گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, November 6, 2009

[Tehroon-Online] ::Download NarmAfzar Haye 11 Mehr 88!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


دانلود جدیدترین نرم افزار های روز دنیا!

 

Mario Fusion Portable Game - بازی ماریو قارچ خور جدید

Mario Fusion Portable Game - بازی ماریو قارچ خور جدید

یکی از قدیمیترین بازی های کنسول میکرو Mario یا قارچ خور بود که خیلی از ما ها را در دروان کودکی سرگرم میکرد. حالا امروز سایت دانلود رایگان نسخه ای جدید از این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده که Mario Fusion نام دارد. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. تغییرات بسیاری در Mario Fusion رخ داده است که غول های جدیدی در پابان هر مرحله به مبارزه با شما می آیند و مراحل کمی طولانی تر شده اند. در آخر امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتر رایگان ماریو فیوژن لذت ببرید.

 


PC Magazine October 2009 - مجله الکترونیکی رایانه شخصی

PC Magazine October 2009 - مجله الکترونیکی مجله رایانه شخصی

مجله الکترونیکی PC Magazine یکی از پر طرفدارترین مجله های کامپیوتری است که در بین کاربران رایانه های شخصی بسیار شناخته شده و معتبر است. این مجله الکترونیکی که هم اکنون نسخه ماه اکتبر میلادی آن را در قالب 85 صفحه در فرمت PDF از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دریافت می کنید دارای موضوعات زیر است. این مجله در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هر ماه میلادی با نسخه ای جدید کاربران و مشترکان خود را شگفت شده می کند. امیدواریم از دانلود رایگان آن از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

 


Sony Ericsson Theme Serie K - تم های جدید سونی اریکسون سری K

Sony Ericsson Theme Serie K - تم های جدید سونی اریکسون سری K

شرکت سونی اریکسون که به عنوان رقیب اصلی نوکیا محسوب می شود همواره به دلیل اینکه در حال گسترش استفاده کنندگان گوشی های خود است نسبت به سایر رقبا در طراحی کمی احتیاط به خرج می دهد.اگر شما یکی از گوشی های جدید این شرکت را مورد بررسی قرار دهید می بینید که برای ساخت هر گوشی زمان بسیار زیادی را صرف می کنند(نسبت به سایر مدل های قبلی) و این احتیاط نشانه است از آینده نگری این شرکت معتبر. شرکت سونی اریکسون در سری جدید خود تنوع و طراحی را سر لوحه کار خود قرار داده وشما می بینید که این سری از گوشی ها نسبت به سایر مدل های قبلی از پیشرفت چشمگیری برخوردار هستند.

تم های جدید سونی اریکسون سری K که شامل بیش از 20 تم با طرح و رنگ زیبا مخصوص گوشی هایی با دقت صفحه 320*240 که سری های مثل W را نیز شامل می شود توسط تیم سایت دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده گردیده است.این بسته رایگان تم سونی اریکسون را به تمامی دارندگان گوشی های سونی اریکسون سری K پیشنهاد می کنیم.

 

 


Foxit Phantom 1.0.1.0901 - نمایش، ویرایش و ایجاد حرفه ای پی دی اف

Foxit Phantom 1.0.1.0901 - نمایش، ویرایش و ایجاد حرفه ای پی دی اف

امروزه نرم افزارهای زیادی در زمینه نمایش ، ویرایش و ایجاد فایل های PDF تولید شده اند و هر کدام هم ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند اما نرم افزار پر کاربردی که امروز قصد معرفی آن را برای شما عزیزان داریم مدتی است که بین بیشتر کاربران کامپیوتری مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران فراوانی را هم به سمت خود کشیده است و به یک رقیب جدی و مهم در برابر نرم افزار Adobe Acrobat محصول شرکت بزرگ و معروف Adobe تبدیل شده است.
به احتمال فراوان نام یکی از 2 نرم افزار حرفه ای Foxit Reader و Foxit Pdf Editor تا به حال شنیده اید و همچنین ممکن است از یکی یا هر دو آنها استفاده کرده باشید و کارایی ها و ویژگی های منحصر به فرد آنها را دیده اید و جذب این نرم افزار های سبک و فوق العاده شده اید. سایت دانلود رایگان امروز قصد معرفی نرم افزاری جهت مدیریت فایل های PDF را دارد که هر دو نرم افزار مذکور را در بر می گیرد.

Foxit Phantom نام این نرم افزار عالی می باشد که به طور حتم با یکبار استفاده از آن و پی بردن به امکانات جالب و حرفه ای آن از کاربران ثابت این نرم افزار نمایش، ویرایش و ایجاد حرفه ای فایل های PDF خواهید شد. نرم افزار تمام نیازهای کاربر را در زمینه مدیریت حرفه ای فایل های پی دی اف به نحوی در نظر گرفته است که کاربر هیچ احساس کمبود و نیازی نکند، همچنین استفاده بسیار آسان و سریع در مراحل نمایش ، ویرایش و ساخت اسناد PDF باعث متمایز شدن برنامه Foxit Phantom از برنامه های مشابه شده است.
سایت دانلود رایگان به شما عزیزان پیشنهاد می کند همچون 90 میلیون کاربری که این نرم افزار را دانلود و استفاده نموده اند شما هم آنرا بطور رایگان و کامل از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید و از کار با آن لذت ببرید.

 


Best Windows Seven Wallpapers - بهترین تصاویر پشت زمینه ویندوز 7

Best Windows Seven Wallpapers - بهترین تصاویر پشت زمینه ویندوز 7

ویندوز 7 جدید ترین نسخه سیستم عامل ارئه شده توسط مایکروسافت است که برای کامپیوتر های شخصی خانگی و اداری تهیه شده است. این سیستم عامل به دلیل اینکه هفتمین نسل سیستم عامل های ویندوز به شمار میرود نام ویندوز سون را به خود اختصاص داده است. این ویندوز با وجود اینکه نسبت به ویندوز ویستا نیاز های سخت افزاری کمتری دارد اما با گرافیکی فوق العاده زیبا آرایش شده است.
از این جهت که هر زمان ویندوز تازه ای وارد بازار می شود، تصاویر زیبا و مرتبطی نسبت به آن نیز طراحی می شود، سایت نرم افزار ی دانلود رایگان یک سری زیبا از این عکس های جذاب را برای کاربران ویندوز 7 و پشت زمینه زیبای هر ویندوزی جمع آوری کرده و برای شما کاربران گرامی برای دانلود تهیه دیده است. این تصاویر ویندوز 7 در اندازه های 1024x768 و 2560x1600 با کیفیتی عالی به فرمت JPEG در یک بسته 102 تایی به اشتراک گذاشته شده است.

 

 


ZIP Password Recovery Magic 6.1.1.78 - بازیابی پسوورد فایل زیپ

ZIP Password Recovery Magic 6.1.1.78 - بازیابی پسوورد فایل زیپ

حتما برای شما هم پیش آمده که به فایل زیپی بر بخورید که پسوورد آن را پیدا نمی کنید و حتی ممکن است خود شما زمانی بر روی آن ها پسوورد گذاشته اید و به خاطر نمی آورید. اما سایت دانلود رایگان نرم افزار این مسئله را برای تعدادی از کاربران قابل حل کرده و نرم افزار کاربردی را به اشتراک گذاشته که پسوورد فایل ZIP را پیدا می کند.

نرم افزار بازیابی پسوورد زیپ با کارایی آسان به شما کمک کند تا پسوردی که روی فایل zip خود گذاشته اید و فراموش کرده اید را بازیابی کنید. این نرم افزار قابلیت رمز شناسی با آزمون تعداد زیادی از حالات ممکن و همچنین بازیابی از روی دیکشنری که همراه خود نرم افزار می باشد را امکان پذیر می سازد. در ضمن امکان مکث موقت و شروع ادامه بازیابی پسوورد از خصیصه ای است که امکان توقف عملیات بدون شروع دوباره از اول را در هر موقعیتی امکان پذیر می سازد. برنامه با رابط کاربری ساده خود این امکان را به شما می دهد تا برای شروع عملایت بازیابی تنها فایل زیپ خود را به نرم افزار نشان دهید و بر روی دکمه شروع کلیک کنید.

 

 


Sport Java Games - بازی های ورزشی با فرمت جاوا

Sport Java Games - بازی های ورزشی با فرمت جاوا

همانطور که می دانید اکثر گوشی های تلفن همراه از جاوا پشتیبانی می کنند و حتی اکثر برنامه های عمومی پر کاربرد توسط این زبان طراحی و نوشته می شود. جاوا به دلیل راحتی در نوشتن, پر کاربرد بودن, همیشه در دسترس بودن در دنیای برنامه نویسی از محبوبیت خاصی برخوردار است. نرم افزارهایی که توسط این زبان برای تلفن همراه ساخته می شوند از سرعت فوق العاده زیادی نسبت به فایل های سیستم عامل سیمبیان برخوردارند. البته فراموش نشود که بازی های حرفه ای تر که از جلوه های خاصی برخوردار هستند اکثرا برای سیستم عامل سیمبیان نوشته می شوند.

یکی از کاربرد های برنامه نویسی جاوا که چندی است مورد توجه همگان واقع شده برنامه نویسی برای تلفن های همراه می باشد. ساخت کتاب های الکترونیکی, نرم افزار های جاوا و بالاخره بازی های جاوا که در صدر این فهرست قرار دارند امروزه به یکی از سرگرمی های افراد تبدیل شده است. تیم دانلود رایگان برای شما عزیزان بسته ای شامل 6 بازی جاوا در سبک بازی های ورزشی برای تمام علاقه مندان به رشته های ورزشی تنیس,گلف,کریکت,فوتبال آماده کرده است.

 


World of Zellians Kingdom Builder - بازی جهان زلیانس سلطنت خانه سازی

World of Zellians Kingdom Builder - بازی جهان زلیانس سلطنت خانه سازی

 

به جرأت می توان گفت یکی از سری بازی های فوق العاده مهیج و سرگرم کننده خانه سازی که عده کثیری از کاربران بازی رایانه ای به دنبال کرک ورژن نهایی آن بودن را امروز سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتری زیبا و میخ کوب کننده که پادشاهی کشوری را به دست شما می سپارد تا با حکومت خود بر آن سلطنت کنید از سری بازی های جامعه سازی می باشد که با پیشرفت در آن هر چه بیشتر تشنه ادامه دادن آن خواهید شد.

برای ساختن جهان Zellians در زمین های مختلف و آب و هوای متفاوت با در نظر گرفتن کل تمدن آن منطقه به شما حس واقعی سفر و حکومت بر سرزمین های مختلف و سختی و مشکلات همچنین زیبایی های آن را منتقل می کند. تبدیل قبیله های ساده زیلیانس به جامعه ای مدرن و کارآمد با توسعه شهر ها، احداث ساختمان های مفید و کشف فن آوری جدید از جمله عمده فعالیت های مهمی است که باید در طول بازی انجام دهید. حفاظت از شهروندان خود از شر بدی ها و گسترش و بهبود کیفیت زندگی شهر های تحت سلطه شما کاملا به استراتژی دقیقی که به کار می برید بستگی دارد. فرصت اداره این بازی را از دست ندهید و جهان آشفته زلیانس را با کشیدن جاده ها و ساخت ساختمان و مزارع به خود کفایی برسانید.

 


Engineering Mystery of the Ancient Clock - رمز و راز مهندسی ساعت باستانی

Engineering Mystery of the Ancient Clock - رمز و راز مهندسی ساعت باستانی

ساخت بازی هم مانند داستان نویسی نیاز به تخیل و خلاقیت دارد که گاهی بازی ساز از روش های قدیمی با داستانی متفاوت و مدل پیشرفته برای ساخت بازی آن بهره می گیرد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان یک نمونه بازی کامپیوتر زیبا و پازل مانند را تهیه دیده است که نیاز به مهندسی یک ساعت باستانی دارد.
مهندسی و بررسی فنی رمز و راز یک ساعت باستانی، بازی زیبا و دلربایی را خلق کرده که شما می بایست آن را حل کنید. سفر به مکان های شگرف و جستجو به عنوان استاد در فواصل زمانی مشخص به شما کمک می کند تا قطعات گم شده را زودتر پیدا کنید. باید در بازی ساعت باستانی مانند ساعت سریع عمل کرده و با حرکت چرخ دنده ها به صورت افقی و عمودی آن ها را با هم شکل و رنگ خود جا زده تا قطعات ساعت قدیمی را آزاد کنید.

 

 


Any Video Converter 2.77 - تبدیل سریع فایل ویدئویی به دیگر فرمت ها

Any Video Converter Pro 2.7.0 - سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی

یکی از دغدغه هایی که اکثر کاربران کامپیوتری دارند، انتخاب یک نرم افزار حرفه ای جهت تبدیل فایل های مختلف ویدئویی به فرمت های مختلف می باشد البته به طور حتم شما هم با بسیاری از این نرم افزارهای مبدل کار کرده اید اما شاید از نتیجه تبدیل راضی نبوده اید و فایل حاصل با مشکلات و یا كمبودهایی رو به رو می باشد. اما نرم افزاری که امروز سایت دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده نموده از 2 وی‍‍ژگی خاص و منحصر به فرد سرعت بالا ( كه به گفته سازنده نرم افزار سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی در دنیا !) و کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشد.

Any Video Converter Pro 2.7.0 نام این نرم افزار حرفه ای و قدرتمند می باشد که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. همان طور که گفته شد سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت منحصر به فرد فایل های ویدوئی خروجی از دو مشخصه عالی این نرم افزار می باشد.

این نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی که سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی است، قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج و قابل استفاده در دستگاه های مختلف همانند iPod, iPhone, Zune, Mobiles ,PSP را نیز داراست و به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدوئی خود را با هر حجم و فرمتی به فایل تصویری با فرمت مورد نظر برای پخش در دستگاه های مختلف تبدیل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.نرم افزار Any Video Converter Pro دارای محیطی کاربر پسند و آسان می باشد که به طور حرفه ای تمامی ابزار لازم برای استفاده کاربران فراهم شده است و شما را قادر می سازد تا در طی چند ثانیه تبدیل فایل ها را آغاز نمایید.

 

 


KMPlayer 2.9.4.1435 Final - نرم افزار قدرتمند و حرفه ای پخش فایل های صوتی و تصویری

KMPlayer 2.9.4.1435 Final - نرم افزار قدرتمند و حرفه ای پخش فایل های صوتی و تصویری

به طور حتم یکی از زمینه های نرم افزاری که شرکت های زیادی در آن با هم در رقابت هستند، تولید نرم افزارهای پخش صوت و تصویر می باشد که یکی از نیازهای مهم کاربران هم می باشد و همیشه باید کامل ترین امکانات و کدک های پخش را در نظر بگیرند تا کاربران بین این رقابت های تنگاتنگ بهترین را برگزینند و از آن بهره ببرند.

یکی از نرم افزارهایی که به تازگی از محبوبیت خاصی میان کاربران برخودار شده است، محصولی قوی، سبک و نسبتا کم حجم از شرکتی کره ای است به نام KMPlayer که واقعا در زمینه پخش صوت و تصویر بی نظیر است و رقیبانی همچون Winamp و JetAudio را پشت سر گذاشته است. این برنامه حرفه ای اکثر فرمت های متنوع صوتی تصویری همچون VCD، DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, و QuickTimeرا پشتیبانی می نماید و با استفاده از کدک های داخلی موجود در داخل نرم افزار بدون هیچ مشکلی توانایی پخش تمامی فایل ها را داراست. همچنین نرم افزار KMPlayer به شما امکان کپچر صدا و تصویر را از روی فایل های مالتی مدیا می دهد.

از ویژگی هایی دیگر نرم افزار که هر کاربری را به سمت خود می کشد، می توان به ساده و جذاب بودن محیط کاربری برنامه، تنوع در پوسته ها، اعمال افکت های متنوع بر روی فایل ها، اعمال تنظیمات گوناگون و کارا، سازگاری با پلاگین های Winamp، پشتیبانی عالی از دوربین های دیجیتالی و صدها مورد دیگر اشاره نمود.

 


Internet Download Manager 5.18 Build 2 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

Internet Download Manager 5.18 Build 2 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 5.18 Build 2 قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

 

 


Piano Mobile Ringtones - زنگ موبایل پیانو

Piano Mobile Ringtones - زنگ موبایل پیانو

 

پیانو یکی از مشهورترین ساز های صفحه کلید دار می باشد که به عنوان مادر ساز ها نیز شناخته می شود و علت آن تولید محدوده بسیار گسترده ای از اصوات است. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان مجموعه ای زیبا از گزیده آهنگ های منتخب موسیقی های نواخته شده با پیانو را تهیه دیده که می توانید آن ها را به عنوان زنگ اس ام اس و زنگ گوشی همراه خود موبایل استفاده کنید. این 11 موسیقی پیانو زیبا و آرامش بخش را می توانید با فرمت MP3 و کیفیت 128kbps به رایگان از سایت خودتان دانلود کرده و به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید.

 

 


Panda USBVaccine - نرم افزار امنیتی مقابله با انتشار ویروس از طریق usb

Panda USBVaccine - نرم افزار امنیتی مقابله با انتشار ویروس از طریق usb

همه روزه تعداد کدهای مخربی که دارای قابلیت اجرا یا انتقال خودکار هستند در حال افزایش است. این ویروس ها می توانند از طریق انواع حافظه های جانبی قابل اتصال به رایانه مانند پخش کننده های موسیقی، حافظه های فلش، دوربین های دیجیتال، تلفن های همراه و ... به سیستم های رایانه ای مختلف نفوذ کنند و یا در معرض آلودگی های داخلی آن ها قرار بگیرند.

برای غیرفعال کردن این ویروس ها و حذف قابلیت اجرای خودکار (Autorun) در آن ها، یک ابزار ساده و در عین حال مؤثر را به شما پیشنهاد می کنیم: Panda USBVAccine , این برنامه یک نرم افزار رایگان است که رایانه یا انواع حافظه جانبی شما را از اجرا یا انتقال خودکار ویروس های پیشرفته و آلودگی های ناشی از آن محافظت می کند. سایت دانلود رایگان دانلود این نرم افزار امنیتی رایگان را به شما پیشنهاد می دهد. با استفاده از این ابزار رایگان می توانید به مقابله با انتشار ویروس از طریق usb بپردازید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive