گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, February 24, 2013

||_Tehroon-Online_|| چه سنی برای راه‌اندازي يك كسب‌و‌كار مناسب است؟



 
 
 
 
-------------------------
 معمولا شرکت‌هاي بزرگ سرمایه‌گذاری به افراد بالای سی‌سال اعتماد نمي‌کنند و سرمایه‌هاي خطرپذیر (سرمایه‌هایی که به همراه کمک‌های مدیریتی، در اختیار شرکت‌های جوان و دارای آتیه اقتصادی قرار می‌دهند و از منابع مهم تامین مالی شرکت‌های کوچک و نوپا است.)خود را در اختیار آنان قرار نمي‌دهند.

در اینجا پنج دلیل آورده شده است که نشان مي‌دهد چرا این اعتماد وجود ندارد و چرا آنها این ریسک را مي‌کنند؟ براساس همین رویکرد است که گاهی این طور به نظر مي‌رسد که بر در ورودی شرکت‌هاي بزرگ سرمایه‌ای نوشته شده است «افراد با سن بالا پذیرفته نمي‌شوند.» خیلی سخت نیست که دلیل این رویکرد را متوجه شویم، اغلب سرمایه‌گذارها به دنبال پدیده‌هاي منحصربه‌فرد هستند و برای سرمایه‌گذاری‌هاي خود به دنبال افرادی چون بیل گیتس، استیو جابز، لری الیسون، میشل دل، لری پیج و مارک زوکربرگ هستند، چراکه آنها توانستند در دهه بیستم زندگی خود، بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌هاي دنیا را تاسیس كنند و اثباتی بر این ادعا هستند.

اما آیا این تعبیر یک حقیقت محض است؟ یعنی اگر سن شما از سی سال یا احیانا چهل سالگی گذشته باشد، بدون آنکه هنوز یک سرمایه‌گذاری موفق را راه‌اندازی کرده باشید، دیگر دیر شده است؟ و محکوم هستید که دیگر این شانس را از دست بدهید؟ در حالی که اهرم و قدرت نفوذ کارآفرینان موفق، تجارب و ویژگی‌هاي آنها است که در توسعه بینش منحصربه‌فرد و سرمایه‌گذاری‌هاي آنها نقش دارد. با این حال بررسی موفقیت کارآفرینان جوان و پتانسیل بیشتر آنها در سرمایه‌گذاری‌هاي موفق از ارزش بالایی برخوردار است و ما در تحقیقاتمان برای نوشتن کتاب جدید «دست‌یابی به موفقیت در کارآفرینی» که چارچوب‌هاي اولیه در یک سرمایه‌گذاری درخشان را تحت بررسی قرار مي‌دهد، به آنها توجه بیشتری کردیم. رایج‌ترین استدلال‌هایی که به‌دست آوردیم نشان مي‌داد که کارآفرینان جوان داراي مزیت‌هایی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره مي‌کنیم:

استدلال اول: کارآفرینان جوان ایده‌هاي بهتری دارند.

آیا زوکربرگ، جابز، برین و ديگر کارآفرینان جوان باید موفقیت خود را مدیون ایده‌هاي خود باشند؟ اگر بخواهیم صادقانه جواب بدهیم ، پاسخ مثبت است. البته ایده‌هاي بزرگ مي‌تواند به ذهن همه کسانی که درک و شناخت درستی از بازار و نیازهای مشتریان دارند، برسد. اما این بنیانگذاران جوان تمام استعداد خود را در به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوظهور در بازار مصرف‌کننده به کار بردند و جوان بودن آنها نقش موثری در این موفقیت‌ها داشت.

 
چه سنی برای راه‌اندازي يك كسب‌و‌كار مناسب است؟


 
با این حال بدون در نظر گرفتن سن و پیشینه افراد، اگر شما بتوانید با نگاهی منتقدانه به تحقیق بازار بپردازید، مي‌توانید با توسعه بینش خود به درستی نیازهای یک بازار را شناسایی کنید. به طور مثال هیچ‌کس بهتر از مدیر پنجاه ساله شرکت سیسکو سیستم (تولیدکننده تجهیزات شبکه) نتوانست نیاز این بازار را شناسایی کند و برحسب نیاز مشتریان محصولاتش را توسعه دهد.

استدلال دوم: کارآفرینان جوان نمي‌دانند که چه کارهایی نمي‌توانند صورت پذیرند.

آیا بی‌تجربگی یک مزیت است؟ کارآفرینان جوان‌تر اغلب انتظارات خیلی کوچک را نادیده نمي‌گیرند و از ضرر چنین رویکرد اشتباهی دور هستند. اما در ضمن مانند یک کارآفرین با تجربه که مهارت روبه‌رو شدن با تغییرات پویا را که الهام بخش آنها در اندیشیدن بر ترس اتفاقات در آینده هستند ندارند.
استدلال سوم: کارآفرینان جوان‌تر متمرکزتر عمل مي‌کنند.

در صنايع انفورماتيك جوانان بیست ساله بسیاری دیده مي‌شوند که تنها با یک ایده کسب‌وکار خود را آغاز کرده‌اند. یکی از این جوانان موفق داریان شیرازی از موسسان شرکت Fwix است. او می‌گوید: ما برای شروع کار هیچ سرمایه‌ای نداشتیم و از آپارتمان خود استفاده کردیم. ما تمام فضای آن را با میزها وکامپیوترها پر کردیم و وسایل خودمان را در اتاق کوچکی جا دادیم. شرایط ما به گونه‌ای بود که تنفس ما بیشتر از محصولاتمان بود تا هوای درون اتاق.

استدلال چهارم: کارآفرینان جوان‌تر زیرک‌تر هستند.

توانایی در یادگیری سریع و خودمحوری از مهارت‌هاي مهم کارآفرینی است، اما آیا واقعا افراد جوان‌تر در این مهارت بهتر از دیگران هستند و سرعت عمل بیشتری دارند؟ رابین چیز، چهل ساله و مادر سه فرزند بود که کسب‌وکار موفق خود را (zipcar) آغاز کرد. او در سال اول با مشکلات جدی روبه رو شد و متوجه شد که باید سریع‌تر قیمت‌هاي خود را افزایش دهد تا بتواند به آسانی به نقطه سر به سر برسد.

 این استراتژی در آن زمان یک شکست بود اما بعد از دو دهه تجربه حرفه‌ای، این تغییرات چشم‌انداز روشن‌تري را پیش روی او قرار دادند. به طور حتم مي‌توان گفت افراد با سن بالاتر و تجربه بیشتر بهتر مي‌توانند مسیر خود را تعیین کنند، اما اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید و تصمیم گرفته‌اید که بعد از بازنشستگی کسب‌وکار جدید خود را آغاز کنید، بیشتر فکر کنید، چون رسیدن به موفقیت در این سن مشکل است.

 
چه سنی برای راه‌اندازي يك كسب‌و‌كار مناسب است؟

 
استدلال پنجم: کارآفرینان جوان‌تر هزینه فرصت پایین‌تری دارند.

این حقیقت مي‌تواند نقش زیادی در موفقیت کارافرینان جوان داشته باشد. به طور مثال یک فرد در 22 سالگی هنوز به طور مشخص شغل اصلی خود را مشخص نکرده است و مخارج کلی زیادی ندارد. به این ترتیب او مي‌تواند با ریسک و جسارت بیشتری سرمایه‌گذاری کند، البته صرف نظر از سن افراد، پایین بودن مخارج مي‌تواند برای همه یک مزیت باشد که منجر به پس‌انداز بیشتر و جلوگیری از هزینه‌هاي غیر ضروری مي‌شود و به افراد از گرفتارشدن در تله مصرف‌گرایی کمک مي‌کند.

نتیجه‌گیری نهایی

در دنیای واقعی کسب‌وکار، کار آفرینان زیادی دیده مي‌شوند که در سنین بالا کسب‌وکارهای خود را راه‌اندازی کرده‌اند و به موفقیت‌هاي بزرگی دست یافته‌اند، هارلان هندرز 62 ساله بود که اولین شعبه رستوران‌هاي زنجیره‌ای KFC را راه‌اندازی کرد و سام والتون 44 ساله بود که ایده راه‌اندازی والمارت به ذهن او رسید، اما باید توجه کرد که عامل مشترک در موفقیت این گروه از کارآفرینان چیزی فراتر از سن آنها بوده است، آنها در پی چندین سال کسب تجربه در یک صنعت،کسب وکار خود را راه‌اندازی کردند. مي‌توان با نگاه به تجربه این افراد از آنها الهام گرفت و فهمید هر کسی فارغ از سن و سال خود، مي‌تواند یک بینش منحصربه‌فرد ایجاد کند و فرصت یک سرمایه‌گذاری شگفت‌انگیز و جدید را ایجاد کند.
از اينترنت ميليونر شويد
پس از مطالعه اين كتاب هيچ سوالي در مورد
 فروشگاه مجازي نخواهيد داشت
همه چيز در مورد بزرگترين فروشگاه هاي مجازي
مورد تاييد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي
چگونه در كمتر از 10 روز شروع به كسب درآمد از اينترنت كنيد
يك روش آسان و مطمئن براي درآمد از اينترنت
 حتي اگر سايتي نداشته باشيد
پرده برداري از درآمد هنگفت كسب و كار مجازي
رموز افزايش فروش در اينترنت
ناگفته هايي از چگونگي پيشرفت سريع فروشگاه هاي مجازي در ايران
اطلاعاتي كه هيچ كس به راحتي در اختيار شما قرار نخواهد داد
درآمدي هنگفت و تجارتي بي نظير در انتظار شماست
با كمترين سرمايه، كسب و كاري منحصر بفرد را آغاز كنيد
قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چرا تعداد فروشگاه هاي
 مجازي روز به روز در حال افزايش هستند.
چرا هر روز به تعداد شركتهاي ارائه دهنده سرويس خريد پستي
به فروشگاه هاي مجازي اضافه مي شود ؟
چرا غولهاي تجاري ايران به سمت كسب و كار مجازي آمده اند؟
تجارتي كم هزينه و پر در آمد انتظار شما را مي كشد؟
با مطالعه اين كتاب وارد اقيانوس بي كران تجارت الكترونيك شويد
در اينجا درآمد ماهيانه كمتر از 1 يا 2 ميليون خنده دار است
مطالب اين كتاب حاصل تجربيات 10 فرد يا شركت كاملا موفق ايراني است
 كه در عرض مدت بسيار كوتاهي درآمد بسيار بالايي از
 طريق فعاليت فروشگاهي در محيط مجازي داشته اند
اينجا هيچ حرفي از كارهاي غير قانوني و واسطه گري نيست
فقط و فقط تجارت مجازي حاكم است
اصول و راهكارهايي كه داشتن آن براي همه افرادي كه قصد ورود
 به اين بازار بزرگ را دارند كاملا ضروري است
 از صفر تا صد فروشگاه هاي مجازي
از نكات ابتدايي تا پيشرفته ترين نكات در مورد فروشگاه هاي مجازي را ياد بگيريد
بهترين مرجع فارسي براي راه اندازي فروشگاه مجازي
همراه با يك سي دي آموزشي گرانبها از روشها و نرم افزارهاي كاربردي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
خبر خوش: پاسخ تمام سوالات شما اينجاست!
آنچه ماه هاست به دنبال آن هستيد اينجاست...

در ۳۰ ثانيه ي ديگر كشف خواهيد كرد چگونه

كسب درآمد خود را از طريق فروشگاه مجازي
از همين امروز شروع كنيد!
از اين ساده تر هم مگر مي شود؟

چه قدر مي توانيد از فروشگاه مجازي درآمد كسب كنيد؟

پاسخ اين سوال بي نهايت است.
چگونه در كمتر از هفت روز شروع به كسب درآمد از  فروشگاه مجازي كنيد... حتي بدون اينكه سرمايه اي داشته باشيد.
بله، امروز شما بالاخره پاسخ تمام سوالات خود را به راحتي همين جا پيدا مي كنيد. پس اين مقاله را تا آخر با دقت بخوانيد تا جواب تمام آنچه به دنبالش بوده ايد را كشف كنيد...

"آيا واقعا راه آسان تر و سريع تري وجود ندارد؟ چه طور خيلي افراد از طريق فروشگاه مجازي درآمد عالي كسب مي كنند ولي من هنوز موفق نشده ام؟!"
كسب درآمد از فروشگاه مجازي سوال بسيار خوبي است...
من كاملا شرايط شما را درك مي كنم براي اين كه خودم هم ۳ سال پيش دقيقا در جايگاه شما قرار داشتم. بي نهايت مشتاق بودم كه راه كسب درآمد از اينترنت را كشف كنم و در اين كار موفق شوم.

خيلي جستجو و تحقيق كردم. به هر سايتي كه فكرش را بكنيد هم سر زدم و چند هزار دلار صرف خريد كتاب هاي خارجي از اساتيد خارجي در اين زمينه كردم. تمام پس انداز چند ساله ام را براي كسب آموزش سرمايه گذاري كردم وماه ها طول كشيد تا جواب تك تك سوالاتم را پيدا كردم و موفق به كسب درآمد عالي شدم. حالا ۳ سال است كه مشغول اين كار هستم و درآمد فوق العاده اي هم كسب مي كنم،
قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
همراه با يك سي دي آموزشي گرانبها از روشها و نرم افزارهاي كاربردي
حالا شما مي توانيد به راحتي از نتيجه ي ۳ سال تلاش من استفاده كنيد و خيلي آسان شروع به كسب درآمد كنيد. كسي قبلا اين جاده را براي شما هموار كرده است. حالا فقط تصميم با شما است كه در آن گام برداريد و به موفقيت دست يابيد.بله، شما ديگر نياز نيست كتاب هاي خارجي گران قيمت را بگيريد تا پاسخ سوالات خود را پيدا كنيد. ديگر لازم نيست ماه ها وقت صرف كنيد تا شروع به كسب درآمد كنيد. شما به راحتي در اين كتاب پاسخ سوالات خود را كشف مي كنيد و مي توانيد از همين امروز از اينترنت كسب درآمد كنيد.
قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 
 
   
 
ترفند هاي فعاليت در بازار بورس
[i]
بورس مطمئن ترين روش  افزايش سرمايه و كسب درآمد
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج آموزش خياطي زنانه
[i]
به سادگي به يك خياط حرفه اي خانم ها تبديل شويد
قيمت: 15900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش چيدمان سفره هفت سين
[i]
آموزش طراحي و تزئين سفره هفت سين(آموزش نرم افزاري به صورت مولتي مديا)
قيمت: 8700  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
ويندوز 8 را قورت بده اورجينال
[i]
ساعتها آموزش فارسي كار با ويندوز 8 و ويژگي هاي جديد آن
قيمت: 12800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش پيرايش مردانه اورجينال
[i]
يادگيري انواع مدل هاي كوتاهي مو آقايان و تكنيك هاي آرايشگري! كاملا جديد و فارسي
قيمت: 9900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
ميوه آرايي مدرن
[i]
ميوه آرايي مدرن مخصوص خانم هاي امروزي
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش رانندگي به زبان فارسي
[i]
آموزش گام به گام رانندگي و كاملا تصويري به زبان فارسي و بسيار ساده
قيمت: 5000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش زبان چيني به روش نصرت
[i]
آموزش و مكالمه زبان چيني بيش از 12 ساعت فقط در 30 روز
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش طراحي روي تيشرت
[i]
تي شرت هايي با طرح هاي خاص طراحي كنيد  و از كار دست خود لذت ببريد
قيمت: 5900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج عظيم آموزش فتوشاپ سه بعدي
[i]
آموزش ويژگي هاي سه بعدي فتوشاپ ! تمام تكنيك ها و فنون سه بعدي
قيمت: 14800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
شبيه ساز پرواز كاملا فارسي
[i]
آموزش كامل خلباني و پرواز در شبيه سازي واقعي
 
قيمت: 15500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش چند رسانه اي ششم دبستان
[i]
100% اورجينال معلم را به منزل خود بياوريد !! همراه با آخرين تغييرات كتب درسي
قيمت: 8500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش كاشت ناخن در منزل
[i]
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش عكاسي پرتره آتليه اي
[i]
مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره(آتليه اي در منزل شما)
قيمت: 10900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش تصويري بافتني
[i]
آموزش 8 الگوي مختلف بافتني با دوبله فارسي
 
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش يوگا به زبان فارسي
[i]
انرژي فراوان - آرامش عضلات - احساس سبكي يوگا به زبان فارسي 100 % اورجينال
قيمت: 11800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
تكنولوژي عشق (دكترآزمنديان)
[i]
روش هاي مديريت عشق و زندگي سمينار هاي آقاي دكتر عليرضا آزمنديان
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
كامپيوتر را قورت بده! اورجينال
[i]
از سير تا پياز كامپيوتر را يكجا بياموزيد ! و براحتي كاربر حرفه اي كامپيوتر شويد
قيمت: 11900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
كنكور در خانه (اورجينال)
[i]
نرم افزار جامع شبيه ساز كنكور سراسري و آزاد و فني حرفه اي!
قيمت: 9500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آشناي محبوب اورجينال
[i]
(آشناي محبوب) ويژه سال ۹۱ فيلم راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي اورجينال
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش فارسي مهارت هاي ICDL
[i]
براي اولين بار در ايران كاملترين بسته آموزشي ICDL كاملا به زبان فارسي
قيمت: 8900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
راهنماي گردشگري استانبول
[i]
مجموعه كامل از تمامي اطلاعات مورد نياز شهر استانبول
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش آشپزي ايتاليايي
[i]
آموزش پخت بيش از يكصد نوع پيتزا توسط استاد بين المللي آشپزي په په
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
راهنماي گردشگري مالزي
[i]
تابستاني خاطره انگيز در كنار خانواده
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش ترفندهاي عكاسي
[i]
بدون نياز به هزينه هاي گزاف با ساده ترين شيوه ها در منزل عكسهاي حرفه اي بگيريد.
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
آموزش مكانيك خودروها
[i]
مجموعه اي عظيم براي آغاز يك حرفه كاربردي و پر درآمد!!!
قيمت: 12900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش روتوش حرفه اي عكس
[i]
مناسب براي آتليه ها و افراد حرفه اي در زمينه عكاسي
قيمت: 9500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
دانشمند كوچولو
[i]
مجموعه بي نظير آموزشي مخصوص كودكان سري كامل ويژه كودكان 3 ماهه تا 6 ساله !
قيمت: 14500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
10 سال جوان تر به نظر برسيد
[i]
روش قطعي براي مبارزه با پيري شامل بهترين راه كارها براي جوان ماندن پوست
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش سرمه دوزي و روبان دوزي
[i]
يك پكيج با كيفيت عالي و به زبان فارسي با آموزش اساتيد مجرب اين هنر بي نظير ايران
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive