گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, January 31, 2013

||_Tehroon-Online_|| معرفی فیلم‌ های روز جهان



 
 
 ماهنامه سینمایی فیلم:

 


 
تیرانوزوروس Tyrannosaur 

 
 نویسنده و كارگردان: پدی كانسیداین، بازیگران: پیتر مولَن (جوزف)، الیویا كولمن (هانا)، ادی مارسان (جیمز)، ساموئل باتِملی (ساموئل)، پل پوپل‌وِل (بود)،‌سیان برِكین (مادر ساموئل). محصول ۲۰۱۱، ۹۲ دقیقه.

جوزف كه مرد بیوه‌ی آرامی است، زیر هجوم خشونت و خشمی است كه او را به جانب خودویرانگری می‌راند. پس از این‌كه به‌واسطه‌ی عصبانیتی دیوانه‌وار سگش را می‌كشد زندگی‌اش دستخوش تغییر می‌شود. در حالی كه از تغییر دادن خود و شرایطش و رهایی از گذشته‌ی ناخوشایندش نومید شده، پس از نزدیك شدن به هانا كه در مغازه‌ی خیریه‌ی محلی كار می‌كند شانس تازه‌ای برای نجات از این وضعیت می‌یابد.

هانا زن مسیحی خیرخواه و محترمی است كه بر جوزف دل می‌سوزاند و به‌زودی آن‌ها دوستان نزدیكی می‌شوند. با این حال حتی هانا هم راز سیاهی در گذشته‌اش دارد كه فاش شدنش می‌تواند جوزف را دوباره به دامان زندگی نامطبوع گذشته‌اش برگرداند...

هیولای درون

تماشای این درام تلخ و تكان‌دهنده با آن پایان غم‌انگیز و تأثیرگذارش واقعاً طاقت و تحمل می‌خواهد. كار هر كسی نیست كه یك ساعت و نیم به تماشای اضمحلال تدریجی دو انسان بنشیند و این تراژدی تلخ انسانی را به‌راحتی تاب بیاورد. و اتفاقاً مهم‌ترین ویژگی تیرانوزوروس همین است كه پس از پایان، در ذهن مخاطب به رشد و انبساط ادامه می‌دهد. گذشته از تأثیر عاطفی و حسی فیلم، تلنگری كه به ذهن تماشاگرش می‌زند آغاز یك رشته فكرهای فلسفی است كه معمولاً در زندگی روزمره كم‌تر پیش می‌آید كه كسی وقتش را صرف تأمل درباره‌ی آن‌ها كند.

 شاید سمج‌ترین این فكرها این باشد كه آیا هر انسانی هرچند مظلوم و ساده و آسیب‌پذیر، بالقوه در درونش هیولایی خشن و خطرناك پنهان كرده است؟ به عنوان یك مخاطب در پایان فیلم ساعت‌ها با این فكر درگیر بودم كه انسان تا چه اندازه می‌تواند با آن‌چه از ظاهرش استنباط می‌شود متفاوت باشد و چه قابلیتی دارد برای تبدیل شدن به موجودی كه فرسنگ‌ها با شخصیت و خلق‌وخوی عادی‌اش فاصله دارد.

نمونه‌ی نزدیك به ذهنش شاید خشونت باشد. همین آدم‌های معمولی و نازنینی كه سر و شكلی متعارف دارند و بسیار متمدنانه رفتار می‌كنند، ناگهان بر اثر یك محرك ساده ممكن است چنان خشمگین شوند و چنان حركات عجیبی ازشان سر بزند كه اطرافیان‌شان را شوكه كنند. همان طور كه همه‌ی قاتل‌های سریالی در بعضی از عكس‌های‌شان سلیم‌النفس و بی‌آزار و حتی دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند، همه‌ی صورت‌های هیولایی انسان هم شكلِ تبدیل‌یافته‌ی همان صورت معصوم و متمدن و ملایم است كه اغلب از اطرافیان‌مان و از انسان‌های دیگر به حافظه سپرده‌ایم.

شوخی تلخی‌ست كه روان‌كاوها از «رفتار خشم» بعضی از بیماران‌شان عكس می‌گیرند و بعد از این‌كه حمله‌ی خشم گذشت و بیمار توانست بحران را رد كند، عكس را نشانش می‌دهند كه ببیند در هنگام عصبانیت چه‌قدر وحشی و خطرناك به نظر می‌رسد. گفته می‌شود كه عموماً واكنش بیماران در مواجهه با یك لحظه‌ی فریزشده از رفتار خودشان، حیرت و ناباوری و حتی انكار و توجیه است. پذیرفتن این واقعیت كه ما، همین مای نازنین و دوست‌داشتنی و آرام، ظرف چند ثانیه ممكن است به جانوری خطرناك و وحشی مبدل شویم برای اغلب آدم‌ها بسیار سخت و گاه ناممكن است. درست مثل این است كه قبول كنیم هیولایی در درون ما لانه كرده و گاهی كه فرصت را مناسب تشخیص بدهد رویی نشان می‌دهد و غرشی می‌كند و خسارتی به دیگران می‌زند.

تیرانوزوروس روی همین نقطه انگشت می‌گذارد. شخصیت‌های فیلم به‌ظاهر آدم‌های مظلوم و ضعیف و زجركشیده‌ای هستند كه از جور زمانه و شرایط دشوار زندگی، به یكدیگر پناه آورده‌اند. اما همین آدم‌های ضعیف و آسیب‌پذیر و ستم‌كش، وقتی كارد به استخوان‌شان می‌رسد ناگهان به موجوداتی خشن و خطرناك تبدیل می‌شوند كه برای دفاع از خود و گریز از وضعیت ناراحت‌كننده‌ای كه در آن قرار دارند حتی می‌توانند انسان دیگری را بكشند. (امتیاز: ۶ از ۱۰)

 


 
حبس Lockout

نویسنده‌ها و كارگردان‌ها: جیمز مِیتِر، استیون لِجِر، بازیگران: گای پیرس (اسنو)، مگی گریس (امیلی وارناك)، پیتر استورمِر (اسكات لانگرال). محصول ۲۰۱۲، ۹۵ دقیقه.

زمان آینده. مردی به نام اسنو كه به‌اشتباه به توطئه علیه آمریكا محكوم شده پیشنهادی برای آزادی دریافت می‌كند: نجات دختر رییس‌جمهور آمریكا از یك زندان با امنیت بالا كه توسط زندانیان شورشی اشغال شده است. این زندان در فضا قرار دارد.

محبوس در كلیشه‌های دهه‌ی هشتاد

حبس به شكل نابخردانه‌ای، همان اوایل، میزان پیش‌پاافتادگی و سردستی بودنش را جار می‌زند: در یك صحنه‌ی تعقیب‌وگریز در سال ۲۰۷۹ كه اصلاً می‌توانست به این شكل در فیلم نباشد، فیلم‌ساز احتمالاً به دلیل آن‌كه بودجه‌ی كافی برای به تصویر كشیدن لانگ‌شات‌هایی از خیابان‌های آینده نداشته، سكانس اكشن‌اش را چنان خام‌دستانه اجرا كرده كه آدم مات و مبهوت می‌شود؛ كیفیت جلوه‌های ویژه‌ی این تعقیب‌وگریز از ویدئوگیم‌های متوسط امروزه هم پایین‌تر است. با وجدانی آسوده می‌شود در همین نقطه قید دنبال كردن فیلم را زد.

اما اگر كنجكاوی برای تا به آخر دیدن محصولی كه نام لوك بسون را بر پیشانی‌اش دارد باعث شود تماشاگر صبوری تماشای فیلم را ادامه بدهد، چیزی جز كلیشه‌های نخ‌نمای اكشن‌های دهه‌ی هشتاد نصیبش نمی‌شود؛ آن هم با خط‌كشی آشكار آدم‌های خوب و بد، اكشن كامپیوترزده و یك به‌ظاهر قهرمان عضلانی كه می‌خواهد دختری زیبارو را، همراه با تكه‌پرانی‌های گاه و بی‌گاه، از مهلكه نجات بدهد. (امتیاز: ۱ از ۱۰)

 


 
خواهر خواهرت Your Sister's Sister

نويسنده و كارگردان:‌ لين شلتُن، بازيگران: اميلي بلانت (آيريس)،‌ مارك دوپلاس (جك)، رزماري دوويت (هانا). محصول ۲۰۱۱، ‌۹۰ دقيقه.

يك سال از فوت تام برادر جك مي‌گذرد اما او هنوز نتوانسته با قضيه كنار بيايد. نامزد سابق تام،‌ آيريس، به جك پيشنهاد مي‌كند كه برای عوض كردن حال‌وهوايش به خانه قديمي خانوادگي آيريس در يك جزيره دورافتاده برود و مدتي را با خودش خلوت كند. جك قبول مي‌كند اما وقتي به خانه مي‌رسد متوجه مي‌شود كه خواهر بزرگ‌تر آيريس،‌ هانا، هم بي‌خبر به آن‌جا آمده. فردا سروكله آيريس هم پيدا مي‌شود كه مي‌خواسته با حضورش جك را سورپرايز كند...

فرصت ازدست‌رفته

 خواهر خواهرت چهارمين فيلم بلند لين شلتن كه چند اپيزود از سريال‌هاي تلويزيوني مختلف را هم كارگرداني كرده، چيزي بيش‌تر از يك فيلم معمولي و متوسط نيست. پيرنگ فيلم تا حدودي قابل‌قبول است اما اين پيرنگ به‌خوبي شاخ‌وبرگ نمي‌گيرد و ميان نقاط عطف يا لحظه‌هاي خوب فيلم خلأ‌هاي متعددي ايجاد مي‌شود كه حوصله را سر مي‌برد و حتي او را دفع مي‌كند.

از اين جهت خواهر خواهرت را مي‌شود با كمدي‌رمانتيك موفق نامزدي پنج‌ساله مقايسه كرد كه علاوه بر يك پيرنگ قابل‌قبول مملو از ايده‌هاي كوچك ‌و بزرگ است و دائم تماشاگرش (حرفه‌اي يا غيرحرفه‌اي) را غافل‌گير مي‌كند و براي او برگ برنده‌اي رو مي‌كند.

از اين رو ابتدايي‌ترين وجه تمايز نامزدي پنج‌ساله با خواهر خواهرت فيلم‌نامه‌اي است كه به‌خوبي شاخ‌وبرگ گرفته و موقعيت‌ها و ديالوگ‌هاي خوبش با دقت خلق و نوشته شده‌اند. بداهه‌پردازي كه ظاهراً قرار بوده به عنوان تمهيدي براي جبران كمبود مصالح داستاني به كمك خواهر خواهرت بيايد، در نهايت به ضرر فيلم تمام شده و بيش‌تر لحظه‌هاي خسته‌كننده‌ي فيلم در نيمه‌ي اول آن را رقم زده است.

فيلم با يك مهماني به مناسبت سالگرد مرگ برادر جك (شخصيت اصلي داستان) آغاز مي‌شود و ما از بدگويي‌هاي جك درباره‌ي برادرش كه همه را آزرده مي‌كند، متوجه مي‌شويم كه او هنوز نتوانسته با مرگ برادرش كنار بيايد. اما اين‌كه رابطۀ عميق جك با برادرش چه‌گونه بوده كه هنوز نتوانسته آن را هضم كند، در ادامه بي‌پاسخ باقي مي‌ماند و ظاهراً تنها كاركرد فصل افتتاحيۀ فيلم در مهيا شدن بهانۀ سفر جك به يك كلبه‌ي جنگلي خلاصه مي‌شود تا شايد او بتواند در خلوتش با اين موضوع كنار بيايد و زندگي نويي را شروع كند.

تا همين‌جا اگر براي آشفتگي و استيصال جك و بهانه‌ي سفرش، دليل و منشأ بهتري در نظر گرفته مي‌شد، هم يك رابطۀ كنجكاوي‌برانگيزِ تعريف‌نشده در فيلم باقي نمي‌ماند و هم فيلم كليت منسجم‌تري پيدا مي‌كرد؛ به عنوان مثال اگر منشأ درماندگي جك و سفرش به نوعي به زندگي اجتماعي انسان مدرن پيوند مي‌خورد (مرگ استعاري كه به‌مراتب بامعني‌تر از مرگ منفعل فعلي است)، آن ‌وقت سفر جك به دل طبيعت و كشف دوباره‌ي زندگي و عشق، معنا و مفهومي پيچيده‌تر پيدا مي‌كرد و اصلاً بار معنايي فصل پاياني فيلم (انتظار براي تولد) را دوچندان مي‌كرد. صحنۀ پاياني فيلم در كليت فعلي قابل‌قبول و خوب است اما اگر به پتانسيل دراماتيك آن در حالت‌هاي مختلف (مثلاً منفي بودن جواب آزمايش) فكر كنيد، بيش‌تر دل‌تان براي از دست رفتن چنين موقعيتي مي‌سوزد. (امتياز: ۵ از ۱۰)

 


 
عمليات وَلُر Act of Valor

كارگردان‌ها: مايك مك‌كوي، اسكات وا، بازيگران: ستوان رورك (خودش)، كاپيتان دِيو (خودش)، سرباز ساني (خودش)، سرباز ويمي (خودش). محصول ۲۰۱۲، ۱۱۰ دقيقه.
يك تيم زيده از نظاميان نيروي دريايي آمريكا به دنبال نجات دادن يك مأمور سيا هستند كه گروگان گرفته شده است. آن‌ها در خلال اين ماجرا متوجه مي‌شوند كه يك عمليات تروريستي گسترده كه بسي هولناك‌تر از حادثه‌ي يازده سپتامبر است در شرف وقوع است...

جنگ كسب‌وكار من است

عمليات وَلُر يكي ديگر از بازتاب‌هاي اجتناب‌ناپذير يازده سپتامبر است. فيلم نشان‌دهنده‌ي عملياتي واقعي است كه طي آن گروهي از نظاميان زبده جلوي حادثه‌ي مشابهي را كه قرار است به طور هم‌زمان در چند شهر اتفاق بيفتد مي‌گيرند. رويكرد فيلم‌سازان به تصوير كشيدن هرچه واقعي‌تر كل اين عمليات است. فيلم تا جايي به جزييات نظامي اجراي اين عمليات توجه كرده كه مي‌تواند به عنوان يك كلاس آموزشي براي آن‌ها كه به اين نوع مسائل علاقه دارند مورد استفاده قرار بگيرد. استفاده از نماهاي نقطه‌نظر، پرهيز از نورپردازي مصنوعي و استفاده از بازيگراني كه در واقع نظامياني هستند كه در عمليات مورد نظر حضور داشته‌اند، باعث شده عمليات وَلُر به آثار مستند جنگي پهلو بزند. اما مشكل اين‌جاست كه در پس اين صحنه‌هاي پر از گلوله و انفجار تقريباً چيزي به اسم داستان يا درام وجود ندارد.

 آن قدر اين موضوع در فيلم پررنگ است و آن قدر پايان‌بندي فيلم شعارگونه است كه انگار كل فيلم براي شجاعت بخشيدن و به دست آوردن دل نظامي‌هاي آمريكايي ساخته شده تا انگيزه‌اي مضاعف براي جنگيدن در راه كشور به آن‌ها بدهد؛ كه اگر هدف اين بوده، فيلم تا حد زيادي به آن دست پيدا مي‌كند. اما تماشاگري كه در پس اين سكانس‌هاي اكشن خوش‌ساخت و جذاب به دنبال يك جهان‌بيني قابل‌بحث و يك درام قدرتمند مي‌گردد (مانند نمونه‌ي خوبي چون سقوط بلك هاوك)، دست‌خالي خواهد ماند. اتفاقاً جايي از فيلم و پيش از يك عمليات مهم، فرمانده عمليات تأكيد مي‌كند كه: «نمي‌خواهيم مثل موگاديشو سقوط بلك هاوك داشته باشيم.» (امتياز: ۴ از ۱۰)

 


 
كافه فلوره Café de flore

نویسنده و كارگردان: ژان‌مارك وَلِه. مدیر فیلم‌برداری: پیر كاتِرو. موسیقی: انتخابی. بازیگران: وَنِسا پارادی (ژاكلین)، كوین پَرِنت (آنتونی گودین)، اِولین بروشو (رز)،‌ هلن فلوران (كارول).  محصول ۲۰۱۱ كانادا و فرانسه. ۱۲۰ دقیقه.
دو داستان موازی با هم در فیلم روایت می‌شوند و كم‌كم به هم ارتباط پیدا می‌كنند. داستان اول كه در زمان حال و در مونترال می‌گذرد درباره‌ی یك دی جی به نام آنتوان است كه با عشق دوران نوجوانی‌اش ازدواج كرده اما در حال حاضر در حال طلاق گرفتن از اوست. آنتوان به‌تازگی با دختری به نام رز آشنا شده و رابطه‌ی صمیمانه‌ای با او برقرار كرده است.

 داستان دیگر كه در پاریس و سال ۱۹۶۹ می‌گذرد درباره‌ی زنی به نام ژاكلین است كه كودكی به دنیا می‌آورد كه معلول ذهنی است. او به توصیه‌ی پدر بچه كه معتقد است باید او را به مكان‌های مخصوص این نوع كودكان بسپرند مخالفت می‌كند و به همین دلیل شوهرش تركش می‌كند. ژاكلین مجبور می‌شود به‌تنهایی فرزندش را بزرگ كند و این ارتباط نزدیك باعث می‌شود رابطه‌ی محكمی بین مادر و فرزند به وجود بیاید. وقتی یك عامل بیرونی وارد زندگی آن‌ها می‌شود و می‌خواهد بین این دو فاصله بیندازد، شرایط سختی برای آن‌ها به وجود می‌آید...

ساختار روایی كافه فلوره پر از شكست‌های زمانی است؛ به‌علاوه‌ی كات‌هایی كه با تغییر مكان و زمان رخدادها همراه است. حتی راوی هم بسته به موقعیت تغییر می‌كند. این بنیان پیچیده برای روایت چند قصه‌ی هم‌زمان، نه از سر پیچیده‌نمایی یا گنده‌گویی، كه برآمده از محتوای اثر و دنیای درهم‌تنیده‌ی شخصیت‌هاست. در دل این نماها و فصل‌های منفك كه جا به‌ جا و گاهی بی‌مقدمه به هم كات می‌خورند و گاهی با فلاش‌بك و فلاش‌فوروارد پیش می‌روند، آن‌چه اصلی‌ترین سرنخ ماجراست و تماشاگر را به تعقیب فیلم ترغیب می‌كند، «موسیقی» آن است كه كاركردی فراتر از یك موسیقی متن معمولی دارد و در واقع كلیدی برای كنار هم قرار دادن پازل‌های متعدد فیلم و درك دنیای شخصیت‌ها و حتی كلیت پیچیده و دور از ذهن فیلم است.

نام فیلم كه نام قطعه‌ای معروف به همین نام است و سازنده‌اش آن را به خاطر به یاد آوردن معشوقش ساخته است، نقشی پررنگ در شكل گرفتن ارتباط بین شخصیت‌هایی دارد كه در زمان و مكان متفاوتی زیسته‌اند، عاشقی كرده‌اند و در پایان فیلم به هم مربوط می‌شوند. به همین شكل، ترانه‌ی عاشقانه‌ی «It's You» در اواسط فیلم، بین عاشقی‌های همان آدم‌ها پل می‌زند و فضای حاكم بر ذهنیت و روحیه آن‌ها را به هم نزدیك می‌كند. در هر دو قصه‌ای كه به طور موازی در فیلم پیش می‌رود، شخصیت‌های اصلی مجبورند یك عشق واقعی را به خاطر یك عشق واقعی دیگر ترك كنند. اصولاً همین موقعیت دشوار و ویران‌كننده‌ی چنین ادیسه‌ی عاشقانه‌ای است كه به ساختار كلی فیلم هم سرایت كرده است.

البته جهان‌بینی فیلم و فلسفه‌ای كه برای ارتباط شخصیت‌هایش با هم به تصویر می‌كشد و مبتنی بر «تناسخ» است جای چون‌وچرا دارد؛ مكافات كشیدن بی‌دلیل آدم‌ها و حتی خیانت، با نوع مطرح شدن «تناسخ» در فیلم به امری تقدیری و اجتناب‌ناپذیر تبدیل می‌شود، اما مسأله این‌جاست كه فیلم با به تصویر كشیدن شخصیت‌هایی هم‌دلی‌برانگیز، آن قدر قدرت پیدا می‌كند تا جهان‌بینی‌اش را به كرسی بنشاند؛ هرچند با پایان‌بندی بیش حد خوش‌بینانه‌اش كوبندگی و تأثیرگذاری‌اش را زیر سؤال می‌برد.
فصل كرگدن
Rhino season
بازگشت اسطوره سينماي ايران بهروز وثوقي
جنجالي ترين فيلم سال 2013-2012
اسطوره سينماي ايران در برابر ستاره هاليوود مونيكا بلوچي
با حضور آرش(خواننده ايراني) و ثمر سريال عشق ممنوع
از اولين كساني باشيد كه اين فيلم را مي بينيد
فيلمي بسيار متفاوت و تحسين برانگيز
شما هم تماشاگر اين فيلم باشيد
وقتي مونيكا بلوچي فارسي صحبت مي كند!
فيلم جديد و فوق العاده با بازي
بهروز وثوقي و مونيكا بلوچي
داغ داغ داغ
براي اولين بار در ايران
1 DVD
قيمت: 4900 تومان
                
فصل كرگدن حكايت ساحل، شاعر سني است كه دوست و شوهر مينا دختر يك سرهنگ در قبل از انقلاب ايران است و بعد از انقلاب به اتهام نوشتن شعر به زندان مي افتد و همسرش را گم مي كند...
در اين فيلم مونيكا بلوچي، بهروز وثوقي و آرش لباف، برن سات و يلماز اردوگان دو بازيگر تركيه‌اي نقش‌هاي اصلي را بازي كرده‌اند و با اينكه به نظر مي‌رسد اين فيلم روايتگر يك داستان عاشقانه است ولي به تاريخ ايران در زمان پيروزي انقلاب اسلامي و تحولات سياسي پس از آن روزها مي‌پردازد.
قيمت: 4900 تومان
                
حضور مونيكا بلوچي سوپر استار سينماي ايتاليا و جهان در فيلم يك كارگردان ايراني و صحبت كردنش به زبان فارسي در نقش مينا نيز از جمله ويژگي هاي " فصل كرگدن" است.او تلاش مي كند در اين فيلم يك زن ايراني باشد. شبيه ايراني هاست، در زندان مثل زن ايراني چادر مي پوشد، سعي مي كند مثل زن ايراني در دو نقش ميناي جوان و ميناي سالخورده حرف بزند و رفتار كند
قيمت: 4900 تومان
                
بهروز وثوقي كه بسياري هنوز هم او را بهترين بازيگر سينماي ايران مي دانند و بازي هاي درخشانش در قيصر، داش آكل، گوزن ها، سوته دلان و خيلي فيلم هاي ديگر را به ياد دارند، پيش از پيروزي انقلاب براي بازي در يك فيلم به آمريكا رفته بود. وقوع انقلاب و تغيير وضعيت در ايران، او را در آمريكا ماندگار كرد.
اما فصل كرگدن براي او تولدي دوباره است. بار ديگر "بهروز" سينماي ايران، " آرتيست اول" فيلمي مي شود ايراني. اما اين فيلم با فيلم هاي ديگري كه او تاكنون بازي كرده، تفاوت بسيار دارد. علاقه مندان به بهروز وثوقي او را با مونولوگ هاي طولاني اش و نقش هايي پر از تحرك به ياد دارند، اما در "فصل كرگدن" ديگري خبري از آن بهروز وثوقي نيست.
او در سكوت و با كم ترين كلام ممكن، با صورتش و به ويژه چشم هايش چنان بازي مي كند كه فراموش نشدني مي نمايد. چشم هاي او بي هيچ ترديدي آن چنان شور و درد و رنج عميق يك زنداني را منتقل مي كند كه كلام جزيي اضافي در ارتباطات به نظر مي آيد. 
 
قيمت: 4900 تومان
                
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پشت صحنه فيس بوك
[i]
سير تا پياز فيس بوك را يكجا تماشا كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تهران من، حراج
[i]
واقعيت هاي جامعه و نيازهاي واقعي جوانان را فقط در اين فيلم ببينيد.
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
فيلمهاي داغ 2011-2012
[i]
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي روز را يكجا داشته باشيد
قيمت: 14900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
انقلاب اسلامي به روايت هاليوود
[i]
ناگفته هاي واقعه ي تسخير لانه جاسوسي(واقعيت يا دروغ)
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
اينجا ايران است
[i]
برترين و جنجالي ترين مستندهاي ايراني فقط در يك  dvd
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي جومونگ 1 ، 2 ، 3
[i]
جومونگ تحت امر شما قطعاً با هوش تر و زيركتر خواهد بود جومونگ نزديك تر از هميشه
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
 
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گوش هاي مخفي شما
[i]
مجهز به دريافت كننده حساس صدا
قيمت: 12000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند تسليحات پيشرفته نظامي
[i]
مستند بي نظير و جذاب از برترين تسليحات نظامي جديد دنيا
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تمام سريال هاي مهران مديري
[i]
مجموعه بي نظير و كامل تمام سريال هاي "مهران مديري" در يك پكيج !
قيمت: 21000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال دايي جان ناپلئون
[i]
بينظير ترين سريال طنز قبل از پيروزي انقلاب اسلامي
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
DOWNLOD OFFLINE
[i]
دانلود آفلاين !!!!! مگه مي شه ؟؟
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه بي نظير خودرو
[i]
برنامه اي با 6 مليون بيننده در سراسر دنيا
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي Max Payne 3
[i]
خبري خوش براي طرفداران و دوست داران مكس پين … پس از سالها انتظار
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive