گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, December 25, 2012

||_Tehroon-Online_|| ویژگی‌های مردانه را بشناسید



 
 
 
 
-------------------------
 
ویژگی‌های مردانه
 
آشنایی با تفاوت های جنسیتی مهارت است. تا به حال فکر کرده اید که به عنوان یک زن چه چیزهایی باید در مورد ویژگی های جنسیتی همسرتان بدانید؟
معمولا خانم ها می گویند ما یک سرزمین ناشناخته ایم که آقایان در مورد ما چیزی نمی دانند اما احتمالا با خواندن این مطلب متوجه می شوید سرزمین ذهن آقایان هم چندان برای تان شناخته شده نبوده است.
یادتان باشد دانستن این تفاوت های جنسیتی مانع خیلی از دعواهای بی مورد میان همسران می شود و به آنان کمک می کند اختلاف های شان را بهتر مدیریت کنند. پس این شما و این بعضی چیزهایی که می خواستید در مورد مردان بدانید اما روی آن را نداشتید از خودشان بپرسید.
 
ویژگی های مردانه که هر زنی باید بداند
اقتدارطلبی مردان: روانشناس ها می گویند اگر یک چیز مردها را از زن ها متفاوت کند، آن ویژگی رقابت جویی و اقتدارطلبی مردهاست. مردها از اول بچگی یاد می گیرند رقابت طلب باشند تا موفق شوند. حتما شما هم پسربچه هایی را دیده اید که در بازی همدیگر را هتل می دهند و به هم دستور می دهند. حتما هم می دانید تفنگ، ماشین و البته بازی های رایانه ای رقابتی محبوب ترین وسایل بازی پسربچه ها هستند؛ چیزهایی که آنها را برای نشان دادن اقتدارشان و پیروزی بر رقیب آماده می کند. از طرف دیگر هورمون تستستورون یا هورمون مردانه هم آنان را برای این رقابت جویی که گاهی به پرخاشگری تبدیل می شود، آماده می کند.
نصیحت پذیر نبودن مردها: مردها به خاطر ویژگی اقتدارطلبی شان با هر چیزی که نشاندهنده این باشد که توانایی شان زیر سوال رفته است، مقابله می کنند. یکی از چیزهایی که به نظر مردان نشان دهنده زیر سوال رفتن اقتدار است، نصیحت کردن همسرانشان خواهد بود. حتما شما هم تجربه این را داشته اید که اگر روی چیزی بیش از حد اصرار کنید، شوهرتان آن را انجام نمی دهد یا با نق زدن و نارضایتی انجامش می دهد. هدف مردها در این مواقع این نیست که شما را ناراحت کنند یا با حرفتان موافق نباشند، مسئله این است که لحن نصیحت گرانه شما باعث موضع گیری او شده است. کافی است لحن تان را جوری عوض کنید انگار که دارید در زمین او بازی می کنید.
راه حل سریع مردها: وقتی برای مردها مشکلی را تعریف می کنید، بیشتر از هر چیزی در سرشان به فکر راه حل آن مشکل هستند. برای شما به عنوان یک زن احتمالا از همه مهمتر این است که شوهرتان مشکل شما را بشنود و با شما همدردی کند اما برای آنان مهم این است که به عنوان کمک، راه حل مشکل شما را بگویند، ضمن اینکه پیدا کردن راه حل نشاندهنده توانایی آنهاست. به هر حال راه حل دادن سریع اصلا به معنای نادیده گرفتن حس شما و حوصله نداشتن حرف های شما نیست. آنان فکر می کنند شما به این خاطر مشکلتان را تعریف کرده اید تا راه حلی پیدا کنید. گاهی سکوت مردها هم به همین معناست. سکوت می کنند چون راه حلی ندارند!
خونسردی مردان: «مردها اصلا عاطفه حالی شان نمی شود.» این اتهامی است که خیلی از خانم ها به آقایان می زنند اما روان شناسان حرف دیگری دارند. آنها می گویند چیزی که خانم ها و آقایان را در این مورد از هم متفاوت می کند این است که آقایان می توانند جنبه های عاطفی و عقلانی یک موضوع را از هم جدا کنند اما برای خانم ها تقریبا همه چیز می تواند عاطفی باشد. به این معنا که خانم ها احساساتشان را در خیلی از چیزها دخیل می کنند اما آقایان می توانند خیلی جاها احساساتشان را کنترل کنند.
عصب شناس ها می گویند دلیل این قضیه این است که مرکز عاطفه در مردها فقط در نیمکره راست مغز است اما در خانم ها مراکز عاطفه در هر دو بخش چپ و راست مغز پراکنده اند. مرکز صحبت کردن و تفکر منطقی سمت چپ مغز است برای همین تفکر منطقی خانم ها با عواطف شان در هم آمیخته است اما مردها می تواننند این دو را از هم جدا کنند. این تفاوت جنسیتی، در دعواهای بین خانم ها و آقایان خیلی خوب خودش را نشان می دهد.
وقتی خانم ها وسط بحث با شوهرشان داغ می کنند یا عصبانی می شوند یا گریه می کنند یا هر دو، معمولا همزمان بهت می کنند چطور شوهرشان همچنان خونسرد ایستاده و منطقی بحث را پیش می برد. در واقع آقایان غیرعاطفی نیستند. گواه عاطفی بودن آنها این همه دیوان شعر که توسط مردها سروده شده است. البته این به معنای این نست که مردها هرگز در بحث ها احساسی نمی شوند. آنان هر وقت احساس کنند قلمروشان زیر سوال رفته است احساساتی و معمولا عصبانی می شوند.
سکوت مردان: مردها کم حرف تر از زن ها هستند. این را هم عامه مردم قبول دارند و هم تحقیق های روانشناس ها آن را ثابت کرده است. روانشناس ها می گویند زن ها روزانه 6 هزار تا 8 هزار لغت به کار می برند اما مردها یک سوم این تعداد کلمات را می گویند. دلیل این پدیده آن جور که عصب شناس ها می گویند این است که مرکز تکلم در مردها فقط در سمت چپ مغزشان واقع شده است اما مرکز تکلم در زن ها هم در سمت راست و هم در سمت چپ مغز وجود دارد. البته روانشناس های تکاملی می گویند مردها در طول هزاران سال یاد گرفته اند کم حرف باشند. آنها می گویند هزاران سال پیش مردها برای شکار باید ساکت کمین می کردند وگرنه شکار در می رفت و بقای خانواده به خطر می افتاد. از آن طرف زن ها باید با همگروهی های خانم خودشان حرف می زدند و از بچه های شان مراقبت می کردند. بقای آنها به همین رابطه داشتن بر می گشت. مردها در طول رشد هم دیرتر زبان باز می کنند و مهارت های کلامی شان از زن ها کمتر است. در ادامه به این شکل های متفاوت حرف زدن مردان و زنان می پردازیم.
تیتروار حرف زدن مردها: اگر صحبت کردن د ر مورد مسائل روزمره را به دو شیوه گزارش توصیفی وگزارش علمی تقسیم کنیم، زن ها به شیوه توصیفی و مردها به شیوه علمی حرف می زنند. در واقع خانم ها، بیشتر در مورد جزئیات حرف می زنند اما حرف زدن مردها بیشتر منطقی و علمی است. آنها آن چیزی که فکر می کنند گفتنش لازم است را می گویند. برای همین به نظر می رسد مردها فقط تیتر اتفاق ها را می گویند و نه شرح آنها را. این اصلا به این معنا نیست که شوهرتان نمی خواهد شما از اتفاقات روزمره خبردار شوید، یا شما را لایق دانستن آنها نمی داند. مردها به طبیعت خودشان رفتار می کنند و شما نباید با دید زنانه خودتان حرف های آنها را تفسیر کنید.
صراحت مردان: زن ها معمولا غیرمستقیم حرف خودشان را می زنند و گلایه دارند چرا مردها حرف های شان را نمی فهمند. مثلا ممکن است شما به همسرتان بگویید چایی نمی خوری و منظورتان این باشد که بای با هم چایی بخوریم اما مردها معمولا به درون خودشان مراجعه می کنند و اگر چایی میل نداشته باشند با صراحت این را می گویند. این صراحت نشانه بی ادبی یا بی توجهی همسرتان نسبت به شما نیست. او فقط طبق طبیعت مردانه اش به شما گوش می دهد.
دستور دادن مردان: مردها از بچگی به امری حرف زدن عادت می کنند و دخترها به پیشنهادی حرف زدن. پسرها در بازی های شان می گویند: «توپ را بنداز برای من!» اما دخترها می گویند: «می یاین با هم خاله بازی کنیم؟» هم دخترها و هم پسرها به خاطر شیوه خاص حرف زدن خودشان تشویق می شوند و این نوع حرف زدن در آنها نهادینه می شود. اگر مردی از جمله های امری زیادی استفاده می کند به این معنا نیست که صبح تا شب دستور می دهد و قصدش ریاست کردن است، فقط طبق طبیعت مردانه اش رفتار می کند. اینکه در دنیای زنانه و ظریف خودتان که همه جمله ها را ترجیحا به صورت پیشنهاد می گویید تا به صورت امر، جملات مردانه را تفسیر کنید چیزی را حل نمی کند.

تكنولوژِي عشق

روش هاي مديريت عشق و زندگي
ارائه شده توسط موسسه روزنه نگاه برگزاركننده رسمي همايش هاي دكتر آزمنديان

اسرار و قانونمنديهاي عشق ورزي

چگونه با تكنولوژي عشق به موفقيت خواهيم رسيد؟

كيفيت زندگي خود را افزايش دهيد

عشق را به خودتان و سپس به ديگران تقديم كنيد

رازهاي رسيدن به زندگي موفقيت آميز

كوتاهترين مسير براي رسيدن به موفقيت
مديريت عشق و شيفتگي

چگونه با تكنولوژي عشق، آينده را متفاوت از گذشته خلق‌كنيم؟

2DVD  كاملا تصويري
خريد پستي           خريد پستي
پكيج شكيل 2 DVD اورجينال - به قيمت تنها 12000تومان
قيمت : 10000
تومان
اين محصول داراي پشتيباني و گارانتي كامل مي باشد
در هر كجاي ايران كه هستيد، مي توانيد با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد !
ارائه شده توسط موسسه روزنه نگاه برگزاركننده رسمي همايش هاي دكتر آزمنديان
براي برنامه‌ريزي در مورد آينده، اولين اصل اين است كه يأس و نااميدي را از دل بيرون بريزي و آن را با آرامش و اميد جايگزين كني زيرا بايد باوركني كه تو هم مي‌تواني با عشق، تمام دستاوردهاي زندگي را كه با تعامل احساس‌هاي عاشقانه و انديشه‌هاي زيبا و جذاب به‌دست مي‌آيد (براساس قانون جاذبه) به‌دست بياوري.

نكته‌اي كه در اين‌جا بايد بداني، اين است كه براي به‌دست‌آوردن مظاهر و منابع عشق، بايد عاشق بود، پس اگر انسان عاشقي باشي، مي‌تواني زندگي زيبا و سرشار از عشقي را خلق‌كني. بايد بدانيم كه انسان‌هاي منفي‌نگر كه در فهم عشق مشكل دارند، نمي‌توانند زيبايي‌ها را جذب كنند.
خريد پستي           خريد پستي
پكيج شكيل 2 DVD اورجينال - به قيمت تنها 12000تومان
قيمت : 10000
تومان
اين محصول داراي پشتيباني و گارانتي كامل مي باشد
در هر كجاي ايران كه هستيد، مي توانيد با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد !
2DVD  كاملا تصويري
انسان‌هاي موفق، كساني هستند كه به بهترين و آسان‌ترين وجه ممكن، به دستاوردها و هدف‌هاي خود مي‌رسند و بدين‌سان، نيازهاي‌شان را در زندگي مرتفع مي‌كنند. آنان، نيازهاي خود را از طريق برقراري ارتباط مؤثر و ايجاد يك رابطه‌ي موفق، به‌كمك كائنات و انسان‌ها رفع‌مي‌كنند. اصولاً طبق تعريف، رابطه‌اي موفق و مؤثر است كه از سوي انساني به‌ انسان ديگري برود و در بازگشت، نيازي برآورده شود. انسان‌هايي كه عاشق‌اند، كساني هستند كه ابتدا عشق مي‌ورزند و سپس محبوب‌ها و معشوق‌ها، نيازهاي آنان را در جهان هستي برآورده مي‌كنند اما براي جذب محبوب‌ها و معشوق‌ها، ابتدا بايد عشق‌داد و اصولاً انسان‌ها چيزي مي‌توانند به كسي بدهند كه خود داشته باشند، به ‌همين دليل است كه افرادي كه كوزه‌ي وجودشان مملو از عشق است، به‌خوبي مي‌توانند به انسان‌ها عشق بورزند و رابطه برقراركنند و از زندگي خود شاهكار بسازند زيرا «از كوزه همان برون تراود كه در اوست.»
خريد پستي           خريد پستي
پكيج شكيل 2 DVD اورجينال - به قيمت تنها 12000تومان
قيمت : 10000
تومان
اين محصول داراي پشتيباني و گارانتي كامل مي باشد
در هر كجاي ايران كه هستيد، مي توانيد با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد !
2DVD  كاملا تصويري
ارائه شده توسط موسسه روزنه نگاه برگزاركننده رسمي همايش هاي دكتر آزمنديان
افرادي كه بلد نيستند عشق بورزند و نمي‌توانند به كائنات، انرژي‌هاي عاشقانه بفرستند تا با عشق‌ورزي، محبوب‌ها را به‌سوي خود جذب كنند، ناكام‌اند و اين، قانون جهان هستي‌ست كه: «بايد كه جمله جان شوي    تا لايق جانان شوي» بنابراين بايد طالب كمال باشي و به‌عنوان يك انسان عاشق، آن‌قدر در خود ايجاد لياقت كني تا در اين مسير بتواني از رهگذر دريافت عشق الهي و انساني، به هدف‌هايت در زندگي برسي زيرا كائنات، فقط به نيازها و خواسته‌هاي تو نگاه نمي‌كند، بلكه هم‌زمان به لياقت‌هايت هم مي‌نگرد.

براي رسيدن به اين مرتبت، بايد دو بال پرنده‌ي عشق، يعني «خودآگاهي» و «خودهوشياري» را بشناسي؛ براي اين منظور بايد اول بداني و آگاه باشي و قانونمندي‌هاي عشق را يادبگيري و سپس در دنيايي از اشراف و بصيرت لحظه‌به‌لحظه به خود و به جهان هستي، به قانون‌ها به‌درستي عمل‌كني تا مسير زندگي سعادتمندانه‌ي خود را به‌سوي كمال هدايت نمايي.
خريد پستي           خريد پستي
پكيج شكيل 2 DVD اورجينال - به قيمت تنها 12000تومان
قيمت : 10000
تومان
اين محصول داراي پشتيباني و گارانتي كامل مي باشد
در هر كجاي ايران كه هستيد، مي توانيد با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد !
2DVD  كاملا تصويري
ارائه شده توسط موسسه روزنه نگاه برگزاركننده رسمي همايش هاي دكتر آزمنديان
بنابراين امروز براي تو، يك تولد دوباره است؛ آغاز يك زندگي ديگر كه مي‌خواهي آينده‌ات را متفاوت از گذشته خلق‌كني و تو مي‌تواني. كافي‌ست اين‌چنين بخواهي و بدان كه احساس عدم رضايت از شرايط موجود، همواره پلي‌ست به‌سوي فردايي مطلوب! خوش به سعادت انسان كمال‌طلبي كه بر روال زندگي گذشته‌اش، دل‌خوش نكند و بداند كه مي‌تواند به‌‌گونه‌اي بهتر زندگي‌كند. كمال‌طلبي و بهترخواهي، از ويژگي‌هاي بندگان شايسته‌ي خداست. انسان‌هاي كمال‌طلب كه هرروز به‌دنبال خلق يك زندگي بهتر هستند و مرتب به آينده‌ي بهترشان مي‌انديشند و به آن عشق مي‌ورزند، هرگز در زندگي، افسرده و نااميد نمي‌شوند.
 
   
 
شاهكارهاي معماري جهان
بيش از 2500 پلان آماده و 1000طرح از جديدترين متدهاي معماري جهان
6,900 تومان
موزن ميكروتاچ مكس اصل
موزن بيني و گوش ,خط زن پشت گردن و از بين بردن مو هاي زائد بدن
22,900 تومان
جاشكلاتي شوكر
هيچ كس حتي فكرشم نميكنه! به جاي شكلات خوشمزه ، يه شوك حسابي گيرش بياد!!
6,500 تومان
هديه ماه تولد 50 درصد تخفيف
بسته ارزشمند ماه تولد شما با بيش از 50 % تخفيف استثنايي
17,500 تومان
ساعت مچي 2012 ICE
فشن ترين ساعت مچي سال
21,900 تومان
سفيد كننده زير بغل(جديد)
با خاصيت خنك سازي بدن و از بين برنده سياهي(داراي املاح طبيعي)
14,500 تومان
ما و فرازميني ها
شواهد معتبر حضور بيگانگان بر روي زمين در طي ۷۵ ميليون سال پيش
9,500 تومان
ست آينه و شانه دونگ يي
ست آينه و شانه به طرح هاي سلطنتي سال 2012
14,500 تومان
گردنبند وان يكاد طلايي
از چشم شور در امان باشيد.....هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....
11,500 تومان
مكعب روبيك شوكر
سرگرمي فراموش نشدني(شوخي با مكعب روبيك!)
7,900 تومان
عطر ماه تولد شما
بيش از هر كسي خودتان از رايحه ماه تولدتان لذت خواهيد برد
12,000 تومان
شبيه ساز پرواز كاملا فارسي
آموزش كامل خلباني و پرواز در شبيه سازي واقعي
15,500 تومان
پد ضد درد قاعدگي بانوان
با خاصيت معجزه آسا ... بسته اي گرم كننده جهت از بين بردن درد قاعدگي
7,900 تومان
عينك POLICE
پرفروش ترين عينك تمام دوران كمپاني POLICE
18,500 تومان
تيشرت ماه تولد شما
محصول جديد و پرطرفدار سال 1391 در ايران
24,500 تومان
خميردندان مخصوص سيگاري ها
از بين برنده تاثير منفي نيكوتين بر سفيدي دندان(مخصوص سيگاري ها)
11,500 تومان
شوكر پليس
شوخي باشوكر پليس! كاملا مشابه شوكر واقعي با دست زدن به شوكر به شما شوك وارد ميشه
10,500 تومان
آموزش طراحي روي تيشرت
تي شرت هايي با طرح هاي خاص طراحي كنيد  و از كار دست خود لذت ببريد
5,900 تومان
ساعت پرواز
ساعتي زيبا جذاب و شگفت انگيز
34,000 تومان
آموزش كاشت ناخن در منزل
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
6,500 تومان
اسپيكر همه چي پلير
اسپيكر همه چي پلير با قابليت هاي بي نظير و قيمت فوق العاده
32,900 تومان
شابلون طراحي ابرو
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
7,900 تومان
ساعت روميزي عروسكي
مناسب براي تزئين اتاق كودك با قابليت تنظيم آلارم
9,000 تومان
هدفون بيتس مدل Lady Gaga
صداي شفاف و با كيفيت عالي ، داراي خروجي قدرتمند صدا
25,900 تومان
نرم افزارحسابداري دقيقOrginal
امكانات بسيار زياد، هزينه پايين نرم افزار(كاربرد آسان)
16,500 تومان
 
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive