گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, October 15, 2011

[Tehroon-Online] ::Rabeteye Zanashoie Khod Ra Ba Mahsolate Asl Tajrobe Konid !!!!::



http://myup.ir/images/06853370864119156641.gif

::مگنا RX+::

http://dl.vatanwarez.com/Movies/Pic/70191906680821334543.jpg

        

قیمت : ۱۱۵۰۰۰تومان

در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنا آر ایکس معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده که قادر است  هر نوع آلتی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکلی دائمی ، سریع ، آسان بی خطر و بدون هر گونه مشکلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت نعوظ ( شق شدگی ) و سفتی آلت در هنگام تحریک جنسی شود + بتواند از انزال زود رس جلوگیری نموده و باعث افزایش زمان مقاربت گردد.

به جرات میتوان ادعا کرد که در دنیا تنها قرصهای مگنا آر ایکس انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل جنسی و افزایش زمان زندیگی برای رسیدن به اوج ارگاسم واقعی میباشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای مگنا آر ایکس این دارو در طی سه سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است.

در این سه سال با کاملتر شدن  این محصول ابتدا MAGNA سپس  MAGNA RX و اکنون MAGNA RX+ به بازار عرضه شده که به گفته مخترع این محصول دکتر جورج آگوایلار (متخصص بیماری مجاری ادرار) در این مکمل در کاملترین وضعیت اثر گذاری خود قرار دارد

به همین دلیل در سال 2008 و 2009 عنوان پر فروش ترین محصول جنسی بازار اروپا و آمریکا به خود اختصاص داده است

نابغه مخترع MAGNA RX:

دکتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، کسی که در طول سی سال بر روی بیش از 70000 بیمار که دارای مشکلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی کرده است.

او عضو دو کالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از 46 پزشک متخصص را به عهده دارد و همچنین در گزشته سمت مدیر کل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.

 پس از سالها تحقیق و تفحص در کمتر از 5 سال پیش دکتر جورج آگوایلار از کشف یک فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این کشف اکنون به نام MAGNA RX+ شناخته شده که به راحتی در دستان شما قرار دارد.

نیرومند ترین فرمول منحصر به فرد کاملا طبیعی برای افزایش سایز آلت تناسلی

 خصوصیات مکمل 100% طبیعی مگنا آر ایکس پلاس :

         افزایش سایز : افزایش طول آلت تا 7 سانتیمتر  و قطر آلت تا 1.7 سانتیمتر

         افزایش میل و قدرت جنسی .

         توانمند کردن فرد در کنترل زمان انزال (ارضا شدن)

         بدون هیچ گونه عوارض ( چون این جزو مکملها بوده یعنی  کنسانتره و بصورت کاملا گیاهی میباشد )

         افزایش سفتی (شق شدگی) هنگام تحریک جنسی

         دارای تاییدیه از طرف پزشکان متخصص  5 قاره

         دارای گواهینامه GMP تولید تحت شرایط کیفی

         دارای تاییدیه  FDA    آمریکا و جواز فروش در دیگر

         خرید و استفاده آسان بدون نیاز به تجویز پزشک

         تولید شده از بهترین نوع  مواد طبیعی  ( علت بالا بودن قیمت محصول کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده آن است )  و 100% نوترال بدون هیچ گونه عوارض جانبی

با استفاده از محصولات اورجینال به سلامت خود احترام بگزارید

قیمت : ۱۱۵۰۰۰تومان

        

:: افزایش دهنده طول آلت مگنت دار (ویژه) با بازوهای تمام نقره ای::

داراي مجوز رسمي در ايران

http://dl.vatanwarez.com/Movies/Pic/63574054585405836685.jpg

        

قیمت:155000تومان

جديدترين دستگاه دراروپا جهت درمان ناتواني جنسي ، افزايش قطر , درازا و سايز كلي آلت واصلاح انحراف آلت تناسلي مردان

دستگاه کشنده عضو تناسلی در (Device Extender ) دارای تأییدیه هایمختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشتاروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نيز گردیده است . كه تمامياين موارد و همچنين شماره و ليبل وزارت بهداشت ايران بر روي محصول درج گرديده است

 

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
به شماره ۱۳۴۲۳/۷/ك
دارای استاندارد
ISO
13485:2003
تائيديه از وزارت صنايع و معادن

Extender Device

 


مطالعات تاثير مگنت بر روي مايعات بدن و خون

مطالعات نشان داده اند كه تاثيرات تماس مغناطيسي با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون مي شود و در نتيجه جريان ضعيفي ايجاد مي كند . اين افزايش از نظر تعداد كانون هاي بلور سازي كه به وجود مي آورند ، نسبت مستقيمي با قدرت ميدان آهن ربايي دارند. روند يونيزاسيون ( يعني جدا شدن اتم ها و ملكولها به ذرات باردار الكتريكي ) نيز سريعتر انجام مي شود.

اين امر خطر انعقاد خون در رگها را كاهش مي دهد و باعث جريان في البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سياه رگها مي شود .جريان مغناطيسي ايجاد شده در خون منجر به افزايش گلبولهاي فاسد غير فعال خون شده و آنها را تقويت مي كند. حركت هموگلوبين در رگهاي خوني سريع مي شود و رسوبات كلسيم و كلسترول خون به حداقل مي رسد.

علاوه بر اين ، خاصيت مغناطيسي ، تاثير مشابهي بر همه مايعات ديگر بدن دارد. اين امر همچنين به ترشح هورمون ها كمك مي كند. گلبولهاي سفيد و سلول جديد مي سازد و بافتها را دوباره جوان كرده و بر كدهاي ژنتيكي نيز تاثير پايدار مي گذارد.

در طراحي جديد شركت روناس طب با اضافه كردن خاصيت مگنت به اين محصول ، راندمان دستگاه بسيار افزايش يافته است

توضیح دستگاه:
دستگاه کشنده عـضو تناسلی وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید که این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک ساپورت پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.
انواع GEXL :
دو مدل دستگاه بسته به سایز آلت در حالت نعوظ موجود می باشد.
GEXL : برای آلتهای بزرگتر از 10 سانتیمتر در حالت نعوظ.
Mini Gexl: برای آلت 6 تا 10 سانتیمتری در حالت نعوظ.
دستگاه
Gexl یک نیروی تدریجی و مداوم حدود 600 تا 1500 gr/cm2را به مقطع آلت وارد میکند که این نیروی کشش باعث تحریک در جهت تطابق ورشد لیگامانهای نگهدارنده و corpus cavernosum وبقیه بافتهای آلت می شوند.که به صورت مشروح در ذیل آورده شده است.

-حدود (
cm 4-3) افزایش در طول آلت در حالت خوابیده و نعوظ.
-حدود (
cm 1
) در دور یا محیط آلت در حالت خوابیده و نعوظ.

-افزایش ایجادشده در طول و قطر فوق العاده قابل توجه است.

نحوه ی استفاده:
این وسیله براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــی باشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد، بطوریـــکه به سهولت قابل استفــاده می باشد. به نحویکه در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن، نشستن، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمی کند.

تفاوت این دستگاه با دو نوع قبلی در پایه های پیش فرض برای تنظیم دقیق تر و از جنس نقره است این دستگاه کاملترین دستگاه کشنده در دنیا میباشد

قیمت:155000تومان

        

::کرم لارگو اصل::

http://dl.vatanwarez.com/Movies/Pic/43009941619602304467.jpg

        

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان

کرم لارگو Largo: شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم لارگو یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات جنسی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. توسط این کرم موضعی میتوان به نتایج زیر دست یافت :

  • افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادام العمر.

  • افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

  • تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی.

  • افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.

  • افزایش گردش خون در اندام تناسلی که بهبود وضعیت جنسی فرد را به همراه دارد.

  • افزایش قدرت اورگاسم یا اوج لذت جنسی.

  • درمان انزال زودرس در طولانی مدت.

کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین محصولات در جهت رفع مشکلات جنسی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. محصول مذکور به شدت در کشور های اروپایی پر طرفدار بوده و لذا گروه پزشکی مدیکال مفتخر است که برای اولین بار در ایران نسبت به توزیع این محصول مرغوب اقدام نموده است.

علاوه بر استفاده از کرم لارگو به عنوان ماده موثر جهت درمان مشکلات جنسی در آقایان ، میتوان از یک سری تمرینات فیزیکی مکمل جهت دریافت نتیجه بهتر در کنار استفاده از کرم لارگو بهره جست. راهنمای تمرینات مذکور پس از خرید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

روش مصرف کرم لارگو : ابتدا آلت تناسلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آلت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی مالش دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهید.

نتایج قابل انتظار بدون نیاز به انجام هیچگونه حرکات اضافی ، تمرینات سخت و طاقت فرسا و زمان بر (Expectations) از قرار زیر است :

1. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر
2. افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Eriction) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود
3. تسلط بر قدرت و کیفیت نزدیکی و جلب رضایت شریک جنسی شما
4. بهبود وضعیت جنسی فرد
5. اورگاسم (Orgasm) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود)
6. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد (اصلی ترین اثر پماد)
7. درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress & Anxiety) به علت پیدا کردن اعتماد به نفس از داشتن آلتی خوش سایز
8. خون رسانی بهتر به آلت تناسلی شما
9.
افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی
10.
افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسی (Genitals) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند

11. سفید شدن پوست آلت تناسلی
12. و.....

توجه داشته باشید کرم لارگو فقط تا تاریخ 1/2009 دارای تیوب فلزی میباشد و کد آن 4020/4 است . محصول جدید لارگو در تیوبهای پلاستیکی میباشد و تاریخ آنها در قسمت پرس شده پایین تیوب کرم ، درج شده است. تاریخ انقضای این محصول 8/2013 میباشد و کد سری ساخت محصول 40018 است. لذا لازم به ذکر است که تیوبهای فلزی دارای تاریخ 2012 و... ساخت تایلند میباشد.

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان

        

::کرم اروس اورجينال انگلستان  Eros::

http://dl.vatanwarez.com/Movies/Pic/77836912758595059851.jpg

        

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان

کرم تاخيري اروس مختص اونايي که از زود انزالي عذاب ميکشند .اين کرم کاملاً طبيعي بوده و در تاخير انداختن انزال و
بردن لذت از شريک زندگيتان کمک بسزايي به شما خواهد داد .
تاکنون هيج گونه عوارضي از استفاده اين کرم اعلام نشده است .
از ديگر مزاياي اين کرم کوچک بودن و قابل حمل آسان آن ميباشد به طوري که در يک جيب کت به راحتي جا ميگيريد.
اين کرم با مواد طبيعي و استفاده از فرمولاسيون پيشرفته توانسته است به درخواست خريداران مواد بي حسي جواب مثبتي بدهد. اين کرم موضعي داراي مزاياي زير ميباشد : تاخير فوق العاده در انزال (افزايش مدت زمان نزديکي تا 1 ساعت) - حجم کم و قابليت حمل آسان در جيب لباس ، تاثير در کمتر از 10 دقيقه
کرم تاخيري اروس محصول اورجينال کشور انگليس اين کرم اختصاصا جهت آقايان و براي ايجاد تاخير در انزال و يا درمان موقطي زود انرالي تهيه گرديده است.
با استفاده از اين کرم قدرت جواني به شما بازگشته به اوج لذت نزديکي دست مي بابيد و مي توانيد براي همسر خود نيز لحظات زيبا را بوجود آوريد .
محصولي بسيار قوي ,جديد و با فرمولاسيون پيشرفته .
افزايش دهنده قوي , سريع و طولاني مدت زمان نزديكي و ايجادكننده دير انزالي .
افزايش دهنده مدت و ميزان نعوظ (راست و شق شدن آلت) بصورت بسيار دلچسب و شيرين .
تسلط بر زمان ، قدرت و كيفيت نزديكي و بهبود وضعيت جنسي فرد .
جلوگيري از انزال زود هنگام و افزايش زمان مقاربت.
کرم اروس اورجينال انگلستان  Eros                                          

این کرم با مواد طبیعی و استفاده از فرمولاسیون پیشرفته  توانسته است به درخواست خریداران مواد بی حسی جواب مثبت بدهد. این کرم موضعی دارای مزایای زیر میباشد :
 
۱ ) تاخیر فوق العاده در انزال ( افزایش مدت زمان نزدیکی تا ۱ ساعت )
۲ ) حجم کم و قابلیت حمل آسان در جیب لباس
۳ ) تاثیر در کمتر از ۱۰ دقیقه
 
     توجه :تا به امروز هیچ گونه عوارضی از محصول فوق گزارش نشده است .


زود انزالی چیست ؟
(به انگلیسی: Ejaculation) بیماری آمیزشی مختص مردان که در آن سرعت انزال و ارضای جنسی زیاد است.
علت بیماری : 
سرعت انزال (زود انزالی) می‌تواند به دلایل زیر پیدا شود ضعف نیروی ماسکه و زیادی میل به نزدیکی ، تندی منی و یا زیادی منی ،زیادی نیروی جذب کننده رحم زن اگر مزاجش گرم باشد و درمانش حب الشفا ، حافض الصحة ، تریاک خالص یا همراه با شیرین بیان ، دانه تمر هندی ، شکر سرخ و معجون الماسک و پرهیز کردن از همه ترشیها ،غذاهای مرطوب و زیادی آمیزش است
 

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان

        

:: پومئول::

داراي مجوز رسمي در ايران

http://dl.vatanwarez.com/Movies/Pic/84431229680694395491.jpg

قیمت:40000 تومان

        

پومئول یکی از5  محصولات لاغری مطرح در دنیا است . مصرف کنندگان این محصول غالبا از دیگر محصولات لاغری قبلا استفاده کرده اند اما تفاوتهای چشمگیر این محصول باعث شده گوی رغابت را از دیگران برباید

پومئول با ترکیبات پیشرفته و فوق العاده خود توانسته طی مدت کوتاهی تمام خواسته های مشتریان و طرفداران خود را برآورده سازد .

 
این کپسول کاملا گیاهی و بدون ضرر بوده و کمک بسیار شایانی در لاغر شدن و لاغر ماندن و کاهش حجم چربی ها دارد .


با استفاده از این کپسول میتوانید به طور میانگین در ماه ۶ الی ۸ کیلو از وزن خود را کاهش دهید و شاهد کم شدن حجم چربی های شکم ، پهلو ، ران و بازو ها باشید .

پومئوتراپی به معنای استفاده ازخواص شگفت انگیز ترکیبات فعال موجود در سیب است.

شماره پروانه بهداشت : ۳۰۳۰۰۴۰۷۶۲۲۰

مصرف پلی فنل ها علاوه بر خواص انتی اکسیدانی قوی فواید زیر را برای بدن دارد :

کاهش وزن
کاهش ذخایر چربی
تنظیم جذب مواد قندی
دفع آب اضافی بدن
رفع سلولیت
کاهش عوارض یائسگی
افزایش شفافیت و زیبایی پوست




هر سیب حاوی ۲۳۲ میلی گرم پلی فنل است . هر۲ کپسول پومئول معادل ۱۵ عدد سیب پلی فنل دارد.

برای کاهش وزن نوع برولر وبرای رفع سلولیت و دستیابی به اندامی زیبا و موزون نوع درینر پومئول را به شما توصیه میکنیم.

مکمل رژیمی غذایی پومئول برولر :

موارد مصرف : کمک به کاهش وزن و تجمع چربی

مقدار مصرف توصیه شده : صبح ها دو عدد کپسول به مدت ۲۰ روز میل نمایید .
در طی مصرف فراورده روزانه یک لیترو نیم آب بنوشید .
موارد احتیاط : همراه با مصرف این فرآورده ، تغذیه ای متعادل از نظر کمی و کیفی داشته باشید .
مصرف در کودکان و افراد زبر ۱۶ سال ، خانم های باردار و شیرده ، بدون تجویز پزشک توصیه نمیشود .
شرایط نگهداری : دور از نو ، حرارت و رطوبت نگهداری شود .
دور از دسترس کودکان نگهداری شود .
این فراورده صرفا" مکمل رژیمی  غذایی بوده و جهت تشخیص ، درمان و پیشگیری از بیماری نمی باشد .

این محصول با لیبل و مجوز رسمی وزارت بهداشت ایران عرضه میشود و اطلاعات بهداشتی روی قوطی درج گردیده است .


شماره پروانه بهداشت : ۳۰۳۰۰۴۰۷۶۲۲۰
ساخت کمپانی clema science محصول فرانسه

قیمت:40000 تومان

        

:: ال آرژنین::

داراي مجوز رسمي در ايران

http://dl.vatanwarez.com/Movies/Pic/05378050490115293094.jpg

قیمت: 48000تومان

        

ال آرژنین
جدیدترین محصول با کاراییهای قابل توجه :
1-      طولانی شدن زمان انزال : در واقع این محصول پس از گذشتن یک سوم دوره از مصرف  امکان کنترل زمان انزال را به فرد مصرف کننده میدهد
2-      سفت شدن ونعوظ : این محصول دارای مواد Optimum Growth  است که 10 دقیقه پس از مصرف این ماده در بدن آزاد شده و باعث ایجاد سفتی و نعوظ (شق شدن) آلت میشود و درواقع از این لحاظ کارایی سیالیس و ویگرا را دارد
3-      تقویت میل جنسی : این قرص دارای مواد Protein Metabolism که تامین کننده قوای جنسی جهت نزدیکی است
4-      افزایش سایز آلت : قرص ال آرژنین با ترکیبات خاص خود با تاثیر گذاری بر روی بافتهای کاور نوزومی آلت و خون رسانی به همه بافتهای اندام تناسلی باعث حجیم شدن آلت شده و عنوان یکی از بهترین مکمل های  افزایش سایز را به خود اختصاص داده است ( البته لازم به ذکر ایت هر مکمل خوراکی به تنهایی افزایش دهنده نمیباشد و حتما باید همراه با تمرین و ماساژ یا استفاده از دستگاه توام باشد )
این محصول
         دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران به شماره: 5726 و پروانه ساخت 10302/11
         دارای گواهینامه HACCP
         دارای گواهینامه ISO 22000:2005
         دارای گواهینامه ISO 9001:2000
         محصول کانادا و بسته بندی تحت شرایط کامل کنترلی ایران

ترکیبات قابل ارائه محصول جهت متخصصین:
ال-آرژنینهیدروکلراید ، میکرو کریستالین سلولز ، پی وی پی ، منیزیم استئارات
روش مصرف :
روزانه یکعدد قرص همراه یک لیوان آب و بین وعده های غذایی برای تاثیر گزاری بلند مدت و قبل از هر بار نزدیکی برای تاثیر گزاری آنی استفاده میشود البته تاثیر گزاری آنی نیز پس از تاثیر محصول در بدن است
موارد منع مصرف:
این فرآورده در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه نمیشود
این محصول محتوی 90 عدد قرص 1000 میلی گرمی میباشد که در یک قوطی قرار دارد و با انواع مشابه 60 عددی و با میلی گرمهای پایین اشتباه نشود

قیمت: 48000تومان

        

 


 



__._,_.___



~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

To Join Tehroon-Online-Group Click This Url:
http://www.Tehroon-Online.Com
________________________________________________________

http://www.Tehroon-Online.Com
  http://www.Tehroon-Online.Com
    http://www.Tehroon-Online.Com
      http://www.Tehroon-Online.Com
        http://www.Tehroon-Online.Com
          http://www.Tehroon-Online.Com
            http://www.Tehroon-Online.Com
              http://www.Tehroon-Online.Com
                http://www.Tehroon-Online.Com
http://www.Tehroon-Online.Com
  http://www.Tehroon-Online.Com
    http://www.Tehroon-Online.Com
      http://www.Tehroon-Online.Com
        http://www.Tehroon-Online.Com
          http://www.Tehroon-Online.Com
            http://www.Tehroon-Online.Com
              http://www.Tehroon-Online.Com
                http://www.Tehroon-Online.Com
http://www.Tehroon-Online.Com
  http://www.Tehroon-Online.Com
    http://www.Tehroon-Online.Com
      http://www.Tehroon-Online.Com
        http://www.Tehroon-Online.Com
          http://www.Tehroon-Online.Com
            http://www.Tehroon-Online.Com
              http://www.Tehroon-Online.Com
                http://www.Tehroon-Online.Com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive