گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, December 22, 2012

||_Tehroon-Online_|| فال روزانه - شنبه 02 دی 1391



 
 
 
 
 
 
 
 
 
ماه تولد فال روزانه - شنبه 02 دی 1391
بز فال روز متولدین ماه فروردین: شما امروز اصلا دوست ندارید با هزینه و خرج دیگران به اهداف خود برسید. شاید اعتقاد داشته باشید که اگر دیگران موفق شوند شانس و احتمال موفقیت شما به خطر افتاده و کمتر خواهد شد. اما این موضوع حقیقت نداشته و بر اساس تفکرات اشتباهاتی که راجع به مسائل رقابتی دارید به وجود آمده است. هم اکنون اگر افراد دیگر شکست بخورند رسیدن به اهدافتان آسان تر نخواهد شد. حقیقت این است که هرکسی می‌تواند برنده باشد!!
گاو
 
فال روز متولدین ماه اردیبهشت: شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!
ارديبهشت
دوقلوها فال روز متولدین ماه خرداد: امروز که پلوتو و خورشید در هشتمین خانه تان هم تراز می‌شوند، باید مسائل مالی پرخطر خود را به درستی هدایت کنید. اگر اقدام به انجام دادن کارهای خانه بکنید، می‌توانید به خوبی از عهده‌اش بربیایید. اما از برنامه‌هایی که باید خیلی زود انجام شوند باید مثل طاعون دوری کنید! با سخت کار کردن و و رسیدگی کردن فقط به یک کار موقعیت خود را بهتر کنید. اما حرص و طمع داشتن خیلی بیشتر از آنچه حدس بزنید برایتان دردسرساز خواهد بود.
خرداد
خرچنگ
 
فال روز متولدین ماه تیر: امروز ظاهرا یک فرد بخصوص موی دماغتان شده است! اما او شاید بدین خاطر وارد زندگی تان شده است که نقش یک کاتالیزور دگرگون کننده را ایفا کند! این شخص می‌تواند بازتاب و منعکس کننده بخشی از وجود شما باشد که شما تا به حال نمی‌خواستید این بخش را بشناسید. حتی اگر فکر می‌کردید که می‌توانید شرایط را ثابت نگه دارید، باید بدانید که تغییرات پویا پیش از این وارد زندگی تان شده‌اند و تلاش شما بی فایده خواهد بود.
تير
شير فال روز متولدین ماه مرداد: شما امروز ایده‌های احمقانه را جدی می‌گیرید!! مثل رژیم گرفتن در زمانی که دور و بری‌های ما در حال ترتیب دادن جشن و مهمانی هستند! اما شما حال و هوای مهمانی ندارید؛ چرا که می‌خواهید به برنامه هایتان سر و سامانی بدهید. چیزی که شما می‌خواهید داشتن کمی‌ تفریح و سرگرمی‌ نیست؛ شما فقط نیاز دارید که به فکر سلامتی تان باشید و در این زمینه به دنبال محرکی هستید که بتوانید کاری انجام دهید. غریزه‌های درونی خود را دنبال کنید، اما در مسیری که پیش گرفته‌اید لذت بردن را فراموش نکنید.
مرداد
فال روز متولدین ماه شهریور: امروز رشک و حسادت داشتن می‌تواند مسائل عاشقانه و رمانتیک را تحت تاثیر قرار داده و بهشان لطمه بزند و شما هم هدایت کننده اصلی این شرایط هستید! از یک طرف اوضاع خیلی ساده است، شما می‌دانید که چه می‌خواهید و برای رسیدن بهش برنامه‌ای نیز دارید. اما عشق همیشه از قوانین تبعیت نمی‌کند. فقط به خاطر هیچ و پوچ به خودتان سخت نگیرید. عجیب اینکه خود جوش بودن زمانی کاربرد دارد و برایتان مفید است که حواستان و فکرتان روی آینده متمرکز باشد.
شهريور
ترازو فال روز متولدین ماه مهر: امروز استرس‌های مربوط به خانه شما را از انجام دادن وظایف مهم‌تان در محل کار باز می‌دارد. اما احساسات شما بهتان می‌فهمانند که شما قبل از اینکه بخواهید در جای دیگری سازنده باید باید به این وظایق بپردازید. دوری کردن از مسائل شخصی انتخابی دائم و همیشگی برای شما نیست، برای اینکه بی توجهی به آنها باعث می‌شود یاس و ناامیدی‌تان باعث سقوط و فروپاشی احساسی شود. فاش کردن رازها کار خیلی سختی است؛ اما هم اکنون می‌تواند اقدام بازدارنده‌ای باشد که شما بهش احتیاج دارید.
مهر
عقرب فال روز متولدین ماه آبان: شما معمولاً عادت دارید نسبت به سایر مردم با شور و هیجان بیشتری روابط شخصی خود را تجربه کنید. اما گاهی اوقات دوری کردن از این روابط عاقلانه‌تر از نزدیک شدن به آنها است. متاسافانه شما حتی اگر نتوانید به راحتی در مورد احساسات جریحه‌دار شده خود صحبت کنید، ولی باز هم نمی‌توانید آنها را پنهان کنید. ولی اگر بتوانید یک بار خیلی محتاطانه ناراحتی‌های خود را فاش کنید، خوشبختانه آینده روشنی برایتان انتظار می‌رود.
آبان
کماندار
فال روز متولدین ماه آذر: اگر امروز یک نفر طوری با دارایی و مایملک شما رفتار کند که انگار به خودش تعلق دارد، شما خیلی خیلی ناراحت خواهید شد!! بنابراین ناگهان حالت تدافعی به خود گرفته و آن فرد را دشمن خود می‌دانید، برای اینکه امروز گرایش خیلی شدیدی که به وسایلتان دارید باعث می‌شود آنها را جزئی از هویت خود بدانید. ولی فراموش نکنید وابستگی بیش از حد به وسایل‌تان در این موقعیت اصلا رفتاری منطقی نیست. اگر شما نتوانید چیزهایی را که دارید با دیگران قسمت کنید، به هیچ وجه نخواهید توانست با این افراد به راحتی کار کنید.
آذر
بز فال روز متولدین ماه دی: اگرچه شما اكنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیك شدن به مسئله‌ای كه باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما كاهی را تبدیل به كوهی كنید! بنابراین از افكار خود آگاهی كامل داشته باشید. تمركز كردن و توجه كردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه كردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.
دي
آبگير فال روز متولدین ماه بهمن: شما اكنون نمی‌توانید آهسته و یكنواخت حركت كنید، برای اینكه دیگران خواسته‌های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فكر می‌كنند كه شما می‌خواهید تمام وقت‌تان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید كه در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این كار از خود عمل جذاب تر است. اگر فكر می‌كنید كه بعداً از انجام دادن این كار پشیمان می‌شوید، در فعالیت‌های گروه خاصی شرکت نكنید.
بهمن
دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند
فال روز متولدین ماه اسفند: امروز اگر یک فرد توانا و قدرتمند بر شما سخت گیری کند، این تعامل و برخورد رودررو و دونفره ممکن است به مذاق شما خوش نیاید. خوش بختانه هم اکنون تعاملات افراد گروه خیلی مهربانانه تر شده است، اما حالا که خورشید در یازدهیمن خانه تان یعنی خانه دوستان به پلوتو ملحق شده است، هر فردی نیز میزان شور و هیجان خاص خودش را دارد. به جای اینکه فکر و حواس خود را روی افراد دیگر متمرکز کنید، تا جایی که امکان دارد بیشتر از آنها به احساسات خود توجه کنید. متمرکز کردن انرژی خود بر روی چیزهای مثبت بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید بهتان کمک می‌کند.
اسفند
 
 
 كرم 5 كاره Clean & Clear
 كاهش دهنده جوش و جاي جوش
سفيد كننده و تميز كننده پوست صورت است
درمان جوشهاي صورت و روشن كننده پوست

كوچك كننده منافذ پوست وحذف لكهاي ناشي از جوش
عدم ايجاد گودي پس از بهبودي جوش
 محصولي فوق العاده و بي نظير براي حذف جوش و جاي جوش
كاهش دهنده فعاليت غدد چربي پوست
جلوگيري از رشد باكتريهاي مولد آكنه
كمك به جمع شدن منافذ باز پوست
مناسب پوست هاي چرب و جوش دار
ساخت كشور فرانسه
با شماره مجوز بهداشت:36/79451
 
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
با شماره مجوز بهداشت:36/79451
خريد پستي           خريد پستي
با كاهش صخامت لايه سطحي پوست، دفع مواد زايد پوست را آسانتر و منافذ را كوچكتر مي‌كند. در اين كرم تركيب نويني وجود دارد كه به طور انتخابي از رشد ميكروب ايجاد كننده آكنه جلوگيري مي‌كند و التهاب جوشها را كاهش مي‌دهد.
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
با شماره مجوز بهداشت:36/79451
خريد پستي           خريد پستي
اين كرم مرطوب كننده،از عمق پوست صورت را تميز مي كند،باعث استحكام پوست مي شود،چربي پوست را كاهش ميدهد،سلول هاي از بين رفته را ترميم مي كند،جوش ها و جاي آنها را را نيز ار بين مي برد.
 
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
با شماره مجوز بهداشت:36/79451
خريد پستي           خريد پستي
 پاكسازي پوست برداشتن سلولهاي مرده و نيزآلودگي هايي است كه بر روي پوست تجمع پيدا كرده است . اين كار مي تواند سبب ايجاد شادابي و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست كمك كند . با اين كار سلولهاي لايه هاي سطحي پوست و نيز چربي ها و ذراتي كه در اثر آلودگي هاي هوا بر روي پوست نشسته است برداشته مي شود و طراوات جديدي به پوست ميدهد
 
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
با شماره مجوز بهداشت:36/79451
خريد پستي           خريد پستي
 تاثيرات:
  • ضد آكنه قوي
  • كاهش دهنده فعاليت غدد چربي پوست
  • جلوگيري از رشد باكتريهاي مولد آكنه
  • كمك به جمع شدن منافذ باز پوست
  • مناسب پوست هاي چرب و جوش دار
طرز استفاده:
روزي يك بار ابتدا صورت خود را تمييز شست و شو دهيد سپس كرم را به تمام قسمت هاي صورت پوست بماليد. براي تاثيرگذاري بيشتر مي توانيد روزي دوبار از آن استفاده كنيد.از اين كرم مي توانيد قبل از ميكاپ ايتفاده نماييد. استفاده از اين محصول همراه با بقيه كرم هاي ضد جوش تناقضي ندارد.
ساعت پرواز
ساعتي زيبا جذاب و شگفت انگيز
34,000 تومان
گوشواره مگنت
بدون نياز به سوراخ كردن گوش( گوشواره كاملا متفاوت)
5,900 تومان
كرم كوچك كننده بيني اورجينال
كوچك كننده و فرم دهنده بيني بدون عمل جراحي و هزينه هاي زياد
59,900 تومان
گيره كوچك كننده بيني
تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
8,900 تومان
آچار فرانسه 2013 اورجينال
شامل توضيح فارسي و روش نصب و كرك و راهنماي تمام برنامه ها در محيط اتوران !
10,800 تومان
جاكليدي حساس به صدا
كافيست تا يك سوت بزنيد تا چراغ ها و آژير اين جا كليدي روشن شود و شروع به كار كند
7,900 تومان
مكعب روبيك شوكر
سرگرمي فراموش نشدني(شوخي با مكعب روبيك!)
7,900 تومان
جاشكلاتي شوكر
هيچ كس حتي فكرشم نميكنه! به جاي شكلات خوشمزه ، يه شوك حسابي گيرش بياد!!
6,500 تومان
شبيه ساز پرواز كاملا فارسي
آموزش كامل خلباني و پرواز در شبيه سازي واقعي
15,500 تومان
شابلون فرنچ ناخن
شما با اين ابزار بينظير تبديل به يك آرايشگر حرفه اي مي شويد!
5,500 تومان
آموزش كاشت ناخن در منزل
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
6,500 تومان
نرم افزارحسابداري دقيقOrginal
امكانات بسيار زياد، هزينه پايين نرم افزار(كاربرد آسان)
16,500 تومان
شوكر پليس
شوخي باشوكر پليس! كاملا مشابه شوكر واقعي با دست زدن به شوكر به شما شوك وارد ميشه
10,500 تومان
آبميوه گيري پرو وي جويسر
آبميوه گيري بسيار زيبا كه به راحتي مي توانيد در كمتر از چند ثانيه آب ميوه بگيري
65,000 تومان
آموزش چند رسانه اي ششم دبستان
100% اورجينال معلم را به منزل خود بياوريد !! همراه با آخرين تغييرات كتب درسي
8,500 تومان
چاقو سراميكي yushi blade
نسل جديدي از جاقو هاي سراميكي تيزترين و برنده ترين چاقو توليد شده در جهان
49,000 تومان
كرم 5 كاره clean and clear
محصولي فوق العاده و بي نظير براي حذف جوش و جاي جوش
12,900 تومان
شال عشق
با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎انگيز
10,000 تومان
تيشرت ماه تولد شما
محصول جديد و پرطرفدار سال 1391 در ايران
24,500 تومان
گن جادويي SLIM LIFT
گن لاغري اسليم ليفت(كاهش 3سايز فوري) در 5 دقيقه 3 سايز كم كنيد!!!
22,900 تومان
آموزش عكاسي پرتره آتليه اي
مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره(آتليه اي در منزل شما)
10,900 تومان
ساعت روميزي عروسكي
مناسب براي تزئين اتاق كودك با قابليت تنظيم آلارم
9,000 تومان
عطر ماه تولد شما
بيش از هر كسي خودتان از رايحه ماه تولدتان لذت خواهيد برد
12,000 تومان
شاهكارهاي معماري جهان
بيش از 2500 پلان آماده و 1000طرح از جديدترين متدهاي معماري جهان
6,900 تومان
ساعت puma 2012
يك ساعت مارك دار و ويژه( شيك ترين محصولات طراحي شده ساعت 2012.)
23,500 تومان
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive