گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, November 4, 2009

[Tehroon-Online] ::Gozaresh Filme Haye Akhare Hafteh 09 Va 10 Mehr::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


 گزارش فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون  9 و 10 مهر ماه!

 

 فيلم‌هاي در محاصره آتش، اسكادران عـشق، يكي از ميان ما، انعكاس، آرزوي مرگ، توطئه اشلون، هيچي نگو، هموطنان، خاطرات رنج‌آور، ساعت شلوغي1 و تازه كار عناوين فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني شبكه يك، دو، سه، چهار و تهران در روزهاي پاياني هفته، پنجشنبه و جمعه 9 و 10 مهر ماه است.

در محاصره آتش:

 

فيلم سينمايي در محاصره آتش به كارگرداني رابرت لي پنجشنبه 9 مهرماه ساعت 15:2 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم با بازي الكساندر پل و مايكل آيرون مي‌بينيم: حفاري‌هاي عميق در نيويورك تونل‌هاي طولاني متعددي را ايجاد كرده و كار همچنان با شتاب پيش مي‌رود. اتفاقات عجيبي در گوشه و كنار شهر مي‌افتد كه ظاهراً ربطي به هم ندارند اما به مرور به دليل مشابهت، اين انديشه را دامن مي‌زنند كه منشاء مشتركي سبب همه آنها شده و اين درحالي است كه مقامات شهر براي توجيه فعاليت‌هاي عمراني خود حاضر به انجام تحقيقات نيستند.

فيلم سينمايي در محاصره آتش محصول سال 2006 كشور آمريكا هستند.

 

اسكادران عشق:

 

فيلم سينمايي اسكادران عشق جمعه10 مهرماه ساعت 16 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.

فريد فرزند يك خلبان هواپيماي كوچك سمپاش است كه به تازگي به ايران آمده و وارد شغل پدر شده و قرار است همراه پدر براي آفت‌زدايي در مقابل هجوم ملخ‌ها به يك منطقه در سيستان و بلوچستان بروند. فريد قصد دارد با همسرش مريم از طريق پرواز با هواپيماي سمپاشي از طريق مرز پاكستان به آمريكا نزد مادرش برود، او براي انجام نقشه‌اش مجبور به همكاري با قاچاقچيان اشياء عتيقه مي‌شود، مريم با اطلاع يافتن از اين موضوع فريد را قانع مي‌كند تا شي ارزشمند را نزد پدر بگذارد.

فرامرز صديقي، محرم زينال‌زاده، حسين سحرخيز، علي فرهبد و پرند زاهدي در فيلم سينمايي اسكادران عشق به كارگرداني سعيد حاجي ميري بازي كرده‌اند.

 

يكي از ميان ما:

 

فيلم تلويزيوني يكي از ميان ما به كارگرداني حميد بهمني و تهيه كنندگي سيد احمد ميراعلايي پنجشنبه 9 مهر ماه ساعت 23:45 از شبكـه دو سيما پخش مي‌شود.

افراد گردان كميل براي انجام عمليات براي بار سوم آماده شده و به جلو مي روند. اكبر و محسن درحال پاكسازي ميدان مين و علي و بچه‌هاي ديگر به عنوان خط شكن منتظر باز شدن معبرها هستند. حاج مهدي فرمانده گردان با بي‌سيم به علي خبر مي‌دهد با تمام نيرو به عقب برگردد.

بيژن امكانيان، بابك انصاري و اميرحسين مدرس به عنوان بازيگران اصلي در فيلم تلويزيوني يكي از ميان ما به ايفاي نقش پرداختند.

 

انعكاس:

 

فيلم سينمايي انعكاس به كارگرداني ري لارنس جمعه 10مهرماه ساعت 19 از شبكـه دو سيما پخش مي‌شود.

در شهري به نام جينداباين اتفاقات عجيبي يكي پس از ديگري رخ مي‌دهد. زني به نام كلر كه مشكلات رواني دارد پس از 18 ماه فرار از منزل، به خانه خود باز مي‌گردد. در همين زمان مردي نيز يك دختر بومي را به قتل مي‌رساند و جسد او را به رودخانه مي‌اندازد.استوارت شوهر كلركه عاشق ماهي‌گيري و از بازگشت كلر خوشحال است، با دوستان خود به جنگل مي‌رود تا در طي يك تفريح چند روزه، ماهي‌گيري كنند.

گابريل برني و تاتيا ريلي در فيلم سينمايي انعكاس محصول سال 2006 كشور استراليا به عنوان بازيگران اصلي بازي كرده‌اند.

 

آرزوي مرگ:

 

فيلم سينمايي آرزوي مرگ پنجشنبه 9 مهرماه ساعت 20 از شبكـه سـه سيما پخش مي‌شود.

مهندسي درنيويورك زندگي مي كند. زن او به دست سارقين و افراد شروري كشته مي‌شود و دخترش راهي بيمارستان مي‌شود. مرد به پليس شكايت مي‌كند ولي به علت ناتواني و ضعف پليس نيويورك پرونده به سرانجامي نمي‌رسد.

چارلز برانسون، ويليام ردفيلد و استيون كيتس در فيلم سينمايي آرزوي مرگ به كارگرداني مايكل وينر محصول كشور آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

 

توطئه اشلون:

 

فيلم سينمايي توطئه اشلون جمعه 10مهر مـاه ساعت 9:45 از شبكـه سـه سيما پخش مي‌شود.

يك مهندس آمريكايي به نام پيترسون، تلفن همراه آخرين مدل و گران قيمتي به عنوان هديه از طرف شخصي ناشناس دريافت مي‌كند. بعد از روشن كردن تلفن، پيامك‌هايي دريافت مي‌كند كه او را به انجام كارهايي سود آور ترغيب مي‌كند.

شين وست، ادوارد برنز، وينگ رميس، يروي كوتسنكو و سرگني در فيلم سينمايي توطئه اشلـون به كارگرداني گرگ ماركس محصول سال 2009 كشور آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

 

هيچي نگو:

 

فيلم سينمايي هيچي نگو به كارگرداني گاري فلدر جمعه 10 مهرماه ساعت 23 از شبكـه سه سيما پخش خواهد شد.

در اين فيلم با بازي مايكل داگلاس و شون پن مي‌بينيم: دختر يك روانشناس را مي‌ربايند تا او را وادار كنند تا با روانكاوي يك دختر رواني، از محل پنهان كردن سنگ قيمتي كه سالها قبل ربوده شده است، پرده بردارد. در نهايت روانشناس سرپرستي دختر را به عهده مي‌گيرد.

فيلم سينمايي هيچي نگو محصول سال 2001 آمريكا است.

 

هموطنان:

 

فيلم سينمايي هموطنان پنجشنبه 9مهرماه ساعت 15:45 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم قصه چهار سرباز عرب با روحيات مختلف است، يكي جواني باهوش و جاه طلب و درس خوانده كه در پي اثبات شايستگي خود براي رسيدن به درجات نظامي است، ديگري به نام ياسر يك مغربي است كه براي دريافت به اين جمع پيوسته است، مسعود و سعيد هم هريك خود را در قبال جنگ مسئول مي‌بينند و قصد كمك به كشور فرانسه را دارند، چون حس مي‌كنند نيمي از هويت آنها متعلق به فرانسه است و آنها بدون تعليم كافي به جنگ فرستاده مي‌شوند.

جمال دبوز، سامي ناصري و سامي بوجيلا در فيلم سينمايي هموطنان به كارگرداني رشيد بوشرب محصول سال 2006 كشور فرانسه به ايفاي نقش پرداختند.

 

خاطرات رنج آور:

 

فيلم سينمايي خاطرات رنج آور جمعه 10 مهرماه ساعت 20:45 در قالب برنامه سينما 4 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

مردي به نام الكساندر بر اثر تصادف به حالت كما مي‌رود و بعد از به هوش آمدن مشخص مي‌شود حافظه‌اش را از دست داده است. همسرش به همراه دخترش سعي در بازيابي حافظه‌اش دارند ولي او هيچ‌چيز جز صحنه‌اي از دوران كودكي كه در جنگل و در حال شكار مي‌گذرد، چيزي به خاطر نمي‌آورد. از طرف ديگر يك پليس مسؤول رسيدگي به پرونده اين تصادف است، او اعتقاد دارد كه يك كاميون باعث تصادف و سرنگوني ماشين الكساندر است و با بردن او به صحنه تصادف سعي در يادآوري صحنه تصادف دارد اما نتيجه‌اي نمي‌دهد.

روي ديوئي و رزا زاشار در فيلم سينمايي خاطرات رنج آور به كارگرداني فرانسيس لكلرك محصول سال 2004 كشور كانادا بازي كرده‌اند.

 

ساعت شلوغي 1:

 

فيلم سينمايي ساعت شلوغي 1 به كارگرداني برت رتنر 40 دقيقه بامداد روز جمعه 10 مهرماه از شبكه تهران پخش مي‌شود.

جكي چان در نقش بازرس لي، يك كارآگاه هنگ‌كنگي است كه به كنسول چين كمك مي‌كند تا ميليون‌ها دلار شي عتيقه چيني دزديده شده توسط تبه كاري به نام لورد جانتانو مصادره شود. دو سال بعد جانتائو براي انتقام‌گيري دختر يازده ساله كنسول چين را كه اكنون در آمريكا زندگي مي‌كند، مي‌ربايد.

جكي چان، كريس تاكر و تزي ما در فيلم سينمايي ساعت شلوغي 1 محصول سال 1998 كشورهاي آمريكا و هنگ كنگ در ژانر كمدي، هيجاني و حادثه‌اي به بازي پرداخته‌اند.

 

تازه كار:

 

فيلم سينمايي تازه كار به كارگرداني پل سيرمون جمعه 10 مهرماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

كوري كه يك پسر بچه بي سرپرست 11 ساله است، براي سرپرستي به خانواده كپرمن (ميشل و دن) سپرده مي‌شود. مسول پرونده كوري، يك روز او را به همراه بچه‌هاي ديگر به يك آسايشگاه سالمندان مي‌برد تا برنامه خسته كننده آواز را براي اين افراد از كار افتاده اجرا كنند. كوري در آنجا با پيرزني مهربان به نام كارلا آشنا مي‌شود كه به هيچ وجه از زندگي در آسايشگاه راضي نيست.

جولي هريس، دن برد، ميكي روني و چارلز نلسون رايلي در فيلم سينمايي تازه كار محصول سال 1999 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive