گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, January 14, 2013

||_Tehroon-Online_|| مهم ترین فیلم های سال 2013



 
 
 
   فیلم‌های جدید برادران کوئن، جیم جارموش، الکساندر پین، اسپایک لی و جرج کلونی در سال 2013 به نمایش درمی‌آیند

با اعلام نام نامزدهای هشتادوپنجمین دوره جوایز اسکار و موفقیت فیلم‌های مستقلی چون «کتاب بارقه‌های امید» و «جانوران محیط ‌وحش جنوب» بسیاری از سینماگران مستقل امید دارند در سال جدید فیلم‌هایشان با موفقیت روبرو شوند.
 
آنچه در ادامه می‌خوانید معرفی تعدادی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2013 است که اغلب آن‌ها فیلم‌هایی مستقل با حضور بازیگران مطرح هستند.
 
«جاذبه» / Gravity

فیلم بلندپروازانه آلفونسو کوارون داستان چند فضانورد است که پس از آسیب دیدن سفینه‌اشان سعی می‌کنند به زمین برگردند. کوارون از سال 2006 و ساختن «فرزندان بشر» ساخت فیلم را شروع کرده و قرار بود «جاذبه» سال 2012 روی پرده برود که نشد.
 
فیلم که آن را «2001: یک ادیسه فضایی» هزاره جدید می‌خوانند به صورت سه‌بعدی ساخته شده و بازیگرانی چون جرج کلونی و ساندرا بولاک در آن بازی می‌کنند. شاید مشکل پخش فیلم که مدام تاریخ اکرانش عوض می‌شود این باشد که «جاذبه» یک فیلم هنری است که با بودجه کلان استودیویی ساخته شده.
 
فیلم در جشنواره تورنتو یا ونیز روی پرده می‌رود.
 
«درون لوین دیویس» / Inside Llewyn Davis

داستان فیلم جدید ایتن و جوئل کوئن در دهه 1960 و اوج گرفتن موسیقی محلی می‌گذرد. «درون لوین دیویس» داستان لوین دیویس، ترانه‌سرایی بسیار باذوق است که به شکل عجیبی موفق نیست! گفته می‌شود فیلم اقتباسی از یکی از ترانه‌های باب دیلن به نام «دیو فان رانک» است.
 
شاید موضوع فیلم چندان جذاب به نظر نرسد اما برادران کوئن «درون لوین دیویس» را درست پس از اسکار بردن «پیرمردها کشوری ندارند» و فروش فوق‌العاده «شهامت» ساخته اند و هر فیلمی از این دو برادر مشتاقان خود را دارد. اسکار آیساک، جان گودمن، اف. موری آبراهام، جاستین تیمبرلیک و کری مالیگان بازیگران این فیلم هستند.
 
فیلم به احتمال بسیار بالا در جشنواره فیلم کن امسال روی پرده می‌رود، هرچند تاریخ اکران آن هشتم فوریه اعلام شده است.
 
«روز کارگر» / Labor Day

کیت وینسلت در این فیلم نقش یک مادر مطلقه را بازی می‌کند که تعطیلات آخر هفته کارگر به همراه پسر 13 ساله‌اش به خرید رفته و ناگهان با مردی درشت هیکل روبرو می‌شود که دچار خونریزی شده. آن‌ها به مرد کمک می‌کنند و در همین بین متوجه می‌شوند پلیس به دنبال یک محکوم فراری است.
 
پنجمین فیلم جیسن ریتمن پس از «جونو»، «روی هوا» و «نوجوان» بسیار متفاوت و جدی‌تر از دیگر فیلم‌های اوست. او فیلم را براساس رمانی به همین نام نوشه جویس مِی‌نارد ساخته و جاش برولین و گتلین گریفیث دیگر بازیگران آن هستند. فیلم حال و هوایی مشابه «بچه‌های نازنین»، فیلم مهجوری با بازی کیت وینسلت دارد.

 
کارگردان‌های مطرح به سینما برمی‌گردند / فیلم‌هایی که سال ۲۰۱۳ روی پرده می‌روند 
 

 
کیت وینسلت در «روز کارگر»
 
 
«روز کارگر» اولین فیلم وینسلت در نقش اصلی از سال 2008 و بازی در «جاده رولوشنری» و «کتابخوان» است. فیلم احتمالا در جشنواره فیلم تورنتو روی پرده می‌رود.
 
«مردان اشیاء تاریخی» / Monuments Men

فیلم جدید جرج کلونی در مقام بازیگر و کارگردان نام عجیبی دارد و داستانش درمورد یک گروه در دوران جنگ جهانی دوم است که برای جلوگیری از ویران شدن برخی از آثار هنری توسط نازی‌ها باید آن‌ها را نجات دهند. گفته می‌شود فیلم جایی میان «ترن» با بازی برت لنکستر و «لعنتی‌های بی‌آبرو» تارانتینو دارد و براساس کتابی غیرداستانی به همین نام نوشته رابرت ام. ادسل ساخته می‌شود.
 
ستارگان متعددی در فیلم بازی می‌کنند از دانیل کریگ، کیت بلانشت گرفته تا مت دیمن، بیل موری، جان گودمن، هیو بنویل و ژان دوژاردن.
 
فیلم 20 دسامبر سال آینده روی پرده می‌رود و یکی از بخت‌های اصلی فصل جوایز سال آینده است.
 
«زندگی خلافکاری» / Lowlife

یک زن مهاجر لهستانی که برای شروع زندگی جدید به آمریکا آمده، به فساد کشیده می‌شود تا اینکه یک شعبده‌باز به نجاتش می‌آید. داستان دومین فیلم جیمز گری (بعد از «پیوندهای خونی») در سال 2013 در دهه 1920 می‌گذرد و ماریون کوتیار، واکین فینیکس و جرمی رنر بازیگران آن هستند.
 
جیمز گری از سال 1994 با «اودسای کوچک» وارد سینما شد اما در 20 سال گذشته تنها پنج فیلم ساخته که معروف‌ترین آنها «The Yards» با بازی مارک والبرگ است. با این حال بسیاری او را در کنار پل تامس اندرسون («خون به پا می‌شود» و «مگنولیا») و دیوید فینچر از بزرگان معاصر سینمای آمریکا می‌دانند.
 
 
کارگردان‌های مطرح به سینما برمی‌گردند / فیلم‌هایی که سال ۲۰۱۳ روی پرده می‌روند
 

 
ماریون کوتیار و خواکین فینیکس در «زندگی خلافکارانه»
 
 
این فیلم 16.5 میلیون دلاری پاییز امسال اکران می‌شود و احتمالا قبل از آن در جشنواره فیلم کن روی پرده برود.
 
«نبراسکا» / Nebraska

فیلم جدید الکساندر پین پس از «نوادگان» داستان یک پدر الکلی است که به همراه پسرش (که چندان رابطه خوبی با او ندارد) از مونتانا به نبراسکا سفر می‌کند تا یک میلیون دلار خود را از ناشر کتابش پس بگیرد.
 
پین از سال 2003 می‌خواست این فیلم را بسازد اما تازه «راه‌های جانبی» را ساخته بود و حوصله یک فیلم جاده‌ای دیگر را نداشت.
 
از طرفی گفته می‌شد جین هکمن نقش پدر در «نبراسکا» را بازی می‌کند، اما در نهایت بروس درن برای این نقش انتخاب شد، نقش پسرش را ویل فورت کمدین بازی می‌کند. فیلم همچنین قرار بود سیاه و سفید باشد اما نظر پین عوض شد و حالا او این فیلم رنگی را یک کمدی به سبک کلاسیک توصیف می‌کند.
 
«درباره اشمیت» و «انتخابات» از دیگر فیلم‌های پین هستند. فیلم پاییز سال 2013 روی پرده می‌رود.
 
«پیرپسر» / Oldboy

فیلم بازسازی آمریکایی «پیرپسر» فیلم خشن و کالت پارک چان-ووک اهل کره جنوبی است. فیلم ماجرای مردی است که ربوده می‌شود و 15 سال را در یک خانه کوچک محبوس می‌ماند. وقتی او آزاد می‌شود فقط می‌خواهد بداند چه کسی این کار را با او کرده و انتقام بگیرد.
 
ابتدا قرار بود استیون اسپیلبرگ با بازی ویل اسمیت در نقش اصلی فیلم را بسازد اما در نهایت اسپایک لی کارگردان فیلم شد و جاش برولین هم بازیگر نقش اصلی. فیلم اصلی بسیار خشن و غریب بود و اسپایک لی خیال همه را راحت کرده و گفته فیلم او افراطی‌تر است!
 
الیزابت اولسن و ساموئل ال. جکسن از دیگر بازیگران فیلم هستند که 11 اکتبر 2013 روی پرده می‌رود.
 
«فقط خدا می‌بخشد» / Only God Forgives

سال 2011 گروه کارگردان و بازیگر نیکلاس ویندینگ رفن و رایان گاسلینگ فیلم بسیار موفق «راندن» را روی پرده داشتند و حالا در این فیلم جدید سراغ یک داستان گنگستری رفته‌اند. «فقط خدا می‌بخشد» داستان یک گنگستر انگلیسی در تایلند است که در این داستان خونین خیانت، برادری و رستگاری می‌خواهد انتقام خون برادرش را بگیرد.
 
گفته می‌شود این فیلم خونین‌ترین و دیوانه‌وارترین فیلم ویندینگ رفن است که پیشتر فیلم‌های غریب و خشنی مثل «پوشر» و «برانسن» را ساخته بود. کریستین اسکات توماس در فیلم نقش مادر گاسلینگ را بازی می‌کند.

 
کارگردان‌های مطرح به سینما برمی‌گردند / فیلم‌هایی که سال ۲۰۱۳ روی پرده می‌روند 
 

 
رایان گاسلینگ در «فقط خدا می‌بخشد»
 
 
این فیلم پنج میلیون دلاری احتمالا در جشنواره فیلم کن به نمایش دربیاید.
 
«استوکر» / Stoker

پس از مرگ پدر دختری نوجوان، عموی عجیب او به بهانه کمک نزد او مادر نامتعادلش می‌آید. دختر به عمویش شک می‌کند و این آغاز ماجراهایی عجیب است. فیلم را پارک چان-ووک، کارگردان اهل کره جنوبی فیلم‌های «پیرپسر» و «همدردی با بانوی انتقام» ساخته و می‌توان مطمئن بود با فیلمی عجیب و غریب روبرو خواهیم شد.
 
نیکول کیدمن نقش مادر، متیو گود نقش عمو و میا واسیکوسکا نقش دختر جوان را بازی می‌کنند. فیلم را ونت‌ورث میلر نوشته که در سریال «فرار از زندان» نقش اصلی را بازی می‌کرد. نام فیلم برگرفته از نام برام استوکر نویسنده رمان «دراکولا» است و گفته می‌شود خون‌آشام‌ها نیز در این فیلم ترسناک حضور دارند!

 
کارگردان‌های مطرح به سینما برمی‌گردند / فیلم‌هایی که سال ۲۰۱۳ روی پرده می‌روند 
 

 
میا واسیکوسکا و نیکول کیدمن در «استوکر»
 
 
فیلم اول مارس 2013 روی پرده می‌رود و پیش از آن در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درمی‌آید.
 
«فقط عشاق زنده می‌مانند» / Only Lovers Left Alive

آدام و ایو دو خون‌آشام هستند که قرن‌هاست کنار هم زندگی می‌کنند، تا اینکه ورود یک خون‌آشام جوان به نام آوا همه چیز را بهم می‌ریزد. باورش سخت است اما کارگردان این فیلم جیم جارموش، کارگردان بزرگ و محبوب سینمای مستقل است.
 
این اولین فیلم جارموش از سال 2009 و ساختن «The Limits of Control» است و در آن تیلدا سوینتن، جان هرت، میا واسیکوسکا، آنتون یلچین و تام هیدلستن بازی می‌کنند.
 
انتخاب جارموش برای این فیلم عجیب است اما شاید او تنها کسی باشد که می‌تواند در یک داستان کهنه روحی تازه بدمد؛ او کارگردانی است که فیلم‌های درخشان و متفاوتی چون «زمین‌خورده قانون»، «قطار اسرارآمیز»، «گوست داگ» و «مرد مرده» را ساخته و نشان داده داستان‌های تکراری در دست او تازه به نظر می‌رسند
سنگ صبور
گلشيفته فراهاني بار ديگر جنجال آفريد
فيلم جديد وجنجالي از گلشيفته فراهاني
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي بود كه بازي كردم
گلشيفته فراهاني درنقش زني افغان
از اولين كساني باشيد كه اين فيلم را مي بينيد
همزمان با اكران اين فيلم در سينماها
شما هم تماشاگر اين فيلم باشيد
 محصول سال ۲۰۱۲
بازي متفاوت و تحسين برانگيز گلشيفته فراهاني
فيلم جديد و فوق العاده با بازي
 زيباي گلشيفته فراهاني در نقش اول
روايت زني افغان كه پرستار شوهر معلولش است
داغ داغ داغ
براي اولين بار در ايران
1 DVD
قيمت: 4900 تومان
                

خلاصه داستان :
مرد كه در جدال نامعلومي مجروح شده، درحالت بين مرگ و زندگي است و فقط نفس مي‌كشد و ملاي روستا به زن گفته كه «بايد كنار بالين شوهرش بنشيند و هر روز از بام تا شام، يكي از اسامي پرودگار را بخواند وتسبيح بخواند، تا شوهرش سلامتش را باز يابد.»
اما زن آرام آرام و ناخواسته به خودش باز مي‌گردد، به درونش و از زخم‌هاي دروني‌اش مي‌گويد كه زندگي او را چون موريانه خورده است. مخاطب زن نيز درواقع خودش است، چون زن مي‌داند كه شوهر نيمه جان وبه اغما رفته‌اش، از دنياي پيرامون، حضور او و حرف‌هايي كه مي‌زند، بي‌خبر است.
قيمت: 4900 تومان
                
نام بازيگران
  • گلشيفته فراهاني
  • حميد جاودان
  • مسيح مروت
  • حسينا بورقان
بي بي سي : سنگ صبور ساخته عتيق رحيمي كه بر اساس رمان پرفروش همين نويسنده ساخته شده، به تازگي در جشنواره هاي مختلف نظير تورنتو و لندن به نمايش درآمد و نمايش فيلم در ششمين دوره جشنواره ابوظبي با موفقيت گلشيفته فراهاني همراه بود؛ جايزه بهترين بازيگر زن در بخش افق هاي تازه( فيلم هاي اول و دوم كارگردانان) براي گلشيفته فراهاني بخاطر بازي در نقش زن افغاني كه شوهر مجاهدش در كما به سر مي برد و اين زن ناگفته هاي زندگي اش را بر بالين او باز مي گويد.
قيمت: 4900 تومان
                
مصاحبه گلشيفته فراهاني:
در يكي از اين نمايشها گفتي كه كامل ترين فيلمت است.
گفتم سخت ترين فيلمي است كه تا بحال بازي كرده ام. شايد فيلمي است كه از همه فيلم هاي ديگر فشار بيشتري بر من وارد كرد براي در آوردن اين پرسوناژ.
در ابتداي فيلم فكر مي كنيم كه اين يك زن معصوم افغان است اما رفته رفته مي فهميم حتي بچه هايش هم از آن شوهرش نيستند. به نظرت اين شخصيت در طول فيلم تكامل پيدا مي كند يا اين كه ما كم كم او را مي شناسيم؟
اول اين كه بگوئيم در ابتدا معصوم است و بعد مي فهميم كه بچه ها هم مال شوهرش نيستند، كاملاً بر ضد اين فيلم است، براي اين كه فيلم مي گويد اين معصوميت كه شما فكرش را مي كنيد. . .
برداشت خودت از پايان فيلم چيست، چون يك نوع پايان باز است كه هم مي تواند تلخ باشد و هم شيرين. لبخندي روي لبت هست.
به هر حال زن زنده است و نمرده و اين براي من تلخ نيست. او رسيد به جايي كه مي خواست و نمرد. زنده است. اين براي من خيلي خوشايند است.
و يك عشق؟ چون پسر افغان هم آنجا حضور دارد.
فكر نمي كنم آينده اي براي اين دو شخصيت وجود داشته باشد. فكر نمي كنم اما اميدوارم برايشان ولي به هر حال اين زن ديگر آن زن سابق نخواهد بود.
 
قيمت: 4900 تومان
                
نه منظورم معصوميت به تعبير كلاسيك و نزد عامه مردم است، نه از نظر من. . .
بله همان معصوميتي كه عامه مردم فكر مي كنند. فيلم مي گويد كه انسان ها در شرايط مختلف چه كارهايي مي توانند بكنند كه خود را از مخمصه هايي نجات بدهند و اين زن هم تنها كاري كه كرده اين است كه خودش را نجات داده. راه چاره پيدا كرده براي خودش تا اتفاقاتي كه براي عمه افتاده، براي او نيفتد... فكر مي كنم شخصيت اين زن تكامل پيدا مي كند چون مي تواند درباره اين مسائل حرف بزند، درباره چيزهايي كه هرگز نمي توانسته درباره آنها حرف بزند. سوال اساسي همان طور كه عتيق مي گويد در غرب «بودن يا نبودن» است و در شرق «گفتن يا نگفتن». غربي ها مي گويند To be or not to be و ما مي گوئيم To say or not to say. همه ما حرف هاي ناگفته اي داريم كه جرات زدنش را نداريم، براي اين كه فرهنگ ما همه اش درباره اين گفتن يا نگفتن است، براي اين كه بخاطر آن مي توانيم جان خودمان را از دست بدهيم. در غرب چه كسي براي گفتن مي تواند جانش را از دست بدهد؟ فقط مائيم كه بخاطر گفتن يك حرف مي رويم بالاي دار.
 
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پشت صحنه فيس بوك
[i]
سير تا پياز فيس بوك را يكجا تماشا كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تهران من، حراج
[i]
واقعيت هاي جامعه و نيازهاي واقعي جوانان را فقط در اين فيلم ببينيد.
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
فيلمهاي داغ 2011-2012
[i]
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي روز را يكجا داشته باشيد
قيمت: 14900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
انقلاب اسلامي به روايت هاليوود
[i]
ناگفته هاي واقعه ي تسخير لانه جاسوسي(واقعيت يا دروغ)
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
اينجا ايران است
[i]
برترين و جنجالي ترين مستندهاي ايراني فقط در يك  dvd
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي جومونگ 1 ، 2 ، 3
[i]
جومونگ تحت امر شما قطعاً با هوش تر و زيركتر خواهد بود جومونگ نزديك تر از هميشه
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
 
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گوش هاي مخفي شما
[i]
مجهز به دريافت كننده حساس صدا
قيمت: 12000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند تسليحات پيشرفته نظامي
[i]
مستند بي نظير و جذاب از برترين تسليحات نظامي جديد دنيا
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تمام سريال هاي مهران مديري
[i]
مجموعه بي نظير و كامل تمام سريال هاي "مهران مديري" در يك پكيج !
قيمت: 21000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال دايي جان ناپلئون
[i]
بينظير ترين سريال طنز قبل از پيروزي انقلاب اسلامي
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
DOWNLOD OFFLINE
[i]
دانلود آفلاين !!!!! مگه مي شه ؟؟
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه بي نظير خودرو
[i]
برنامه اي با 6 مليون بيننده در سراسر دنيا
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي Max Payne 3
[i]
خبري خوش براي طرفداران و دوست داران مكس پين … پس از سالها انتظار
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive