گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 6, 2011

||_Tehroon-Online_|| راه های حفظ یک رابطه عاشقانه



 
 
راه های حفظ یک رابطه عاشقانه
 
همه ما دوست داريم عاشقانه‌ترين رابطه را با همسرمان داشته باشيم اما گاهي بعضي از عادت‌هاي غلط به اين رابطه عاشقانه آسيب مي‌رساند...


 

 

 اين روزها آن‌قدر همه جا حرف طلاق و جدايي و... است كه خيلي‌ها از ازدواج مي‌ترسند و خيلي ‌از ازدواج كرده‌ها را هم نگران زندگي زناشويي‌شان مي‌كند، اما باور كنيد به‌راحتي مي‌توانيد عشق را در زندگي زناشويي خود حفظ كنيد، كافي است كمي بيشتر به رفتارهاي‌تان توجه كرده و سعي كنيد عادت‌هاي بد خود را از بين ببريد و البته از بين بردن يك عادت بد كار خيلي مشكلي است مي‌تواند روزها، ماه‌ها يا حتي سال‌ها به طول انجامد. مسلما همسر شما نمي‌تواند اين‌ همه صبر كند، شما بايد قبل از به‌وجود آمدن هرگونه كدورت، عادت‌هاي رفتاري خود را اصلاح كنيد. در اينجا كوشيده‌‌ايم چند راه‌حل خوب براي از بين بردن عادت‌هاي بد به شما ياد بدهيم تا هيچ وقت خوشبختي و شادي زندگي زناشويي شما را ترك نكند.

 

 
اگر در خانه به‌خود نمي‌رسيد
 

 چه بخواهيد چه نخواهيد زندگي مي‌گذرد، شما پير مي‌شويد، بچه‌دار مي‌شويد، بيمار يا چاق مي‌شويد و... و به مرور در زندگي نگاه شما به زندگي و همسرتان عوض مي‌شود، شما نمي‌توانيد همان نگاهي را به همسرتان داشته باشيد كه در نخستين ديدارتان داشتيد. به هرحال چه بخواهيد چه نخواهيد همسر شما هميشه به ظاهرتان توجه مي‌كند و برايش مهم است و مي‌تواند او را جذب كند. هيچ زحمتي ندارد كه سعي كنيد كمي براي همسرتان به ظاهر خود برسيد، حتي يك تغيير كوچك در ظاهرتان يا يك مهماني 2نفره مي‌تواند اثر زيادي در زندگي شما داشته‌باشد، بايد هميشه  زيبايي‌هاي فيزيكي خود را براي همسرتان حفظ كنيد مثل اين‌كه وزن خود را متعادل نگه داريد يا... رعايت اين موارد نه تنها در شاداب نگه داشتن زندگي زناشويي شما موثر است بلكه موجب تقويت سلامت بدني و روحي(اعتماد به نفس) شما نيز مي‌شود.

 

 
اگر بيشتر زمان شما صرف كار مي‌شود
 

اين‌كه شما يك فرد مستقل و متكي به‌خود نه به همسرتان باشيد بسيار مهم است، اين‌كه به كارتان اهميت دهيد يا دوستان خود را داشته‌باشيد يا گاهي به سراغ تفريح‌هاي مورد علاقه‌تان برويد اصلا بد نيست، ولي اينجا بايد يك نكته را فراموش نكنيد و آن اين است كه اولويت اول شما در زندگي، همسر و زندگي زناشويي‌تان است. به‌طور حتم شوهر شما دوست ندارد فكر كند كه در زندگي شما نقشي ثانوي و نه چندان مهم دارد. در اين حالت ممكن است يا هيچ‌چيز نگويد يا به شما بگويد  دوست دارم زمان بيشتري را با هم بگذرانيم يا... .

 



 
اگر زياد با خانواده‌ها رفت‌وآمد مي‌كنيد
 

وقتي شما بيش‌از‌حد با خانواده خودتان يا همسرتان رفت‌وآمد كنيد و به قولي هميشه با هم باشيد به مرور تمام چيزهاي خصوصي كه در زندگي زناشويي شما وجود دارد يا تمام ويژگي‌هاي خاص همسرتان برملا خواهد شد و حتي ممكن است به واسطه اين ارتباط زياد، خانواده روي تصميم‌هاي شما در مورد همسرتان تاثير بگذارند. همه اين‌ها مي‌تواند به راحتي به زندگي شما آسيب برساند به‌خصوص اگر همسر شما احساس كند كه در زندگي به‌عنوان يك فرد درجه دوم (بعد از خانواده شما ) به حساب مي‌آيد.

شما بايد اولويت‌هاي خود را در زندگي مشخص كنيد تا بتوانيد مرز ميان انتخاب‌هاي خود با ديگران را مشخص كنيد يعني حتي اگر با پدرو‌مادر و به‌طور كلي خانواده‌تان خيلي صميمي هستيد بايد مواظب باشيد، كسي نتواند اولويت‌ها و انتخاب‌هاي اساسي زندگي شما را تغيير دهد. با ازدواج كردن در واقع خانواده‌اي براي خود مي‌سازيد كه بايد بيش از همه چيز در زندگي شما مهم باشد.

البته اين مورد كاملا به نوع خانواده‌ها وابسته‌است يعني اگر خانواده‌هاي‌تان به لحاظ فرهنگي يا... كاملا متفاوت باشند ممكن است همسرتان از چگونگي يا ميزان ارتباط شما با خانواد‌ه‌تان گله‌مند شود و براي حل اين مشكل بايد با او صحبت كنيد تا به تفاهم برسيد. اما اگر خانواده‌هاي‌تان شبيه هم باشند شما در يك موقعيت خيلي خوب قرار داريد و چندان در اين مورد دچار مشكل نخواهيد شد.

 

 
اگر درباره خريد‌هاي‌تان با همسرتان مشورت نمي‌كنيد
 

براساس تحقيقي كه در سال 2007 انجام شده است، دعواها و اختلاف‌هاي بيش از 37 درصد زوجين به دليل پول است تا مسائل عادي روزمره و همين تحقيق نشان مي‌دهد، نزديك 80 درصد زن و شوهرها گاهي خريد‌هاي‌شان را از هم پنهان مي‌كنند. ممكن است اگر شما خريد يك بلوز را به همسرتان نگوييد، اتفاق خاصي نيفتد اما به‌طور حتم پنهان كردن خريد‌هاي بزرگ يا ديگر تعهدات مالي عمده مثل قرض‌ها مي‌تواند در زندگي زناشويي شما مشكل به‌وجود بياورد. اين موارد نه تنها باعث كدورت و عصبانيت مي‌شوند بلكه داشتن شيوه‌اي نادرست در خرج‌كردن پول مي‌تواند به‌راحتي آينده خانواده شما را به خطر بيندازد. بهتر است از همان ابتدا درباره تمام مسائل مالي خانواده مثل صورت حساب بانك،  پرداخت‌ها، وام‌ها،  پس‌اندازها،  سرمايه‌گذاري‌ها و... با همسرتان مشورت كنيد و به او اطلاع دهيد. يادتان باشد، اگر نتوانيد به‌طور دوستانه درباره مسائل مالي با هم صحبت كنيد يعني زندگي زناشويي شما مشكل دارد.

 

عشق بين شما مثل گلي است كه بايد هر روز به آن رسيدگي كنيد. كوچك‌ترين محبت و عاطفه‌اي كه شما هر روز به هم ابراز كنيد صميميت و عشق شما را زنده نگه مي‌دارد

 

 
اگر احساسات خود را بروز نمي‌دهيد
 

عشق بين شما مثل گلي است كه بايد هر روز به آن رسيدگي كنيد. كوچك‌ترين محبت و عاطفه‌اي كه شما هر روز به هم ابراز كنيد صميميت و عشق شما را زنده نگه مي‌دارد اما متاسفانه بسياري از زوجين اين مسئله را فراموش مي‌كنند و سعي كنيدتا جايي كه مي‌توانيد اطرافتان را پراز محبت كنيد. باور كنيد كارهاي خيلي ساده مي‌تواند بسيار موثر باشد مثلا هنگامي كه ايستاده هستيد از او بپرسيد چيزي احتياج ندارد يا او را با كادوهاي كوچك غافلگير كنيد (اصلا لازم نيست كادوها گران قيمت باشد)، وقتي براي شما كاري انجام مي‌دهد از او تشكر كنيد(اصلا مهم نيست آن كار بزرگ باشد يا كوچك)  بايد بدانيد اين كارهاي محبت‌آميز فقط مخصوص دوران نامزدي نيست و حتي مي‌توان گفت اهميت آن‌ها در زندگي زناشويي شما بيشتر است.

 

 
اگر عادت داريد مدام انتقاد كنيد و غر بزنيد
 

اين‌كه هميشه ديگران را مقصر بدانيم كار واقعا راحتي است و مسلما بي‌رحمانه انتقاد كردن از همسر نيز ساده است. هر چند ممكن است شوهرتان غرهاي همسرش را دربين دوستانش مسخره كند و از آن‌ها جوك بسازد ولي به‌طور حتم در درونش از اين غرها ناراضي است. اگر به‌خودتان اجازه دهيد كه مدام از همسرتان انتقاد كنيد به مرور به خوشبختي‌تان خدشه وارد مي‌كنيد. شايد با خود فكر كنيد، فقط كارهايي را به او يادآوري مي‌كنيد يا انتقادهاي‌تان منصفانه است، اما وقتي اين روند را ادامه دهيد حرف‌هاي‌تان تبديل به غر و نق مي‌شود و در نتيجه او ممكن است صدايش را بالا ببرد و همين شما را عصباني‌كند و در نهايت مدام بين شما دعوا پيش بيايد. شما بايد يك جا اين روند را قطع كنيد، قرار نيست شما شوهرتان را تربيت كنيد، هرگز فراموش نكنيد وقتي شما با او ازدواج كرديد يعني او را با تمام خصوصياتش قبول كرديد.

 

 
اگر در دعواها منصف نيستيد
 

گفت‌وگو يا حتي بحث و جدل كردن براي حل يك مسئله لزوما بد نيست. بسيار پيش مي‌آيد كه بين شما و همسرتان در مسائل مهمي چون مسائل مالي يا فرزندان يا مسئوليت‌هاي خانه و خارج از خانه اختلاف نظر وجود دارد، در اين مواقع آنچه مهم است مواجه شدن منصفانه با موضوع است به‌اصطلاح شما بايد منصفانه باهم بحث و جدل كنيد يعني:
 
  •  سعي نكنيد حتما حقانيت خود را ثابت كنيد بلكه بكوشيد مشكل را حل كنيد.
  •  تمام نقطه نظرات همسرتان را درنظر بگيريد.
  •  يك بار براي هميشه يك مشكل را حل كنيد.
  •  هيچگاه مشكلات گذشته را پيش نكشيد.
  •  از انتقاد و حمله به شخصيت همسرتان به‌شدت پرهيز كنيد.
  •  به هيچ وجه از روش‌هايي چون تهديد كردن، متهم كردن يا... استفاده نكنيد.

 

شما بايد اولويت‌هاي خود را در زندگي مشخص كنيد تا بتوانيد مرز ميان انتخاب‌هاي خود با ديگران را مشخص كنيد يعني حتي اگر با پدرو‌مادر و به‌طور كلي خانواده‌تان خيلي صميمي هستيد بايد مواظب باشيد، كسي نتواند اولويت‌ها و انتخاب‌هاي اساسي زندگي شما را تغيير دهد

 

 
اگر هرچيز كوچكي را جدي مي‌گيريد
 

بسيار پيش مي‌آيد كه شوهر شما كارهاي كوچكي را كه از او خواسته‌ايد فراموش كند مثلا يادش برود لباس شما را از خشك‌شويي بگيرد يا چيز خرابي در خانه را تعمير كند يا... بايد بدانيد كه فراموش كردن اين كارها به اين معنا نيست كه او شما را دوست ندارد. در يك زندگي ممكن است بسياري اوقات كارها آن جور كه بايد پيش نروند اما در اين مواقع شما هستيد كه بايد با خود فكر كنيد كدام مورد ارزش آن را دارد كه شما عصباني شويد. ما گاهي يك موضوع كوچك را بيش از حد بزرگ مي‌كنيم. هيچ‌وقت همه چيز درست پيش نمي‌رود و اگر سخت بگيريد و بخواهيد هميشه و همه جا هر چيز كاملا درست و به جا باشد،  به مرور اين حالت باعث به‌وجود آمدن مشكلات و دردسرهايي در زندگي زناشويي خود مي‌شويد. روي موضوعاتي تكيه كنيد كه ارزشش را داشته باشد وگرنه زندگي‌تان را تبديل به ميدان نبرد مي‌كنيد.

وقتي چيزي شما را ناراحت مي‌كند،  اول از همه از خود بپرسيد واقعا اين موضوع چقدر مهم است؟ آيا به اندازه كافي دليل منطقي داريد كه نشان دهد آن يك موضوع ضروري در زندگي است؟

اگر شما ياد بگيريد كه از بعضي مسائل عبور كنيد و آنها را جدي نگيريد به مرور ديگر هيچ رنجشي بين شما و همسرتان  به‌وجود نمي‌آيد و آن وقت ديگر اختلاف‌هاي غيرمنطقي و غيرمنصفانه پيش نخواهد آمد.
 به نام خدا
ملودي عاشقانه زيستن
 
آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟
 این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.

بسياري از مردان نيز تنها يك سطح از ارگا*سم را تجربه مي كنند و اطلاعي از روشهايي كه مي تواند باعث شود تا لذ*تي عميق تر و طولاني تر همراه با انز*ال من*ي بيشتر را تجربه كنند ، ندارند.

 
 
امروزه داروها و مواد شيميايي مختلفي با اسامي گوناگون در داروخانه ها و فروشگاه هاي اينترنتي با قيمتهاي بسيار گزاف به فروش مي رسند اما آيا آنها تاثيرگذار هستند؟

اين داروها،اسپري ها ، صابونها ،كرم ها،ژل ها و ... يا تاثيرگذار نيستند و يا اگر هم تاثيري بگذارند آنچنان ناچيز است كه قابل ذكر نيست و البته در مواردي اين اجناس تقلبي بوده و تاثيرات سوء نيز به همراه دارند
چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
قيمت : 8000 تومان 
ISBN : 978-600-5096-18-7
شماره ثبت : 3843
اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد
  آموزش علمي روابط بين زن و مرد بي حيا*يي نيست بلكه يك نياز ضروريست كه متاسفانه در كشور ما اين آموزش به مردان و زنان ايراني يا داده نمي شود و يا از راههاي نا مناسب (فيلمهاي پو...ن) مي رسد كه در نتيجه آسيب هاي جدي به روابط زوجين مي زند


من تحقيقاتي پيرامون اين موضوع داشتم و با تكنيك هاي جديدي آشنا شدم كه نياز به آموزش دارند كه قصد دارم نتيجه تمام تحقيقات رو در يك بسته در اختيار تمام علاقه مندان قرار بدم تا از اين طريق كمك كنم كه همسران ايراني زندگي زناشويي سالم و پرنشاطي رو تجربه بكنند
 
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
قيمت : 8000 تومان

اگر به آموزشهايي كه در اين بسته داده شده ، دقت كنيد من به شما اين قول رو مي دم كه هم خودتون و هم همسرتون لذت بسيار بيشتري خواهيد برد

 
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
ملودي عاشقانه زيستن
 
فرصتي بدست آمده تا ما شما را به رويا هاي عاشقانه زيستن ببريم.
اين حق شماست كه در هزاره ي جديد مهارت هاي شاد زيستن را بدانيد
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
قيمت : 8000 تومان
 
 
شما با بكارگيري آموزشهاي اين بسته به سادگي مي توانيد
خود را بعد از مدتي در بين  انسانهاي  زيبا وسالم وخوشبخت و موفق خواهيد ديد.
 
قيمت : 8000 تومان
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
 
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
ما به كمك اين بسته  ثابت مي كنيم  عاشقانه زيستن چيست.

 شما اين را با تجربه و به عينه خواهيد ديد.
اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

 
 
شامپو رفع سفيدي مو
[i]
فقط در 10-15 دقيقه با موهاي سفيد خداحافظي كنيد
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
گردنبند ماه تولد شما
[i]
بهترين هديه تولد به آنكه دوستش داريد...
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
عينك POLICE
[i]
پرفروش ترين عينك تمام دوران كمپاني POLICE
قيمت: 18500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
كتاب ملودي عاشقانه زيستن
[i]
مهارت هاي شاد زيستن- آمادگي هاي قبل از ازدواج ...
قيمت: 8000  تومان 
کتاب
[t] [k]
 
 
معجزه اي در افزايش قد
[i]
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
قيمت: 8500  تومان 
کتاب و سی دی
[t] [k]
 
 
نرم افزار تقويت امواج مغز
[i]
آيا مي دانيد دليل جذابيت جهاني آقاي شرلوك هولمز چيست؟
قيمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
سفيد كننده زير بغل
[i]
با خاصيت خنك سازي بدن
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ساعت LED مولكولي
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي زيبا و متفاوت با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 24500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ترفند هاي فعاليت در بازار بورس
[i]
بورس مطمئن ترين روش  افزايش سرمايه و كسب درآمد
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
كبريت دائمي
[i]
نسل جديد كبريت ها
قيمت: 8500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
هندزفري جادويي
[i]
كافيست اين هندزفري را به گوشي خود وصل كنيد و صداي خود را تغيير دهيد...خوشت مياد
قيمت: 15000  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
نگهدارنده ژله اي
[i]
نگهدارنده تمام وسيله هاي ديجيتالي، عينك، سكه، mp3 player، موبايل و ....
قيمت: 4900  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
نرم افزار گفتار به نوشتار+كتاب
[i]
پر طرفدارترين نرم افزار چند ماه اخير.......تنها با خواندن متن، آن را تايپ نماييد
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
دستگاه بافت مو
[i]
دستگاهي بي نظير و استثنائي براي بافت و حالت دادن به موهاي سر
قيمت: 19000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
تيشرت ماه تولد شما
[i]
محصول جديد و پرطرفدار سال 1388 در ايران
قيمت: 16000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
خودكار جادويي
[i]
براي نوشتن پيام هاي محرمانه هر متني ميخواهيد بنويسيد... متن شما نامرئي مي شود
قيمت: 5000  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
مجموعه آثار دكتر علي شريعتي
[i]
مجموعه اي استثنايي و بي نظير با قيمت استثنايي
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
عينك 3 بعدي
[i]
درايور 3 بعدي ساز كامپيوتر
قيمت: 9500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
سيم كارت ريدر
[i]
در عرض چند دقيقه يك كپي از سيم كارت خود داشته باشيد
قيمت: 10500  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
ساعت بدون عقربه
[i]
بدون عقربه جديد
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
تله پاتي نيروي ناشناخته
[i]
كاري كنيد كه ديگران همانطور كه دوست داريد فكر كند
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
طراحي روي ناخن
[i]
همه محو دست هاي زيباي شما خواهند شد
قيمت: 6000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
آموزش زبان انگليسي در خواب
[i]
امواج مغزي انسان در حالت خواب با حالت بيداري تفاوت مي كند. وقتي انسان خواب است ا
قيمت: 8000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ساعت سامورايي
[i]
يك ساعت اسپرت هم براي خانم ها هم براي آقايون
قيمت: 20000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
لوبياي جادويي فارسي
[i]
هديه اي جذاب و زيبا و تعجب آور كه حتما گيرنده را بهت زده خواهد كرد
قيمت: 5500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
ترانه هاي شاد كودكانه
[i]
مجموعه اي از ترانه هاي شاد و منتخب سال 89
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
دستگاه سفيد كننده دندان
[i]
سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان
قيمت: 22000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive