گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, December 18, 2012

||_Tehroon-Online_|| فال روزانه - سه شنبه 28 آذر 1391



 
 
 
 
 
ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 28 آذر 1391
قوچ  فال روز متولدین فروردین: شما از خوشحالی روی پای خود بند نیستید و می‌خواهید کارهای عجیب و غریب انجام دهید. اما این اصلا اهمیتی ندارد!! شما با کارهای ناتمام زیادی روبرو شده اید و قادر نیستید از آنها فرار کنید. کاری نکنید که ناامیدی بهتان غلبه کند. این را هم بدانید که از کوره در رفتن نه دیگران را خوشحال تر می‌سازد و نه خودتان را!
گاو
 
فال روز متولدین اردیبهشت: شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیتها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته اند و می‌خواهید محدودیتهایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.
فال روزانه
دوقلوها فال روز متولدین خرداد: شما چه بخواهید چه نخواهید کارهای شخصی دارید که باید بهشان رسیدگی بکنید! شاید در ظاهر شغل شما ایجاب می‌کند که بار مسئولتیهای مربوط به خانه کاملاً  از روی دوشتان برداشته شود، اما شما تا مدت طولانی نمی‌توانید از وظایف و مسئولیتهای مربوط به خانه و خانواده فرار کنید. به خاطر بردن گوی سبقت از رئیس اداره و یا شریکتان انرژی خود را تلف نکنید! فقط به نکات مثبت خود فکر نکنید!! بلکه موقعیت و کاری را پیدا کنید که بتوانید به بهترین نحو از پسش بربیایید.
فال روزانه
خرچنگ
 
فال روز متولدین تیر: اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته  می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیتهای خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.
فال روزانه
شیر فال روز متولدین مرداد: شما با خرج و مخارج غیر منتظره ای در زندگی تان روبرو می‌شوید که این اتفاق مجبورتان می‌کند با اقدامات احتیاطی که با موقعیتهای مالی شما ارتباط دارند آشنا شوید. اگر نتوانستید بین دخل و خرج خود  تعادل برقرار کنید و به مشکل برخوردید، نباید تسلیم شوید. این گرفتاری های اخیر شما موقتی هستند و باوجود اینکه پیدا کردن یک راه حل دائمی‌ مدتی زمان می‌برد، ولی این مشکلات موقتی تا فردا از بین می‌روند.
فال روزانه
فال روز متولدین شهریور: شما امروز احساس می‌کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می‌شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعاتتان باعث می‌شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی‌ها نیز خواهد بود.
فال روزانه
ترازو فال روز متولدین مهر: شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.
فال روزانه
عقرب فال روز متولدین آبان: امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهای‌تان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرفهای مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.
فال روزانه
کماندار فال روز متولدین آذر: امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهای‌تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی ‌لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.
فال روزانه
بز فال روز متولدین دی: شما امروز بین ایده های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیتهای جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهای‌تان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.
فال روزانه
آبگیر فال روز متولدین بهمن: مذاکره کردن با نهادها و یا سازمانهای مالی ممکن است استرسهای غیرلازمی‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
فال روزانه
دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند فال روز متولدین اسفند: تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی ‌که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارتهای لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.
فال روزانه

كرم كوچك كننده بيني
beautiful Nose
صد در صد اورجينال
ساخت كشور اسپانيا
آيا از بزرگي و فرم بد بيني خود شكايت داريد؟
آيا تصميم به جراحي زيبايي گرفته ايد؟
آيا از عوارض جراحي و بيهوشي خبر داريد؟
آيا راه ديگري براي داشتن بيني ايده آل بدون
عمل جراحي وجود دارد؟
اگر مي خواهيد با كمترين هزينه بهترين نتيجه را بگيريد
كرم فوق العاده beautiful Nose  
كوچك كننده و فرم دهنده بيني
نتيجه اعجاب انگيز آن را در مدت زماني بسيار كوتاه
 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود
زيبا كننده , فرم دهنده و كوچك كننده
مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي
بدون نياز به عمل جراحي
بدون عوارض
 
قيمت : 71880تومان
قيمت : 59900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
آيا ميدانستيد عمل جراحي فقط بر روي بيني هاي استخواني موثر است و در مورد بيني هاي گوشتي هيچ كدام از جراحان پلاستيك نمي توانند رضايت مشتري را جلب كنند و در اكثر موارد بيني بعد از عمل از سايز اوليه خود بزرگتر شده !!!
ما براي برطرف شدن مشكل شما از تكنولوژي روز بهره گرفته ايم..
كرم كوچك كننده بيني بيوتيفول نوز ( Beautiful Nose ) از بهترين مواد كاملا گياهي ساخته شده است كه آن را به يك كرم كوچك كننده و فرم دهنده بسيار عالي بيني بدل ميكند.
استفاده حداكثر 2 دوره از كرم كوچك كننده بيني شما را به نتيجه مطلوب خواهد رساند و بيني شما را كوچكتر و خوش فرم تر از آن چيزي كه فكر ميكنيد خواهد نمود چيزي كه تا چند سال پيش تنها يك رويا بود اكنون به واقعيت پيوسته است .
قيمت : 71880تومان
قيمت : 59900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
توضيح مهم :
كرم كوچك كننده بيني بيوتي فول نوز فقط جهت بيني هاي گوشتي قابل استفاده است كه قالب بيني ها به اين گونه اند و جهت كوچك كردن بيني هاي استخواني قابل استفاده نمي باشد . دوره درمان كرم بيوتي نوز بستگي به اندازه بيني دارد ولي نتيجه محسوس را حداقل بعد از 2 تا 3 هفته قابل مشاهده خواهد بود .
 
 
قيمت : 71880تومان
قيمت : 59900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
تصور و انتظارات غير واقع بينانه درمورد جراحي پلاستيك بيني زياد است. هميشه اين امكان وجود ندارد كه بافت انسان را به گونه اي تغيير داد تا آنچه بيمار دلش مي خواهد حاصل شود. هدف جراح اين است كه ظاهر بيمار را در طي اعمالي كه به دقت برنامه ريزي شده اند زيباتر كند .
 اينكه او چگونه به اين مهم دست مي يابد به ميزان زيادي بستگي به آموزش ، تجربه، علم و مهارت او دارد و تمامي اين فاكتورها بسيار متغير هستند. همكاري بيمار و واكنش هاي ناخواسته نيز نقش بسيار اساسي در نتيجه نهايي يك عمل جراحي دارد .جراح نمي تواند نتيجه نهايي عمل را تضمين كند بلكه قادر است تضمين كند كه تمامي تلاش خود را براي حصول نتيجه بهتر بكارخواهدبرد
 
قيمت : 71880تومان
قيمت : 59900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
طريقه مصرف كرم كوچك كننده بيني:
روزي سه بار بيني راشسته و مقدار بسيار كمي از كرم را روي بيني گذاشته و از پائين به طرف بالا به مدت 5 دقيقه ماساژ دهيد
دقت كنيد اين محصول در 2 مدل موجود است.اصل اين محصول ساخت كشور اسپانيا مي باشد و مدل درجه دو آن ساخت تايلند بوده كه روي آن فرانسه درج شده است.لذا در خريد خود دقت فرماييد تا به نتيجه دلخواه خود برسيد.
كرم كوچك كننده بيني اورجينال
كوچك كننده و فرم دهنده بيني بدون عمل جراحي و هزينه هاي زياد
59,900 تومان
طب سوزني ديجيتال
داراي الكترودهاي تنظيم شده كه دقيقا همان كاركرد سوزن در طب سوزني را دارد.
46,000 تومان
اسپيكر همه چي پلير
اسپيكر همه چي پلير با قابليت هاي بي نظير و قيمت فوق العاده
32,900 تومان
هدفون حرفه اي بيتس Beats
آيا به دنبال هدفون خاص و منحصر به فرد هستيد ؟هدفون برگزيده افراد مشهور
28,500 تومان
كرم 5 كاره clean and clear
محصولي فوق العاده و بي نظير براي حذف جوش و جاي جوش
12,900 تومان
آموزش عكاسي پرتره آتليه اي
مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره(آتليه اي در منزل شما)
10,900 تومان
اكليل فرنچ ناخن 12 رنگ
روش جديد و آسان فرنچ ناخن(در 12 رنگ متنوع و زيبا)
17,900 تومان
عطر ماه تولد شما
بيش از هر كسي خودتان از رايحه ماه تولدتان لذت خواهيد برد
12,000 تومان
جاكليدي حساس به صدا
كافيست تا يك سوت بزنيد تا چراغ ها و آژير اين جا كليدي روشن شود و شروع به كار كند
7,900 تومان
گيره كوچك كننده بيني
تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
8,900 تومان
هدفون بيتس مدل Lady Gaga
صداي شفاف و با كيفيت عالي ، داراي خروجي قدرتمند صدا
25,900 تومان
ماسك جادويي دور چشم
چروك، پف و كبودي زير چشم و خستگي روزانه را برطرف مي كند.
13,500 تومان
شاهكارهاي معماري جهان
بيش از 2500 پلان آماده و 1000طرح از جديدترين متدهاي معماري جهان
6,900 تومان
پكيج كامل اندرويد2013 اورجينال
سازگاري كامل با تمام نسخه هاي اندرويد تا نسخه 4.1 و بالاتر
12,900 تومان
دود جادويي 7 رنگ
مناسب براي فضا سازي و ايجاد افكت هاي زيبا در مهماني و جشن ها
14,900 تومان
پكيج آموزش زبان 70 درصد تخفيف
6 مجموعه برتر و محبوب آموزشي زبان انگليسي در يك پكيج با 70 % تخفيف
15,500 تومان
مجموعه بازي هاي آتاري
مجموعه 2500 بازي خاطره انگيز و قديمي
5,900 تومان
پكيج جايزه كودكان 80درصد تخفيف
10 محصول بي نظير در يك بسته با قيمت اسثنايي و 80 درصد تخفيف
10,500 تومان
ساعت پرواز
ساعتي زيبا جذاب و شگفت انگيز
34,000 تومان
كمربند طبي kosmo disk
معجزه اي بي نظير براي از بين بردن دردهاي ستون فقرات
32,900 تومان
آموزش كاشت ناخن در منزل
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
6,500 تومان
گوشواره مگنت
بدون نياز به سوراخ كردن گوش( گوشواره كاملا متفاوت)
5,900 تومان
تيشرت ماه تولد شما
محصول جديد و پرطرفدار سال 1391 در ايران
24,500 تومان
ساعت puma 2012
يك ساعت مارك دار و ويژه( شيك ترين محصولات طراحي شده ساعت 2012.)
23,500 تومان
سفيد كننده زير بغل(جديد)
با خاصيت خنك سازي بدن و از بين برنده سياهي(داراي املاح طبيعي)
14,500 تومان
 
 
 
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive