گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, November 26, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 27 Mehr 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


 

 

فال روز 27 مهر ماه88!

 

متولدين فروردين: سفر آن هم از نوع زيارتي در طالع خامهاي خانه دار ديده مي شود. اگر چه ممکن است کوتاه مدت باشد اما بهتر است فرصت را از دست نداد.

 

متولدين ارديبهشت: اين هفته براي اسفندي ها پربار و خوش يمن خواهد بود . پسران جوان مراقب باشند و به هر کسي اطمينان نکنند .

 

متولدين خرداد: دختران جوان در مورد خواستگارهاي خود و بطور کلي پيشنهادهاي ازدواج خيلي بيشتر از پيش بررسي و مطالعه کنند، بخصوص اگر متولدين دي ماه در ميان اين متقاضيان باشند.

 

متولدين تير: شاغلین بايد کمي در روابط خود با خانمها تجديد نظر کنند. در اين نيمه سرمايه گذاري هنگفت براي آقايان متولد ارديبهشت چندان جايز نيست و چند روزي صبر بهتر است .

 

متولدين مرداد: دختر خانمهاي جوان قول و قرارهاي خيلي جدي نگذارند، کمي فکر و صبر و تامل جايز است، به ويژه اگر طرف مقابل عجله به خرج مي دهد. خانمهاي متاهل بايد به فکر سلامتي خود باشند و سردردهاي خود را جدي بگيرند و سالمندان چه زن و چه مرد خبر خوشي دريافت خواهند کرد .

 

متولدين شهريور: متولدین این ماه در مورد بعضي از دوستان کمي سرد و بي اعتنا خواهند شد . اصولا متولدين تير ماه که پر طراوت هستند در پايان پائيز تا حدودي سرد و بي حوصله مي شوند، اما اين حالت پايان خواهد پذيرفت .

 

متولدين مهر: از نظر اقتصادي، براي متولدين اين ماه بي رونق خواهد بود. متاهلین سعي کنند از دخالت و ميانجي گري در امور خانواده اي که باهم اختلاف دارند خودداري کنند .

 

 

متولدین آبان: مشورت در اين روز بسيار خوب و کارگشا است و طالع بسيار روشني دارد . آقا پسرها اگر دلخوري و رنجشي از کسي دارند، بهتر است آن را فراموش کنند . اگر به جاي کدورت به صلح بيانديشند، طالع بسيار مثبتي خواهند داشت.

 

متولدين آذر: دختر خانمها، تغذيه خود را جدي تر بگيريد. رژيمهاي لاغري بي حساب و کتاب به شما لطمه خواهد زد. به يک متخصص تغذيه مراجعه و برنامه مرتب و مشخصي دريافت کنيد .

 

متولدين دی: متولدین این ماه به وضعيت دلخواه که مدتها منتظر آن بودند دست خواهند يافت. در موردي به يک دو راهي مي رسند، مشورت در اين مورد پسنديده است .

 

متولدين بهمن: براي متولدین این ماه ضيافتي در راه است که شرکت در آن در ايجاد روابط دوستانه کار ساز است. به هر کسي اعتماد نکنند و در انتخاب دوست وسواس به خرج دهند.

 

متولدین اسفند: متولدین این ماه هديه اي غير منتظره دريافت مي کنند که ميتواند به شکل نقدي باشد. شراکت و سرمايه گذاري براي متولدين این ماه بسيار خوشايند خواهد بود، نتيجه آن در بلند مدت مشخص مي شود و بايد صبور باشند .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive