گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, December 29, 2009

[Tehroon-Online] ::Ghozaresh Filme Haye Akhar Hafte 28 29 Aban 88!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین!

 

فيلم‌هاي سينمايي يك هفته، همدلي، پدر دانشجو، آنگاه كه از آسمان به زير آيي، صحنه‌هاي جنايت، صفر مرزي، نوماد جنگجو، كلاس برفي، روز پنجم، گروه اديسون و مهاجمان فض عناوين فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران در روزهاي پاياني هفته، پنجشنبه و جمعه 28 و 29 آبان است.

 

يك هفته:

فيلم سينمايي يك هفته به كارگرداني مايكل مك گووان پنجشنبه 28 آبان ساعت 22:15 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم با بازي بينوت گيروس مي‌بينيم بن تيلور مرد جواني است كه به بيماري سرطان دچار شده و دكترش اميدي به زنده ماندن او ندارد. او بيش از دو سال زنده نمي‌ماند. پس از اينكه او را از وخامت بيماري مطلع مي‌كنند، بن به خاطرات گذشته، به زمان كودكي كه دانش‌آموز ناموفقي در شكوفا كردن استعدادهايش بوده است، باز مي‌گردد و در جواني شروع به نوشتن كتاب خاطراتش مي‌كند.

فيلم سينمايي يك هفته محصول سال 2008 كشور كاناداست.

 

هم‌دلي :

عصر روز جمعه ساعت 15:50 فيلم تلويزيوني همدلي به كارگرداني افسانه منادي و تهيه كنندگي نادر مقدس از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

بهروزكه همسرش را سال‌ها پيش از دست داده، با فرزند نوجوانش آرش زندگي مي‌كند. نبود مادر از آرش شخصيتي پرخاش‌جو ساخته است. بهروز نمي‌تواند جاي خالي محبت‌هاي مادر را براي آرش پر كند. سايه زني جوان است كه پس از متاركه با همسرش به همراه دو فرزندش زندگي مي‌كند. آشنايي سايه و بهروز به ازدواج آنها مي‌انجامد.

مهرداد ضيايي و ليلا موسوي در فيلم تلويزيوني هم‌دلي از توليدات سال 1387 گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما ايفاي نقش كرده‌اند.

 

پدر دانشجو :

فيلم سينمايي پدر دانشجو به كارگرداني الن متر پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 23:45 از شبكه دو سيما به روي آنتن مي‌رود.

در فيلم سينمايي پدر دانشجو بورت يونگ و سالي كلورمن ايفاي نقش كرده‌اند.

تورنتون ملون نام پسري است كه علي‌رغم مخالفت پدرش درس را ترك مي‌كند و به كار مي‌پيوندد و به يك سرمايه‌دار بزرگ تبديل مي‌شود. سال‌ها بعد تورنتون صاحب پسري به نام جيسون مي‌شود كه او را به دانشگاه فرستاده است. جيسون در اثر سختي‌هايي كه در دانشگاه كشيده، مانند پدرش تصميم مي‌گيرد كه درس را ترك كند و به كار بپيوندد.

فيلم سينمايي پدر دانشجو محصول سال 1986 كشور آمريكاست.

 

آن گاه كه از آسمان به زير آيي:

فيلم سينمايي آن‌گاه كه از آسمان به زير آيي روز جمعه 29 آبان ساعت18:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

ژروم مردي است كه به همراه مادرش در يك مزرعه كار مي‌كند اما اخيراً قسط بانك‌ها به آنها فشار آورده است. لذا ژروم به شهر مي‌رود تا در صورت امكان از خواهرش كورين كمك بگيرد. كورين زن بداخلاقي است. او از هنگامي كه ازدواج كرده به شهر رفته و از خانواده‌اش جدا شده است. هنگامي كه ژروم به در منزل او مي‌رود كورين او را نمي‌پذيرد و در خانه‌اش راه نمي‌دهد.

بينوت گيروس در فيلم سينمايي آن‌گاه كه از آسمان به زير آيي به كارگرداني اريك گورادو محصول سال 2003 كشور فرانسه ايفاي نقش كرده است.

 

صحنه‌هاي جنايت :

فيلم سينمايي صحنه‌هاي جنايت به كارگرداني دومينيك فورما پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت19:30 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود.

در اين فيلم جف بريدجز و جون آبراهامز ايفاي نقش كرده‌اند.

در پي يك دزدي 7 ميليون دلاري از ترور، وي درصدد انتقام برمي‌آيد و شخصي به نام ريك را براي دزديدن جيمي استخدام مي‌كند. ريك با استخدام راننده به نام لني آدم‌ربايي را با موفقيت انجام مي‌دهد اما ريك كه از دو سر در حال سود گرفتن بود مي‌خواست جيمي را به پاركر در قبال مبلغ دويست و پنجاه هزار دلار بدهد، چون جيمي عامل قتل پسر وي بود.

فيلم سينمايي صحنه‌هاي جنايت محصول سال 2001 كشورهاي آمريكا و آلمان است.

 

صفر مرزي:

صبح جمعه ساعت 10:10 فيلم تلويزيوني صفرمرزي به كارگرداني حسين تبريزي از شبكـه سه سيما پخش مي‌شود.

پدري در ارس مشغول ماهيگيري است كه در اثر تيراندازي مرزبانان شوروي، او و پسر بزرگش كشته مي‌شوند. پسر كوچك كه از اين حادثه جان به سلامت مي‌برد، چند سال بعد مدير و راهنماي يك آژانس توريستي است كه قصد ازدواج با دختري را دارد. برادر دختر كه مبتلا به سرطان است براي معالجه از آذربايجان به ايران مي‌آيد.

ابوالفضل پورعرب، تيرداد كياني، جعفر دهقان و مينا جعفرزاده در فيلم تلويزيوني صفـر مرزي بازي كرده‌اند.

 

نوماد جنگجو :

فيلم سينمايي نوماد جنگجو جمعه 28 آبان ساعت 23 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

درگيري قزاق‌ها و جونگارها در ساليان دور است كه پس از خونريزي وحشتناك از طرف جونگارها، خبر مي‌رسد فرزندي متولد مي‌شود كه مي‌تواند رهبري اقوام جدا افتاده قزاق‌ها را به عهده بگيرد و جونگارها را كه از اقوام مغول بودند،شكست دهد. داستان در مورد تولد آن فرزند و پيوند برادري او با يك قزاق ديگر است.

فيلم سينمايي نوماد جنگجو با بازي جي هرناندز و كونو بيكر و كارگرداني سرگئي بودروف محصول سال 2006 قزاقستان است.

 

كلاس برفي:

فيلم سينمايي كلاس برفي به كارگرداني كلود ميلر پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت15:30 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم با بازي كلمنت ونبرگ در مورد نيكلا پسر 12 ساله‌اي است كه پدرش او را براي آموزش اسكي به مدرسه شبانه روزي مي‌برد. پس از رفتن پدر نيكلا متوجه مي‌شود ساكش را در ماشين جا گذاشته است. مربي آنها تلاش مي‌كند با پدر نيكلا تماس بگيرد ولي او هنوز به خانه نرسيده است. نيكلا كه با شرايط جديد هنوز كنار نيامده همان شب دچار كابوس مي‌شود.

فيلم سينمايي كلاس برفي محصول سال 1998 كشور فرانسه در ژانر درام و معمايي ساخته شده است.

 

روز پنجم :

فيلم سينمايي روز پنجم جمعه 29 آبان ماه ساعت 20:45 در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

اواخر جنگ دوم جهاني، سربازان آلماني اسير شده در يك اردوگاه اسرا كه توسط كانادايي‌ها اداره مي‌شوند، زنداني هستند. يك ژنرال آلماني كه فرماندهي اسراي آلماني را به عهده دارد بسيار منظم و خشك است و از سربازان آلماني داخل اردوگاه مي‌خواهد كه در دوران اسارت در اردوگاه بايد نظم و انضباط را بيشتر از زمان جنگ رعايت كنند.

فرانكوندو و ريچارد جانسون در فيلم سينمايي روز پنجم به كارگرداني جوليانو مونتالدو محصول سال 1969 كشور ايتاليا بازي كرده‌اند.

 

گروه اديسون :

فيلم سينمايي گروه اديسون به كارگرداني ديويد جي بورك40 دقيقه بامداد روز جمعه 29 آبان ماه از شبكه تهران پخش خواهد شد.

در اين فيلم با بازي مورگان فريمن و كوين اسپيسي مي‌بينيم: فرانسيس لازارف سرپرست يك گروه پليس مخفي، به همراه گروهش به مقر تعدادي افراد معتاد به مواد مخدر هجوم مي‌آورد و موادمخدر را توقيف كرده و يكي از معتادان را بدون دليل موجه و تنها براي تفريح كردن مي‌كشد.

فيلم سينمايي گروه اديسون محصول سال 2005 كشورهاي آمريكا و آلمان است.

 

مهاجمان فض :

فيلم سينمايي مهاجمان فض جمعه 29 آبان ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران سيما روي آنتن مي‌رود.

وين كري وقتي در حال تمرين جهت موفقيت در امتحان آتش‌نشاني است با سقوط يك شهاب سنگ به زمين غافلگير مي‌شود. دكتر كين رييس هيأت علمي كالج محلي و هري بلاك استاديار زمين‌شناسي و مربي تيم بسكتبال درجه سه، وقتي از اين خبر مطلع مي‌شوند، در محل حضور مي‌يابند و با وجود ممانعت پليس، كين موفق مي‌شود نمونه‌اي از مايعي كه از اين شهاب سنگ خارج شده بردارد.

ديويد داچوني، جوليان مور و اورلاندو جونز در فيلم سينمايي مهاجمان فض به كارگرداني ايوان ريتمن محصول سال 2001 كشورهاي آمريكا و كانادا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive