گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, November 22, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 26 Mehr 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


فال روز 26 مهر ماه88!

متولدین فروردین: ديگران زياد تمايل ندارند شما را خوشحال كنند. ترجيح مي دهيد كارها را به تنهايي و كامل تر انجام دهيد به جاي اين كه با عجله و ناقص باشند.

 

متولدین اردیبهشت: می خواهید به بلندی ها پرواز کنید اما موقعیت های اخیر شما را به فراز و نشیب های زیادی برده است.اکنون مجدداًًًً  فرصتی دارید تا به اوج بروید حتی اگر زندگی متغیر است . نگران نباشید!

 

متولدین خرداد: قدرت فوق العاده اي داريد، گرم وصميمي هستيد، اعتماد به نفس داريد و آماده ايد تا خواسته هاي زندگي تان را به دست آوريد. اگر منتظر فرصت مناسبي بوديد تا حركت احساسي انجام دهيد، باور كنيد اكنون زمان مناسبي است.

 

متولدین تیر: چند روز آینده روابط دوستی نزدیک دارای اهمیت است. معمولاً سعی میکنید با کسی مشاجره نکنید حتی اگر جدی نباشد. اما گاهی لازم است در باره مسائل سخت صحبت کنید. اگر همسرتان می خواهد با شما جدی صحبت کند از زیر آن در نروید.

 

متولدین مرداد: امروز روز خوبي براي رسيدگي به كارهاي روزمره است و هم چنين هر كار دنيوي ديگري كه مدت زيادي است روي دوشتان سنگيني مي كند. گرچه ممكن است لذت زيادي از انجام اين كارها نبريد، حداقل، زماني كه كارها را به اتمام برسانيد، خرسند وراضي شده و مي توانيد راحت بنشينيد و تلاش سخت خود را تحسين كنيد.

 

متولدین شهریور: از مصاحبت با آشنایان لذت می برید.البته این کار وقت زیادی را از شما می گیرد.برای استراحت می توانید کمی جدول حل کنید.

 

متولدین مهر: امروز یکی از منابع آرامش شما غذا خوردن است که اگر خیلی نگران دور کمر خود نیستید خبری عالی است و اگر نگرانید،خیلی خبر خوشی نیست.اگر می خواهید برای افراد فامیل غذایی آماده بکنید،به نظر می رسد که آن قدر غذا خواهید پخت که مقدار زیادی اضافه خواهد آمد،پس در مورد بقیه غذاها منطقی تر برخورد کنید و به جای این که آنها را تا ته بخورید،آنها را درون فریزر بگذارید.

 

متولدین آبان: یک نفر به عشق و حمایت شما نیاز دارد.شاید کتاب یا مجله ای بخوانید که باعث شود  به سلامتی  جسمی تان توجه بیشتری پیدا کنید.

 

متولدین آذر: يك روز وسوسه كننده ديگر است براي اين كه فقط به چيزي كه به نظر بدست آوردنش مشكل يا غير عملي است فكر كنيد. هر چه مي كنيد، خيلي جدي نباشيد چون در هر مسئله اي كه بد و مشكل به نظر مي رسد يك خيري وجود دارد. مسئله اينجاست كه شما در حال حاضر نمي توانيد آنرا درك كنيد چون زيادي خود را درگير اين مسئله كرده ايد كه يك جائي اشتباهي پيش آمده. باور كنيد چنين چيزي نيست، پس نگراني را متوقف كنيد.

 

متولدین دی: كمي بيش تر از هميشه حساس هستيد و بي هيچ دليلي عصباني مي شويد. اگر خودتان را كنترل نكنيد بعداً مجبور مي شويد عذرخواهي كنيد. امروز سعي كنيد قبلاً از اين كه حرف بزنيد خوب فكر كنيد.

 

متولدین بهمن: به عنوان یک علامت با عنصر هوا واقعاً از استفاده از ذهنتان لذت می برید و این موضوع امروز صحیح می باشد.سلولهای خاکستریتان را بکار اندازید.در رابطه با مطالب زیاد مطالعه یا یادداشت نکته ها مهم است .همچنین امروز بیان احساسات بسیار ساده تر می باشد بنابراین به شانسها چنگ بزنید و محکم بچسبید تا روابط خاص خود را زیادتر کنید.

 

متولدین اسفند: همکاران دسته جمعی یک کمک واقعی می شوند و شما به حاشیه کمرنگ می شوید. حالا با پیشنهادات و ایده ها در لبه ظاهر می شوند � به خدا استعداد هایتان را پنهان نکنید- شما دورتر از آن هستید که کمک کنید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive