گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, December 17, 2009

[Tehroon-Online] ::Raz Haye Zendgi ~> Part 23 <~::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

 ::رازهای زندگی: قسمت بیست و سوم::

 نوشته : آرش روشن (عضو هیئت مدیره کانون طب سنتی ایران)

 

عرض سلام خدمت شما:

تیم طب سنتی دستگاه سورن ساخته شده و توسط این دستگاه میتوانید تمام رسوبات و سموم و مواد زائد بدن خود را ظرف نیم ساعت با سیستم یونیزاسیون خارج نمائید و بدن خود را کاملا" پاک نموده و بیماری های خود را مرتفع کنید.

اول از همه میخواهم کلید طلائی درمان سرماخوردگی و آنفولانزا ظرف 24 ساعت را براتون بازگو کنم و همین جا اعلام میکنم شخصا" مسئولیت این حرفم را میپذیرم و پای حرفم محکم ایستاده ام.

این شاه کلید را(جدا از مطالب مقالات قبل در رابطه با سرماخوردگی)  گذاشته بودم برای آخرین لحظه تا به عنوان راه حل قطعی خدمت شما عرض کنم:

قبلش بد نیست بدونید تمام کسانی که با مشورت و هماهنگی این حقیر قبل از فصل پائیز و یا در ابتدای این فصل حجامت کرده بودند خوشبختانه طی پیگیری های اینجانب به هیچگونه عارضه زکام و ... دچار نشده اند و طبق قولی که داده بودم صحیح و سالم و با سیستم ایمنی بالا مشغول زندگی خودشان هستند.

و اما این نسخه را یک جای مطمئن بنویسید و به تمام اطرافیان خودتان بدهید.

درصورتیکه دچار عارضه سرماخوردگی و یا آنفولانزا هستید:

1- ابتدا کاکوتی را دم کرده و یک لیوان از دم کرده کاکوتی میل نمائید.

2- پشت سینه 10 عدد و جلو سینه را 10 عدد هم زمان با استکان به مدت 7 الی 10 دقیقه در فضای محیطی گرم بادکش نمائید.

3- سپس دوباره آب دم کرده کاکوتی به اندازه یک لیوان میل نمائید.

4- سپس به مدت نیم ساعت بخور پونه بدهید.

5- یک قاشق مرباخوری سیاهدانه + 3 قاشق غذاخوری عسل میل نمائید.

6- به مدت 2 ساعت در بستر گرم کاملا" استراحت نمائید.

و اما: دوستانی که ناشتا صبح سرکار میروند توجه داشته باشند که این ناشتا بودن (مخصوصا" در فصل پائیز ) باعث بالا رفتن سودای بدن و بدبو شدن عرق بدن میشود. حتما" سعی کنید در صبحگاه حتی به اندازه یک لقمه هم که شده صبحانه میل نمائید.

همانطور که میدانید الان فصل زیتون هستش  و کسانی که میخواهد زیتون میل کنند حتما" سعی کنند زیتون را بصورت شکسته میل کنند. دلیل آن هم این است که زیتون بصورت خام از درخت برداشت میشود و خیلی تلخ است و کشاورزان به این جهت به زیتون سالم سود و سرکه میزنند و این عامل باعث پائین آمدن ارزش غذائی زیتون میشود. به همین جهت زیتون شکسته به جهت ترکیب با آب نمک دارای ارزش غذائی بالاتری میباشد.

امروز میخواهم راجع به سردرد میگرن براتون توضیح بدهم:

سردرد میگرن که آن را سردرد یک طرفه میگویند یکی از سردردهائی است که هنوز هیچ کس دلیل وجود آن را نمیداند و عوامل ارثی در آن اثر زیادی دارند.خانم هائی که به این بیماری دچار شده اند اکثرا" هم زمان با شروع درد قاعدگی سردردشان بروز خواهد کرد.

هرچند هنوز جواب قانع کننده ائی برای بروز میگرن وجود ندارد، ولی میتوان آن را به یک پدیده عروقی نسبت داد.کسانی که دچار میگرن هستند حتما" باید مراقب باشند یبوست نگیرند. آب یخ، ترشیجات، کنسرو و ادویه جات برای بیماران میگرن ضرر دارد.

برای درمان و تسکین میگرن: هر روز 30 گرم رازیانه را در یک لیتر آب سرد کمی بجوشانید بعد به مدت 10 دقیقه آن را دم کنید. سپس آب آن را صاف کرده و شیرین نمائید و بعد از هر وعده ناهار یک فنجان بنوشید. همچنین شب قبل از خواب میبایست یک فنجان عرق رازیانه بنوشید.پیاز رنده شده را هر شب هنگام خواب روی پیشانی و ملاج ضماد کنید و از تحریکات چشمی پرهیز کنید. سپس هفته ائی دو بار سرکه خانگی را بر روی آجر داغ آب ندیده بریزید و بخور دهید. و هفته ائی 2 بار هنگام ظهر برگ بو را در یک لیتر آب بجوش دوازده دقیقه دم کنید و بعد آب صاف کرده آن را با عسل شیرین کنید و بعد از غذا میل کنید.در ضمن هنگام درد تعدادی گیلاس را له کنید و روی پیشانی و ملاج بگذارید تا درد ساکت شود.(درمان کلیه سردردها را در سایت حکیم ایرانی قرار داده ام)

در پایان کسانی که آرتروز دارند و از طریق مقالات قبل اقدام کرده اند و هنوز جواب نگرفته اند: حتما" طبع بدن را باید به سمت گرمی پیش ببرید و جهت درمان سریعتر دنبه گوسفند را به اندازه کف دست جدا کرده و روی آن 10 عدد خرما بدون هسته بگذارید و یک قاشق زنجفیل روی آن بریزید و 72 ساعت روی مفاصل ضماد نمائید و روی آن را با کیسه پلاستیک و بعد پارچه بپوشانید و ظرف این 72 ساعت از مفاصل خود کار سنگین نکشید.

بریم سراغ جواب سئوالات:

ابراهیم از تهران: اگر در دهان احساس تلخی کردید برای برطرف کردن آن خاکشیر و عسل میل کنید.

سودابه از تهران: در صورتیکه لب های شما ترک میخورد بع دلیل حرارت بیش از حد کبد میباشد و برای تعدیل آن عرق کاسنی+ عرق شاهتره و اسپرزه میل نمائید.

همدم از کرمانشاه: افراد مبتلا به مصرف زیاد چائی مشکل بالا رفتن شاخصه فریتین را در خون دارند و بد نیست بدانید در چائی ماده ائی است به نام اگزالات که عامل سنگ کلیه اگزیلیک میباشد.

صابر از کردکوی: هپاتیت مسری نیست و مصرف گوشت زیاد و ماندن و گندیدن ان در کبد از عوامل اصلی هپاتیت میباشد و در حین درمان مدفوع شخص شدیدا" بوی تعفن میگیرد.  داروهای آنتی بیوتیک مخصوصا" جنتامایسین شدیدا" برای کبد ضرر دارد.

داوود از زنجان : برای مشکل پولیپ بینی باید به پزشک مراجعه کنید چون مشکل سخت افزاری است و باید از طریق جراحی مرتفع شود. ولی برای بهتر شدن حال و روزتان آب نمک واقعی استنشاق نمائید.

 

 سلامت باشید

آرش روشن

تلفن کانون طب سنتی ایران مشاوره رایگان : 88336487-88004967- 88336488

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

شماره SMS  گروه تهرون آنلاین

۳۰۰۰۷۲۹۰۰۰۰۸۵۲

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive