گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, November 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 15 Mehr 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


فال روز 15 مهر ماه 88!

 

متولدين فروردين: شانس آشنايي با فردي جديد و برخورداري از ارتباطي طولاني مدت عايدتان مي شود که اگر درست از آن استفاده کنيد، بسياري از توقعات و خواسته هاي بزرگتان برآورده مي شوند .

 

متولدين ارديبهشت: موانع زندگي عاطفيتان شما را آزار مي دهند ولي با کنار گذاشتن لجاجت و يکدندگي و سرسختي ميتوانيد بسياري از مشکلات را کمرنگ نماييد. در اجتماعات خانوادگي و دوستانه تان مهماني عزيز و ويژه به حساب ميآييد ولي بهتر است تا جاي ممکن تقويم اجتماعي تان را بيشتر از ظرفيت پر نکنيد .

 

متولدين خرداد: قادريد حواستان را کاملا روي وظايف و مسئووليت هاي عاطفي تان متمرکز نماييد که از اين رو امتيازي از آن شما مي شوند که قبلا" از دست داده بوديد .

 

متولدين تير: توجهي از سوي يکي از ارادتمندان و دوستداران خاموش خود کسب مي کنيد دلچسب و خوشايند است ولي مايليد خيلي زود آن حالت بلاتکليفي به سرآيد. زماني که احساس مي کنيد امکان دارد به سمت مسير نادرست و غلط هدايت شويد فقط و فقط به نداي الهام و شهود دروني گوش فرا دهيد.

 

متولدين مرداد: در اين زمان همسر يا عزيزتان حرف دلش را به شما مي زند، ولي اگر گمان مي کنيد که او چيزي را از شما پنهان مي کند به جاي تحقيقات در خفا براي کسب اطلاعات بيشتر به صورت رو در رو از خودش سئوال کنيد .

 

متولدين شهريور: در ارتباطات عشقي و عاطفي، نقش يک قهرمان محبوب را ايفا خواهيد کرد و شما هستيد که در نهايت تصميمي مهم را به مرحله اجرا در مي آوريد. از نظر مالي در تنگنا قرار خواهيد گرفت، پس تا جاي ممکن برنامه هاي کم هزينه را ترتيب دهيد .

 

متولدين مهر: نيازهاي خود را در الويت قرار دهيد، ممکن است تا حدي خود خواه به نظر برسيد، ولي بهتر است کاري کنيد که همه از وضع موجود رضايت داشته باشند .

 

متولدین آبان: از نظر سلامتي با مشکلاتي مواجه میشوید، ولي افزودن چاشني خلاقيت، نوآوري و ابتکار به زندگيتان، تاثيري مثبت و مستقيم روي جسم و فکرتان خواهد داشت. در اين روزها مواجهه و رويارويي با همسر يا دوست سابق، موجبات دلخوري و ناراحتي شما را به بار مي آورد، ولي اگر با خودتان صادق و روراست باشيد، دچار ندامت و پشيماني نخواهيد شد .

 

متولدين آذر: مهارتهاي شوخي در شما به اوج خود مي رسد، فقط مراقب باشيد که عزيزي را در اين ميان رنجيده خاطر نسازيد .

 

متولدين دی: حساس تر و آسيب پذيرتر از معمول خواهيد بود، پس اگر همسر يا عزيزتان بابت خطايي غير عمدي از شما عذر خواهي کرد، بهتر است پذيراي آن باشيد و به جاي انديشيدن به گذشته ها و احساسات ناخوشايند، به فکر آينده اي درخشان باشيد .

 

متولدين بهمن: در اين چار چوب زماني، آزادي برايتان اهميت زيادي خواهد داشت، حتي اگر متاهل باشيد، مايليد براي حفظ آزادي تان دست به اقداماتي غير قابل پيش بيني بزنيد. مجردان معتقدند که در اين روزها هر چيزي ارزش صبر و انتظار را دارد، اگر، توجهي را که خواهانش هستند از سوي فردي ويژه و استثنايي دريافت نکنند، به شدت سرخورده و نا اميد خواهند شد .

 

متولدین اسفند: متاهلان در اين هفته، فداکار، ايثارگر و از خود گذشته هستند و مايلند هر طور شده رضايت خاطر همسران خود را جلب کنند. به جزييات و مسايل کم اهميت و کوچک، توجه بيش از حدي خواهيد داشت، ولي بهتر است به فکر آينده باشيد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive