گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, December 17, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 13 Aban 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

  فال روز 13 ابان ماه88!

 

 متولدین فروردین: اتفاي كه امروز مي افتد بر پايه يك رابطه مهم تاثير مي گذارد. كه البته نتيجه اي مثبت و مفيد دارد، خودتان را اذيت نكنيد.

 

متولدین اردیبهشت: شاید با یک نفر آشنا شوید که اخلاق او را خوب نشناخته اید. این موضوع شما را ناراحت می کند. خوشبختانه این قدرت را دارید تا احساس درونی تان را بیان کنید و این کار باعث می شود رابطه قوی با دیگران برقرار کنید.

 

متولدین خرداد: شايد امروز سرگرمي هاي جالبي پيدا كنيد مانند شطرنج و يا جمع كردن كتاب. احتمالاً شخصي را كه شما فوق العاده اورا تحسين مي كنيد نيز مانند شما به اين سرگرمي ها علاقه دارد و سعي مي كنيد هر كاري را انجام دهيد تا آنها را خوشحال كنيد.

 

متولدین تیر: یکی از دوستان یا همکاران به خاطر این که شما حرفهای شان را جدی گرفته اید از شما عذر خواهی میکنند. هر کاری میکنند تا از دل تان در آورند. عذر خواهی آنها را بپذیرید.

 

متولدین مرداد: عميقاً از صميم قلب، مي دانيد، كسي كه دوستش داريد،‌قلباً به شما بسيار علاقه مند است و تنها مي خواهد شما را خوشحال كند. ولي متاسفانه نمي توانيد جلوي اين فكر را بگيريد كه او در حال حاضر، راهي خنده دار براي نشان دادن علاقه اش پيش گرفته است و به جاي اين كه اعتماد به نفس شما را بالا برد تا بتوانيد احساس خوبي نسبت به خود داشته باشيد، اين طور به نظر مي رسد كه برعكس اين كار را مي كند. ممكن است حقايق زيادي را در گفته هايش عنوان كنند، و لي قبل از اين كه بتوانيد به آن برسيد بايد نكات منفي را از صحبت هايشان دور بريزيد.

 

متولدین شهریور: کمی احساساتی و حساس هستید.از بخاطر آوردن خاطرات گذشته خوشحال می شوید اما سعی کنید حال را فراموش نکنید.

 

متولدین مهر: ممکن است اکنون شما فکر کنید که برای فکر کردن و تصمیم گیری راجع به هدایا و کارت های عید خیلی زود است ولی سیاره مرکوری عقیده دیگری دارد.مرکوری امروز وارد بخشی از چارت شما می شود که حاکم بر روابط شماست و ذهن شما را یک ماه زودتر متوجه آماده شدن برای عید می کند.به  علاوه مری کوری قبل از این که ماه تمام بشود وارد مسیر بازگشتی خواهد شد و در نتیجه در ارتباطات شما ایجاد هرج و مرج می کند، پس از این که می خواهید قبل از آن،در زمانی خوب و مناسب همه کارها را انجام داده و به اتمام برسانید خوشحال باشید.

 

متولدین آبان: امروز عطارد وارد برج کماندار می شود.این قسمت چارت شما به مادیات مربوط می شود.می توانید تجارت های بزرگی را انجام دهید.همین طور مشکلات مالی را حل کنید.هدف تان را مشخص کنید و آن چه را که می خواهید به خوبی و وضوح بیان کنید.

 

متولدین آذر: امروز مركوري به خانه آذر شما مي رود راه فكري و ارتباطي شما را روشن مي سازد. شايد به اين دليل كه شما شخص عادي هستيد ديگران به شما براي حل مشكلاتشان تكيه مي كنند. و امروز هم از اين قاعده مستثني نيست. قسمتي از شما نمي خواهد در ارتباط با كار كسي خود را داخل كد(در كار كسي مداخله كنيد)، ولي به نظر مي رسد كه آنها راه ديگري براي شما باقي نمي گذارند. از يك رفتار عادي استفاده كنيد و يك راه چاره منطقي در پيش گيريد كه موقعيت را بهبود بخشيد و مشكل را حل كنيد. امروز عصر شما درباره نحوه تعقيب شادي در زندگي مصمم خواهيد بود.

 

متولدین دی: آخرين كاري كه لازم است انجام دهيد مخالفت يا دعوا با همسرتان است، قبل از اين كه شروع به انتقاد و بهانه گيري كند شما شروع كنيد. درست است كه سرتان شلوغ است اما واقعاً از اين كه بدون همسرتان ودر سكوت هستيد، ناراحت مي شويد.

 

متولدین بهمن: امروز عطارد به آذر می رود و به قسمت گروهی . روابط دوستانه و هدفهای چارت شما مربوط می شود. برای آن دسته از کسانی که زندگی اجتماعی خود را نادیده گرفته اند اکنون بهترین زمان برای برنامه ریزی است . برنامه ای بریزید تا بتوانید از آن لذت ببرید و نیرویی تازه بگیرید. در حقیقت مکانهای زیادی می توانید بروید و از حالا تا سال جدید افراد زیادی را می بینید که می توانید آنها را بخاطر اینکه به حضور شما توجهی ندارند ببخشید.

 

متولدین اسفند: امروز روابط نزدیک مقداری کمک های عالی سیاره ای می گیرند به طور ناگهانی شما درک می کنید که شریک زندگی تان اهل کجاست.و این بینش شما را قادر می سازد که به یک سطح بسیار بالاتر صمیمیت و صداقت با یکدیگر می رسید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

شماره SMS  گروه تهرون آنلاین

۳۰۰۰۷۲۹۰۰۰۰۸۵۲

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive