گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, December 16, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 12 Aban 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

فال روز 12 آبان ماه88!

متولدین فروردین: اگر از لحاظ احساسي رويايي در سر داشته ايد اكنون به حقيقت مي پيوندد. در مورد اهداف تان خودخواه و لجباز هستيد اما لزوماَ خواسته شما را ديگران قبول ندارند.

 

متولدین اردیبهشت: اگر دانشجو هستید انرژی زیادی خواهید داشت افراد زیادی دوست دارند که شما را بیشتر بشناسند. به شدت از شما تعریف می کنند و این موضوع به شما احساس خوبی می دهد.

 

متولدین خرداد: در رابطه با آرزوهايتان تغييرات كوچكي صورت مي گيرد. شايد يك مسئله را كاملاً‌ ساده گرفته ايد و اكنون متوجه اهميت آن شده ايد. سعي كنيد در رابطه با يك فرصت خيلي مردد نباشيد زيرا ممكن است آن را از دست بدهيد.

 

متولدین تیر: دوست دارید حرف های رمانتیک بزنید اما دوست ندارید دعوا کنید اما دیگران تصمیم دارند دعوا را تمرین کنند. اجازه ندهید همکار یا یکی از آشنایان شما را عصبانی کند و باعث شود امشب سردرد عصبی بگیرید.

 

متولدین مرداد: امروز هر چه بيشتر سعي مي كنيد احساساتتان را كنترل كنيد، بيشتر از دستتان در مي روند و شما را شگفت زده مي سازند. بسيار مراقب باشيد، اگر نسبت به كسي خشمگين شده ايد، چرا كه طولي نمي كشد، دستتان رو مي شود. تقريباً بدون اين كه متوجه شده باشيد بنابر دلايلي به ديگران حمله كرده و آن ها را با يك سخنراني طولاني و شديد الحن چشمگير، دنبال مي كنيد. بسيار بهتر است كه زماني كه متوجه احساساتتان مي شويد، در بيان آنها خود را كنترل كنيد.

 

متولدین شهریور: با یکی از دوستان بخاطر مسائل مالی مشکل دارید و نمی توانید حرف هم دیگر را بپذیرید.البته تا زمانی که حرف دلتان رانزنید راحت تر نمی شوید.

 

متولدین مهر: ستارگان بیانگر این هستند که شما می خواهید کارهای زیادی را با هم و در یک زمان انجام دهید،گر چه سروصدای زیادی به راه خواهید انداخت و خود را بسیار خسته خواهید کرد،ولی نمی توانید چیز زیادی را که نتیجه تلاشتان باشد به دیگران نشان دهید.اگر انرژی خود را در هر زمان برروی کار خاصی متمرکز کنید،نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت چرا که در این صورت می توانید بیشترین سعی خود را در جهت کار بکنید.در غیر این صورت انرژی خود را هدر خواهید داد و در نتیجه از دست خود بسیار عصبانی می شوید.

 

متولدین آبان: گاهی اوقات مثبت اندیشی برای تان مشکل می شود به نظر می رسد کارها از کنترل شما خارج هستند.بنابراین اگر نمی توانید شرایط را عوض کنید طرز تفکرتان را تغییر دهید.

 

متولدین آذر: طبيعت شما بدنبال رقابت است و امروز مي خواهيد به دنيا نشان بدهيد كه خميره تان از چه ساخته شده. در واقع شما مي خواهيد طبيعت خود را بدنيا نشان بدهيد. امروز روحيه مبارزه جويانه داريد و از هر فرصتي براي برداشتن موانع استفاده مي كنيد. متاسفانه همينقدر وفاداري را از ديگران نمي توانيد انتظار داشته باشيد و اين باعث شهرت نام شما نمي شود ولي نگذاريد كه روحيه خود را به اين دليل ببازيد. شما خيلي چيزها در انتظارتان است و نمي توانيد بگذاريد كه چنين اتفاقي بيفتد.

 

متولدین دی: بسيار مصمم هستيد و توجه رئيس را به خود جلب مي كنيد. اكنون به اين نتيجه رسيده است كه مي تواند كار مهمي را به شما واگذار كند. در ابتدا كمي وحشت زده مي شويد، اما اگر سعي كنيد آن را بزرگ نكنيد، بهترين كاري است كه به شما داده مي شود.

 

متولدین بهمن: گاهی اوقات مهمترین صحبتها هیچ سر منشاء‌ خاصی ندارد.چیزی که امروز پیش می آید بهترین مثال برای این موضوع است چون می توانید در رابطه با موضوعی کاملاً سطحی با یک همکار یا یک همکلاسی صحبت کنید و در آخر تجربه های بسیار شخصی را در اختیار همدیگر قرار دهید و با این کار با همدیگر صمیمی تر شوید.

 

متولدین اسفند: به فروشنده زورگو اجازه ندهید موردی که نیاز ندارید به شما تحمیل کند.به خصوص مستعد هستید که او شما را مجبور کند از این که وقت وی را گرفته اید احساس گناه کنید.برای جلوگیری پول نقد خود را فقط در بانک نگه دارید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive