گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, December 19, 2012

||_Tehroon-Online_|| ۱۰ گجت برتر سال ۲۰۱۲



 
 
 
سال ۲۰۱۲ را می توان سال پر تلاطمی برای دنیای تکنولوژی به خصوص گجت ها دانست. در این سال اتفاقات زیادی روی داد و گجت های خوب و بد زیادی منتشر شدند. اما حالا که این سال رو به اتمام است و چیزی به شروع سال ۲۰۱۳ میلادی باقی نمانده، در این مقاله سعی می کنیم ۱۰ تا از بهترین گجت ها و وسایل الکترونیکی سال ۲۰۱۲ را به شما معرفی کنیم (از انتها به ابتدا ):

۱۰- پلی استیشن ویتا:

سونی امسال با معرفی پلی استیشن ویتا، کنسول بازی قابل حمل جدید خود توانست ستایش همه بازیباز ها را برانگیزد. اولین چیزی که توجه شما را در مورد ویتا به خود جلب می کند صفحه نمایش فوق العاده قوی OLED پنج اینچی ( ۱۳ سانتیمتری ) آن است که فضا و کیفیت خوبی برای بازی کردن به شما ارائه می دهد. از آن مهم تر این دستگاه از لحاظ گرافیکی واقعا پر قدرت است.
صفحه نمایش لمسی، تاچ پد پشت دستگاه، دو آنالگ و سنسور حرکتی ۶ اکسیس ویتا را به یک گجت فوق العاده قوی تبدیل کرده اند و همه این امکانات باعث شده شما بیشتر با بازی ها سرگرم شوید و تجربه لذت بخش تری داشته باشید.
بیش از ۲۵۰ بازی برای ویتا ساخته شده – از Assassin's Creed III گرفته تا Need for Speed Most Wanted – در ضمن شما می توانید ویدیو ها و موزیک های مورد علاقه خود را هم در آن ذخیره کنید. همچنین دو دوربین یکی در جلو و یکی در پشت ویتا قرار داده شده. با استفاده از شبکه Wi-Fi یا ۳G هم می توانید با دیگر بازیباز ها به رقابت بپردازید و یا با استفاده از چت صوتی آنها را به یک مسابقه دعوت کنید.
ممکن است ویتا چندان ارزان قیمت نباشد و حتی مجبور شوید از مموری کارت ها برای افزایش گنجایش فضای حافظه دستگاه استفاده کنید، اما به جرات می توان گفت ویتا یکی از آن گجت هایی است که هر بازیباز باید آن را امتحان کند.
 

۹- مایکروسافت سرفیس:

مایکروسافت با تبلت سرفیس خود توجه همه را به خود جلب کرد. شما می توانید با صفحه نمایش لمسی ۱۰.۶ اینچی سرفیس، از آن به عنوان یک تبلت کامل استفاده کنید یا این که می توانید تاچ کاور را به آن متصل کنید که هم در نقش یک کاور از تبلت شما محافظت کند و هم یک صفحه کلید کامل در اختیارتان بگذارد که کلید های نرم و مسطح آن باعث می شوند با مفهوم جدید تایپ کردن آشنا شوید. حتی می توانید از تایپ کاور استفاده کنید که صفحه کلید آن دارای کلید های آن کمی بیشتر از تاچ کاور به صفحه کلید های امروزی شباهت دارند.
سرفیس از ویندوز آر تی، نسخه ای از ویندوز ۸، جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت بهره می برد و حجم حافظه آن نیز حداکثر ۶۴ گیگابایت است. در واقع می توان گفت سرفیس یک کامپیوتر قابل حمل کامل است. تبلت های زیادی در بازار وجود دارند اما سرفیس تا حدی خوب بوده که آن را به عنوان رقیب آیپد در نظر گرفت. در ضمن این تبلت در ۵ رنگ عرضه می شود که می توانید بنا به سلیقه خود رنگ مناسب را انتخاب کنید.
 

۸- دوربین GoPro Hero3:

 
یک دوربین فوق العاده قوی و در عین حال کوچک و قابل حمل. این دوربین به قدری کوچک است که به راحتی می توان آن را با یک دست حمل کرد. مهم ترین نکته درباره این دوربین آن است که این دوربین « پوشیدنی » است، این دوربین را می توانید به کلاه یا پیراهن خود وصل کنید یا آن را به دیگر وسایل تان مثل دوچرخه تان نصب کنید و لحظات هیجان انگیز زندگی خود را با کیفیت HD ضبط کنید. این دوربین حتی زیر آب هم عمل می کند.
 

۷- جاروبرقی iRobot Roomba 790:

این جاروبرقی تمام هوشمند می تواند با اندازه کوچک خود زیر همه اسباب و اثاثیه شما برود و با فیلتر های هوای دوگانه خود همه گرد و غبار ها را از محیط زندگی شما بزداید. این جاروبرقی کوچک کاملا هوشمند عمل می کند و با استفاده از حسگر های خود تمام مکان هایی که در آنها کثیفی جمع شده است را شناسایی کرده و سپس آن محیط را کاملا پاک و تمیز می کند و پس از اتمام کار به سوی شارژر خود باز می گردد و خود را شارژ می کند تا برای استفاده بعدی کاملا آماده باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از مرکز کنترل بی سیم این روبات جاروبرقی، عملیات تمیز کاری را شروع یا متوقف کنید یا این که به او برنامه بدهید که در ساعات معینی از روز به طور اتوماتیک کار خودش را شروع کند. حتما از آن خوشتان خواهد آمد.
 

۶- Nike + Fuelband:

 
با Fuelband می توانید تمام حرکات ورزشی خود را به خوبی زیر نظر داشته باشید. مچ بند Fuelband با استفاده از سنسور های شتاب سنج قوی خود تمام حرکات شما از راه رفتن تا دویدن را محاسبه می کند و وقتی که آن را با یک کامپیوتر یا تلفن هوشمند Sync کنید، می توانید تمام اطلاعات لازم از قبیل میزان انرژی مصرف شده یا میزان کالری ای که سوزانده اید را در یک محیط گرافیکی کاملا جذاب و آسان ببینید و سپس برای روز های آینده خود برنامه ریزی کنید. حتی می توانید این نتایج را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا با آنها به رقابت بپردازید.
 

۵- ساعت Zenith El Primero Stratos:

 
در اکتبر سال ۲۰۱۲ Felix Baumgartner تبدیل به اولین انسانی شد که توانسته دیوار صوتی را بشکند. میلیون ها نفر پرش او از ارتفاع ۳۹ کیلومتری بالای زمین را با هیجان تمام به نظاره نشستند. او در این پرش توانست به سرعت ۱۳۴۲ کیلومتر در ساعت برسد. در زمان این پرش هیجان انگیز او ساعت Zenith  Stratos را به مچ خود بسته بود ( در ضمن Zenth یکی از اسپانسر های او هم بود ). این ساعت را هم می توان به عنوان یکی از گجت های برتر سال ۲۰۱۲ دانست. هر چند که ساعتی گران قیمت است اما امتحان خود را به خوبی پس داده.

 

۴- ابزارک استریم Roku:

این ابزارک کوچک که کمی از یک فلش USB بزرگتر است به پورت HDMI تلویزیون نصب می شود و محتوا را به تلویزیون استریم می کند. تنها نکته ای که قابل توجه است این است که تلویزیون یا دیوایس مورد نظر باید دارای MHL باشد تا این ابزارک بتواند با آن ازتباط برقرار کند. میتسوبیشی و هیتاچی از جمله شرکت هایی هستند که تلویزیون هایشان دارای MHL است. پس از این که این ابزارک به تلویزیون وصل می شود شما می توانید فیلم ها، موسیقی ها و نمایش های تلویزیونی را با کیفیت HD روی تلویزیون استریم کنید. حتی می توانید محتوا را به وسیله این ابزارک از اسمارت فون خود به تلویزیون استزیم کنید. این ابزارک یک ابزارک ارزان قیمت و در عین حال کوچک و نوآورانه است.

 

۳- اسمارت فون گلکسی اس ۳ و آیفون ۵:

اسمارت فون ها هر روز پیشرفته تر از دیروز می شوند. تشخیص این که کدامشان از همه بهتر است کار بسیار دشواری است چون همه آنها برتری هایی نسبت به دیگر مدل ها دارند. اما به جرات می توان گفت گلکسی اس ۳ سامسونگ یکی از بهترین های اسمارت فون ها در سال ۲۰۱۲ به حساب می آید. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش AMOLED و ۴.۸ اینچی است و وزن سبکی دارد. این گوشی دارای امکاناتی زیادی است، به عنوان مثال با قابلیت Every Touch می توانید اطلاعات را فقط با قرار دادن یک گلکسی اس ۳ به پشت یک گلکسی اس ۳ دیگر بین دو گوشی انتقال دهید. در ضمن این گوشی حداکثر ۱۲۸ گیگابایت فضای حافظه دارد که می تواند کاربران زیادی را از این نظر به خود جذب کند. اما آیا گلکسی اس ۳ از آیفون ۵ اپل بهتر است؟ مطمئنا نمی توان قضاوت کرد، چون هر دو از بهترین اسمات فون ها هستند. بنابراین هر دو اسمارت فون، یعنی هم آیفون ۵ و هم گلکسی اس ۳ را در مقام سوم این لیست قرار می دهیم.

 

۲- دوربین Lytro Light Field:

این دوربین را مطمئنا باید در مقام دوم این لیست قرار داد چون با همه دوربین ها متفاوت است. این دوربین ظاهر جالبی دارد و در نگاه اول شاید اصلا متوجه نشوید که این واقعا یک دوربین است چون شبیه یک مکعب مستطیل است که لنز بزرگ آن در یک سر و شوتر و تاچ اسکرین آن نیز در سر دیگر این مکعب جالب قرار گرفته. امکان جالب این دوربین این است که می توانید خیلی راحت و بی مکث عکس خود را بگیرید و سپس بعد از گرفتن عکس، با استفاده از تاچ اسکرین این دوربین و با کمال صبر و صبوری فوکوس عکس را تغییر دهید. پس با این دوربین مجبور نیستید اول فوکوس را تنظیم کنید و سپس عکس بگیرید، چون می توانید این کار را کاملا برعکس انجام دهید، یعنی اول عکس بگیرید و سپس فوکوس را تنظیم کنید. این دوربین نه چندان گران قیمت ولی با ارزش را می توان به همه عکاسان پیشنهاد کرد.

 

۱- آیپد مینی:

و اما شماره اول این لیست. بله! آیپد مینی. همه ما می دانیم که اپل از زمان انتشار اولین آیپد تا کنون توانسته به یک قدرت بزرگ در دنیای تبلت ها تبدیل شود. آیپد مینی هم از این قائده به دور نیست و می توان به جرات گفت یکی از بهترین یا شاید بهترین تبلت سال ۲۰۱۲ است. این تبلت تمام توانایی های آیپد های بزرگ را دارد با این تفاوت که صفحه نمایش آن ۷.۹ اینچی است و به همین علت راحت تر می توان آن را حمل کرد. از دیگر قابلیت های آن می توان به ۱۶ گیگابایت حافظه، ۱۰ ساعت باطری، دوربین ۵ مگاپیکسلی و پشتیبانی از Siri ( منشی مجازی اختصاصی شرکت اپل ) اشاره کرد. این تبلت گرچه صفحه نمایشی رتینا ندارد اما ویژگی های دیگر آن به خوبی می تواند این کمبود آیپد مینی را پوشش دهد. بنابراین آیپد مینی را به عنوان برترین گجت سال ۲۰۱۲ انتخاب می کنیم.
مجموعه جديد نرم افزار و بازي اندرويد 2013
ماكسيمم اندرويد پك - Maximum Android Pack
مجموعه اي بي نظير و ضروري براي تمام دارندگان گوشي هاي اندرويد !
سازگاري كامل با تمام نسخه هاي اندرويد تا نسخه 4.1 و بالاتر !
- Samsung, Nokia, HTC, LG, Sony, Sony Ericsson, Motorolla & ...
- همراه با كتابچه راهنماي فارسي توضيح فارسي تمام محتويات مجموعه و ...
ارزش نرم افزارها و بازي هاي اين مجموعه چند ميليون تومان است !
- بيش از 200 بازي جديد و باكيفيت اندرويد در ژانر هاي مختلف
- بيش از 200 نرم افزار جديد و كاربري اندرويد در دسته بندي هاي مختلف
پكيج اورجينال و شكيل 3 DVD اورجينال
 +
 كتابچه فيزيكي راهنما با قيمتي استثنايي
 
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
- بيش از 500 زنگ تماس و پيام كوتاه (رينگتون) اندرويد
- بيش از 1000 تم، ويجت، لانچر و پس زمينه جديد ثابت و متجرك اندرويد
- كاربردي ترين رام ها و آپديت هاي اندرويد + آموزش استفاده
- كاملا تست شده و همراه آموزش نصب و استفاده از نرم افزارها و بازي ها !
- همراه با توضيحات فارسي تمام نرم افزار ها و بازي هاي مجموعه در محيط اتوران!
- همراه با كتابچه راهنماي فارسي توضيح فارسي تمام محتويات مجموعه و ...
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
- مناسب براي تمام گوشي هاي مجهز به سيستم عامل اندرويد !
- Samsung, Nokia, HTC, LG, Sony, Sony Ericsson, Motorolla & ...
برخي از محتويات مجموعه ماكسيمم اندرويد 2013
- بيش از 200 نرم افزار كاربردي ارزشمند اندرويد، كاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضيح فارسي!
نرم افزار هاي امنيتي، محافظتي و آنتي ويروس، آفيس و اداري، ويرايشگر تصوير ، ويرايشگر متن، ويرايشگر موسيقي و ويديو، نرم افزارهاي محاسباتي و مهندسي، مرتبط با دوربين، نرم افزارهاي مذهبي و اسلامي، ابزارهاي اينترنت ، جي پي اس و نقشه، پيام رسان موبايل بانك، پخش كننده موسيقي و فيلم، مالتي مديا و ...
 
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
- بيش از 200 بازي زيبا و جديد گوشي هاي اندرويد، كاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضيح فارسي!
 زيباترين و جديدترين بازي ها در ژانر هاي اكشن، رقابتي، مسابقه اي، استراتژيك، فكري و پازل، ورزشي ، كودكانه و ....
- كلكسيون هزاران والپيپر ها و تصاوير پس زمينه زيبا براي گوشي هاي اندرويد !
- كلكسيون صدها تم ، لانچر ، ويجت و ديگر اركان زيبا سازي محيط گوشي هاي اندرويد !
- به همراه كاربردي ترين رام ها براي آپديت گوشي هاي اندرويد رايج همراه با توضيح فارسي..
 
 
ما و فرازميني ها
[i]
شواهد معتبر حضور بيگانگان بر روي زمين در طي ۷۵ ميليون سال پيش
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پكيج كامل اندرويد2013 اورجينال
[i]
سازگاري كامل با تمام نسخه هاي اندرويد تا نسخه 4.1 و بالاتر
قيمت: 12900  تومان 
 
[t] [k]
 
شاهكارهاي معماري جهان
[i]
بيش از 2500 پلان آماده و 1000طرح از جديدترين متدهاي معماري جهان
قيمت: 6900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شبيه ساز پرواز كاملا فارسي
[i]
آموزش كامل خلباني و پرواز در شبيه سازي واقعي
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش چند رسانه اي ششم دبستان
[i]
100% اورجينال معلم را به منزل خود بياوريد !! همراه با آخرين تغييرات كتب درسي
قيمت: 8500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش كاشت ناخن در منزل
[i]
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش عكاسي پرتره آتليه اي
[i]
مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره(آتليه اي در منزل شما)
قيمت: 10900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش تصويري بافتني
[i]
آموزش 8 الگوي مختلف بافتني با دوبله فارسي
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
نرم افزار آموزش مداحي
[i]
اگر شما هم مي خواهيد مثل مداحان بزرگ اهل بيت مداحي كنيد اين نرم افزار را از دست
قيمت: 6000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گلچين سينه زني محرم 91
[i]
شامل عزاداري و مداحي ايام محرم...... بهترين هاي مداحان اهل بيت
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آچار فرانسه 2013 اورجينال
[i]
شامل توضيح فارسي و روش نصب و كرك و راهنماي تمام برنامه ها در محيط اتوران !
قيمت: 10800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
نرم افزارحسابداري دقيقOrginal
[i]
امكانات بسيار زياد، هزينه پايين نرم افزار(كاربرد آسان)
قيمت: 16500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پكيج آموزش زبان 70 درصد تخفيف
[i]
6 مجموعه برتر و محبوب آموزشي زبان انگليسي در يك پكيج با 70 % تخفيف
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
ژورنال معماري داخلي خارجي 2012
[i]
مجموعه اي كامل از ژورنال هاي  معماري داخلي و خارجي(محصول سال 2012)
قيمت: 15900  تومان 
 
[t] [k]
 
بازي FIFA 2013 داغ داغ
[i]
نسخه جديد FIFA 13 فوق العاده(واقعي ترين شبيه سازي مسابقات فوتبال )
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش يوگا به زبان فارسي
[i]
انرژي فراوان - آرامش عضلات - احساس سبكي يوگا به زبان فارسي 100 % اورجينال
قيمت: 8800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
نسخه نهايي ويندوز 8 (اورجينال)
[i]
ويندوز 8 سيستم عاملي‌ جديد باامكانات فوق العاده ويندوز پابه مرزهاي جديد مي‌گذارد
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
تكنولوژي عشق (دكترآزمنديان)
[i]
روش هاي مديريت عشق و زندگي سمينار هاي آقاي دكتر عليرضا آزمنديان
قيمت: 10000  تومان 
 
[t] [k]
 
كامپيوتر را قورت بده! اورجينال
[i]
از سير تا پياز كامپيوتر را يكجا بياموزيد ! و براحتي كاربر حرفه اي كامپيوتر شويد
قيمت: 9800  تومان 
 
[t] [k]
 
كنكور در خانه (اورجينال)
[i]
نرم افزار جامع شبيه ساز كنكور سراسري و آزاد و فني حرفه اي!
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي PES 2013 داغ داغ
[i]
پيش فروش ويژه بازي PES 2013 يك ماه زودتر از بازي رسمي
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آشناي محبوب اورجينال
[i]
(آشناي محبوب) ويژه سال ۹۱ فيلم راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي اورجينال
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پيش بيني نستر اداموس
[i]
آيا مي دانيد حادثه 11 سپتامبر نيز از پيشگوييهاي داموس است!!!
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش فارسي مهارت هاي ICDL
[i]
براي اولين بار در ايران كاملترين بسته آموزشي ICDL كاملا به زبان فارسي
قيمت: 8900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
ژورنال آتليه عروس و داماد
[i]
مثل ستارگان هاليوود عكس بگيريد
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
چگونه خانه خود را طراحي كنيم
[i]
تصاويري از معماري داخلي و دكوراسيون
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
آلبوم ديجيتال
[i]
ساختن آلبوم هاي ديجيتال از عكس ها
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive