گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, December 31, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

دانلود جدید ترین نرم افزارهای روز دنیا!

 

Bigasoft BlackBerry Ringtone Maker 1.6.6.3600 - نرم افزار ساخت آهنگ موبایل

یکی از معروف ترین بخش های سایت نرم افزار ی دانلود رایگان قسمت مربوط به زنگ موبایل می باشد که گروه دانلود رایگان با تجربه ای چند ساله در ارتباط با کاربران، سلیقه های مختلف را ارزیابی کرده و بهترین مجموعه ها را برایشان تهیه می بیند. اما این بار بر آن شدیم تا نرم افزاری معرفی کنیم که بتوانید خودتان از دل آهنگ مورد دلخواهتان زنگ موبایل استخراج کنید، از آن لذت ببرید و در اختیار دیگران نیز قرار دهید.

نرم افزار صحافی شاه توت ساز زنگ گوشی همراه یا ساخت آهنگ موبایل به شما کمک می کند تا زنگ سفارشی خود را به سادگی بسازید. نرم افزار قدرتمند BlackBerry Ringtone Maker قادر است تا تمام فرمت های صوتی از جمله MP3, AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, WMA, WAV, RA, M4A و غیره را به طور مستقیم به تبدیل فرمت زنگ موبایل MP3 کند، و به طور مستقیم بعد از تبدیل از کابل USB به گوشی هوشمند شما انتقال دهد. علاوه بر این می تواند هر موسیقی و قطعه ویدئو را به هم متصل کرده و آهنگ موبایل منحصر به فرد شما را تولید کند.

Bigasoft BlackBerry Ringtone Maker 1.6.6.3600 - نرم افزار ساخت آهنگ موبایل

 

Tehroon-Online.Com


Abstract Mobile Wallpaper 176x220 - 300 عکس چکیده پشت زمینه موبایل

گوشی موبایل ها با دقت صفحه 176x220 هنوز در بین افراد رواج دارد. بعضی از این گوشی ها با زندگی ما آمیخته شده اند به حدی که دل کندن از آنها مانند دور شدن از یک دوست صمیمی است. گاهی می بینیم افراد در کنار گوشی مدل بالای خود دیگر موبایل همراه ای همچون k750 را استفاده می کنند که این نشان از این دارد که هنوز کارآمد و مفید است.
تیم دانلود رایگان برای تمامی دوستداران بسته ای 300 تایی از تصاویر فوق العاده زیبا مخصوص دانلود موبایل هایی که دقت صفحه آن در اندازه رزولیشن 176x220 پیکسل می باشد را آماده کرده است. این تصاویر گلچین شده فوق العاده زیبای عکس برای موبایل که در پشت زمینه موبایل تصاویر هنری می باشند را می توانید به رایگان از سایت ما دریافت کنید. امیدواریم از دانلود این بسته تصاویر موبایل نهایت لذت را ببرید.

Abstract Mobile Wallpaper 176x220 - 300 عکس چکیده پشت زمینه موبایل

 

Tehroon-Online.Com


Attractive SMS Ringtone - جذاب ترین زنگ اس ام اس

یک پکیج فوق العاده زیبا و گلچین شده از بهترین و محبوبترین زنگ های موبایل که تا کنون در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است را سایت نرم افزار ی دانلود رایگان به کاربران شیدای خود به رایگان تقدیم می کند. این مجموعه استثنایی که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند با کیفیت بالای 192 Kbps و فرمت MP3 در تعداد 50 تایی بسیار مناسب برای زنگ اس ام اس موبایل همراه شما می باشد. شما می توانید این زنگ گوشی ها را برای موبایل خود انتخاب کنید و از صدا و کیفیت آن لذت ببرید و نسبت به محلی که می روید آهنگ زنگ موبایل را عوض کنید و یک نمونه باشید تا همه از شما بخواهند که آن را بلوتوث کنید.

Attractive SMS Ringtone - جذاب ترین زنگ اس ام اس

 

Tehroon-Online.Com


Assassin's Creed 2 Java Mobile Game - بازی جاوا مهیج اعتقاد به قتل 2

بازی اعتقاد به قتل 2 (2 Assassin's Creed) که دومین نسخه آن به تازگی منتشر شده است در مورد فردی است انتقام جو که کشتن برایش معنائی ندارد و برای رسیدن به هدفش ازهیچ چیز نمی گذرد. کاراکتر قسمت دوم این بازی که Ezio نام دارد در پی از بین بردن خانواده ای فاسد به نام گریمالدی در جامعه ایتالیا است که نام خانوادگی اش را بد نام کرده اند و Ezio قصد انتقام گرفت از این خانواده را دارد. این بازی جاوا در قرن 15 میلادی اتفاق می افتد که لئوناردو داوینچی نیز در طول بازی به شما کمک می کند تا هم به هدف خود برسید و هم مردم و دوستان خود را از چنگ ظالمان نجات دهید.

Assassin's Creed 2 Java Mobile Game  - بازی مهیج اعتقاد به قتل 2

 

Tehroon-Online.Com


Call of Duty Modern Warfare 2 - ندای وظیفه جنگ های مدرن 2

بازی استثنائی و فوق العاده زیبای ندای وظیفه که توسط شرکت بازی ساز glu منتشر شده است را می توان بازی برتر این فصل نامید. این شرکت بازی ساز که در سال 2001 پای به دنیای مجازی گذاشت در بیش از 10 کشور دنیا دارای نمایندگی های معتبر است. در کارنامه این شرکت همکاری با شرکت های بزرگ مانند Atari,Konami, Activision و.... به ثبت رسیده است. هدف اصلی این شرکت تولید بازی با کیفیت بالا و کاربر پسند است.
به گفته سازندگان هیجان در این بازی موج می زند و می توانید لحظات بسیار خوبی را با انجام آن سپری کنید. همانطور که می دانید بازی ندای وظیفه از پر فروشترین بازی های اول شخص در دنیا به حساب می آید و هر ساله علاقه مندان برای منتشر شدن نسخه جدید این بازی لحظه شماری می کنند.

Call of Duty Modern Warfare 2 - ندای وظیفه جنگ های مدرن 2

 

Tehroon-Online.Com


Nokia N73 Theme - تم زیبا سری 60 ورژن 3 نوکیا

 

یکی از معروفترین و پر کاربردترین گوشی های شرکت نوکیا گوشی N73 آن می باشد .این گوشی که ورژن 3 از سری 60 نوکیا می باشد به دلیل با دوام بودن شارژ باتری وصدای بسیار زیاد اسپیکر آن از محبوبیت خاصی برخوردار است. گوشی N73 دارای دو سری ساده و موزیکال می باشد که سری موزیکال با رنگ مشکی خود از سری ساده خود زیباتر است.
تیم دانلود رایگان به دلیل محبوبیت و پر کابر بودن این گوشی و نظر به اینکه عامل اصلی تنوع در گوشی تم آن است برای شما عزیزان 10 تم بسیار زیبا برای گوشی های سری 60 ورژن 3 نوکیا آماده کرده است. همانطور که می دانید گوشی های سری 60 ورژن 3 نوکیا دارای دقت صفحه 320*240 می باشند. تم های بسیار زیبای سری 60 ورژن 3 نوکیا که برای شما آماده کرده ایم در زمینه های ورزش، بازی های کامپیوتری، تم های فانتزی و ... می باشد. قابل ذکر است که این تم نوکیا ها بر روی تمامی گوشی های سری 60 ورژن 3 این شرکت مثل N81-N82-N95 و... قابلیت نصب و اجرا دارند. امیدواریم از دانلود این بسته رایگان نهایت لذت را ببرید.

 

Nokia N73 Theme  - تم زیبا سری 60 ورژن 3 نوکیا

 

Tehroon-Online.Com


Internet Download Manager 5.18 Build 5 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

 

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

 

Internet Download Manager 5.18 Build 5 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

 

Tehroon-Online.Com


CursorFX 2.01 - تغییر شکل سه بعدی مکان نما ماوس

از مشاهده آن مکان نمای ماوس قدیمی در دسکتاپ ویندوز خود خسته نشدید؟ سایت دانلود رایگان نرم افزار همیشه به فکر تنوع برای کاربران خود می باشد از این جهت به شما دانلود مکان نما های سه بعدی را پیشنهاد می کند. بر روی هریک از اشاره گر های سه بعدی انیمیشنی در برنامه CursorFX کلیک کنید تا ظاهر موس خود را به راحتی تغییر دهید. نرم افزار تغییر شکل ماوس با یک سری زیبا و مشتی از نشانگر های طراحی شده، از یک اشاره گر رسمی و خشک یک نمونه براق و دل ربا یا دنده ای جایگزین می کند که با مراجعه به سایت سازنده آن می توانید در میان تنوع و زیبایی اشاره گر های ماوس طاحی شده گم شوید.

CursorFX 2.01 - تغییر شکل سه بعدی مکان نما ماوس

 

Tehroon-Online.Com


Cracked Photoshop Brushes - قلم فتوشاپ ایجاد ترک

 

نرم افزار فتوشاپ یک برنامه کامل و یک ویرایشگر قدرتمند تصویر است که با امکان اضافه کردن ابزار جانبی امکانات آن را می توانید چند برابر کنید تا راحتر و قدرتمند تر به ویرایش و ایجاد گرافیک مورد نیاز خود بپردازید. درست است که آدوب فتوشاپ چیزی از امکانات مورد نیاز را برای کاربر خود کم نمی گذارد اما می توان از این ابزار فتوشاپ ساده تر استفاده کرد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان یک سری 22 تایی با رزولیشن بالا از قلم های فتوشاپ را تهیه دیده که با استفاده از آن می توانید بر روی هر تصویری ایجاد ترک و مویه کنید و به صورتی واقعی با اشکال متفاوت گرافیک خود را شکل دهید. این مجموعه قلم فتوشاپ با فرمت ABR به راحتی قابل اضافه شدن در بین قلم ها هستند و قابل تغییر به اندازه مورد نیاز شما بدون افت کیفیت با امکان اضافه کردن هر نوع افکتی می باشند.

Cracked Photoshop Brushes - قلم فتوشاپ ایجاد ترک

 

Tehroon-Online.Com


Trillian Astra 4.0.0.119 - لاگین با چند آی دی همزمان

نرم افزاری که امروز سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما تهیه دیده نرم افزاری کامل و جامع و با تمام امکانات برای لاگین کردن و آنلاین شدن با چند آی دی در بیشتر مسنجر های معروف دنیای اینترنت است. نرم فزار Trillian با سه سال سابقه با انتخاب نامی جدید و دریاچه ای از ویژگی ها و به روز شده با دنیای مدرن جدید در راستای پیام های فوری IM به دنیای اینترنت بازگشت. پوسته قابل تغییر و قابلیت پشتیبان از چت کلاینت های معروف دنیا مانند گوگل، مای اسپیس، اسکایپ، توییتر و فیس بوک و همچنین ای آی ام، آی سی کیو، ام اس ان، یاهو و آی آر سی و پشتیبانی از پروتکل IMAP و POP3 برای چک کردن ایمیل آن را به یک نرم افزار رویای و دوست داشتنی تبدیل کرده است.

نرم افزار Trillian در حال حاضر عمیقا در Facebook و Twitter نفوذ کرده است. آدرس ها در توییتر به طور اتوماتیک کوتاه خواهند شد و اجازه ارسال پیام مستقیم و پاسخ دوباره یک tweets را میدهد. روند اتفاقات توییتر شما مانند لیست تماس ها در مدل توضیحات نمایش داده خواهد شد. از ویژگی های فیس بوک شامل یکپارچه سازی اخبار، چک کردن صندوق پیام ها، و به روز رسانی پیغام ها به اضافه پیغام فوری می باشند.
نرم افزار چت همزمان با چند ID اکنون سبک تر از گذشته شده و حافظه کمتری را اشغال می کند و بهبود عملکرد با استفاده طیف گسترده ای از پروتکل ها همچنین پشتیبانی از چت ویدئویی و ارسال فایل با کشیدن و رها کردن کاملترین نرم افزار ممکن را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار رایگان می باشد اما بعضی از ویژگی های آن تا 30 روز قابل استفاده است از جمله نمایش تمام صفحه ویدئو و استفاده از فیلتر برای تنظیم رنگ ها، انتفال چندین فایل به صورت همزمان، تم ها و پشتیبانی فنی می باشند.

نرم افزار لاگین همزمان چند آی دی با خصیصه های کامل و مستقل با یک سرویس چت زیبا به کمک چت زنده و هم زمان در Windows Live, Yahoo!, MySpaceIM, AIM, Google, ICQ, Jabber, Skype, IRC, Facebook و غیره را امکان پذیر می سازد. همچنین امکان مدیریت شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بوک و توییتر را می دهد. این نرم افزار امکانات غیر ممکن بیشتر شبکه های اصیل سرویس گیرنده را فراهم می کند در حالی که از ویژگی های استاندارد چت صوتی، نقل و انتقال فایل ها، چت گروهی، چت روم، افرونه ها، شکلک ها، اتصال چندگانه به طور همزمان به همان شبکه، تماس با سرور، تایپ اطلاع رسانی، اتصال مستقیم، پشتیبانی پروکسی و پیام های رمز گذاری شده پشتیبانی می کند.

Trillian Astra 4.0.0.119 - لاگین با چند آی دی همزمان

 

Tehroon-Online.Com


Wonderful Abstract Wallpapers - والپیپر خیالی فوق العاده زیبا

انسان ها در خیال خود فرو می روند افکار خود را متمرکز می کنند و یک پدیده خارج العاده را شکل می دهند. اما این پدیده و هنر زیبا، خود خیال است که سایت نرم افزار ی دانلود رایگان از میان انبوهی از طرح های فوق العاده زیبای خیال پردازی شده برای کاربران همیشه مقید خود تهیه دیده است. این تصاویر شگفت انگیز و عکس خیالی که با مشاهده آن محو تماشا خواهید شد می توانند برای پشت زمینه دسکتاپ و یا استفاده در نرم افزار و پروژه دانشجویی استفاده شود و تاثیر بسزایی بر روی کاربران آن بگذارند. 53 تصویر و عکس خلاقانه با فرمت JPEG و کیفیت فوق العاده در اندازه های 1280x960 و 2560x1600 را از سایت ما دریافت و از تماشا و استفاده آن لذت ببرید.

Wonderful Abstract Wallpapers - والپیپر خیالی فوق العاده زیبا

 

Tehroon-Online.Com


Yahoo! Messenger 10.0.0.1102 Final - دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

Yahoo! Messenger 10.0.0.1102 Final - دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی

 

Tehroon-Online.Com


Piano Mobile Ringtones Part2 - زنگ موبایل پیانو 2

این ساز دلنواز باعث گردید تا کاربران سایت دانلود رایگان درخواست سری جدیدی از زنگ موبایل های پیانو را داشته باشند. از این رو پک آماده شده با کیفیتی فوق العاده و از مجموعه آهنگ های معروف و محبوب جمع آوری و تهیه شده تا در اختیار شما قرار بگیرد.
پیانو یکی از مشهورترین ساز های صفحه کلید دار می باشد که به عنوان مادر ساز ها نیز شناخته می شود و علت آن تولید محدوده بسیار گسترده ای از اصوات است. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان مجموعه ای زیبا از گزیده آهنگ های منتخب موسیقی های نواخته شده با پیانو را تهیه دیده که می توانید آن ها را به عنوان زنگ اس ام اس و زنگ گوشی همراه خود موبایل استفاده کنید. این 11 موسیقی پیانو زیبا و آرامش بخش را می توانید با فرمت MP3 و کیفیت 128kbps به رایگان از سایت خودتان دانلود کرده و به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید.

Piano Mobile Ringtones Part2 - زنگ موبایل پیانو 2

 

Tehroon-Online.Com


AVG Free Edition 9.0.707 - نرم افزار آنتی ویروس رایگان AVG

نرم افزار آنتی ویروس رایگان AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این اعتماد کرده اند. این نسخه که شما از سایت دانلود رایگان دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود این نرم افزار آنتی ویروس لذت ببرید.

AVG Free Edition 9.0.707 - نرم افزار آنتی ویروس رایگان AVG

Tehroon-Online.Com

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive