس باید گفت که اشخاص موفق در عرصه اقتصاد تمام تلاش‌شان را کرده‌اند و به سختی کار کرده‌اند تا به آنچه دوست دارند دست یابند.

برای نمونه کافی است تا قهرمان بزرگ المپیک و جهان در عرصه شنا، مایکل فیلیپس، را در نظر بگیرید. او با تلاش بی‌اندازه خود فنون گوناگون شنا را تمرین کرد و به فنون تازه‌ای دست یافت تا دست آخر بتواند به چندین و چند مدال طلا در مسابقات شنای المپیک دست یابد. او قدم‌های مشخصی برداشت تا به موفقیت برسد. بنابراین شما نیز به عنوان یک کارمند یا مدیر خلاق و شایسته نیاز دارید تا مسیرهایی را طی کنید که شما را به سرمنزل مقصود رهنمون می‌سازند.

1. تعیین اهداف

اشخاص موفق اهداف مشخصی را برای خودشان تعیین می‌کنند. این اهداف باید در زمان مشخصی نیز به اتمام برسند. برای نمونه این جمله‌ها را لحاظ کنید: 1. «طی شصت روز ده پوند از وزنم را کم خواهم کرد»؛ 2. «در طی سال قدری از وزنم خواهم کاست». در جمله‌ اول یک هدف و برنامه‌ریزی مشخص وجود دارد: ده پوند وزن باید طی دو ماه کم شود. اما در جمله دوم هیچ هدفی تعیین نشده است. حتی مشخص نیست که چقدر باید وزن کم شود و البته مدت زمان آن نیز به خوبی تعیین نشده است. حالت اول ما را به موفقیت‌مان نزدیک می‌کند، اما دومی ما را از وضعیت آرمانی‌مان دور می‌سازد. پس برقراری اهداف انضمامی همراه با بازه‌های زمانی مشخص نخستین گام برای رسیدن به آن اهدافی هستند که باید به آنها دست یابید.

 
شش گام هر موفقیت اقتصادی

 
2. شروع فوری

افراد موفق بی‌درنگ شروع به کار می‌کنند. آنها خودشان را به کندی و جمود نمی‌رسانند، بلکه هرچه بیشتر به شتاب و سرعت فکر می‌کنند. آنها پس از تعیین اهداف‌شان خیلی سریع دست به کار می‌شوند، زیرا آنها به قدرت لحظه پی می‌برند. در واقع آنها می‌دانند که‌اندازه حرکت تا چه‌اندازه در اقتصاد اهمیت دارد. چه بسا همه کارهایشان را یک‌باره و یکجا انجام ندهند، اما قطعا قدم‌های بزرگی برای شروع کار خواهند برداشت.

حتی ممکن است که تقویم‌شان را از برنامه‌ها و تاریخ‌های قرارها و ملاقات پر کنند. شاید وهله‌های مشخصی را به عنوان دوره‌های انتقادی به خودشان اختصاص دهند. شاید به کسانی دیگر اطلاع دهند و از آنها برای روزی خاص دعوت به عمل آورند. در هر صورت مهم‌ترین مساله در این نکته است که آنها خیلی زود پس از تعیین اهداف دست به کار می‌شوند و زمان را هدر نمی‌دهند.

3. مثبت‌اندیشی


در مورد این نکته بی‌اندازه صحبت کرده‌اند. مثبت‌اندیشی بیش از همه یک سندروم است که گاه نیمه‌پر و گاه نیمه‌خالی به نظر می‌رسد. اشخاص موفق همان خوش‌بینان هستند، یعنی کسانی که، بنا بر همان مثال معروف، گمان می‌کنند لیوان همواره نیمه‌پر است. آنها با نومیدی، تردید و ترس به جهان نمی‌نگرند و همچون بدبینان نیمه خالی لیوان را نمی‌بینند، بلکه سویه مثبت و ایجابی در هر موقعیت یا فرصت را به خوبی رصد می‌کنند و به توانایی‌شان برای رسیدن به اهداف مشخص و کسب موفقیت ایمان دارند.

4. عمل‌گرایی

آنهایی که اهل موفقیت‌های بلندمدت و همیشگی محسوب می‌شوند عملا همان کسانی هستند که همواره، حتی در كم‌اهميت‌ترين و جزئی‌ترین امور نیز، به نحوی عمل‌گرایانه برخورد می‌کنند و به قول معروف، کاری انجام می‌دهند. اشخاص زیادی را دیده‌ایم که باید ساعت‌ها معطل باشند و مدت‌های مدیدی وقت‌شان را تلف کنند تا بتوانند به نتیجه‌ای مشخص در مورد سوالات خود دست یابند. آنها هیچ کاری نمی‌کنند تا ابتدا به پاسخ صحیح برسند. اما چه بسا مجبور شوید تا آخر عمرتان صبر کنید!

اینجا دیگر مساله بر سر توانایی تحلیل و تفکر نیست، چون دیگر نه با یک تحلیل مناسب و دقیق، بلکه با «اختلال فکری و تحلیلی» طرف هستیم. شما باید پیش از همه اهل تجربه، عمل و آزمونگری باشید. البته یادمان نمی‌رود که افراد موفق با چشمان بسته نیز به پیش نمی‌روند، بلکه می‌دانند که باید به سرعت تصمیم خود را بگیرند، جزئیات انتقادی و عملی را مشخص کنند، اهداف را مقرر و مسیر را تعیین سازند و در نهایت طبق برنامه‌هایشان دست به عمل بزنند.

 
شش گام هر موفقیت اقتصادی

 
5. مصمم‌بودن

گاه این‌طور به گوش‌مان می‌رسد که حین جنگ واقعی، وقتی اولین گلوله به یکی از دو طرف شلیک می‌شود، دیگر نقشه‌های عملیاتی به درد نمی‌خورند و همه‌شان را باید دور ریخت. نمی‌گویم که شما نیز باید به این گفته عمل کنید، بلک منظورم این است که نکته در آن مستتر است. قطعا متغیرهای زیادی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند تا همه چیز را از ابتدا تا انتهای مسیر به صورت کاملا مشخص و صددرصد قطعي ترسیم کنید. این نکته به سادگی در مورد تک تک لحظات زندگی هر یک از ما نیز صادق است. هرگز نمی‌تواند مسیر حرکت خود را به صورت تام و تمام تعيين كنيد. شما هرگز نمی‌توانید به طور کامل تشخیص دهید که مثلا پس از برداشتن نخستین گام چه اتفاقی چشم‌انتظار شماست یا با چه چیزی مواجه می‌شوید.

اما مهم‌ترین نکته نیز دیگربار همین جا نهفته است: گرچه شما نمی‌دانید که چه چیز در انتهای مسیر در انتظار شماست و گرچه نمی‌دانید که به کجا خواهید رسید، اما در هر صورت باید مصمم باشید تا بتوانید مسیر تازه‌ای را که قبلا به نحو دیگری متصور شده بودید این‌بار به نحو روشن‌تری ببینید. همواره قدری خطا وجود دارد که با تجربه حل می‌شود. کافی است در مسیرتان مصمم باشید و به نقشه‌های خود باور داشته باشید.

6. جذبه‌داشتن


اشخاص بسیاری از قانون جذبه استفاده می‌کنند تا به موفقیت برسند. اما جذبه اینجا به معنای جذب اشخاص مختلف به سمت خود نیست، بلکه حاکی از بینشی روشن نسبت به خواست و توانایی شما است.‌ اندیشه‌های شما می‌توانند موفقیت را تقدیم شما کنند. این است همان جذبه واقعی هر کارآفرین یا مدیر شایسته. اینجا به زبانی جادویی حرف نمی‌زنم که گمان کنید این ادعاها در عرصه عمل برخطا است.

صرفا دارم پیشنهاد می‌دهم که ما همان چیزی را به شما توصیه می‌کنیم که خود شما بیش از همه به آن فکر می‌کنید. بینش شما مهم‌ترین عنصر سازنده جذبه شماست، یعنی آنچه باعث موفقیت و پیشبرد شما نیز می‌شود و‌اندیشه‌ها و اعمال‌تان را شکل می‌دهد. درست وقتی متوجه جذبه خود می‌شوید که ببینید بسیاری دارند از شما پیروی می‌کنند، چراکه بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که بینش شما در قبال کسب و کار بیش از سایرین می‌تواند آنها را به جلو هل بدهد، زیرا بینشی پیشرو یا بصیرتی جذاب است.

نتیجه‌گیری: بودا روزگاری گفته بود که «سرتاسر وجود ما محصول‌اندیشه‌های ماست. همه چیز همان ذهن است. ما به همان چیزی بدل خواهیم شد که به آن فکر می‌کنیم.» موفقیت به‌طور ناگهانی دامن هیچ کسی را نمی‌گیرد. برای رسیدن به موفقیت باید کاری کرد، باید دست به کار شد، قدم‌های مشخصی را پیمود تا به مسیرهای تازه‌ای وارد شد.
از اينترنت ميليونر شويد
پس از مطالعه اين كتاب هيچ سوالي در مورد
 فروشگاه مجازي نخواهيد داشت
همه چيز در مورد بزرگترين فروشگاه هاي مجازي
مورد تاييد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي
چگونه در كمتر از 10 روز شروع به كسب درآمد از اينترنت كنيد
يك روش آسان و مطمئن براي درآمد از اينترنت
 حتي اگر سايتي نداشته باشيد
پرده برداري از درآمد هنگفت كسب و كار مجازي
رموز افزايش فروش در اينترنت
ناگفته هايي از چگونگي پيشرفت سريع فروشگاه هاي مجازي در ايران
اطلاعاتي كه هيچ كس به راحتي در اختيار شما قرار نخواهد داد
درآمدي هنگفت و تجارتي بي نظير در انتظار شماست
با كمترين سرمايه، كسب و كاري منحصر بفرد را آغاز كنيد
قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چرا تعداد فروشگاه هاي
 مجازي روز به روز در حال افزايش هستند.
چرا هر روز به تعداد شركتهاي ارائه دهنده سرويس خريد پستي
به فروشگاه هاي مجازي اضافه مي شود ؟
چرا غولهاي تجاري ايران به سمت كسب و كار مجازي آمده اند؟
تجارتي كم هزينه و پر در آمد انتظار شما را مي كشد؟
با مطالعه اين كتاب وارد اقيانوس بي كران تجارت الكترونيك شويد
در اينجا درآمد ماهيانه كمتر از 1 يا 2 ميليون خنده دار است
مطالب اين كتاب حاصل تجربيات 10 فرد يا شركت كاملا موفق ايراني است
 كه در عرض مدت بسيار كوتاهي درآمد بسيار بالايي از
 طريق فعاليت فروشگاهي در محيط مجازي داشته اند
اينجا هيچ حرفي از كارهاي غير قانوني و واسطه گري نيست
فقط و فقط تجارت مجازي حاكم است
اصول و راهكارهايي كه داشتن آن براي همه افرادي كه قصد ورود
 به اين بازار بزرگ را دارند كاملا ضروري است
 از صفر تا صد فروشگاه هاي مجازي
از نكات ابتدايي تا پيشرفته ترين نكات در مورد فروشگاه هاي مجازي را ياد بگيريد
بهترين مرجع فارسي براي راه اندازي فروشگاه مجازي
همراه با يك سي دي آموزشي گرانبها از روشها و نرم افزارهاي كاربردي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
خبر خوش: پاسخ تمام سوالات شما اينجاست!
آنچه ماه هاست به دنبال آن هستيد اينجاست...

در ۳۰ ثانيه ي ديگر كشف خواهيد كرد چگونه

كسب درآمد خود را از طريق فروشگاه مجازي
از همين امروز شروع كنيد!
از اين ساده تر هم مگر مي شود؟

چه قدر مي توانيد از فروشگاه مجازي درآمد كسب كنيد؟

پاسخ اين سوال بي نهايت است.
چگونه در كمتر از هفت روز شروع به كسب درآمد از  فروشگاه مجازي كنيد... حتي بدون اينكه سرمايه اي داشته باشيد.
بله، امروز شما بالاخره پاسخ تمام سوالات خود را به راحتي همين جا پيدا مي كنيد. پس اين مقاله را تا آخر با دقت بخوانيد تا جواب تمام آنچه به دنبالش بوده ايد را كشف كنيد...

"آيا واقعا راه آسان تر و سريع تري وجود ندارد؟ چه طور خيلي افراد از طريق فروشگاه مجازي درآمد عالي كسب مي كنند ولي من هنوز موفق نشده ام؟!"
كسب درآمد از فروشگاه مجازي سوال بسيار خوبي است...
من كاملا شرايط شما را درك مي كنم براي اين كه خودم هم ۳ سال پيش دقيقا در جايگاه شما قرار داشتم. بي نهايت مشتاق بودم كه راه كسب درآمد از اينترنت را كشف كنم و در اين كار موفق شوم.

خيلي جستجو و تحقيق كردم. به هر سايتي كه فكرش را بكنيد هم سر زدم و چند هزار دلار صرف خريد كتاب هاي خارجي از اساتيد خارجي در اين زمينه كردم. تمام پس انداز چند ساله ام را براي كسب آموزش سرمايه گذاري كردم وماه ها طول كشيد تا جواب تك تك سوالاتم را پيدا كردم و موفق به كسب درآمد عالي شدم. حالا ۳ سال است كه مشغول اين كار هستم و درآمد فوق العاده اي هم كسب مي كنم،
قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
همراه با يك سي دي آموزشي گرانبها از روشها و نرم افزارهاي كاربردي
حالا شما مي توانيد به راحتي از نتيجه ي ۳ سال تلاش من استفاده كنيد و خيلي آسان شروع به كسب درآمد كنيد. كسي قبلا اين جاده را براي شما هموار كرده است. حالا فقط تصميم با شما است كه در آن گام برداريد و به موفقيت دست يابيد.بله، شما ديگر نياز نيست كتاب هاي خارجي گران قيمت را بگيريد تا پاسخ سوالات خود را پيدا كنيد. ديگر لازم نيست ماه ها وقت صرف كنيد تا شروع به كسب درآمد كنيد. شما به راحتي در اين كتاب پاسخ سوالات خود را كشف مي كنيد و مي توانيد از همين امروز از اينترنت كسب درآمد كنيد.
قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 
 
چگونه نما را طراحي كنيم
[i]
مجموع 12000 تصوير از معماري نماي خارجي ساختمان
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
انگليسي را قورت بده اورجينال
[i]
سه محصول آموزشي زبان بي نظير در يك مجوعه
قيمت: 9900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ژورنال كابينت و سرويس چوب
[i]
مجموعه كاملي از طرح هاي كابينت و محصولات چوبي
قيمت: 13500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج موسيقي آرامش بخش
[i]
بيش از ۹۰۰ آهنگ آرامش بخش از بزرگان موسيقي جهان
قيمت: 5900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ترفند هاي فعاليت در بازار بورس
[i]
بورس مطمئن ترين روش  افزايش سرمايه و كسب درآمد
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج آموزش خياطي زنانه
[i]
به سادگي به يك خياط حرفه اي خانم ها تبديل شويد
قيمت: 15900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش چيدمان سفره هفت سين
[i]
آموزش طراحي و تزئين سفره هفت سين(آموزش نرم افزاري به صورت مولتي مديا)
قيمت: 8700  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ويندوز 8 را قورت بده اورجينال
[i]
ساعتها آموزش فارسي كار با ويندوز 8 و ويژگي هاي جديد آن
 
قيمت: 12800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش انيميشن سازي از 0 تا 100
[i]
انيميشن سازي ازمقدماتي تا حرفه اي با ويليام ريچارد مجموعه اي به ارزش هزاران دلار
قيمت: 12500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
آموزش پيرايش مردانه اورجينال
[i]
يادگيري انواع مدل هاي كوتاهي مو آقايان و تكنيك هاي آرايشگري! كاملا جديد و فارسي
قيمت: 9900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ميوه آرايي مدرن
[i]
ميوه آرايي مدرن مخصوص خانم هاي امروزي
 
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش رانندگي به زبان فارسي
[i]
آموزش گام به گام رانندگي و كاملا تصويري به زبان فارسي و بسيار ساده
قيمت: 5000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش زبان چيني به روش نصرت
[i]
آموزش و مكالمه زبان چيني بيش از 12 ساعت فقط در 30 روز
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش طراحي روي تيشرت
[i]
تي شرت هايي با طرح هاي خاص طراحي كنيد  و از كار دست خود لذت ببريد
قيمت: 5900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج عظيم آموزش فتوشاپ سه بعدي
[i]
آموزش ويژگي هاي سه بعدي فتوشاپ ! تمام تكنيك ها و فنون سه بعدي
قيمت: 14800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
مجموعه بازي هاي آتاري
[i]
مجموعه 2500 بازي خاطره انگيز و قديمي
قيمت: 5900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ما و فرازميني ها
[i]
شواهد معتبر حضور بيگانگان بر روي زمين در طي ۷۵ ميليون سال پيش
قيمت: 9500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
پكيج كامل اندرويد2013 اورجينال
[i]
سازگاري كامل با تمام نسخه هاي اندرويد تا نسخه 4.1 و بالاتر
قيمت: 12900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
شاهكارهاي معماري جهان
[i]
بيش از 2500 پلان آماده و 1000طرح از جديدترين متدهاي معماري جهان
قيمت: 6900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
شبيه ساز پرواز كاملا فارسي
[i]
آموزش كامل خلباني و پرواز در شبيه سازي واقعي
 
قيمت: 15500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش چند رسانه اي ششم دبستان
[i]
100% اورجينال معلم را به منزل خود بياوريد !! همراه با آخرين تغييرات كتب درسي
قيمت: 8500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش كاشت ناخن در منزل
[i]
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش عكاسي پرتره آتليه اي
[i]
مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره(آتليه اي در منزل شما)
قيمت: 10900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش تصويري بافتني
[i]
آموزش 8 الگوي مختلف بافتني با دوبله فارسي
 
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
نرم افزار آموزش مداحي
[i]
اگر شما هم مي خواهيد مثل مداحان بزرگ اهل بيت مداحي كنيد اين نرم افزار را از دست
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
گلچين سينه زني محرم 91
[i]
شامل عزاداري و مداحي ايام محرم...... بهترين هاي مداحان اهل بيت
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آچار فرانسه 2013 اورجينال
[i]
شامل توضيح فارسي و روش نصب و كرك و راهنماي تمام برنامه ها در محيط اتوران !
قيمت: 10800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
نرم افزارحسابداري دقيقOrginal
[i]
امكانات بسيار زياد، هزينه پايين نرم افزار(كاربرد آسان)
 
 
قيمت: 16500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج آموزش زبان 70 درصد تخفيف
[i]
6 مجموعه برتر و محبوب آموزشي زبان انگليسي در يك پكيج با 70 % تخفيف
قيمت: 15500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ژورنال معماري داخلي خارجي 2012
[i]
مجموعه اي كامل از ژورنال هاي  معماري داخلي و خارجي(محصول سال 2012)
قيمت: 15900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive