گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, October 27, 2011

||_Tehroon-Online_|| عکس هايي زيبا و هنري از عكاسي در باران



   
    https://lh5.googleusercontent.com/-3tnKOTdpC28/TqkYnm-F1rI/AAAAAAAANxQ/ZZgSJ-4KpFE/w83/love029.gif
 

عکس هايي زيبا و هنري از عكاسي در باران
35 عکس که در هوای بارانی گرفته شده اند در عین زیبایی و لطافت فریبنده شان در نوع خود نیز منحصر به فرد می باشند. حال، قهوه داغی آماده کرده و از لحظات میخکوب کننده بارش باران لذت برید!

 

 
در این پست قصد داریم برای شما مجموعه ای شامل ۳۵ عکس را به نمایش بگذاریم. این عکس ها که تماما در هوای بارانی گرفته شده اند در عین زیبایی و لطافت فریبنده شان در نوع خود نیز منحصر به فرد می باشند. حال، قهوه داغی آماده کرده و از لحظات میخکوب کننده بارش باران لذت برید!
قبل از پرداختن به عکسها ذکر دو نکته را ضروری می دانم:
برای حفظ معنای اصلی عناوینی که به عکس ها اختصاص داده شده اند ترجیح داده ام نام آن ها را به زبان اصلی در ابتدای شرح هر عکس قرار دهم.
 
هر کجا که احساس کرده ام به توضیحات بیشتری نیاز بوده آن ها را با علامت "" جدا و در انتهای شرح هر عکس قرار داده ام.
A Walk In The Rain. بیایید به این عکس بارانیِ تاریک و زیبا نگاهی بیاندازیم. آیا شما ترکیب بسیار خوبِ تاریکی، باران و چتری رنگارنگ را دوست دارید؟ من که دوست دارم.(Image Source: MarcelGermain)


Gutter. به گونه ای به این عکس نگاه نکنید که تنها لبه پشت بام بعلاوه چند قطره باران را ببینید. آن را احساس کنید، همانگونه باشید. سعی کنید به این بیاندیشید که هنرمند در هنگام گرفتن این عکس به چه می اندیشیده است. (Image Source: Mollie S)


Caught in the Rain. یک عکس تاریک و رمانتیک، ترکیبی از باران، یک زوج و عشقی که توسط آن ها مشتعل شده. (Image Source: Daniel Stark)


Rain & Moth. اگر این جانور را در نزدیکی کیبوردتان مشاهده می کردید عکس العملتان چگونه بود؟ احتمالا آن را می گرفتید و از پنجره به بیرون پرتاب می کردید! کل این عکس عالی به نظر می رسد و همین باعث شد که چند دقیقه ی دلپذیر به آن خیره شوم. (Image Source: black&white)


Rainwalk. نامی که به این عکس اختصاص داده شده (Rainwalk) احتمالا بهترین نام برایش بوده است. هر چند این عکس عناصر چندان زیادی را در خود جای نداده اما آن قطرات باران، افکت بوکه⃰ و لامپ های رنگارنگ متفاوتی که در زمینه قرار گرفته اند آن را عکسی شایان توجه می نمایند. (Image Source: Evgeniya Righini-Brand & My God, It's Full Of Stars!)
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد افکت بوکه می توانید به این پست گویا آی تی مراجعه نمایید:
۸ افکتی که هر عکاسی می باید از آن ها اطلاع داشته باشد


It's Still Sunny At The Lake. این عکس، عکسی است بسیار ژرف و زیباییِ آن عمدتا توسط دو عنصر حاصل شده است: نور خورشید و تیرگیِ زیر ابرها. (Image Source: Daniel)


Cloud Attack. عکس این منظره بعد از بند آمدن باران گرفته شده است، در لحظه ای بسیار زیبا. (Image Source: Soumya)

Drench. عکسی بسیار عالی از یک ⃰danbo به همراه باران. در اینجا عنصرِ باران به طور کلی عکس را مجذوب کننده ساخته است. (Image Source: [ embr ])
danbo نام روبات اسباب بازی ای است که حاصل ترکیب چند جعبه مقوایی می باشد. در صورت تمایل می توانید تصاویری بسیار زیبا از این اسباب بازی را در اینجا و اینجا مشاهده نمایید.


Catching the Rain. با نگاهی دقیق تر به این عکسِ زیبای شب هنگام می توانیم باران، چراغ ها و افرادی که در حال دویدن در زیر قدرت باران هستند را مشاهده نماییم. (Image Source: The Round Peg)


Waiting in the Rain. عکسی زیبا از یک خانم با چتری به رنگ ملایم که در بارانی شدید به چیزی خیره شده است. (Image Source: Cinnamon)


Rain And Smiley. بدون شک وجود عنصر کلیدیِ "چتر خندان" باعث می شود که کل این عکس احساس دلپذیری را به بیننده القا نماید. (Image Source: danny st.)


Summer Rain. آیا شما نیز تصدیق می کنید که این قطره باران یکی از زیباترین پدیده های طبیعی در این دنیاست؟ (Image Source: HonBless)


Fly In The Rain. یک نمونه زیبا از "عکاسیِ پس از باران" که بر روی رنگ سبز، قالبی از برگ ها و حشره ای کوچک و براق فوکوس کرده است. (Image Source: Burning Image)


City Streets Of Tokyo. عکسی از خیابانی بزرگ که در زمان پیکِ ترافیک (rush hour) و در میانه ی یک بارندگی گرفته شده است. (Image Source: Stuck in Customs)


Rainy Days. چمن، قطرات باران و افکت بوکه این عکس را واقعا جذاب ساخته اند. (Image Source:kellyburnham)


Posture of Rain. این ها چیزهایی هستند که من در مورد این عکس فکر می کنم: مختصر، کامل و حرفه ای. (Image Source:summerrunner)


After A Rainy Day. عکسی دیگر که باز هم بر روی قطره های کوچک و زیبای باران فوکوس کرده. (Image Source: Pyan (AkaAguma))


Rainy Canal Street. یکی دیگر از عکسهای مربوط به دسته ی "Rain in the City" که بسیار خوب به نظر می رسد. خب علت این تعریف چیست؟ پیوند عالی میان افکت بوکه، رنگ ها و البته باران. (Image Source: pompoB)


-RAIN- . عکسی زیبا از عکاسی ماهر که می دانسته زمان مناسبِ فشردن دکمه "shoot" چه وقت است. (Image Source: Maozi)


Rain. عکسی که در ادامه مشاهده می نمایید نشان دهنده روشی یکتا و بسیار جالب برای تهیه عکس های هوای بارانی می باشد. در حقیقت این عکس از سمت دیگرِ پنجره (داخل) گرفته شده و همین نکته باعث شده که در کل بسیار زیبا به نظر برسد. (Image Source:GhostlyGoblin)


Rain and Sunshine. عکسی ماهرانه از دو خانم که در زیر باران به تفریح مشغول هستند. (Image Source: ymefreak)


Glided Rain. بارانی زیبا با نوردهیِ مطلوب و افکت بوکه ای باشکوه. آیا چشم های شما به این نکته توجه کرده اند که این افکت در همه جای عکس دیده می شود؟ (Image Source: wasureru)


Point of View. یکی دیگر از روش های بسیار جالب برای گرفتن عکس در هوای بارانی و این که عکس رمانتیک تر به نظر برسد استفاده از تکنیکی است که در عکس زیر استفاده شده است. (Image Source: Donato Buccella)


Silhouette in the Rain. شبحی در شب عکس را بسیار غیرمعمول می کند اما در عین حال باعث زیبایی و جذابیت زیاد آن نیز می شود. (Image Source: dannyst)


Standing in the Rain II. عکس عاشقانه ای دیگر از یک زوج متبسم در باران، با وجودی که باران می بارد من اما احساس گرما می کنم! (Image Source: fhrankee)


A Smile in the Rain. این عکس سیاه و سفید کاملا استحقاق تصویر شدن را دارد. در این عکس تنها یک نقطه برای فوکوس وجود دارد، لبخندی در باران. (Image Source: dannyst)


Let It Rain. یکی دیگر از تصاویر سحر آمیز و بدون نقص از یک شهر که توسط باران مورد "حمله" (attack) قرار گرفته است! (Image Source: ADOUR)


Amsterdam Rain. این عکس یکی دیگر از مثال های عکاسی خوبِ بارانی با یک افکت بوکه ی ساده و در عین حال زیبا می باشد. این افکت، به میزان زیادی زیباییِ عکس را افزایش داده است. (Image Source: sridge)


After the Rain. یک برگ سبز زیبا به همراه قطره های ریز و شگفت انگیز باران بر روی آن، شاهکار! (Image Source: Isa's Photography)


Beautiful Rain. عکسی باشکوه با عناصری احساسی. گذشته از این، آیا می توانید آن چه که بر روی ساق پایش نوشته شده را بخوانید؟ (Image Source: Anne Marthe Widvey)


Rain, Rain Don't Go Away. این عکس به منظور ایجاد تصویری زیبا از یک عکس ساده ی ناموزون، به گونه ای ماهرانه ویرایش شده است. (Image Source: Southernpixel Alby)


After Rain. عکسی شاداب و درخشان، باران تنها در مورد تاریکی نیست! (Image Source: russsell)
 

Through the Window. عکسی بسیار خوب به همراه احساسی رمزآلود. افکت انعکاسی (reflection) نیز واقعا عالی است. (Image Source:algo)


Photography LOVE. عکسی بارانی و یکتا که در آن عکاس خودش را در معرض دید قرار داده است. (Image Source: ravenewyork)


Rain Window. تنها تغییر زاویه عکس برداری باعث خواهد شد کلِ یک عکس منحصر به فرد به نظر برسد! آیا این عکس اوقاتی که به پنجره ماشین خیره می شدید را به یادتان نمی آورَد؟ (Image Source: Official BlackBerry Images)

48 داستان موزيكال
يادش بخير قديما  
خاطرات دوران كودكي

شما هم حتما با هر كدام از اين قصه ها يك دنيا خاطره داريد.
 
دوست داريد يك بار ديگه همه اون داستانها رو بشنويد ؟

بچه هاتونو از شنيدن اين داستانهاي زيبا كه 20 سال پيش
خودتون از شنيدنشون لذت مي برديد محروم نكنيد.
مجموعه اي بسيار بي نظير و جذاب براي كوچولوهاي شما
از 1 ساله تا 35 ساله
( من خودم با ....... سال هنوزم از شنيدن اونا سير نميشم!!! )

با سفر به دوران كودكي حال و هواي ديگه اي پيدا ميكنيد.

يادتون مياد كه براي بدست آوردن هر كدام از اين قصه ها چقدر تلاش ميكردين؟
حالا ما همه اين قصه ها رو براتون در يك دي وي دي جمع آوري كرديم!

بچه هاتونو از شنيدن اين داستانهاي زيبا كه 20 سال پيش
خودتون از شنيدنشون لذت مي برديد محروم نكنيد.

مجموعه اي بسيار بي نظير، جذاب، كمياب و خاطره انگيز
1 DVD
ISBN:978-600-5096-96-3
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
داستانهاي شركت سوپراسكوپ (Super Scope) رو يادتونه قرار بود 48 داستان ناطق
منتشر كنه كه هنوز به نيمه نرسيده بود نمي دونيم چي شد كه بسته شد !
شايد پيش آمده باشه كه كودك شما ازتون درخواست داستان كرده اما شما داستاني در ذهنتان براي تعريف نداشتيد.... در اينجا ما مجموعه اي با عنوان 48 داستان را پيشنهاد مي كنيم !
در اين مجموعه شما با داستان هاي كاملا حرفه اي با گفتاري زيبا و دلنشين و با كيفيتي خوب مواجه هستيد كه ميتونه ساعتها فرزند شما را سرگرم كنه. همه داستان ها به صورت موزيكال هست و مانند يك فيلم سينمايي هر كسي را به سفري طولاني و اسرار آميز خواهد برد ...
صداي مرتضي احمدي رو تو قصه زيباي عليمردان خان رو همه ما كه بچه هاي دهه 50 هستيم خوب يادمونه ...
داشت عباسقلي خان پسري
پسر بي ادب و بي هنري
اسم او بود عليمردان خان
اهل منزل زدستش به امان
 و ...
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
ساعت 9 شب يادتونه از راديو آهنگ لالايي پخش ميشد و بعدش يه قصه قشنگ ...
دوست داريد اين آهنگ رو با تعداد زيادي از قصه هاش رو يكبار ديگه بشنويد ؟
اگه دوست داريد خاطرات كودكيتون رو با بچه هاتون قسمت كنيد اين دي وي دي رو تهيه كنيد

متولي اين سري داستانها (48 داستان) شخص خوش ذوقي به اسم عليرضا اكبريان بود كه گروه بسيار حرفه اي و طنازي مثل آقاي مرتضي احمدي، مرحوم كنعان كياني، نادره سالار پور، خانم نوشابه اميري و … را دور هم جمع كرد تا در شركت سوپراسكوپ داستانهاي كلاسيك خارجي و ايراني را به صورت Audio Book براي كودكان بازسازي و اجرا كنند.
تعدادي هم از سري كاست هاي قديمي داستانهايي كه توسط بيژن مفيد كارگرداني شده بود و تعدادي از داستانهاي شركت قصه گو و ...
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
بيش از 48 داستان زيباي قديمي و خاطره انگيز و ناياب رو در يك دي وي دي يكجا برايتان گرد آورديم كه ليست اين داستانها رو در زير خواهيد ديد:

1. عليمردان خان
2. امير ارسلان نامدار
3. سيندرلا
4. زورو
5. پينوكيو
6. عليمردان در شهر شيطان
7. آليس در سرزمين عجايب
8. انگشت طلايي
9. آرش كمانگير
10. آوازه خوان هاي شهر قصه
11. بز بز قندي
12. دالي موشه
13. دزده و مرغ فلفلي
14. گاليور در جزيره كوتوله ها
15. گردن كج گلابي (با صداي مرحوم مقبلي و مرحوم مهر پرور)
16. غنچه گل سرخ
17. غول خودخواه
18. گربه هاي اشرافي و گربه هاي زير شيرواني
19. حسن و خانم حنا
20. حسن كچل
21. كدو قلقله زن
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
22. خاله پيرزن ، گربه بلا موش ناقلا
23. 6 جوجه كلاغ و 1 روباه
24. خاله سوسكه
25. خاله سوسكه كجا ميري
26. خرگوش ها و ستاره ها

27. سند باد
28. كوتي و موتي
29. ماه و پلنگ

30. شاپرك خانوم
31. شهر قصه

32. تُرُب
33. مري پاپينز
34. پري كوچولوي دريايي
35. پينوكيو ، آدمك چوبي
36. رامين و رامش در جنگل
37. خروس زَري، پيرهن پَري

38. شهر موشها
39. شازده كوچولو
40. شنگول و منگول
41. شغال دانشمند
42. تيز چنگال ماهيچه دوست
43. تام انگشتي فسقلي
44. زبون دراز
45. لورل و هاردي با صداي دوبلورهاي اصلي فيلم
46. زورو با صداي دوبلورهاي اصلي فيلم زورو
47. دم گربه
48. آهنگ كارتون هاي قديمي (ترانه هاي گلنار - هاچ زنبور عسل - از سرزمين شمالي - لاكي لوك - آنشرلي و پرين - و...)
 
 
 
ساعت Laaris
[i]
نه يك ساعت عقربه اي است و نه يك ساعت كامپيوتري!
قيمت: 10500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت Galaxy
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي ماركدار با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
ساعت پاريس (Paris)
[i]
با ساعت پاريس فرانسه در دستان شماست!
قيمت: 13500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت كوانتوم
[i]
تركيبي حيرت انگيز از پيچيده ترين و جذاب ترين تكنولوژي هاي مدرن
قيمت: 34500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت CK
[i]
در 7 رنگ متنوع و زيبا، ويژه افراد خوش سليقه
 
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت LED ماتريكس
[i]
از ديگران بخواهيد ساعت شما را بخوانند ديدن چهره آنها هنگام خواندن ساعت ديدنيست
قيمت: 23500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت بدون عقربه طرح Storm
[i]
آيا از ساعت هاي قديمي خسته شده ايد؟
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت LED متحرك
[i]
نمايش زمان و پيغام موردنظر به صورت متحرك
قيمت: 15500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
ساعت طرح STORM مدل MK2 Curcuit
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي ماركدار با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 29500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
ساعت LED مولكولي
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي زيبا و متفاوت با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 24500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
SWATCH ساعت
[i]
يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
قيمت: 9500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت اورجينال hayuxi
[i]
يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
قيمت: 21000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive