گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, November 11, 2009

[Tehroon-Online] ::Gozaresh Filme Haye Akhare Hafteh 16 Va 17 Mehr::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


گزارش فیلم ها اخر هفته 16 و 17 مهر ماه!

 

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني غريبه،قهرمان،حفره،روز طولاني،پيمان سخت،آرزوي مرگ،علت مرگ،خاطرات رنج آور،جنگل موگاري،جنون زدگان، وفرياد در دور دست عناوين فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران در روزهاي پاياني هفته (پنجشنبه و جمعه 16 و 17مهرماه) است.

 

غريبه:

فيلم سينماييغريبه به كارگرداني هاوارد مك‌كين پنجشنبه 16مهر ساعت 22:15 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم با بازي جيمز كاويزلي مي‌بينيم كنان كه پهلواني از يك سياره در فضاست به همراه سفينه‌اش در شمال اروپا سال‌ها پس از ميلاد سقوط مي‌كند و در جنگل‌هاي شمال اروپا سرگردان مي‌شود تا اينكه توسط قبيله‌اي از گوتهاي شمالي اسير مي‌شود و به قلعه آنها منتقل مي‌شود.

فيلم سينماييغريبه محصول سال 2008 كشورهاي آلمان و آمريكاست.

 

قهرمان:

فيلم تلويزيونيقهرمان به كارگرداني يوسف سيد مهدوي و تهيه‌كنندگي غلامحسين باي جمعه 17 مهر ماه ساعت 15:50 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.

مردي كه به اتهام سرقت در زندان است، در فرصتي از دست ماموران مي‌گريزد. پليس كه آگاهانه به رديابي او مي‌رود، احتمال مي‌دهد به سراغ همسر و فرزندش برود. سارق فراري كه در غياب همسرش به طور پنهاني وارد خانه شده است با فرزندي روبرو مي‌شود كه او را نمي‌شناسد. ولي در قصه‌اي كه مادر برايش گفته، پدر خود را قهرماني مي‌داند كه در جنگ با سارقان كشته شده است.

عسل بديعي، امير دلاوري و هـومن كيايي در فيلم تلويزيونيقهرمان محصول گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما بازي كرده‌اند.

 

حفره:

فيلم سينماييحفره به كارگرداني حسين تبريزي پنجشنبه 16مهر ساعت 23:35 از شبكه دو پخش مي‌شود.

علي بياني، افسر تازه فارغ التحصيل شده كه مسئول صدور كارت حوزه نظام وظيفه شده است. اما چند كارت جعلي پايان خدمت و معافيت كشف مي‌شود و سرگرد ناظمي مسئوليت تيم تحقيق پرونده را به عهده مي‌گيـرد و به بياني مظنون مي‌شود.

جعفر دهقان، گيتا شيخي، ميلاد كميرام، آزيتا تركاشوند، ميثاق جمشيدي، حسين عليپور، حسين تبريزي و كامران خالقي در فيلم سينماييحفره بازي مي‌كنند.

 

روز طولاني:

فيلم سينماييروز طولاني جمعه 17مهر ماه ساعت 19 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

در اين فيلم روايت يك روز از زندگي يك پليس به تصويركشيده شده است. ماجراي ديدار او با همسرش و ناكام ماندن آنها در اين ديدار به خاطر مشغله فراوان پليس است.

رسول نجفيان، عبدالرضا زهره كرماني و آشا محرابي در فيلم سينماييروز طولاني ايفاي نقش كرده‌اند.

 

پيمان سخت:

فيلم سينماييپيمان سخت به كارگرداني دانيل ميليكان پنجشنبه 16 مهر ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

آدم ربايان كه بچه‌ها را دزديده و به قتل مي‌رسانند، توسط پليس دستگير ولي به دليل احكام ناعادلانه دادگاه‌هاي آمريكا از زندان آزاد مي‌شوند آدم ربايان توسط شخصي ناشناس به قتل مي‌رسند و پليس به دنبال شخص ناشناس است.

سين پاتريك فلنري و جوي لارن آدامـز در فيلم سينماييپيمان سخت محصول سال 2006 آمريكا بازي كرده‌اند.

 

علت مرگ:

فيلم سينماييعلت مرگ جمعه 17مهـر ساعت 23:15 از شبكـه سه سيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان فيلم سينماييعلت مرگ محصول سال 2000 كشورهاي كانادا و آمريكا آمده: لوك كارتر پسر عموي شهردار بالتيومر به قتل مي‌رسد. مسؤول پروندهتيلور لوييس خلاف نظر همكارانش معتقد است كه همسر لوك يعني آنجلا در قتل او نقشي نداشته است و در پي‌گيري‌هاي فراوان با اثبات بي‌گناهي زن، پرده از فساد دادستان كل، شهردار و برخي از مسؤولين شهر برمي‌دارد.

ماكسيـم روي و پاتريك برگين در فيلم سينماييعلت مرگ به كارگرداني مارك گرينر بازي كرده‌اند.

 

خاطرات رنج آور:

فيلم سينماييخاطرات رنج آور پنجشنبه 16 مهرماه ساعت 15:40 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

مردي به نام الكساندر بر اثر تصادف به حالت كما مي‌رود و بعد از به هوش آمدن مشخص مي‌شود حافظه‌اش را از دست داده است. همسرش به همراه دخترش سعي در بازيابي حافظه‌اش دارند ولي او هيچ‌چيز جز صحنه‌اي از دوران كودكي كه در جنگل و در حال شكار مي‌گذرد چيزي به خاطر نمي‌آورد.از طرف ديگر يك پليس مسؤول رسيدگي به پرونده اين تصادف است، او اعتقاد دارد كه يك كاميون باعث تصادف و سرنگوني ماشين الكساندر است و با بردن او به صحنه تصادف سعي در يادآوري صحنه تصادف دارد اما نتيجه‌اي نمي‌دهد.

روي ديوئي و رزا زاشار در فيلم سينماييخاطرات رنج آور به كارگرداني فرانسيس لكلرك محصول سال 2004 كشور كانادا بازي كرده‌اند.

 

جنگل موگاري:

فيلم سينماييجنگل موگاري به كارگرداني نائومي كوازه جمعه 17 مهرماه ساعت 20:45 در قالب برنامهسينما 4 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد دختري است به نام ماچيكو كه در يك آسايشگاه سالمندان در كوهپايه‌هاي خوش آب و هواي ژاپن كار مي‌كند و از پيرمردها و پيرزن‌ها نگهداري مي‌كند. دوستش واكادي بيشتر در حال آشنا كردن ماچيكو با كار و روحيه سالمندان است. در ميان سالمندان پيرمردي است به نام ماكو كه دچار روان پريشي است و حركات غير قابل پيش‌بيني انجام مي‌دهد.

كاناكو ماسودا و ماكيكو اونو در فيلم سينماييجنگل موگاري محصول سال 2007 كشورهاي ژاپن و فرانسه به ايفاي نقش پرداختند.

 

فرياد در دور دست:

عصر روز جمعه 17مهرماه ساعت 13:30 فيلم سينماييفرياد در دور دست به كارگرداني اوبول از شبكـه تهران پخش مي‌شود.

در ابتداي داستان شاهد صحنه درگيري عده‌اي نظامي آمريكايي در يك جزيره با موجودي غير قابل كنترل هستيم. تمام نظاميان در اين ماموريت به طرز فجيعي كشته مي‌شوند و مشخص مي‌شود كه در يك پايگاه نظامي كه در جزيره ساخته شده آزمايشات ژنتيكي و اصلاح ژن‌هاي انساني كه توسط دكتركريگر صورت گرفته منجر به پديد آمدن موجوداتي با قدرتي نامتناهي شده، انسان‌هايي كه با قراردادن يك چيپ در سيستم عصبي و اصلاح ژن‌هايشان تبديل به سلاح‌هاي بي‌مغز و شعور شده‌اند.

تيل شوويگـر و امانـوئل وجـيـر در فيلم سينماييفرياد در دور دست محصول سال 2008 كشورهاي كانادا و آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive