گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, October 17, 2011

||_Tehroon-Online_|| یوگا شناسی



 
 
 
 

 

 
 

 
 
یوگا شناسی
 
یوگا شناسی
 
احتمالا با یوگا آشنا هستید؛ تمرین های تنفسی و کششی که از هند منشاء گرفته است. یوگا در حال حاضر به بخشی از سایر تمرین ها برای تناسب اندام مانند دویدن روزانه یا انجام تمرین های هوازی تبدیل شده است...
 
یک نظرخواهی اخیر نشان می دهد ۱۵ میلیون آمریکایی یوگا انجام می دهند و ۳۵ میلیون نفر دیگر قصد امتحان آن را در طول سال دارند.
 
یوگا در شکل سنتی آن با عقاید مذهبی هندو همراه بود. کلمه «یوگا» در زبان سانسکریت به معنای «اتحاد» است که احتمالا به اتحاد بدن و ذهن اشاره دارد، اما یوگایی که در کشورهای غربی مانند آمریکا رواج پیدا کرده است، جنبه مذهبی ندارد. البته بسیاری از کلاس های یوگا هنوز با یک مراقبه کوتاه مدت آغاز می شوند. مربی به افراد کلاس می گوید نفس های عمیق بکشند و افکاری که در سرشان جریان دارد، نادیده بگیرند و روی تنفسشان متمرکز شوند.
بخش جسمی یوگا شامل قرارگرفتن در وضعیت های معین بدنی برای ایجاد کشش و تقویت قدرت عضلات است که میزان سختی آنها تفاوت دارد. در برخی از سبک های یوگا، وضعیت های بدنی طوری طراحی شده اند که به اصطلاح عرقتان را دربیاورند و شما را به فعالیت شدید وادارند. سبک های دیگر حتی شما را به نفس نفس هم نمی اندازند. حتی مربیان سخت ترین سبک های یوگا شما را تشویق می کنند «به بدنتان گوش دهید» و از وضعیت های بدنی که فشار زیادی بر شما می آورد، پرهیز کنید و قبل از شروع کلاس، هر بیماری و مشکل پزشکی ای که دارید، به مربی تان بگویید.
 
● منافع بهداشتی یوگا
طرفداران یوگا می گویند این تمرین ها استرس را کاهش می دهند و با کاهش استرس ممکن است بهتر بخوابید، فشار خونتان پایین بیاید و فواید بهداشتی گوناگونی داشته باشد. آنها معتقدند یوگا راه خوبی برای افزایش قدرت و انعطاف پذیری عضلات است. این ادعاها به طورکامل در کارآزمایی هایی های بالینی بررسی نشده است اما به نظر نمی رسد غیرمنطقی باشد. بسیاری از انواع تمرین های ورزشی استرس را کاهش می دهند، پس چرا یوگا این گونه نباشد؟
اما اینکه یوگا درمان موثری برای بیماری های خاصی مانند کمردرد هم است یا نه، سوال متفاوتی است. یک بررسی که نتایج آن چند سال پیش در نشریه انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) منتشر شد، نشان داد تمرین های یوگا می تواند به افراد مبتلا به «نشانگان تونل مچی» کمک کند.
در حال حاضر مرکز ملی پزشکی مکمل و جایگزین آمریکا از کارآزمایی های بالینی درباره تاثیر یوگا روی چند بیماری از جمله کمردرد، ام اس، بی خوابی و بیماری انسدادی مزمن ریه حمایت می کند.
● یوگا به چه کسانی توصیه نمی شود؟
افراد دچار مشکلات مفصلی ناشی از ابتلا به برخی از بیماری های بافت همبند مانند «نشانگان مارفان» نباید یوگا انجام دهند زیرا کشش زیاد حین تمرین های یوگا مشکل های مفصلی را تشدید می کند. برای مبتلایان به این بیماری ، پیاده روی، تای چی و شنا مناسب تر است. به طورکلی درد مفصل نشانه ای است که باید به آن توجه کرد. اگر هنگام تمرین های یوگا مفصل زانو یا رانتان صدا می کند یا درد می گیرد، بهتر است فعالیت جسمی دیگری انتخاب کنید.
● هاتها یوگا
هاتها یوگا شامل رایج ترین وضعیت های قرارگیری بدن در یوگا است. شکل های متنوعی از هر یک از این وضعیت ها ایجاد شده و ممکن است آمیزه های گوناگونی از سبک ها با عنوان «هاتها یوگا» یا «یوگای مبتدیان» آموزش داده شود. شش وضعیت بدنی ساده در یوگا در زیر معرفی می شود.
 
۱) یوگای قدرت
این سبک پرطرفدار یوگا براساس روش قدیمی تری است که «اوشتان گا» نامیده می شود و گاهی در کلاس های یوگا هم به این نام خوانده می شود. لازم نیست برای مدتی طولانی در وضعیت هایی مانند نمونه ای که در شکل ۱ نشان داده شده باقی بمانید، می توانید با سرعت وضعیت بدنی تان را تغییر دهید تا ضربان قلبتان افزایش یابد. هدف قراردهی بدن در وضعیت های بدنی این سبک یوگا مانند بالا نگه داشتن بدن در وضعیتی مانند شنا رفتن، افزایش قدرت و استقامت است. این سبک یوگا غربی شده ترین سبک یوگاست و برای افرادی طراحی شده که می خواهند فعالیت جسمی سختی انجام دهند. افرادی که تازه فعالیت ورزشی را شروع کرده اند و آمادگی بدنی ندارند، بهتر است این سبک یوگا را انجام ندهند.
۲) یوگای کریوه پاه لائو
این سبک یوگا تاکید بیشتری بر مراقبه دارد. کلاس ها معمولا با متمرکزشدن بر تنفس آغاز می شوند و بعد تمرین های کششی و قراردادن بدن در وضعیت های گوناگون انجام می شود. در این سبک یوگا وضعیت های بدنی با توالی سریعی تغییر داده می شود، بنابراین به نفس نفس می افتید و شکلی از ورزش هوازی را انجام خواهید داد. در انتهای هر جلسه به مراقبه بپردازید و از تکنیک هایی استفاده کنید که تصور می شود آرامش بخشی عضلانی عمیقی ایجاد کنند. اگر به مراقبه علاقه ای ندارید یا انجام آن برایتان سخت است، بهتر است این سبک یوگا را انجام ندهید.
 
۳) یوگای انتگرال
در این سبک یوگا بر تمرین های تنفسی تاکید می شود. ممکن است مربی در کلاس از شما بخواهد در حالی که به تناوب هر یک از سوراخ های بینی تان را می بندید، از بینی تان نفس بکشید. نظریه در این سبک یوگا این است که آرامش بخشی عضلانی یا ریلکسیشن با تمرین های تنفسی مربوط است. در یوگای انتگرال، بدن در وضعیت های استاندارد قرار می گیرد و به مراقبه می پردازید. در این سبک یوگا باید بتوانید دستورات مربی درباره چگونگی تنفس و متمرکز شدن را انجام دهید.
 
۴) یوگای بیه کرام
 
این نوع یوگا در شرایطی مانند سونا و در اتاقی بسیار گرم با درجه حرارت حداقل ۷/۳۷ درجه سانتی گراد انجام شود. نظریه در این سبک یوگا این است که گرما مزایایی از جمله افزایش انعطاف پذیری بدن و بهبود گردش خون دارد. چه این نظریه حقیقت داشته باشد چه نه، حین انجام این تمرین عرق زیادی خواهید کرد. این سبک یوگا فعالیت جسمی سختی است و هنگام انجام آن باید به سرعت از وضعیتی به وضعیت دیگر تغییر موقعیت دهید. اگر در انجام یوگا یا انجام تمرین های جسمی مبتدی هستید، فشارخون بالا یا مشکلات قلبی دارید؛ باردار هستید یا بالای ۶۵ سال سن دارید، به علت تحمل کمتر بدنی درجه حرارت های بالا ، نباید این سبک یوگا را انجام دهید. هرکس تمرین های یوگای بیه کرام را انجام دهد، باید بیشتر از حد معمول آب بنوشد تا از کم آبی بدن جلوگیری شود.
 
۵) یوگای آی ین گار
 
در این سبک یوگا برای مدت های طولانی در وضعیت های بدنی خاص مانند شکل ۶ قرار می گیرید. نظریه این سبک یوگا این است که با انجام این تمرین ها و احتمالا با کمک مربی می توانید دقیقا به موقعیت درست بدنی برسید. دد یوگای آ ین گار از تجهیزات ساده ای مانند بلوک، پتو و کمربند بیش از سایر انواع یوگا استفاده می شود. اگر هدفتان تحرک بدنی بیشتر و انجام تمرین های هوازی است، این سبک یوگا برای شما مناسب نیست.
 
۶) یوگای سووآ روپ ها
وضعیت های کلاسیک هاتهایوگا در این سبک طوری تغییر داده شده است که بر عضلات ستون فقرات متمرکز باشند. وضعیت های بدنی در این سبک یوگا همراه هم در توالی معینی اجرا می شوند تا سفتی عضلات برطرف و تنش آنها آزاد شود. این وضعیت های بدنی را باید برای چند دقیقه حفظ کنید. اگر دچار مشکلات وخیم پشت هستید، قبل از انجام یوگای «سووآروپ ها» با فیزیوتراپیست یا پزشک مشورت کنید.
     
آموزش يوگاي صورت
رفع چين وچروك پوست
به همراه
مجموعه كامل آموزش ماساژ صورت با عسل
براي طراوت و شادابي بيشتر پوست
به پوستتان بيشتر فكر كنيد !!!
اگر صورتي هميشه جوان و شاداب مي خواهيد
اين مجموعه همان چيزيست كه نياز داريد
همه خانم هاي زيبا براي زيبايي خود راز مشتركي دارند
اين مجموعه مؤثرترين و منطقي ترين راه
جهت بهبود وضعيت صورتتان به شما ارائه مي نمايد
با انجام ورزش صورت
بدون عمل جراحي، بخيه يا استفاده از سليكان
 قادريد 10 سال از سن خود بكاهيد
بهمراه كتاب يوگا به عنوان هديه
ISBN: 978-600-5096-63-7
1 DVD
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
همه خانم هاي زيبا براي زيبايي خود راز مشتركي دارند. شما مي توانيد با كمي همت و دقت، زيبايي خود را صد چندان كنيد. اين مجموعه مؤثرترين و منطقي ترين راه را جهت بهبود وضعيت صورتتان به شما ارائه مي نمايد. ورزش صورت روش طبيعي است كه به صورت شما جواني و زيبايي راهديه مي كند.
شما با ورزش مداوم مي توانيد عضلات صورتتان را به طرزي قوي كنيد كه چهره شما را حقيقتاً جوان تر نشان دهد. با انجام ورزش صورت، بدون عمل جراحي، بخيه يا استفاده از سليكان قادريد 10 سال از سن خود بكاهيد.
يك فرد فيزيك بدن خود را با انتخاب عضله مناسب يكي پس از ديگري عوض مي كند. شما هم مي توانيد براي مثال چشماني درشت تر بيني مناسب تر و لباني برجسته تر داشته باشيد.
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
شما با كار كردن بر روي عضلات خود، عضلات را قوي كرده و نهايتاً تمام عضلات به كار گرفته مي شود. اجراي صحيح ورزش صورت سبب افزايش جريان خون در پوست شده و در نتيجه رنگ پريدگي و زرد رنگي جاي خود را به رخساري روشن تر مي دهد. معمولاً بعد از 3 روز نتايج محسوسي در صورت پديدار مي گردد. صورت 57 عضله دارد كه ما به ندرت از تمامي آنها استفاده مي كنيم. با گذشت سن عضله ها شل تر و دراز تر مي شوند.
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
 استخوانها عضله ها و چربي هاي زير پوست صورت وهرجاي ديگر بدن كوچكتر شده و پوست خاصيت ارتجاعي خود را از دست مي دهد و داراي چين و چروك هاي زيادي مي گردد. هر چند كه با عمل جراحي مي توان پوست را كشيد ولي عواملي كه باعث چروك و شل شدن پوست مي شوند، همچنان باقي مي مانند و نهايتاً پيروز ميگردند.
يك جراح پلاستيك مي تواند علائم ظاهري پوست را تغيير دهد آن هم براي مدت چند سال عملي كه دردآور و گران قيمت بوده نتيجه اش نيز كوتاه مدت است. با انجام دادن اين ورزش ها صورت بدون ناراحتي هاي ناشي ازعمل جراحي و صرف هزينه هاي گزاف، نتايجي طولاني تر و طبيعي تر به دست خواهد آمد كه بسياري از مردم خواهان آن هستند.
قيمت : 5500 تومان
خريد پستي           خريد پستي
محتويات اين مجموعه :
  • آموزش كامل ماساژ پوست صورت ، كاملا اصولي و باقاعده به صورت تصويري
  • شرح و بسط و نشان دادن علت انجام حركات مختلف و تاثير آن روي پوست
  • فيلم برداري چند زاويه اي براي نمايش هر چه بهتر نحوه انجام حركات
  • ورزش كليه نقاط صورت : دور چشم ، چانه ، پيشاني ، گونه ، ابرو
  • آرامش دادن به ماهيچه هاي صورت و تحريك جريان خون
  • جذب اكسيژن بيشتر توسط پوست بعد از انجام ماساژ
  • نحوه انجام ماساژهندي براي سر و صورت و گردن
  • حالت دادن به غبغب و چانه و لبها و بيني
  • بدست آوردن پوست بدون لك و شفاف
  • كنترل داشتن روي عضلات دهان
  • تسكين دردهاي ناحيه صورت
 
گردنبند مغناطيسي پاور بالانس
[i]
با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت ، تمركز را به خود هديه دهيد
قيمت: 13500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
آموزش يوگاي صورت
[i]
رفع چين وچروك پوست به همراه مجموعه كامل آموزش ماساژ صورت با عسل
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
زبان كودكان را بفهميم
[i]
پرفروشترين محصول در ارتباط با كودكان در سال 2010و2011
 
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
برچسب ناخن
[i]
اين آخرين چيزي است كه براي زيبايي نياز داريد.
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
گردنبند Harmonica
[i]
با قابليت نواختن موزيك با ساز دهني
قيمت: 15000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
آموزش Make up 2011
[i]
آموزش حرفه اي آرايش صورت توسط برترين اساتيد جهان
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ليف جادويي ماساژ
[i]
كاملا خستگي را برطرف كرده وباعث آرامش بدن مي شود
قيمت: 11500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ساعت Galaxy
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي ماركدار با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ژل لاغري موضعي 2011
[i]
رفع چربي هاي زير پوست، رفع چاقي هاي موضعي، كمك به تناسب اندام
قيمت: 9500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
لاك ترك ناخن
[i]
جديدترين نوع لاك و مدل سال 2011
قيمت: 10500  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
بيگودي جادويي Magic Leverag
[i]
با اين بيگودي هاي جادويي جديد به يك سوپر مدل تبديل خواهيد شد.
قيمت: 13000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
دانستنيهاي زندگي زناشويي
[i]
مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل  مورد نياز جوانان براي ازدواج موفق
قيمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
گردنبند تمام نگين سارينا
[i]
تمام سطح اين گردنبند از نگين هاي درخشان پوشيده شده است
قيمت: 13500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
انگشتر فروهر اصل
[i]
تقديم به تمام دختران و پسران آريايي...
 
قيمت: 11500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ماسك كوچك كننده بيني
[i]
اين محصول بدون ايجاد كوچكترين درد بيني شما را به زيباترين بيني تبديل ميكند
قيمت: 12500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
آموزش آرايش چشم 2011
[i]
مجموعه اي بي نظير از به روز ترين متودهاي آرايش چشم
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
نمك زيبايي
[i]
لايه‌بردار، از بين برنده سلول‌هاي مرده، بازسازي سلول‌هاي جديد
قيمت: 4500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
آموزش بافت مو
[i]
بيش از 26 مدل مختلف آموزش بافت مو، محصولي ويژه براي آرايشگرها
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
ساعت CK
[i]
در 7 رنگ متنوع و زيبا، ويژه افراد خوش سليقه
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
عينك جورجيو آرماني
[i]
پرفروش ترين عينك تمام دوران كمپاني Giorgio Armani
قيمت: 19500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
9 ماه انتظار شيرين
[i]
مجموعه اي كامل از دانستنيهاي دوران بارداري، مناسب براي تمام مادران آينده
قيمت: 5000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
كپسول ضد چين و چروك
[i]
تركيب معجزه آساي آلوئه ورا و ويتامين E  ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قيچي آشپزخانه همه كاره
[i]
تكه تكه كردن مرغ و ماهي و برش سبزي جات دركوتاه ترين زمان
قيمت: 3500  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
SWATCH ساعت
[i]
يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
 
قيمت: 9500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
 

 

 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive