گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, January 24, 2013

||_Tehroon-Online_|| اعترافهای تکان دهنده طنز(2)



 
 
 
 
-------------------------

اعترافهای تکان دهنده طنز(2)

 
اعترافهای تکان دهنده طنز, اعتراف
 
وقتی پدرم روزنامه میخونه روزنامه رو وسط آسمون و زمین تو هوا جلوی صورتش نگه میداره، اعتراف میکنم بچه که بودم یواشکی میرفتم پشت روزنامه طوری که پدرم منو نبینه و با مشت چنان میکوبیدم وسط روزنامه، پاره که میشد هیچ، عینکش می افتاد و بابا کل مطلب رو گم میکرد. کلاً پدرم 30ثانیه هنگ میکرد. بعد یک نگاه عاقل اندر سفیهی به من میکرد و حرص میخورد. اما هیچی بهم نمیگفت و من مانند خر کیف میکردم. تا اینکه یه روز پدرم پیش دستی کرد و قبل از من روزنامه رو کشید و با داد گفت: نکن بچـه. منم هول شدم مشت رو کوبیدم تو عینکه بابام. عینک شکست. من 5 روز تو شوک بودم!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
اعتراف میکنم تا سنه 13-12 سالگی تحت تاثیر حرفای مادربزرگم که خیلی تو قید و بند حجاب بود با روسری می‌شستم جلوی تلویزیون مخصوصا از ایرج طهماسب خیلی خجالت میکشیدم. زیاد میخندید فکر میکردم بهم نظر داره!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
اعتراف میکنم بچه که بودم همیشه دلم میخواس یه جوری داداش کوچیکمو سر به نیس کنم! رفتم بقالی مرگ موش بگیرم آقاهه که میدونس چه فسقل مشنگیم بجاش آرد بهم داد منم ریختم تو قابلمه نهار! سر سفره وقتی همه شروع کردن به خوردن یهو گریه‌ام گرفت! با چشای خیس تا ته غذامو خوردم ک همه با هم بمیریم!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
احمقانه ترین کار زندگیم این بود که سعی کردم مفهوم ای دی اس ال رو برا مادربزرگم توضیح بدم!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
اعتراف میکنم راهنمایی که بودم به شدت جو گیر بودم، همسایگیمون یه خانومه بود که تازه از شوهرش طلاق گرفته بود، شوهره هم هر روز میومد و جلو در خونش سر و صدا راه مینداخت، خیلی دلم واسه خانومه میسوخت. یه روز که طرف اومده بود عربده کشی، تصمیم گرفتم که برم و جلوش در بیام. رفتم تو کوچه و گفتم آهای چیکارش داری؟ یارو یه نگاه بهم انداخت و یه پوزخندی زد و به کارش ادمه داد، منم سه پیچش شدم، وقتی دید من بیخیالش نمیشم گفت اصلا تو چیکارشی؟ منم جوگیر، گفتم لعنتی زنمه!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
سوار اتوبوس شدم، رفتم تو، قسمت آقایون پیش یه آقایی نشستم و از خستگی خوابم برد، نزدیک مقصد دیدم زانوم درد میکنه فهمیدم آقایه کناری 3-2 بار با کیفش کوبیده تو پام تا بیدارم کنه چون میخواست پیاده بشه و من جلوش رو گرفته بودم، خیلی شاکی نگاش کردم، راننده هم بالا سرم بود. آقاهه گفت : ببخشید خانم 5 بار صداتون کردم نشنیدین، ترسیدیم. اعتراف میکنم برای اینکه ضایع نشم که مثل خرس خواب بودم وانمود کردم که کَر هستم و با زبون کر و لالی و طلبکارانه عصبانیتم رو نشون دادم، مرد بیچاره اینقدررررر ناراحت شده بود 10 دفعه با دست و ایما و اشاره از من معذرت خواهی میکرد!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
تو عروسی نشسته بودم یه بچه 3 ، 4 ساله اومد یک هسته هلو داد بهم، منم نازش کردم هسته رو گرفتم انداختم زیر میز، چند ثانیه بعد دیدم دوباره آوردش، این دفعه پرتش کردم یه جای دور دیدم دوباره آورد!! می خواستم این بار خیلی دور بندازمش که بغل دستیم بهم گفت آقا این بچس سگ نیست! طرف بابای بچه بود!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
با کلی شوق و ذوق رفتم خونه، می گم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها، من بالاترین نمره رو گرفتم. می گه: ببین دیگه بقیه چقدر خنگن..
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
به مامانم می‌گم می‌خوام یه خونه جدا بگیرم و مستقل بشم؛ می‌گه برو... برو مستقل شو... برو ایدز بگیر.......!!!
∞.∞.∞.∞.∞اعترافات خنده دار∞.∞.∞.∞.∞.∞
و یك تجربه دردناك كه برا خودم اتفاق افتاده هیچ وقت به رنگ قرمز و آبی رنگ شیر توالت اعتماد نكن!!!!!!!!!
محافظ كارت ضد اشعه
 آيا مي دانيد كارت سوخت و كارت هاي بانكي در
مقابل اشعه موبايل به سرعت مي سوزند؟
 آيا تجمع كارت هاي بانكي, سوخت و تلفن در جيب شما باعث از بين رفتن زود به زود آنها مي شود؟
 آيا از دردسرهاي صدور المثني كارت سوخت و كارت هاي بانكي خبر داريد؟
آيا از سوختن كارت سوخت, كارت بانكي و كارت تلفن خود نگران هستيد؟
جديدترين انقلاب فني در تكنولوژي
 قبل از اتفاق افتادن از حادثه جلوگيري كنيد!
يك محصول جديد, استثنايي و كاربردي و زيبا با قيمت بسيار مناسب
همه به اين محصول نياز دارند !!!
 
قيمت : 13800تومان
قيمت : 11500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
اين كيف داراي يك لايه مخصوص در قسمت بيروني خود مي باشد كه اجازه عبور امواج موبايل را به داخل كيف نمي دهد و از سوختن كارت ها جلوگيري كرده و از آنها محافظت مي كند.
يكي از دلايل اصلي سوختن مداوم كارتهاي اعتباري (كارتهاي بانكي) مجاورت آنها با امواج موبايل (تلفن همراه) ميباشد. كه لايه محافظ درون كيف از ورود آنها به كيف بطور كامل جلوگيري ميكند.
قيمت : 13800تومان
قيمت : 11500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
كافيست كارت اعتباري قابل شارژ مترو را در اين كيف قرار دهيد. و سپس آنرا در برابر دستگاه كارتخوان مترو قرار دهيد و متوجه خواهيد شد كه اين دستگاه در اين حالـــت كار نخواهد كرد. ولي در صورتيكه آنرا در كيف پول معمولي قرار دهيد و در برابر امواج دستگاه كارتخوان مترو قرار دهيد، امواج از كيف عبور كرده و درب ورودي مترو باز خواهد شد.
 
قيمت : 13800تومان
قيمت : 11500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 مهم اين نيست كه اين كيف از چه نوع كارتي محافظت ميكند. مهم اين است كه اين كيف از ورود هر نوع امواجي به داخل آن جلوگيري ميكند كه اين باعث ميشود كه هر نوع كارت مغناطيسي را بتوان بوسيله آن محافظت كرد. و نوع كارت و كشور صادر كننده آن مهم نيست.
 
 
   
 
پكيج كامل اندرويد2013 اورجينال
سازگاري كامل با تمام نسخه هاي اندرويد تا نسخه 4.1 و بالاتر
12,900 تومان
پكيج عظيم آموزش فتوشاپ سه بعدي
آموزش ويژگي هاي سه بعدي فتوشاپ ! تمام تكنيك ها و فنون سه بعدي
14,800 تومان
شاهكارهاي معماري جهان
بيش از 2500 پلان آماده و 1000طرح از جديدترين متدهاي معماري جهان
6,900 تومان
چاقو سراميكي yushi blade
نسل جديدي از جاقو هاي سراميكي تيزترين و برنده ترين چاقو توليد شده در جهان
49,000 تومان
دود جادويي 7 رنگ
مناسب براي فضا سازي و ايجاد افكت هاي زيبا در مهماني و جشن ها
14,900 تومان
شبيه ساز پرواز كاملا فارسي
آموزش كامل خلباني و پرواز در شبيه سازي واقعي
15,500 تومان
ميني نگين زن
براحتي با تهيه لباسهايي با طرح و سليقه  خودتان مي توانيد كسب درآمد كنيد
21,500 تومان
گوشواره مگنت
بدون نياز به سوراخ كردن گوش( گوشواره كاملا متفاوت)
5,900 تومان
مجموعه بازي هاي آتاري
مجموعه 2500 بازي خاطره انگيز و قديمي
5,900 تومان
محافظ كارت ضد اشعه
وسيله اي كاربردي در برابر خطرات و عوارض امواج تلفن همراه براي كارت هاي سوخت
11,500 تومان
آموزش رانندگي به زبان فارسي
آموزش گام به گام رانندگي و كاملا تصويري به زبان فارسي و بسيار ساده
5,000 تومان
قلم خش گير اتومبيل fix it pro
از بين برنه خراشيدگي (مناسب براي تمام رنگ ها ، مقاوم در برابر شستشو و كارواش)
13,500 تومان
ما و فرازميني ها
شواهد معتبر حضور بيگانگان بر روي زمين در طي ۷۵ ميليون سال پيش
9,500 تومان
كرم 5 كاره clean and clear
محصولي فوق العاده و بي نظير براي حذف جوش و جاي جوش
12,900 تومان
هدفون بيتس monster Beats
صداي شفاف و با كيفيت عالي ، داراي خروجي قدرتمند صدا
19,500 تومان
هدفون بيتس مدل Lady Gaga
صداي شفاف و با كيفيت عالي ، داراي خروجي قدرتمند صدا
25,900 تومان
طب سوزني ديجيتال
داراي الكترودهاي تنظيم شده كه دقيقا همان كاركرد سوزن در طب سوزني را دارد.
46,000 تومان
خميردندان مخصوص سيگاري ها
از بين برنده تاثير منفي نيكوتين بر سفيدي دندان(مخصوص سيگاري ها)
11,500 تومان
لاك ابرو
ماندگاري بالا تا 72 ساعت و بسيار با دوام قابل استفاده براي طراحي ابرو, خط چشم
13,500 تومان
جادوگر عشق
با جادوي عشق طرف مقابلتان را سورپرايز كنيد
15,900 تومان
ماسك ژله اي چشم birton
ماسك ژله اي با چندين ويژگي منحصر بفرد
16,500 تومان
گوي جادويي ضد جاذبه
بدون مجبور شدن به يادگيري حرفه اي اين حركات شگفت انگيز را ياد بگيريد
39,000 تومان
گردنبند ماه تولد مارك بولگاري
گردنبند ماه تولد شما با مارك بولگاري پرطرفدارترين مدل گردنبند ماه تولد
9,900 تومان
ساعت مچي 2012 ICE
فشن ترين ساعت مچي سال
21,900 تومان
چسب لاغري گياهي slim patch
در طول يك ماه بيش از چند كيلو به طرز باور نكردني لاغر شويد
59,000 تومان
 
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive