گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, December 20, 2012

||_Tehroon-Online_|| آخرین جنجال های خواننده های مشهور



 
 
 
 چسباندن چند پوستر در یک و چند آگهی یک چهارم صفحه در برخی روزنامه ها و مجله ها، نهایت کارهای تبلیغاتی هنرمندان موسیقی داخل کشور است که به واسطه آن می توانند اثر خود را به اهالی این هنر و مردم معرفی کنند.

اینترنت و فضای مجازی و البته شبکه های اجتماعی هم در یکی دو سال اخیر به انتخاب اهالی موسیقی برای تبلیغات اضافه شده اند اما هر جور هم که بخواهیم حساب کنیم و هر قدر که منصف باشیم، یک خواننده (یا تهیه کننده) هیچ راهکار امتحان پس داده و قابل اتکایی برای معرفی اثرش ندارد و همین، در بسیاری مواقع باعث شده آلبوم هایی که از نظر کیفیت، از استاندارد بالایی برخوردار بوده اند، به گوش مردم و دوستداران موسیقی نرسند. خب راه حل این مسئله چیست؟

برای رسیدن به صدر خبرها و روی بورس ماندن و در ازای آن، فروش قابل قبول آلبوم، باید چه روشی انتخاب کرد؟ ترفندهایی در این چند سال باب شده که عنوانش را می توان «حاشیه سازی، جنجال سازی» یا چیزی شبیه این گذاشت!

به زودی آلبوم های جدید ستاره های موسیقی پاپ در راهند و آنها استارت جنجال آفرینی هایشان را از همین الان در سایت ها و صفحات شخصی شان زده اند. در این صفحه، ابتدا به برخی از جدیدترین خبرسازی های هنرمندان این عرصه خواهیم پرداخت و در انتها هم پرحاشیه ترین آلبوم های موسیقی چند سال اخیر را با هم مرور خواهیم کرد.

روزبه نعمت اللهی

آش نخورده و دهان سوخته؟

این خواننده بعد از اتفاقاتی که در برنامه تهرانش افتاد (گویا ماجرا، ماجرای حراج تابلوی یکی از اساتید آواز ایران به نفع زلزله زده هاست)، از انتشار آلبومش در بازار منع شده تا ناخودآگاه وارد حاشیه جدیدی شود. از ما نشنیده بگیرید ولی این خواننده از برخی نهادهای دولتی قانونی در حال پیگیری این اتفاق است و به نظر می رسد با این اوصاف و در صورت ادامه این روند، آلبوم جدیدش «داروگ» تنش های فراوانی را برای انتشار پیش رو داشته باشد.

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور

 
حضور مهناز افشار به عنوان دکلمه کننده برخی اشعار آلبوم و همچنین اجرای یکی از معروف ترین قطعات «فرهاد محرم» از دیگر نکاتی است که نعمت اللهی برای تبلیغ آلبومش روی آن حساب کرده بود ولی فعلا این حاشیه ها هم می تواند سر و صدای بیشتری کند و هم اینکه ابعاد خبرساز بیشتری برایش بیافریند. شاید هم در فروش، داروگ رکورد آلبوم های نعمت اللهی را بزند! البته به شرطی که اول مجوزش را بگیرد.

 

محسن چاوشی

امان از دست «زانکو»!

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور

 
قرار است نام آلبوم جدید محسن چاوشی «من خود آن سیزده ام» باشد. قرار است طرح جلد این آلبوم یک طرح گرافیکی باشد که به قول خود چاوشی، معنا و مفهومی عمیق را در خود گنجانده است. قرار است این آلبوم بعد از ایام محرم و صفر در بازار موسیقی کشور منتشر شود و خیلی قرارهای دیگر اما به دنیا آمدن «زانکو چاوشی» همه این قرارها را ظاهرا بر هم زده!

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور

 
تماشای عکس های پسر یک ماهه این خواننده جدیدا به بزرگترین سرگرمی هواداران چاوشی تبدیل شده و این خواننده هم هر هفته با انتشار یک عکس جدید از «زانکو» (نامی که چاوشی برای پسرش انتخاب کرده به معنی شبه کوه است در زبان کردی)، بازی را وارد مراحل جذابش می کند. چاوشی در کنار عکس هایی که منتشر می کند، با تیزهوشی خاصی با نوشتن جمله هایی مثل: «نمی ذاره کارامو بکنم، آلبوم حتما عقب می افته ...»، همینطور غیرمستقیم سعی دارد ماجراهای آلبومش را از تب و تاب نیندازد. آلبومی که برخی اختلاف سلیقه های چاوشی و تهیه کننده، باعث شده انتشار آن همینطور عقب بیفتد. یعنی آلبوم چاوشی بعد از ماه صفر به بازار می آید؟

 


بنیامین و گروه آریان


فقط به خاطر «محسن»!


مدیر برنامه های بنیامین و گروه آریان این روزها از همه خبرنگارها فراری است و با هیچ کس حاضر به گفت و گو نمی شود. او در ظاهر درگیر کنسرت های چهره های ستاره موسیقی پاپ در خارج از کشور است اما کسی از عمق درگیری های او در دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای اخذ مجوز آلبوم های هنرمندان طرف قراردادش خبر ندارد. رجب پور که در مقطعی حلال مشکل آلبوم های چهره هایی بود که به هر دلیلی مجوز آلبومشان داده نمی شد، حالا به سختی با پروژه مبهم عدم اعطای مجوز آلبوم های بنیامین و گروه آریان روبرو شده است.

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور


 
 اتفاقی که شاید حاشیه های ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک و اختلاف نظرهای انجمن موسیقی و دفتر موسیقی روی آن تاثیرگذار بوده و همین درگیری ها به مجوز هنرمندان طرف قرارداد او نیز سرایت پیدا کرده.

 رجب پور در جمعی خصوصی گفته: «فعلا مصاحبه ای نمی کنم ولی اگر دهانم باز شود، خیلی ها باید بساطشان را از دنیای موسیقی جمع کنند و استعفا بدهند و بروند!» و این یعنی شرع یک بازی که قطعا در میزان فروش تبلیغات غیرمستقیم آلبوم های ستاره های «ترانه شرقی» بی تاثیر نخواهد بود.

 

رضا صادقی

آلبوم «آقای مشکی پوش» در دادگاه؟

رضا صادقی حال و روز خوبی ندارد و به طرز عجیبی در مخمصه افتاده. پس از اتمام قرارداد این خواننده با شرکت مشهور، صادقی با کمپانی جدید قرارداد اجرای زنده منعقد کرد ولی این آخرین بازی نبود و حالا او به خاطر همین اتفاق، قربانی دعوای دو کمپانی شده است.

 دعوایی که حتی پای خود این خواننده را هم به دادگاه کشاند تا صادقی در سخنانی تکاندهنده بگوید: «برای اولین بار بود که وقتی مردم در راهروهای دادگاه به من سلام می دادند، سرم پایین بود.»

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور

 
با توجه به اتفاق هایی که برای او در این چند ماه افتاده، آلبوم جدیدش هم با تاخیر به بازار خواهدآمد. آقای مشکی پوش برای اثبات خود و اینکه بتواند دور جدید برنامه های زنده اش را روی صحنه ببرد، به شدت به این آلبوم و اتفاقات بعد از آن امیدوار است. اتفاق بد دیگری که این روزها حال و روز ایران خواننده محبوب و خوش اخلاق را آشفته تر کرده، جدایی تدریجی نوازنده ها و رهبر ارکسترش از گروه بوده که با توجه به ممنوع الاجرا بودن صادقی، آنها ترجیح دادند به فعالیت هایشان در گروه های دیگر ادامه بدهند.

 بد نیست بدانید که آلبوم صادقی «همین ...» نام دارد و «آرون حسینی» در حال همکاری با این پروژه است تا بتواند در بحث های تبلیغاتی سری در بین سرها بلندن کند. در «همین ...» برای اولین بار قرار است صادقی یکی از قطعاتش را به صورت دکلمه خالی ارائه دهد. دکلمه ای که همه دلتنگی های ماه های اخیر او را دربر گرفته و سخنان تندی را نیز به زبان آورده است.

 

رضا سیروان خسروی

لو رفته ها!

حتما شما هم درباره آلبوم هایی که قبل از ورود به بازار موسیقی، سر از اینترنت در می آورند خبر دارید.

آلبوم های علی اصحابی، «پیرهن مشکی» رضا صادقی و این آخری «جاده رویاها» سیروان خسروی مثال های مهم این ادعا هستند. این اتفاق اگرچه به شکل وحشتناکی کمر شرکت صاحب امتیاز آلبوم را می شکند، ولی جنجال بزرگ خبری محسوب می شود که رسانه ها به پررنگ ترین شکل ممکن به آن می پردازند.

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور

 
در این بین خیلی ها اعتقاد دارند که انتشار اینترنتی آلبوم یک روز قبل از انتشار رسمی یک نوع ایده تبلیغاتی است که هنوز نخ نما نشده و می تواند فروش یک آلبوم را با آه و ناله های صاحب اثر که: «تو رو خدا دانلود نکنید و اورجینال بخرید»، تضمین می کند.

 مثال های زیاد دیگری را برای این مورد هم می شود عنوان کرد. بعضی ها هم این رفتار را نوعی انتقام گرفتن از شرکت های صاحب اثر می دانند که همیشه در مواجهه با هنرمندان رفتاری دیکتاتور مآبانه به خود می گیرند و آقایان آرتیست هم به این شکل از خجالتشان درمی آیند.

 

تیر خلاص

کریس در ایران!

استفاده از نام های بزرگ و جهانی در تبلیغات یک آلبوم هم جدیدترین و آخرین شیوه تبلیغات برای آلبوم های وطنی است.

این ماجرا بعد از حضور «کریس دبرگ» در آلبوم «آریان» ابعاد گسترده تری گرفت. بعد از آن ماجرا بود که اسامی بزرگ همینطور پشت سر هم چیده می شدند و استفاده های تبلیغاتی از نام های بزرگ به یک روند خبرساز و پرطرفدار تبدیل شد.

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور
 

ابتدای این جریان را هم «رضا یزدانی» با خبر حضور «کارلوس سانتانا» در آلبوم «ساعت 25 شب» استارت زد که سرانجام به حضور «حامد بهداد» ختم شد! در ادامه اسامی بزرگتری چون «انریکه» هم در برخی آلبوم های پاپ عنوان شده بود که به مرور و به محض مشخص شدن کذب بودن خبر، کسانی که با استفاده از این نام ها در رأس اخبار موسیقی قرار گرفته بودند، خیلی زود دستشان رو شد و مورد حمله رسانه ها قرار گرفتند. این جریان و این روند برد خبری را نصیب آلبوم برخی چهره های موسیقی کرد که در واقع تضمین خوبی برای فروششان بود.

 

کدام آلبوم ها در زمان انتشارشان بیشتر از همه سر و صدا کردند؟

شورشی ها

در طول سال هایی که آلبوم چهره های پاپ در بازار موسیقی کشور منتشر شده، برخی آثار در زمان انتشارشان حسابی پر سر و صدا ظاهر شده اند و همین باعث شده بین مخاطبان موسیقی هم بسیار مورد استقبال قرار بگیرند.

در این بخش برخی از پر سروصداترین آلبوم های منتشر شده چند سال گذشته را مرور می کنیم. البته اگر سراغ حاشیه سازی های قدیمی تر می رفتیم (زمانی که هنوز نوار کاست ها حرف اول بازار را می زدند؛ مثل آلبوم عرشیا، دهاتی و ...)، معلوم می شد که این رشته سر درازی دارد و امتحان پس داده تر از این حرف هاست! ولی پهلوان زنده را عشق است!

علی لهراسبی

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور

 
وقتی پوسترهای آلبوم را یک وانت آبی جمع کرد!

آلبوم «تصمیم» با صدای علی لهراسبی را باید سردمدار آلبوم های پرحاشیه موسیقی پاپ در این چند سال اخیر – دانست. این اثر به خاطر شایعاتی که در مورد آهنگسازش وجودداشت به شدت در محافل رسانه ای وارد حاشیه شد. همین حاشیه ها باعث شد پوسترها و همه بیلبوردهای این آلبوم در سطح شهر تهران جمع آوری شو و یکی از سایت های هواداری این خواننده، با انتشار عکسی از یک وانت آبی که در حال کندن و پاره کردن پوسترهای این آلبوم در منطقه نارمک بود (!) شعله های این حواشی عجیب را چند برابر کرد تا این آلبوم به طرز عجیبی خبرساز شود.

این خواننده چند ماهی را هم به دلیل این همکاری مخفیانه ممنوع الکار بود و کنسرت های بعد از آلبومش رااز دست داد اما به مرور توانست نظر مساعد مسوولان را جلب کند و حالا در تدارک آلبوم بعدی خود است.

محسن یگانه

یک سال شیپور به دست!

 
آخرین جنجال های خواننده های مشهور

 
محسن یگانه یک سال قبل از انتشار آلبوم «حباب» تمام جزئیات و کلیات آن را در گفت و گوهای مختلفش عنوان کرد که این آلبوم بزرگترین اتفاق تاریخ موسیقی پاپ بعد از انقلاب خواهد بود. ترفند دیگر او برای در رأس اخبار قرار گرفتن، گفت و گوها و اظهارات تندش در قبال بقیه چهره های موسیقی بود که باعث می شد طرفداران خواننده های دیگرج در شبکه های اجتماعی به سمتش بیایند و این سر و صداها باعث می شد تبلیغات آلبوم بیشتر و جدی تر به نظر بیاید (البته آشتی های بعدی را نباید از یاد برد).

موسيقي درماني

بهترین و جدیدترین متد رسیدن به آرامش

همراه با تکنولوژی روز به آرامش روح و روان برسید
با استفاده از روش تاثیر مستقیم بر امواج مغز
موسیقی طبیعت گردآوری شده توسط برترین پژوهشگران
جدیدترین متد کاهش استرس برای افرادی که تحت فشار کاری بالا هستند...
معجزه موسیقی قرن
با نواهای آسمانی معنویت را به روح خود هدیه کنید...
دارای مجوز از وزارت ارشاد به شماره 8562
قابل اجرا بر روی تمام دستگاهها
با فرمت Audio
همراه کتاب موسیقی
1 CD+1 book
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
امروزه موسیقی در زمینه های مختلف مورد استفاده کاربردی و ابزاری قرار میگیرد و تحقیقات روزافزون از لحاظ کمی و کیفی، این را تقویت میکند.
نمونه ای از کارکردهای موسیقی را میتوان در حیطه توان بخشی عصبی-روانی در بیماران روانی مانند افسردگی، اضطراب و یا توانبخشی کودکان عقب افتاده ذهنی مورد استفاده قرار داد. با شنیدن این موسیقی ها بجای آنکه مجبور باشید به طبیعت بروید، طبیعت نزد شماست.
گفته مي شود موزيك درماني با صداي طبيعت براي كمك به درمان بيماري هاي عصبي و رواني، در بيماران روانپزشكي مانند افسردگي، اضطراب، اسكيزوفرني و يا توانبخشي كودكان عقب افتاده ذهني، ارتقاء بهداشت رواني، افزايش قدرت يادگيري و حافظه، كمك به بيماران مبتلا به آلزايمر، دمانس، كنترل دردهاي مزمن و ... بسيار مؤثر است.
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
همراه کتاب موسیقی
1 CD+1 book
 
موسیقی درمانی با صدای طبیعت موسیقی MP3 شامل موسیقی کلاسیک به همراه صدای طبیعت بسیار آرام‏ش بخش.آرامش دهنده روح و روان..جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به توضیحات محصول مراجعه کنید
این موسیقی منتخبی از بین صدها ساعت موسیقی کلاسیک مختلف هستند. آثار استادان معروف موسیقی جهان چون موتزارت ، شوپن ، بتهوون را شامل می شود. در موسیقی های این سی دی دو صدای مشابه از طبیعت وجود ندارد و هر قطعه شنونده را در یك فضای آرامش‌بخش متفاوت قرار می‌دهد.
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 در پژوهش هاي علمي بسياري اثر بخشي موسیقی در درمان اختلالات شناختي – رفتاري مانند اضطراب، افسردگي، بيش فعالي، اوتيسم، ناتواني يادگيري، اختلالات گفتاري، روان پريشي و عقب ماندگي ذهني و نيز مشكلات جسماني مانند سردرد هاي ميگرني و تنشي، درد مزمن، ناراحتي هاي تنفسي، بيماري هاي عروق كرونر قلب، فشار خون بالا، تهوع ناشي از شيمي درماني و همچنين در تسهيل زايمان و القاء بي حسي و بيهوشي، به اثبات رسيده است.
موسیقی درمانی را روشی کرده‌اند که در جهت برخی اهداف درمانی که می‌تواند مواردی از جمله تقویت و ساماندهی سلامت روحی و جسمی افراد را به دنبال داشته باشند بکار می‌رود. به عبارت دیگر از موسیقی درمانی برای بازیافت ، نگهداری و تقویت سلامت جسمی و روحی و عاطفی استفاده می‌شود که توسط فرد متخصص بکار برده می‌شود.
همراه کتاب موسیقی
1 CD+1 book
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
طیف وسیعی از بیماریها در طی فرآیند درمان بهبود پیدا کرده‌اند. این بیماریها طبقات مختلف با علل مختلف را در بر می‌گیرند. بطور کلی عمدتا بیماریهایی که به نحوی با مسائل روانی فرد در
 ارتباط هستند یا حالات روانی می‌تواند نقش مؤثری در بهبود آنها داشته باشند، در پاسخ مثبت به موسیقی درمانی شناخته شده هستند. همچنین بیماریهای جسمی که منشأ روانی دارند با این روش بهبود پیدا می‌کنند.
 
نرم افزارحسابداري دقيقOrginal
امكانات بسيار زياد، هزينه پايين نرم افزار(كاربرد آسان)
16,500 تومان
طب سوزني ديجيتال
داراي الكترودهاي تنظيم شده كه دقيقا همان كاركرد سوزن در طب سوزني را دارد.
46,000 تومان
شابلون فرنچ ناخن
شما با اين ابزار بينظير تبديل به يك آرايشگر حرفه اي مي شويد!
5,500 تومان
ست آينه و شانه دونگ يي
ست آينه و شانه به طرح هاي سلطنتي سال 2012
14,500 تومان
كرم كوچك كننده بيني اورجينال
كوچك كننده و فرم دهنده بيني بدون عمل جراحي و هزينه هاي زياد
59,900 تومان
آچار فرانسه 2013 اورجينال
شامل توضيح فارسي و روش نصب و كرك و راهنماي تمام برنامه ها در محيط اتوران !
10,800 تومان
هدفون حرفه اي بيتس Beats
آيا به دنبال هدفون خاص و منحصر به فرد هستيد ؟هدفون برگزيده افراد مشهور
28,500 تومان
ساعت نگين دار LV
ساعتي از پاريس داراي نگين هاي ظريف و زيبا
20,900 تومان
گردنبند وان يكاد طلايي
از چشم شور در امان باشيد.....هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....
11,500 تومان
شال عشق
با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎انگيز
10,000 تومان
گيره كوچك كننده بيني
تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
8,900 تومان
تيشرت ماه تولد شما
محصول جديد و پرطرفدار سال 1391 در ايران
24,500 تومان
پكيج آموزش زبان 70 درصد تخفيف
6 مجموعه برتر و محبوب آموزشي زبان انگليسي در يك پكيج با 70 % تخفيف
15,500 تومان
ما و فرازميني ها
شواهد معتبر حضور بيگانگان بر روي زمين در طي ۷۵ ميليون سال پيش
9,500 تومان
آبميوه گيري پرو وي جويسر
آبميوه گيري بسيار زيبا كه به راحتي مي توانيد در كمتر از چند ثانيه آب ميوه بگيري
65,000 تومان
گوشواره مگنت
بدون نياز به سوراخ كردن گوش( گوشواره كاملا متفاوت)
5,900 تومان
موزن ميكروتاچ مكس اصل
موزن بيني و گوش ,خط زن پشت گردن و از بين بردن مو هاي زائد بدن
22,900 تومان
پكيج جايزه كودكان 80درصد تخفيف
10 محصول بي نظير در يك بسته با قيمت اسثنايي و 80 درصد تخفيف
10,500 تومان
شوكر پليس
شوخي باشوكر پليس! كاملا مشابه شوكر واقعي با دست زدن به شوكر به شما شوك وارد ميشه
10,500 تومان
آموزش چند رسانه اي ششم دبستان
100% اورجينال معلم را به منزل خود بياوريد !! همراه با آخرين تغييرات كتب درسي
8,500 تومان
تي شرت جادويي نانو
از بين بردن بوي بدن,جلوگيري از تعرق بدن,بهبود بيماري هاي قارچي و حساسيت پوستي
24,500 تومان
عطر ماه تولد شما
بيش از هر كسي خودتان از رايحه ماه تولدتان لذت خواهيد برد
12,000 تومان
جاكليدي حساس به صدا
كافيست تا يك سوت بزنيد تا چراغ ها و آژير اين جا كليدي روشن شود و شروع به كار كند
7,900 تومان
مكعب روبيك شوكر
سرگرمي فراموش نشدني(شوخي با مكعب روبيك!)
7,900 تومان
عينك POLICE
پرفروش ترين عينك تمام دوران كمپاني POLICE
18,500 تومان
 
 
 
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive