گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, October 23, 2011

||_Tehroon-Online_|| بزرگترین برداشتهای غلط عشقی



 
 
 
 

 

 
 

 
 

بزرگترین برداشتهای غلط عشقی

 
 
 

بالاخره هر فردی در روند اجتماعی شدن و گسترش زندگی اجتماعی خود تجربه علاقه مند شدن را بارها تجربه می کند. علاقه مند شدن به خودی خود اتفاقی صد در صد طبیعی است اما مشکل آنجاست که به دلایلی این علاقه مندی یک سویه مطلق و یا یک سویه نسبی و یا بدون هدف باشد.
معمولا"تجربه دفع شدن از سوی کسی که به وی علاقه داشته اید تجربه ای بسیار ناخوشایند است که حتی ممکن است در مواردی که طرفین اهل عقل و منطق نباشند منجر به جنایاتی هم بشود! آنچه مهم است این است که مسلما"شما به عنوان یک سوی آن رابطه در روند خود دچار اشتباهی بوده اید که نتیجه آن چنین رفتاری دفع کننده در جواب شما بوده است.
اما مهمترین اشتباهات چیست؟
1-در هیچ رابطه ای عشقی طرفین ماجرا تمایل ندارند که طرف خود را بدون محک زدن بیشتر پذیرا شوند و این موضوع از سوی خانمها جدی تر است اما در این میان نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن این است که فاصله بین محک زدن و دفع کردن را بفهمید و بی دلیل خود را خفیف نکنید! محتوای حرفهایی که می شنوید و یا در پیامک و مسنجر می بینید خیلی مهم هستند. سعی نکنید برای خودتان ببافید! علاقه واقعی ممکن است منجر به سوء تفاهم و درگیری فکری بشود اما در شرایط عادی منجر به تاکید فراوان و مداوم بر عدم امکان ادامه رابطه نمی شود.
2-خود و طرف خود را ارزیابی کنید و به طرف خود حق بدهید! اغلب افراد گزینه مد نظرشان کسی است که ممکن است به دلایلی دارای سطح بالاتری در برخی موارد اجتماعی باشد. ممکن است شما فردی تحصیلکرده و با شعور در جامعه باشید اما اینها هرگز جای موقعیت مالی را نمی گیرد. پس اگر به هر این دلایل امکان ادامه رابطه هدفمند وجود ندارد خود را به آب و آتش نزنید که اگر به نتیجه برسید نیز خفت خود را خرید کرده اید. در این مورد خانمها دید عمیق تری دارند. آنها در روابط خود دنبال هدف هستند و شما را به خوبی ارزیابی می کنند و از ازدواج خود انتظار سکوی پرش دارند.
3-حقایق را انکار نکنید. جملاتی مانند "تو بسیار خوب و شایسته ای"و سپس بعد از آن "اما…."یا "مطمئنا"تو میتوانی هر کسی را خوشبخت کنی اما …"نشان دهنده نوعی رد کردن محترمانه هستند اگر چنین جوابهایی شنیدید محترمانه کنار بکشید آنقدر ادامه ندهید تا صراحتا"پوزه تان خاک مال و احساساتان لگد مال شود!
4-در محبت کردن افراط نکنید چون موجب زده شدن افراد در ابتدای رابطه می شود به خصوص اگر تبدیل به نوعی ابراز محبت تعقیب گونه و بازجویانه باشد.
5-هرگز بابت کم نیاوردن رابطه ای را قطع و یا ادامه ندهید. ممکن است طرف شما دوستی تازه پیدا کرده باشد و یا اقلا"وانمود کند چنین است تا شما راحتتر او را رها کنید. اگر واقعا"چنین است خیالتان راحت که آن رابطه تمام شده است به خصوص اگر بعد از مدت قطع رابطه و یا کمرنگ شدن رابطه چنین اتفاقی بیافتد. در این موارد سعی نکنید سینه ستبر کنید و بخواهید پلهای خراب را بازیابی کنید.
6-قبول کنید در بسیاری موارد طرف شما آنچه نبوده که شما می پنداشتید! رویاها و تخیل نقش اساسی در روند عاشق شدن افراد دارند و به خصوص در سنین پایینتر این رویاها از معشوق و یا معشوقه الگوی کاملی از بشریت می سازد که آن رویا قابل فراموش کردن نیست.
7-زود وارد فاز پیشنهاد ازدواج نشوید. این موضوع روابط را به سرعت دچار بحران خواهد کرد مگر آنکه مطمئن باشید واقعا"شرایطش فراهم است.
8-هرگز کسی که شما یکی از گزینه های زندگی اش هستید را اولویت زندگی خود قرار ندهید! اجازه ندهید کسی شما را در آب نمک بخواباند! این نوع افراد به شدت غیر قابل اطمینان هستند و رابطه با آنها معنایی ندارد.
9-رابطه با کسی که به دلیل فراموش کردن عشق قبلی اش به شما روی آورده بزرگترین حماقت است. شما هم برای فرار از عشق و علاقه قبلی خود وارد یک رابطه جدید نشوید.
10-افرادی که خیلی خیلی زود خودمانی می شوند و یا وارد مقولات سکس می شوند افرادی بسیار با تجربه در این امور هستند. پس اگر شما هدفتان رابطه تان صرفا"یک دوستی بر مبنای سکس نیست مراقب باشید گول رفتارشان را نخورید. این موضوع صرف آقایان نیست خانمها هم ممکن است برای به دام انداختن شما چنین در باغ سبزهایی نشان دهند. در هر حال اگر هدفتان رابطه عشقی بوده و چنین سیگنالی در رابطه کوتاه مدت و نه میان مدت و درازمدت دیدید بدانید علامت خوبی نیست!
11-خود را نابود نکنید! دنیا چند میلیارد انسان دارد و شما هم یک نفر هستید و هیچ الزامی وجود ندارد که به کسی که به شما علاقه ندارد به زور علاقه نشان دهید.
12-افرادی که به طور دوره ای و نا منظم ناگهان شدید علاقه نشان می دهند ممکن است از شما برای پر کردن خلاء عاطفی در یک رابطه معلق عشقی استفاده کرده باشند یعنی از شما در بازه های زمانی که مورد توجه گزینه عشقی اصلی خود نیستند برای پر کردن خلاء عاطفی بهره گرفته اند. این موضوع در خانمها در قیاس با آقایان شایعتر است.
13-نوع رابطه را درک کنید. ممکن است هدف طرف مقابل شما از ابراز علاقه و یا واکنش مثبت به آن استفاده از موقعیت شما برای پیشبرد اهداف و برنامه هایش باشد. پس سعی کنید بفهمید طرف شما واقعا"از شما چه می خواهد و بی دلیل برای خود گلیم سیاه نبافید! این نوع روابط که تیغ زنی محترمانه و عشقی هستند خیلی زیاد شایع نیستند اما برای فرد بازی خورده بسیار ناراحت کننده هستند.
14-این را قبول کنید رابطه عشقی هم نوعی معامله و ثمن آن داشته های شما شامل جوانی، زیبایی و موقعیت و …است. اگر طرف شما در زمانی به هر دلیلی با گزینه بهتری روبرو شد و او را انتخاب کرد این را درک کنید که این علاقه از ابتدا روی همان معیارها بوده و بنابراین قطع آن رابطه را به فال نیک بگیرید.
15-شما دارای ایراد نیستید! کاملا"هم شایسته و لایقید اما ایراد کار آنجاست که در انتخاب خود ممکن است اشتباه کرده باشید. اگر چنین است اعتماد به نفس خود را از دست ندهید! فراموش نکنید اگر کسی این مشخصه شما را هدف گرفته است بدون شک ذره ای علاقه به شما ندارد.
16-دروغ نگویید! از خود بت نسازید!
17-خود را سرزنش نکنید. به دنبال به روز کردن زندگی خود باشید. سعی کنید به زندگی عادی برگردید. این را فراموش نکنید زمانی که شما در حال عذاب دادن خود با رویاهای خود هستید طرف شما ممکن است در حال لذت بردن از زندگی اش باشد پس خود را بابت افکار چرت نابود و فرسوده نکنید. پایداری عشقی بسیار خوب و ممدوح است اما نه برای کسی که فقط در رویای شما است!
18-بدانید که دنیا همیشه به شما فرصتهای تازه خواهد داد. سعی نکنید تجربه ناخوش گذشته را در تجارب جدید خود داخل کنید. اگر با کسی آشنا شدید فرض را بر این نگذارید که همه مانند هم هستند! هوشمند باشید تا دوباره گزیده نشوید اما مراقب باشید همان داستانی که بر سر شما پیاده شده را بر سر کسی پیاده نکنید!
19-بدترین تجربه شکست عشقی بی اعتمادی به عشق و علاقه های بعدی است که ممکن است بسیار بسیار هم عمیق و خالص و صادقانه باشد. اگر چنین است به استقبال این ابراز احساسات طرف خود بروید.
20-طبیعت انسانی خود را انکار نکنید! بسیاری از افراد با یک شکست عشقی دچار این حس می شوند که از ما گذشت! بی خیال! این افکار را به دور بریزید. همین حالا هم به دور بریزید. همین شمایی که دارید این متن را می خوانید آرزوی بسیاری افراد هستید! طبیعت انسانی بر اساس نیاز به ابراز محبت و محبت دیدن است پس دستان خود را بر روی چشمان و گوشهای خود قرار ندهید که مبادا پیامی جدید از گوشه دلی دریافت کنید!
دانستنيهاي زندگي زناشويي
محصول محبت را به همسرتان هديه كنيد.
آموزشهاي قبل ، حين و بعد از ازدواج
مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل مورد نياز جوانان براي ازدواج موفق
آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي
همسرتان عاشقتان خواهدبود اگر…!
مجردها و متاهل ها… حتما اين مجموعه را ببينيد
با استفاده از اين مجموعه ارزشمند با تمامي نكات مربوط به بعد از ازدواج
از جمله :مباحث عقد و نامزدي
روابط خصوصي زن و مرد
و شيوه هاي تربيت فرزند و … آشنا خواهيد شد.
2 DVD
قيمت : 7000 تومان
خريد پستي           خريد پستي
با استفاده از اين مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل مورد نياز جوانان
براي ازدواج موفق از جمله:
صحبت هايي كه در جلسه خواستگاري بايد مطرح شود
معيارهاي همسرگزيني
جلسات بعد از خواستگاري و …. آشنا خواهيد شد.
قيمت : 7000 تومان
خريد پستي           خريد پستي
      مجموعه كامل آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي شامل :
جلسات اول و دوم و سوم –زندگي و جايگاه عشق
جلسات چهارم و پنجم– هنگامه ازدواج
جلسات ششم , هفتم , هشتم و نهم–تعريف معيارهاي ازدواج
جلسات يازدهم و دوازدهم همسرگزيني و انتخاب
جلسات دوازدهم و سيزدهم–بهتر بشناسيم
جلسات چهاردهم و پانزدهم — نقش والدين در ازدواج فرزندان
جلسات شانزدهم , هفدهم و هجدهم–خواستگاري
جلسات نوزدهم و بيستم — نكاتي پيرامون ازدواج موفق
قيمت : 7000 تومان
خريد پستي           خريد پستي
موضوعات موجود در اين محصول :
- دوران عقد و نامزدي
- دوران استقلال
- جهيزيه عروس
-انتظارات زوجين از يكديگر
- شيوه هاي تامين ابراز وجود
قيمت : 7000 تومان
خريد پستي           خريد پستي
- ارتباط كلامي ميان زوجين
- نحوه برقراري ارتباط در خانواده
- مباني دين در استحكام خانواده
- هنر معيشت در زندگي
- زمان فرزند آوري
- وظايف دوران بارداري
- عوامل موثر در تربيت فرزند
- تربيت فرزند و نيازهاي جسمي ، جنــســي ، رواني و عاطفي
- تاثير محيط در تربيت فرزند
 
 
آموزش يوگاي صورت
[i]
رفع چين وچروك پوست به همراه مجموعه كامل آموزش ماساژ صورت با عسل
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
زبان كودكان را بفهميم
[i]
پرفروشترين محصول در ارتباط با كودكان در سال 2010و2011
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش Make up 2011
[i]
آموزش حرفه اي آرايش صورت توسط برترين اساتيد جهان
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
دانستنيهاي زندگي زناشويي
[i]
مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل  مورد نياز جوانان براي ازدواج موفق
قيمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش آرايش چشم 2011
[i]
مجموعه اي بي نظير از به روز ترين متودهاي آرايش چشم
 
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش بافت مو
[i]
بيش از 26 مدل مختلف آموزش بافت مو، محصولي ويژه براي آرايشگرها
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
9 ماه انتظار شيرين
[i]
مجموعه اي كامل از دانستنيهاي دوران بارداري، مناسب براي تمام مادران آينده
قيمت: 5000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
خرد كن جادويي پياز و سبزيجات
[i]
تيغه هاي فوق العاده تيز  براي خرد كردن پياز و سبزيجات ساخته شده اند
قيمت: 29500  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
آموزش آشپزي بين المللي
[i]
بهترين و كاملترين مجموعه آشپزي به زبان فارسي
 
قيمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
دفتر خاطرات قفل دار
[i]
يك هديه بي نظير و به ياد ماندني براي عزيزانتان
قيمت: 9500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
پروانه عشق
[i]
ماندگار ترين هديه ، هديه ايست كه تك و بي همتا باشد.
قيمت: 8000  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
نگهدارنده جادويي غذا
[i]
آيا ميوه و سبزيجاتتون زود خراب و فاسد مي شود؟
قيمت: 11500  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
ماساژ نقاط حساس و تاثير مفيد
[i]
(معجزه انگشتان)
 
قيمت: 8000  تومان 
کتاب و سی دی
[t] [k]
 
 
ادكلن Chi Chi
[i]
پرفروش ترين عطر سال 2009 در اروپا ......خانم ها حتما عاشق اين عطر ميشن ...!!
قيمت: 15500  تومان 
عطر و ادکلن
[t] [k]
 
آموزش كوپ و رنگ حرفه اي
[i]
شما هم مي توانيد مانند آرايشگران حرفه اي باشيد
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آرايشگر مجازي
[i]
پركاربردترين و پرفروش ترين محصول آرايشي 2010
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
سفره آرايي مدرن
[i]
سفره آرايي مدرن مخصوص خانم هاي امروزي
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
طراحي روي ناخن
[i]
همه محو دست هاي زيباي شما خواهند شد
قيمت: 6000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
 

 

 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive