گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, December 25, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 23 Aban 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

فال روز 23 آبان ماه88!


متولدین فروردین: اگر انتظار چيزي را داشته ايد امروز اين انتظار به سر مي رسد. سعي كنيد اين چند روز اخير را هيچ كاري را به پايان نرسانيد شايد اشتباه كنيد.


متولدین اردیبهشت: کارهای قانونی را انجام داده اید.هم چنین روابط خارجی و نقشه های طولانی مدت پیشرفت خوبی داشته اند.اگر می خواهید پولی به دست بیاورید متاسفانه باید بگویم که بیش از حد کار کردن لازم است و حتی به دنبال پولی که به خودتان تعلق دارد می دوید.

متولدین خرداد: ستارگان،‌روح شما را سبك مي كنند و از نظر فيزيكي هم بسيار سلامت هستيد. همكاران تمايل دارند در كنار شما باشند، شايد هم به طور اتفاقي ، ارتباط با يكي از آنها، به ارتباط عاطفي تبديل شود.
 

 

متولدین تیر: شاید با عشق جدیدی روبرو شوید. اما این یک عشق واقعی نیست و تنها سر حال تان می آورد. گاهی اوقات افرادی به زندگی ما وارد می شوند که ما نمی توانیم دلیل اش را متوجه شویم. بنابراین اگر بخواهید شرایطی را عمیقاً بررسی کنید همه چیزرا خراب تر می کنید.
 

متولدین مرداد: امروز روز نشان دادن استقلالتان است و روزي است كه بايد كارهايي را انجام دهيد كه به شما اجازه مي دهند برخي از ويژگي هاي منحصر به فرد خود را اظهار كنيد. اين بسيار موفقيت آميز و لذت بخش خواهد بود. اگر همه كار را به اندازه انجام دهيد و كسي را دچار شوك نكرده و هيچ احساس بدي را نيافرينيد. هم چنين شما در زمينه بهبود اوضاع خانه، عقيده هايي بكر و عالي داريد.


متولدین شهریور: امروز به فکر تغییرات در ظاهر خانه هستید.لازم نیست وسیله ای گران قیمت بخرید می توانید وسایل کوچکی بخرید همان خودش تغییر است.
 


متولدین مهر: در حال حاضر بهترین راه برای رویارویی با مشکلاتی که در روابط تان وجود دارد این است که با افرادی که مشکل دارید شروع به بحث و گفتگو کنید.فکر راجع به این موضوع ممکن است شما را بر آن دارد که بخواهید تا آن جا که امکان دارد موضوع را راحت بگیرید و این امر واقعاً قدمی مثبت است چرا که هر دوی شما امکان این را می دهد که حرف هایتان را بیان کنید وقبل از این که بفهیمد دوباره دوستان خوبی برای هم شوید.چه اتفاق خوب و جالبی!
 


متولدین آبان: بهترین فرصت برای عملی کردن نقشه های تان می باشد.اما مغرور نشوید و از کمک دیگران هم استفاده کنید.از پست چک یا خبر خوبی دریافت می کنید.اگر درخواستی دارید فقط آن را بخواهید می بینید که چه طور همه به کمک تان می آیند.

 

متولدین آذر: امروز از آن روزهائيست كه اعمالمان بلندتر از صدايمان سخن مي گويند. در حاليكه شخصي از آنچه براي گفتن داريد قدردان است خيلي مفيدتر بود اگر مي توانيستيد كمي كمكهاي عملي به آنها پيشنهاد دهيد. پول و زمان ممكن كم باشد ولي اگر فشاري به مغز خود مي آورديد مي توانستيد ايده جديدي پيدا كنيد كه بتوانيددر زندگي عملي ايجاد تفاوتي بكند.

 

متولدین دی: اطرافيانتان از ايده هاي جديدتان باخبر هستند، اين موضوع سودمند است زيرا شما احساس تنهايي مي كنيد. امروز از شانستان استفاده كنيد و اگر كسي از شما تقاضاي كمك كرد، از اين كه آن را بپذيريد به خودتان مغرور نباشيد.

متولدین بهمن: در مرحله ای از زندگی قرار دارید که می توانید با اراده خود در جهت پیشبرد منافع شخصی هم از لحاظ کاری و هم از نظر مسائل شخصی اقدام کنید.شما با اعتماد به نفس اشتیاق و تخیل فوق العاده خود می توانید بر دیگران تاثیر بگذارید و اگر خودتان صاحب کار خود هستید یا شغل آزاد دارید طرز فکر مثبت شما موقعیت های شغلی جدیدی را ایجاد می کند.

متولدین اسفند: کسی در دور سیکل شما تشخیص داده که شما چشم به راه علاقه مندی جدید یا سرگرمی و کار و ذوقی جدید هستید و تاکنون برای این منتظر مانده است که درباره مقداری اطلاعات با شما شریک شود. این می تواند هر چیزی باشد از کار نیکو کاری تا یک کلاس هنری اما هر چه هست بایستی رسیدگی کنید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید! 

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive