گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, November 7, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 12 Mehr 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


فال روز 12 مهر ماه88!

 

متولدین فروردین: امروز زهره به برج سنبله مي رود. اين قسمت از چارت شما به كار و ارتباط با همكاران مربوط مي شود. مي توانيد رئيس خود را به نظراتتان جذب كنيد او از پيشرفت شما خوشحال مي شود. اگر با يك متولد شهريوري آشنا هستيد اكنون براي ارتباط با وي زمان فوق العاده ايست.

 

متولدین اردیبهشت: امروز زهره به برج سنبله می رود.بر مسائل احساسی فعالیت های گروهی و لحظات خوب تاکید زیادی وجود دارد.دیگر در یک جا نمی مانید و پیشرفت می کنید.

 

متولدین خرداد: امروز زهره به برج سنبله مي رود. اين قسمت از چارت شما به خانه و خانواده مربوط مي شود. شايد خيلي جالب نباشد اما در خانه سرگرمي زيادي داريد و همچنين ديگران شما را به خاطر تلاش هايتان تشويق مي كنند.

 

متولدین تیر: امروزه ، زهره به برج سنبله می رود. سفرهای کوتاه مدت لذت بخش و جالب هستند. کمی به اطراف اوجه کنید و گلها را ببویید. به جای اینکه تنها با سرعت از یک جا به جای دیگر بروید.

 

متولدین مرداد: امروز ونوس وارد علامت شهريور مي شود و مسائل مالي شما را تحت الشعاع قرار مي دهد و جناب شير، هر دوي ما به خوبي مي دانيم كه بايد با وسوسه خريد انواع اشياء لوكس و دوست داشتني، مبارزه كنيد! ممكن است كه هزينه هاي كوچكي كه براي تفريحات است خسارت چنداني به بار نياورد، ولي شما كه نمي خواهيد حالا خود را دچار دردسر كنيد آن هم درست زمانيكه تصميم گرفته ايد،‌ حساب بانكيتان را متعادل سازيد. مي خواهيد؟

 

متولدین شهریور: یک نفر که شما را خوب می شناسد پیشنهاد های زیادی برای شما دارد و اگر به آن ها عمل نکنید ناراحت می شوند.سعی کنید در مقابل آن ها بایستید و اگر نه کنترل زندگی تان را از دست می دهید.

 

متولدین مهر: ستارگان بیانگر این هستند که امروز روز خوبی برای مرتب کردن اوضاع و برطرف کردن مشکلات است.شما نمی توانید این اوضاع را بیش از حد تحمل کنید و ممکن است افراد خاصی این حالت شما را حمل بر جدی و زورگو شدن شما بگذارند ولی اگر اهمیتی ندهید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.ولی در حال سعی کنید که به زور دیگران را مجبور نکنید که افکار شما را بپذیرند و یا شما را همراهی کنند چرا که این امر ممکن است باعث بروز اختلافات زیادی در آینده ای نزدیک شود. ...

متولدین آبان: امروز ونوس وارد برج سنبله  می شود.این قسمت از چارت شما به روابط دوستانه تان مربوط می شود.سعی کنید با افرادی که دوست شان دارید معاشرت کنید و احساس رضایت بخشی به دست آورید.شاید تصمیم بگیرید به کلاس بدنسازی بروید،چه ایده خوبی!

 

متولدین آذر: چون امروز از آن روزها نيست كه امكان اتفاق هر چيزي هست هرگز نپرسيد برنامه امروز چيست. هشيار باشيد كه چون امروز شما روحيه شاد و آماده براي ريسك كردن داريد امكان دارد كاري كنيد كه يك حجم عظيمي از پولهاي حساب بانكي خود را از دست دهيد. سعي كنيد خود را كنترل كنيد وتا زماني كه احساس نكرده ايد بيشتر كنترل كيف پول خود را داريد دست به كاري نزنيد.

 

متولدین دی: ونوس وارد برج سنبله مي شود. به طور ناگهاني يك شخص خاص برايتان جذابيت پيدا ميكند. ممكن است قبلاً هم در روز او را ديده باشيد اما متوجه او نشده بوديد. اين موضوع جذابيت خاصي به كارهاي روزانه تان مي دهد . اين طور نيست؟

 

متولدین بهمن: امروز از خودتان مایه می گذارید تا به شخصی کمک کنید زیرا نیازها و خواسته های آنها را برتر از نیازهای خود می دانید. شاید پول زیادی برای این موضوع خرج کنید. گرچه در این زمان کار درستی می باشد اما شاید دیگران با کاری که می کنید موافق نباشند و شاید شما هم در آخر عمل خودتان را توجیه کنید.نگران نباشید حتماً بحثی متقاعدکننده با آنها خواهید داشت.

 

متولدین اسفند: ونوس به سنبله وارد می شود نزدیکترین عزیزترین- واقعاً از توقف ها عقب نشینی می کند تا به شما فقط نشان دهد که چه قدر آنها به شما علاقه دارند.عشق بخش روشن صحنه است.که تغییرات شگفت آوری می سازد دماغ شما را به خاک می مالد تا به طرف مسائل عالی بروید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive