گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, November 14, 2009

[Tehroon-Online] ::Download NarmAfzar Haye 19 Mehr 88!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


دانلود جدیدترین نرم افزار های روز 19 مهر ماه88!

 

Sheeplings Portable Game - بازی گوسفند چرانی

Sheeplings Portable Game - بازی گوسفند چرانی

حتما می دانید که چوپان ها که از گله گوسفندان مراقبت می کنند یک سگ گله دارند, امروز و در این مطلب برای شما یک بازی گوسفند چرانی به نام Sheeplings Portable Game آماده کرده ایم که یک بازی بدون نیاز به نصب و کم حجم است. بازی دارای 84 مرحله بسیار جالب است که شما باید توسط پارس کردن سگ گله گوسفندان را به داخل محوطه نگهداری شان هدایت کنید. بازی در ابتدا خیلی ساده و راحت به نظر می رسد اما در ادامه بازی کمی هوشمندانه تر می شود و ادامه آن سخت تر به نظر می رسد. امیدواریم از دانلود این بازی رایگان از سایت FDL لذت ببرید.

 

Download NOW!!


New Mobile Wallpapers For iPhone - تصاویر زمینه جدید گوشی آیفون

New Mobile Wallpapers For iPhone - تصاویر زمینه جدید گوشی آیفون

آیا تا به حال به این فکر کرده اید تصاویر در دنیای مجازی چگونه به وجود می آیند. یک تصویر می تواند از لحظات تلخ یا شیرین حتی تخیل یا آرزو ها و مطمئنا زیبایی ها نشات گرفته باشد. اما طرح هایی که از حس لذت کار با دستگاهی مانند گوشی آیفون به کاربر هنر دوستی دست می دهد تصاویری را خلق می کند که زیبایی گوشی خوش تراش آیفون را چند برابر می کند.
استفاده از تصاویر با کیفیت بالا جلوه خاصی را به گوشی شما می دهد مخصوصا اگر شما یکی از دارندگان گوشی های لمسی مانند آیفون شرکت اپل و یا N97 نوکیا باشید. موبایل هایی نظیر آیفون با دقت صفحه 480*320 صفحه لمسی نیاز به تصاویری با این دقت صفحه و نیز با کیفیت و درخشندگی بالا را طلب می کند. سایت نرم افزاری دانلود رایگان بسته ای 110 تاییی از عکس پس زمینه موبایل مخصوص تمامی مدل های آیفون شرکت اپل را برای دارندگان این همراه زیبا آماده کرده است. امیدواریم از استفاده بسته رایگان تصویر زمینه آیفون که سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما تهیه دیده است لذت ببرید.

 

 

Download NOW!!


NBA Pro Basketball 2010 � بازی موبایل جاوا بسکتبال حرفه ای 2010

NBA Pro Basketball 2010 � بازی موبایل جاوا بسکتبال حرفه ای 2010

علاقه مندان به بازی های ورزشی جاوا حتما کمپانی Gameloft را به خوبی می شناسند. شرکت بازی سازی معروفی که هر ماه تعداد زیادی بازی حرفه ای موبایل عرضه می کند و از شهرت و محبوبیت خاصی نیز برخوردار است. شاهکار جدید این شرکت که به نام بسکتبال حرفه ای 2010 منتشر شده نسبت به نسخه های قبلی خود از ویژگی های بسیار زیادی بر خوردار است که می توان فضای واقعی گرایانه در تصویرها عکس ها و صداهای موجود در بازی، شبیه سازی فوق العاده با امکان مدیریت استراتژیک، استفاده از هوش مصنوعی برای مهیج تر شدن بازی، نمایش تمامی ستاره های بازی در پایان هر هفته و برخورداری از 80 فصل با نظم بسیار خاص را نام برد.
شک نکنید که تمامی موارد بالا به صورت کامل در بازی برای شما نمایان می شود و می توانید بازی موبایل بسکتبال را حتی زیباتر از آنچه تصور می کنید تجربه کنید. این بازی موبایل جاوا رایگان که توسط تیم نرم افزاری دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده شده است بر گوشی های شرکت نوکیا و سونی اریکسون و همچنین تمام گوشی هایی که از فرمت Java پستیبانی می کنند قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Download NOW!!


7 Lands Game - بازی کامپیوتری هفت سرزمین به سبک جورچین پازلی

7 Lands Game - بازی کامپیوتری هفت سر زمین به سبک جورچین پازلی

بازی 7 Lands به معنی هفت سرزمین نام بازی بسیار هیجان انگیز, فکری به سبک جورچین پازلی است که در 7 سرزمین پادشاهی شبیه سازی شده است. این بازی کامپیوتری شامل بیش از 60 مرحله هیجان انگیز است که با اتمام هر مرحله مرحله بعدی نمایان می شود و امتیازات هر مرحله با قبلی ها جمع می شود. داستان بازی از یک افسانه قدیمی پیروی می کند. در محیط بازی شما 6 ضلعی هایی دارید که شبیه به بازی خانه سازی باید در مکان های خاصی که شما باید از روی هوشتان تشخیص دهید و قرار دهید. شما زمان محدودی در اختیار دارید و اگر تا پایان آن تمامی شکل های چند ضلعی را سر جایشان قرار ندهید آن مرحله را از دست داده اید و باید مجدد تلاش کنید. بازی 7 Lands واقعا دارای حساسیت خاصی است که اگر چند مرحله را بگذرانید به شما قول می دهیم تا پایان 60 مرحله همراه بازی میز رایانه خود را ترک نخواهید کرد. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی لذت ببرید.

 

Download NOW!!


WinASO Registry Optimizer 4.5.2 - نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز

نرم افزار بهینه سازی رجیستری WinASO یک محصول حرفه ای و عمومی برای حل مشکلات کامپیوتر شماست که با سابقه 5 ساله در حال پیشرفت و شناسایی و رفع مشکلات کاربران تلاش می کند. این یک نرم افزار بهینه سازی است که با پیشرفته ترین الگوریتم ها تمام رجیستری شما را بررسی می کنند و در عرض چند ثانیه مشکلات و خطاها را شناسایی می کند و برای شما لیست می کند.

شما سپس می توانید با استفاده از امکانات نرم افزار WinASO Registry Optimizer رجیستری ویندوز را ترمیم کنید. همچنین این نرم افزار بخش های جانبی دیگری نیز دارد که از این جمله می توان به بخش معرفی اطلاعات سیستم اشاره کرد که اطلاعات بسیار دقیق و ریزی از مشخصات سیستم کامپیوتری شما ارائه میدهد. در زیر به معرفی کامل امکانات این نرم افزار بهینه سازی اشاره می کنیم.

 

Download NOW!!


LucyQ Deluxe Game - بازی مرحله ای و هیجان انگیز

LucyQ Deluxe Game - بازی مرحله ای و هیجان انگیز

بازی LucyQ Deluxe Portable یک بازی مرحله ای بسیار جالب است که حول محور یک داستان کودکانه جالب پیش می رود. شما به عنوان شخصیت بازی هر مرحله با توجه به تصویر کمیکی که می بینید وارد مرحله بازی می شوید و تصویری در صفحه می بینید. سمت چپ صفحه تصاویر کوچکی که از تصویر بزرگ بریده شده اند وجود دارند که شما باید جای آنها را در تصویر اصلی پیدا کنید. با اینکه کار ساده ای به نظر می رسد اما پس از گذراندن چندین مرحله تبدیل به یک کار سخت و خسته کننده می شود که باید از تیز هوشی خودتان در جلو رفتن جریان بازی کمک بگیرید. شما برای اجرای خوب این بازی حداقل 256 مگابایت رم داشته باشید. کارت گرافیک 32 هم جواب کار شما را خواهد داد. یک سی پی یو ی 800 مگاهرتزی هم کافی است تا بازی توان اجرا شدن داشته باشد. در ضمن DirectX 7 یا بالاتر هم باید نصب داشته باشید. این بازی روی ویندوز 98 ویندوز ایکس پی , ویندوز 2000 هم اجرا می شود. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتری لذت ببرید.

 

Download NOW!!


Zuma's Revenge Game - بازی کامپیوتری انتقام زوما به سبک پازلی

Zuma's Revenge Game - بازی کامپیوتری انتقام زوما به سبک پازلی

اگر از طرفداران بازی های کامپیوتری کم حجم باشید حتما از بازی هایی به سبک پازلی خوشتان می آید. این بازی های رایانه ای که اکثرا نیاز به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خاصی ندارند به خوبی روی هر سیستم شخصی ساده ای قابل نصب و اجرا هستند. بازی کامپیوتری انتقام زوما یک بازی به سبک پازلی است که شما باید حداقل 3 توپ هم رنگ را کنار هم قرار دهید تا از صف توپ ها حذف شوند. شما باید این کار را تا تمام شدن تمامی توپ ها قبل از اینکه به آخر مسیر برسند و شما ببازید انجام دهید. در حین بازی شما با حذف کردن هر چه تعداد بیشتر توپهای پشت سر هم جایزه های بیشتر و امتیازات بیشتری میگیرید. نسخه مشابه این بازی که Star Wars Zuma Delux نام دارد قبلا در سایت به شما معرفی شده بود. این بازی دارای مراحل جذاب بسیار زیبایی است و شما از بازی کردن با انتقام زوما خسته نمی شوید. این بازی همراه با افکت های تصویری و صوتی بسیار جذاب تمامی افراد در تمامی رده های سنی را به خود جذب میکند. امیدواریم از دانلود رایگان بازی Zuma's Revenge لذت ببرید.

 

Download NOW!!


Mario Fusion Portable Game - بازی ماریو قارچ خور جدید

Mario Fusion Portable Game - بازی ماریو قارچ خور جدید

یکی از قدیمیترین بازی های کنسول میکرو Mario یا قارچ خور بود که خیلی از ما ها را در دروان کودکی سرگرم میکرد. حالا امروز سایت دانلود رایگان نسخه ای جدید از این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده که Mario Fusion نام دارد. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. تغییرات بسیاری در Mario Fusion رخ داده است که غول های جدیدی در پابان هر مرحله به مبارزه با شما می آیند و مراحل کمی طولانی تر شده اند. در آخر امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتر رایگان ماریو فیوژن لذت ببرید.

 

Download NOW!!


Best Windows Seven Wallpapers - بهترین تصاویر پشت زمینه ویندوز 7

Best Windows Seven Wallpapers - بهترین تصاویر پشت زمینه ویندوز 7

ویندوز 7 جدید ترین نسخه سیستم عامل ارئه شده توسط مایکروسافت است که برای کامپیوتر های شخصی خانگی و اداری تهیه شده است. این سیستم عامل به دلیل اینکه هفتمین نسل سیستم عامل های ویندوز به شمار میرود نام ویندوز سون را به خود اختصاص داده است. این ویندوز با وجود اینکه نسبت به ویندوز ویستا نیاز های سخت افزاری کمتری دارد اما با گرافیکی فوق العاده زیبا آرایش شده است.
از این جهت که هر زمان ویندوز تازه ای وارد بازار می شود، تصاویر زیبا و مرتبطی نسبت به آن نیز طراحی می شود، سایت نرم افزار ی دانلود رایگان یک سری زیبا از این عکس های جذاب را برای کاربران ویندوز 7 و پشت زمینه زیبای هر ویندوزی جمع آوری کرده و برای شما کاربران گرامی برای دانلود تهیه دیده است. این تصاویر ویندوز 7 در اندازه های 1024x768 و 2560x1600 با کیفیتی عالی به فرمت JPEG در یک بسته 102 تایی به اشتراک گذاشته شده است.

 

Download NOW!!


World of Zellians Kingdom Builder - بازی جهان زلیانس سلطنت خانه سازی

World of Zellians Kingdom Builder - بازی جهان زلیانس سلطنت خانه سازی

به جرأت می توان گفت یکی از سری بازی های فوق العاده مهیج و سرگرم کننده خانه سازی که عده کثیری از کاربران بازی رایانه ای به دنبال کرک ورژن نهایی آن بودن را امروز سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتری زیبا و میخ کوب کننده که پادشاهی کشوری را به دست شما می سپارد تا با حکومت خود بر آن سلطنت کنید از سری بازی های جامعه سازی می باشد که با پیشرفت در آن هر چه بیشتر تشنه ادامه دادن آن خواهید شد.

برای ساختن جهان Zellians در زمین های مختلف و آب و هوای متفاوت با در نظر گرفتن کل تمدن آن منطقه به شما حس واقعی سفر و حکومت بر سرزمین های مختلف و سختی و مشکلات همچنین زیبایی های آن را منتقل می کند. تبدیل قبیله های ساده زیلیانس به جامعه ای مدرن و کارآمد با توسعه شهر ها، احداث ساختمان های مفید و کشف فن آوری جدید از جمله عمده فعالیت های مهمی است که باید در طول بازی انجام دهید. حفاظت از شهروندان خود از شر بدی ها و گسترش و بهبود کیفیت زندگی شهر های تحت سلطه شما کاملا به استراتژی دقیقی که به کار می برید بستگی دارد. فرصت اداره این بازی را از دست ندهید و جهان آشفته زلیانس را با کشیدن جاده ها و ساخت ساختمان و مزارع به خود کفایی برسانید.

 

Download NOW!!


Piano Mobile Ringtones - زنگ موبایل پیانو

Piano Mobile Ringtones - زنگ موبایل پیانو

پیانو یکی از مشهورترین ساز های صفحه کلید دار می باشد که به عنوان مادر ساز ها نیز شناخته می شود و علت آن تولید محدوده بسیار گسترده ای از اصوات است. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان مجموعه ای زیبا از گزیده آهنگ های منتخب موسیقی های نواخته شده با پیانو را تهیه دیده که می توانید آن ها را به عنوان زنگ اس ام اس و زنگ گوشی همراه خود موبایل استفاده کنید. این 11 موسیقی پیانو زیبا و آرامش بخش را می توانید با فرمت MP3 و کیفیت 128kbps به رایگان از سایت خودتان دانلود کرده و به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید.

 

Download NOW!!

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive